chsam Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2011 Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αντοχή,δούλευα σε πολυεθνική αλυσίδα στο σέρβις και έχω δει τα παντα.απο vaio 1000 euro να μην ανοίγει με το που αγοράστηκε μεχρι...Ειναι καθαρά θέμα τύχης.το σημαντικότερο για μένα ειναι το σέρβις μετά την αγορά και σ´αυτο κορυφή ειναι η dell και δεύτερη η sony(εκτός του οτι έχουν δυο χρόνια εγγύηση).
leukonas Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2011 Οι επαγγελματικές σειρές hp - dell είναι πολύ καλές απο προσωπική πείρα και τα panasonic που ξεφέυγουν στην τιμή.
alexpen Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2011 Πιστευω πως θα επρεπε να κοιτας πρωτα το service-υποστηριξη. Οπως ειπαν τα παιδια πιο πανω, μπορει να τυχεις στην περιπτωση. Εγω γι αυτον τον λογο θα σου προτεινα dell. Σου χαλαει?'Ερχονται, τον παιρνουν και στον φερνουν πισω. Εμενα αυτο έγινε σε τρεις εργάσιμες.
chsam Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2011 Συγκεκριμένα για την dell υπάρχει το on site, όπου έρχεται την επόμενη εργάσιμη τεχνικός σε σενα ή έρχεται κούριερ, το παραλαμβάνει και σε λίγες εργάσιμες έρχεται πίσω.το ποια απο τις δυο υπηρεσίες ισχύει εξαρτάται απο το serial number του μηχανήματος και στο λένε και την στιγμή που θα καλεσεις το σέρβις.και γω παω για φορητό αυτό τον καιρο και παω δαγκωτο για dell
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα