Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; (2)


Sellers

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Link.png Site: BlueValentine

 

 

To ειδα υστερα απο προτροπη καποιου  εδω μεσα  , καθως μου ειχε ξεφυγει οταν παιζοταν .Η αληθεια ειναι πως μου προκαλουν εμετο οι νεροβραστες ρομαντικες ιστοριες για "αγαθιαρηδες".

Η συγκεκριμενη θα μπορουσε καλιστα να ειναι αλλη μια τετοια  καθως ακροβατει επικινδυνα  στα  πολλες φορες δυσδιακριτα ορια.

Δεν εχουμε ομως αυτη την περιπτωση ,αλλα μια ρεαλιστικη απεικονιση  μιας σχεσης απο την αρχη μεχρι το τελος της και ειναι τοσο ρεαλιστικη  και σημαντικη γιατι  καμμια φορα ξεχναμε στον κινηματογραφο τον καταλυτη που ειναι η πραγματικοτητα .

Η οποια  διαβρωνει σαν πανισχυρο οξυ τις περισσοτερες σχεσεις  ειδικοτερα μεσα στον οικογενειακο βιο .Ετσι εχουμε την κλασικη απεικονιση του ζευγαριου που αφηνει τον εαυτο του ,μια ατημελητη και γλυκια Michelle  και εναν Gosling  αθεραπευτα ρομαντικο με  φιλοδοξιες μεσου κατοικου της Βομβαης.

Η σχεση περνα απο ολα τα σταδια, της ιδανικης  αρχης του ερωτα και τελος της φθορας  που νομοτελειακα επερχεται  και  κανει ασφυκτικο  και τοξικο το περιβαλλον της .

 Η  σκηνοθετικη ματια του Cianfrance  που μας εχει δωσει το  πολυ καλο Τhe Light Between Oceans παραδιδει την ακτινογραφια  αυτης της σχεσης μεσω της παντα ενδιαφερουσας παραλληλης   αφηγησης  του παρελθοντος και του παροντος .

Εξαιρετικη η ερμηνεια του Gosling  που συγκαταλεγεται στους καλυτερους της γενιας του.

 

 

7.7/10

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Link.png Site: BlueValentine

 

Ετσι εχουμε την κλασικη απεικονιση του ζευγαριου που αφηνει τον εαυτο του

 

...σωστά τα υπόλοιπα, αλλά εδώ ένσταση : δεν πρόκειται για ζευγάρι που "αφήνεται" και τους παίρνει σιγά-σιγά ο διάλος, αλλά (νομίζω ο Κρο το είχε σχολιάσει κι αυτός πριν μέρες : το κακό του να πας να διορθώσεις ένα λάθος κάνοντας κι άλλα λάθη) το ζευγάρι που δεν βρέθηκε μαζί από αμοιβαίο έρωτα/έλξη/"υπολογισμό"/γουατέβερ, αλλά "από άναγκη" (η γκόμενα που έχει φυστικωθεί από τον λάθος φυστικά και ο ιπποτικός/"ερωτευμένος" μπαγλαμάς που καταφθάνει με ένα άσπρο Μιτσουμπίσι για να την "σώσει" και καταστρέφεται στην πορεία, κυρίως ο ίδιος). 

Όταν λοιπόν ξεθύμανε η "ευγνωμοσύνη" (που ποτέ δεν μετατράπηκε σε αγάπη) που ένιωθε η μαριά, το μόνο που της έμεινε ήταν οι ενοχλήσεις που ένιωθε από τον λάθος για τις ανάγκες της σύντροφο και ταυτόχρονα ο "αγαθιάρης" (όπως σωστά το έθεσες) ποτέ δεν χώνεψε ότι αυτή δεν ένιωθε αρκετά για πάρτη του, ώστε να μπορούν να κάνουν συνεχή ρηστάρτ (όπως "όταν υπάρχει αγάπη") αλλά θα πιανόταν (η άλλη) από το παραμικρό (και θα το τράβαγε) για να καταλήξουν εν τέλει εκεί που καταλήξανε, αντί να δώσει ο ίδιος από πολύ νωρίτερα ένα τέλος σε μία σχέση-ζόμπι χωρίς προοπτική.

(Πολύ χαρακτηριστική η σκηνή που ο άλλος φυσιολογικά την κράζει για τον σκύλο, και αυτή το μόνο που καταλαβαίνει είναι το κράξιμο πράγμα που δεν της αρέσει- και όχι την ουσία, που γι' αυτήν είναι ακόμη μια σταγόνα στο σχεδόν γεμάτο της ποτήρι).

