Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; (2)


Sellers

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Έχω αναφερθεί ξανά στο παρελθόν στη λειψανδρία αξιόλογων ηθοποιών που μαστίζει τις επιλογές του χόλυγουντ, εδω και πολλά χρόνια. Αβανταδόρικοι ρόλοι που θα απογειώνονταν από ηθοποιούς άλλων δεκαετιών τώρα απλά χαντακώνονται από τσόκαρα...

 

 

 

QFT

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αναφερθεί ξανά στο παρελθόν στη λειψανδρία αξιόλογων ηθοποιών που μαστίζει τις επιλογές του χόλυγουντ, εδω και πολλά χρόνια. Αβανταδόρικοι ρόλοι που θα απογειώνονταν από ηθοποιούς άλλων δεκαετιών τώρα απλά χαντακώνονται από τσόκαρα...

 

Δε νομίζω να εκπλαγεί κανείς που διαφωνούμε, αλλά...

 

Ποια λειψανδρία; Δε θυμάμαι καμία άλλη εποχή που να είχαμε τόσους πολλούς αξιόλογους ηθοποιούς όσους σήμερα. Σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στην "εισβολή" των Βρετανών στο Χόλιγουντ, που έχουν πολλαπλασιαστεί. Δεν ξέρω τι εκπαίδευση τους κάνουν εκεί, αλλά οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει τελείως. Μεταμορφώνονται και δημιουργούν ρόλους από το πουθενά.

 

Τόσα χρόνια βλέπαμε συχνά τους ίδιους χαρακτήρες σε πολύ κοντινές παραλλαγές. Σήμερα και οι ποικιλία είναι μεγαλύτερη, αλλά και μέσα στις παραλλαγές βλέπουμε πολύ πιο έντονους διαχωρισμούς, που έχουν φτιαχτεί με φαντασία και δουλειά. Σε επίπεδο τεχνικής έχουν γίνει άλματα. Η γνώμη μου είναι ότι βλέπουμε σιγά σιγά τα αποτελέσματα από τις γενιές που μεγάλωσαν τις δεκαετίες του '80 και του '90, σε ένα κλίμα που (καλώς ή κακώς) ενέπνευσε πάρα πολύ κόσμο (πολύ περισσότερο απ' ότι χρειάζεται) να ασχοληθεί, και να ασχοληθεί σοβαρά, με την υποκριτική. Οι δυνατότητες ήταν τεράστιες σε σχέση με παλιότερα. Και φυσικά αναπτύχθηκε πολύ και η εκπαίδευση, αφού είναι διαφορετικό πράγμα να εκπαιδεύεσαι τη δεκαετία του '50, έχοντας πίσω σου να μελετήσεις μερικές δεκαετίες κινηματογράφου μόνο, και διαφορετικό να εκπαιδεύεσαι τη δεκαετία του '90, όταν έχουν προστεθεί στο ρεπερτόριο που μπορείς να μελετήσεις τόσες σπουδαίες ερμηνείες. Οι οποίες έχουν συζητηθεί και πολύ περισσότερο, και από πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους και αυτό είναι σημαντικό.

 

Η επόμενη γενιά που έρχεται, αυτοί που θα έχουν μεγαλώσει με το ίντερνετ, πιστεύω θα είναι ακόμη καλύτερη. Ήδη πχ στο youtube φαίνεται πόσοι πολλοί εντυπωσιακά ταλαντούχοι άνθρωποι υπάρχουν, που αυτή τη στιγμή είναι στην αφάνεια. Θα ανακαλυφθούν, όμως, σιγά σιγά κάποιοι λίγοι από αυτούς (δυστυχώς όλα γίνονται "σιγά σιγά" και για "λίγους", όσους χωράνε), θα απορροφηθούν και θα δούμε μέσα στα επόμενα 10-20 χρόνια τις φρέσκες ιδέες τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω να εκπλαγεί κανείς που διαφωνούμε, αλλά...

 

Ποια λειψανδρία; Δε θυμάμαι καμία άλλη εποχή που να είχαμε τόσους πολλούς αξιόλογους ηθοποιούς όσους σήμερα. Σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στην "εισβολή" των Βρετανών στο Χόλιγουντ, που έχουν πολλαπλασιαστεί. Δεν ξέρω τι εκπαίδευση τους κάνουν εκεί, αλλά οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει τελείως. Μεταμορφώνονται και δημιουργούν ρόλους από το πουθενά.

 

Τόσα χρόνια βλέπαμε συχνά τους ίδιους χαρακτήρες σε πολύ κοντινές παραλλαγές. Σήμερα και οι ποικιλία είναι μεγαλύτερη, αλλά και μέσα στις παραλλαγές βλέπουμε πολύ πιο έντονους διαχωρισμούς, που έχουν φτιαχτεί με φαντασία και δουλειά. Σε επίπεδο τεχνικής έχουν γίνει άλματα. Η γνώμη μου είναι ότι βλέπουμε σιγά σιγά τα αποτελέσματα από τις γενιές που μεγάλωσαν τις δεκαετίες του '80 και του '90, σε ένα κλίμα που (καλώς ή κακώς) ενέπνευσε πάρα πολύ κόσμο (πολύ περισσότερο απ' ότι χρειάζεται) να ασχοληθεί, και να ασχοληθεί σοβαρά, με την υποκριτική. Οι δυνατότητες ήταν τεράστιες σε σχέση με παλιότερα. Και φυσικά αναπτύχθηκε πολύ και η εκπαίδευση, αφού είναι διαφορετικό πράγμα να εκπαιδεύεσαι τη δεκαετία του '50, έχοντας πίσω σου να μελετήσεις μερικές δεκαετίες κινηματογράφου μόνο, και διαφορετικό να εκπαιδεύεσαι τη δεκαετία του '90, όταν έχουν προστεθεί στο ρεπερτόριο που μπορείς να μελετήσεις τόσες σπουδαίες ερμηνείες. Οι οποίες έχουν συζητηθεί και πολύ περισσότερο, και από πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους και αυτό είναι σημαντικό.