Με άλλα λόγια, και για τους 2 η κλασσική φάση του να προσπαθείς, κατά την κινέζικη παροιμία, να κάνεις ένα γουρούνι να τραγουδήσει, με αποτέλεσμα τις σχετικές επιπτώσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...σωστά τα υπόλοιπα, αλλά εδώ ένσταση : δεν πρόκειται για ζευγάρι που "αφήνεται" και τους παίρνει σιγά-σιγά ο διάλος, αλλά (νομίζω ο Κρο το είχε σχολιάσει κι αυτός πριν μέρες : το κακό του να πας να διορθώσεις ένα λάθος κάνοντας κι άλλα λάθη) το ζευγάρι που δεν βρέθηκε μαζί από αμοιβαίο έρωτα/έλξη/"υπολογισμό"/γουατέβερ, αλλά "από άναγκη" (η γκόμενα που έχει φυστικωθεί από τον λάθος φυστικά και ο ιπποτικός/"ερωτευμένος" μπαγλαμάς που καταφθάνει με ένα άσπρο Μιτσουμπίσι για να την "σώσει" και καταστρέφεται στην πορεία, κυρίως ο ίδιος). 

Όταν λοιπόν ξεθύμανε η "ευγνωμοσύνη" (που ποτέ δεν μετατράπηκε σε αγάπη) που ένιωθε η μαριά, το μόνο που της έμεινε ήταν οι ενοχλήσεις που ένιωθε από τον λάθος για τις ανάγκες της σύντροφο και ταυτόχρονα ο "αγαθιάρης" (όπως σωστά το έθεσες) ποτέ δεν χώνεψε ότι αυτή δεν ένιωθε αρκετά για πάρτη του, ώστε να μπορούν να κάνουν συνεχή ρηστάρτ (όπως "όταν υπάρχει αγάπη") αλλά θα πιανόταν (η άλλη) από το παραμικρό (και θα το τράβαγε) για να καταλήξουν εν τέλει εκεί που καταλήξανε, αντί να δώσει ο ίδιος από πολύ νωρίτερα ένα τέλος σε μία σχέση-ζόμπι χωρίς προοπτική.

(Πολύ χαρακτηριστική η σκηνή που ο άλλος φυσιολογικά την κράζει για τον σκύλο, και αυτή το μόνο που καταλαβαίνει είναι το κράξιμο πράγμα που δεν της αρέσει- και όχι την ουσία, που γι' αυτήν είναι ακόμη μια σταγόνα στο σχεδόν γεμάτο της ποτήρι).

Με άλλα λόγια, και για τους 2 η κλασσική φάση του να προσπαθείς, κατά την κινέζικη παροιμία, να κάνεις ένα γουρούνι να τραγουδήσει, με αποτέλεσμα τις σχετικές επιπτώσεις.

Μεγάλες αλήθειες λες σήμερα γέροντα!....

 

Εδώ να προσθέσω για τους ....άγουρους φίλους του φόρουμ: ποτέ μην κάνετε σχέση με κοινωνικά ανώτερη γυναίκα (ή που τουλάχιστον αισθανεται ανώτερη, τρομάρα της...). Οι γυναικες είναι πρωτίστως κοινωνικά όντα και η κοινωνική διαστρωμάτωση/ιεραρχία/ εξουσία, όπως και η χρήση του σεξ για κοινωνικη ανέλιξη, παίζουν τον πρωτο ρολο σε αυτές. Με λίγα λόγια δε μένουν μακροχρόνια με "υποδεέστερα" αρσενικά κι αν το κάνουν - τα ψήνουν με μια χρόνια τοξική υποβαθμιση και λεκτική βία (τι' θελα και σε πήρα, χαραμιστηκα, δε θα φτιαξεις ποτε κτλ κτλ).

Σε αντιθεση με τον άντρα καραγκιόζη, κλαρινογαμπρό που κρύβουμε ολοι μεσα μας, που δεν κολλάει να γινεται ρομπα κοινωνικά για το υπερτσουλί με τις εκπληκτικές αναλογίες, αγνοώντας κοινωνικές τάξεις και νόρμες, προκειμένου να πηδήξει / επιδείξει κάτι ωραίο. Κλασσικό παραδειγμα ο μύθος του Πυγμαλίωνα - η φαντασίωση του άντρα ότι θα πάρει το κάθε τσόκαρο και θα το κάνει κιουρία. Ότι δλδ γίνεται και με τις trophy wives (Αχ Μελάνια.......).

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι βαθμολογιες μου ειναι λιγο υποκειμενικες καθως πχ το Θορ το βαθμολογησα ως ταινια δρασης-υπρηρωων με αποτελεσμα οι απαιτησεις να πεφτουν αρκετα, και οι βαθμολογιες να ειναι πολυ πιο υψηλες.

 

Και για μοιρασου με εμας το 11αρι σου, ισως δεν την εχουμε δει...

η μοναδικη ταινια που εχει βαθμολογια στα 11 στο imdb ειναι το this is spinal tap

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Valhalla Rising  7/10

 

 

 

Ανθολόγιο βίας και στυλ, αυτή η λιγομίλητη ταινία εποχής, εκμεταλλεύεται το φυζίκ του Μάντσεν για να πει μια ιστορία αναζήτησης που θυμίζει κάτι από Αγκίρε.

Ένας μονομάχος κερδίζει την ελευθερία του όταν πια έχει χάσει την ψυχή του. Ακολουθεί ένα οδοιπορικό με μια ομάδα wannabe σταυροφόρων που βυθίζεται στην παράνοια της ανθρώπινης ύπαρξης.

Καλή ταινία που δεν απογειώθηκε, ίσως γιατί έμεινε περισσότερο από όσο έπρεπε στην άσκηση του στυλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Atomic Blonde 4/10

 

Δε φταίει η βλακωδώς χοντροκομμένη αντικομμουνιστική προπαγάνδα κι ούτε το κλέψιμο ιδεών από δω κι από κει, για τη χαμηλή βαθμολογία. Μια κακοντυμένη, άβυζη και άκωλη Θερόν, με ένα στυλάκι που σαφώς δεν το έχει, χάλια οξυζενέ μαλλί και ένα ξύλινο, άκαμπτο σώμα που ακυρώνει τις χορογραφίες στις σκηνές πάλης, προσπαθεί να κάνει την υπερκατάσκοπο στο προ '89 Ανατολικό Βερολίνο, χαντακώνοντας την όλη προσπάθεια της παραγωγής της ταινίας. 

Θα συμφωνησω σε αυτο.Ουτε μετριο το εργο γενικοτερα,το εκλεισα στη 1 ωρα αφου καταλαβα οτι η Κατερινα ειχε ηδη κοιμηθει,και σηκωθηκα να κανω καμια επισκευη.

Baby driver που με εκανε να θελω να πεταξω το σκληρο δισκο που το περιεχει στη θαλασσα.

Ακυρος πρωταγωνιστης,με εκνευριστικη μαπα που με εξοργιζε σε καθε σκηνη,καθως εβλεπα ενα φλωρι να το παιζει μουτρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

HOSTAGES

1983 Σοββιετικη ενωση,μια εποχη ωπου απαγορευεται απ τους πολιτες να φυγουν απ τη χωρα για να μεινουν καπου αλου,μια ομαδα νεαρων ,αποφασιζουν να κανουν κατι εγκληματικο.Να προβουν σε μια αεροπειρατεια,για να φυγουν προς αμερικη πλευρά.Tο σχεδιο τους θα χει απροβλεπτες καταστασεις.

Προκειται για μια αληθινη ιστορια ,που ειχε συγλονησει τη κοινη γνωμη εκεινη την εποχη, σκιογραφοντας το χαρακτηρα των νεαρων αυτων ,και τη τελικη αποφαση,να οδηγηθουν σε αυτη τη πραξη,για να <δραπετευσουν> για παντα.

Οι ερμηνειες ηταν απλα εκπληκτικες,σε σημειο που νιαζοσουν για αυτους τους ανθρωπους,και αν λιγο το στορυ σου φερνε στο μιαλο το americans,η αργο η και To united 93,To Hostages, δεν κουραζε καθολου,δεν επεφτε σε γνωστα κλισε αμερικανικων ταινιων βλεπε και καλα και πραματικα γεγονοτα.και γενικα ηταν μια ταινια που σκοπος της δεν ηταν να δειξει μονο μια κακια πραξη,αλλα στο που μπορει να φτασει η να φτασουν οι ανθρωποι,οταν η ιδια σου η χωρα σε περιοριζει σε πολλα πραγματα,και σου στερει κατα ενα τροπο τις επιλογες σου ,η την  ελευθερια σου.