 

Η επόμενη γενιά που έρχεται, αυτοί που θα έχουν μεγαλώσει με το ίντερνετ, πιστεύω θα είναι ακόμη καλύτερη. Ήδη πχ στο youtube φαίνεται πόσοι πολλοί εντυπωσιακά ταλαντούχοι άνθρωποι υπάρχουν, που αυτή τη στιγμή είναι στην αφάνεια. Θα ανακαλυφθούν, όμως, σιγά σιγά κάποιοι λίγοι από αυτούς (δυστυχώς όλα γίνονται "σιγά σιγά" και για "λίγους", όσους χωράνε), θα απορροφηθούν και θα δούμε μέσα στα επόμενα 10-20 χρόνια τις φρέσκες ιδέες τους.

Μιλάς με γριφους γέροντα...

Γενικα και αοριστα.

Σε παρακαλώ-προκαλώ να απαριθμήσεις τις ηθοποιάρες του σημερα, που πιανουν οσο ο εξ ευωνυμων ορχις του Μπραντο ή αμφότερα τα καλαμπαλικια του Ντε Νιρο, Πατσίνο, Χοφμαν, Ρεντφορντ, Νιουμαν για να πιασω μερικους από τους εμπορικους μονο και να αφησω την πχοιοτητα στην ακρη.

Πως να παιξει πχ την πεινα το τσουτσεκι του ιντερνετ καλυτερα από το Βεγγο που πεινασε πραγματικά στη ζωη του;

Η εικονικη πραγματικότητα του σημερα απεχει παρασαγγας απο την αληθινη ζωη.

Σα να λες τωρα ότι ο Φερραρα ειναι καλυτερος απο το Γκουσγκούνη! Ιεροσυλία....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...όλα σχετικά είναι...

 

'70

 

robert-redford-2.jpg?w=450

 

 

'10

 

Peter-Dinklage--009.jpg?w=700&q=55&auto=

 

ατυχες παραδειγμα. καταξιωθηκε χαρη σε ενα συγκεκριμενο ρολο που απαιτουσε ακριβως αυτο που ηταν βιολογικα. για διαβασε τις συνεντευξεις του που μιλαει για το ποσο δυκολη ηταν η καριερα του ολα αυτα τα χροναι πριν γινει διασημος, εξαιτιας της παθησης του.

και εφοσων μιλαμε για πιο εντονους διαχωρισμους σημερα, τα Χομπιτ/Νανοι γιατι ποτε δεν τα υποδυθηκαν νανοι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...δεν κατάλαβα καθόλου τώρα.

Αυτό που πριν κατάλαβα, ήταν το : 

'70="οι καλοί ηθοποιοί δεν ήταν απαραίτητο να είναι και σούπερ γκόμενοι για να φανούν"

'10="σήμερα αυτοί που κάνουν καριέρα είναι πρωτίστως οι εμφανίσιμοι - τα υπόλοιπα ακολουθούν".

 

Και γι' αυτό είπα πως όλα σχετικά είναι (σηκώνει μεγάλη κουβέντα το τί ακριβώς ήταν το "τότε" και τί το "σήμερα", καθώς παίζουν άπειρες παράμετροι), καθώς μια χαρά παίζανε τα γκομενοπρότυπα και τότε (και μάλιστα μια χαρά ταλέντο επίσης είχανε πολλοί του είδους - καλή ώρα Redford). O δε Dinklage είναι το παράδειγμα για το ότι "Cazale" υπάρχουν και σήμερα.

 

Αλλά μάλλον κάτι λάθος κατάλαβα στην αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Le trou (1960) http://www.imdb.com/title/tt0054407/?ref_=nm_knf_i3

4225.jpg

 

 

Ο Marc Michel,τροφιμος των φυλακων του Παρισιού,θα υποχρεωθει να αλλαξει πτερυγα και κελι.Εκει,στο νεο του ΄περιβάλλον΄ θα αντιληφθεί οτι οι συγκρατουμενοι του ετοιμαζουν ενα σχεδιο αποδρασης.Ο Marc ξεροντας οτι θα περασει καμποσα χρονια εκει μεσα δεν θα δυσκολευτεί να παρει την αποφαση του για το αν θα ακολουθήσει το σχεδιο η οχι..Και καπου εκει αρχιζει να μπαινει σε λειτουργια το ευφυες σχεδιο.

 

Απο τις ταινιες που σε ΄ρουφανε΄ και γινεσαι ενα με αυτην,πιστευεις οτι συμμετέχεις και εσυ στο παιχνιδι της γατας με το ποντικι και στην ολη διαδικασία της αποδρασης ..Η ολη ατμοσφαιρα ηταν ονειρο!!

 

Εχει υψηλη βαθμολογια στο imdb (8,5).Εγω της καρφωσα ενα 9αρι !!!

 
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τις ταινιες που σε ΄ρουφανε΄ και γινεσαι ενα με αυτην,πιστευεις οτι συμμετέχεις και εσυ στο παιχνιδι της γατας με το ποντικι και στην ολη διαδικασία της αποδρασης ..Η ολη ατμοσφαιρα ηταν ονειρο!!

 

Εχει υψηλη βαθμολογια στο imdb (8,5).Εγω της καρφωσα ενα 9αρι !!!

 

...εουχ...είσαι σίγουρος ότι είσαι στο σωστό θρεντ, μπρο...;  :mrgreen:

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...