Μια ακρως δραματικη και συγκινιτικη ταινια,απ την ρωσσια πλευρα,που θα ενθουσιασει  τους φιλους αυτων των ειδος ταινιων,και θα τους προβληματισει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνησω σε αυτο.Ουτε μετριο το εργο γενικοτερα,το εκλεισα στη 1 ωρα αφου καταλαβα οτι η Κατερινα ειχε ηδη κοιμηθει,και σηκωθηκα να κανω καμια επισκευη.

Baby driver που με εκανε να θελω να πεταξω το σκληρο δισκο που το περιεχει στη θαλασσα.

Ακυρος πρωταγωνιστης,με εκνευριστικη μαπα που με εξοργιζε σε καθε σκηνη,καθως εβλεπα ενα φλωρι να το παιζει μουτρο.

Πολυ αυστηρος εισαι φιλε μου. Να κρινεις αναλογα με το ειδος της ταινιας. Εκτος αν περιμενες βλεποντας το Baby Driver κατι αναλογο με το Godfather.

 

Για εμενα και πολλους ακομα το Baby Driver ειναι παρα πολυ καλη ταινια. Ωραιες σκηνες δρασης που συνδιαζονται πρωτοτυπα με τα διαφορα ηχητικα εφε και μουσικες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Samsara (2011)

 

Εξ' αποστασεως φαινεται δυσπεπτη ταινια, ενα ντοκιμαντερ σχεδον δυο ωρων με μηδενικο διαλογο. Αλλα οταν αποφασισεις να αφιερωσεις τον χρονο να την δεις,στο τελος δεν θα καταλαβεις πως περασε η ωρα τοσο γρηγορα.

Εξαιρετικο δημιουργημα που περιγραφει με τον πιο ευθυ τροπο την σχεση ανθρωπου και φυσης και ολα τα παράγωγα της σχεσης αυτης.

Θα αφαιρεσω το 0,5 επειδη σε καποια πλανα προς το τελος ενιωσα μια επαναλαηψη καποιων πλανων και ενιωσα ενα κρυφο ψωροπερηφανο παραπονο που δεν ειχαν ουτε ενα πλανο της ομορφης Ελλαδιτσας μας.

 

9,5/10

 

 

Είδα αυτό το εξαιρετικό ντοκυμαντέρ μετά από προτροπή του armin και το συνιστώ με τη σειρά μου ανεπιφύλακτα. 8/10

 

https://www.youtube.com/watch?v=HCkEILshUyU

 

Πρόκειται για ένα καταπληκτικό δημιούργημα με φανταστική φωτογραφία, που εστιάζει στις διάφορες μορφές της ανθρώπινης δραστηριότητας πάνω στον πλανήτη Γη. Η προσοχή δίνεται κυρίως στον Τρίτο Κόσμο της Λατινικής Αμερικής, Ασίας και Αφρικής. 

Υπάρχουν τόσο όμορφες στιγμές και πλάνα από τη ζωή στον πλανήτη μας, που ωρες ωρές αναρωτιέσαι αν όντως παρακολουθεις ταινία η ονειρεύεσαι.

 

Ο μόνος λόγος που βάζω χαμηλότερη από το άριστα βαθμολογία, είναι η απουσία του δυτικού πολιτισμού και συγκεκριμένα του ελληνικού πνεύματος. Δεν θα σταθώ στο άν η Ελλάδα ή η Ευρώπη έχουν ισάξια φυσικά τοπία ή ανθρώπινα οικοδομήματα να επιδείξουν. Όμως το να επικεντρώνεσαι σε κοινωνίες που αποτελούν συχνά πυκνά ένα παράδοξο μείγμα συγκεκαλυμένης φεουδαρχίας και καπιταλισμού, με προβολή της μάζας και της τάξης, αγνοώντας τον Ελληνικό πολιτισμό που πρώτος έβαλε τον άνθρωπο στο κέντρο του σύμπαντος, εξισώνοντάς τον με τους Θεούς του, το θεωρώ μεγάλο ατόπημα και έλλειμμα παιδείας.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδα αυτό το εξαιρετικό ντοκυμαντέρ μετά από προτροπή του armin και το συνιστώ με τη σειρά μου ανεπιφύλακτα. 8/10

 

https://www.youtube.com/watch?v=HCkEILshUyU

 

Πρόκειται για ένα καταπληκτικό δημιούργημα με φανταστική φωτογραφία, που εστιάζει στις διάφορες μορφές της ανθρώπινης δραστηριότητας πάνω στον πλανήτη Γη. Η προσοχή δίνεται κυρίως στον Τρίτο Κόσμο της Λατινικής Αμερικής, Ασίας και Αφρικής. 

Υπάρχουν τόσο όμορφες στιγμές και πλάνα από τη ζωή στον πλανήτη μας, που ωρες ωρές αναρωτιέσαι αν όντως παρακολουθεις ταινία η ονειρεύεσαι.

 

Ο μόνος λόγος που βάζω χαμηλότερη από το άριστα βαθμολογία, είναι η απουσία του δυτικού πολιτισμού και συγκεκριμένα του ελληνικού πνεύματος. Δεν θα σταθώ στο άν η Ελλάδα ή η Ευρώπη έχουν ισάξια φυσικά τοπία ή ανθρώπινα οικοδομήματα να επιδείξουν. Όμως το να επικεντρώνεσαι σε κοινωνίες που αποτελούν συχνά πυκνά ένα παράδοξο μείγμα συγκεκαλυμένης φεουδαρχίας και καπιταλισμού, με προβολή της μάζας και της τάξης, αγνοώντας τον Ελληνικό πολιτισμό που πρώτος έβαλε τον άνθρωπο στο κέντρο του σύμπαντος, εξισώνοντάς τον με τους Θεούς του, το θεωρώ μεγάλο ατόπημα και έλλειμμα παιδείας.  

 

Δε το έχω δει ακόμα απλά να ρωτήσω κάτι.To ντοκυμαντερ αναφέρεται στο παρόν ή μόνο στο παρελθόν? Πραγματευεται μορφές ανθρώπινης δραστηριότητας του σήμερα? Γιατί ελληνικός πολιτισμός για να δείξουν σήμερα δεν υφίσταται...Μνημεία σίγουρα αλλά ως εκεί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε το έχω δει ακόμα απλά να ρωτήσω κάτι.To ντοκυμαντερ αναφέρεται στο παρόν ή μόνο στο παρελθόν? Πραγματευεται μορφές ανθρώπινης δραστηριότητας του σήμερα? Γιατί ελληνικός πολιτισμός για να δείξουν σήμερα δεν υφίσταται...Μνημεία σίγουρα αλλά ως εκεί.

Για να μην το σποιλεριάσουμε χοντρα, ας πούμε ότι δειχνει διάφορους πολιτισμούς και θρησκείες και δραστηριότητες. Με σημαντικό μέρος του χρόνου να αφιερώνεται στο φαινόμενο της δημιουργίας της ανθρώπινης μάζας κάτω από την επίδραση θρησκευτικών και πολιτικών παραγόντων. Θα μπορούσες να αντιπαραβάλεις το πνεύμα εναντι στην τυφλή πίστη και το άτομο απέναντι στη μάζα.

Όταν πχ σου δείχνει αγάλματα με αποτροπιαστικό χαρακτήρα, που καλλιεργουν το φοβο απο άλλους πολιτισμους-θρησκειες, θα μπορουσε καλλιστα να πεταξει κι ενα άγαλμα της κλασσικής αρχαιότητας, που υψωνει τον άνθρωπο και τον βαζει στο επίκεντρο, από κει που ηταν ο φοβισμενος γυμνοσαλιαγκας των σπηλαιων που έκλανε πομολα στο άκουσμα του καθε κεραυνού!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δες και τα Βaraka, Chronos του ιδιου σκηνοθετη, οπως και την τριλογια Qatsi στην οποια ηταν διευθυντης φωτογραφιας. ειναι ντοκυμαντερ του ιδιου ειδους.

ευκαιρια να ξανακουσω το Chronos score του Michael Stearns..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Valerian and the City of Thousand Planets. So baaaaad, καιρό είχα να δω τόσο κακό acting και τόσο κακή επιλογή ηθοποιού για action hero καλά όχι ότι η τύπισσα ήταν καλύτερη, το cgi εκπληκτικό αλλα μέχρι εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Valerian and the City of Thousand Planets. So baaaaad, καιρό είχα να δω τόσο κακό acting και τόσο κακή επιλογή ηθοποιού για action hero καλά όχι ότι η τύπισσα ήταν καλύτερη, το cgi εκπληκτικό αλλα μέχρι εκεί.

Και εγώ το είδα με τον 6,5 χρόνων γιο. Μέχρι 9 χρόνων καλό είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...