Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ουτε κρίση υπαρχει αλλά και λεφτά υπάρχουν ολα κλαψα ειστε.

 

έλα μαν σου σ στέλνω τους 800.000 ανέργους και τους upoloipoua 500.000 που δουλεύουν ως ελαστικοί,μαύροι και μπλα μπλα να μας βρεις δουλειά:)

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ξετη κανεις ποσο ειναι το κοστος του εισιτηριο εξω απο εμας εκτος Ελλαδος

 

Οταν αγοραζης εισιτιριο γιατη το κανεις...νιωθεις οτι εισαι ενταξει αμπεναντη στο συστημα και το συνταγμα οπος ειναι αυτο αμπεναντη σου,η εχεις την εντυπωση οτι ττα χρηματα που θα δωσεις θα δοφουν για σχολεια και για νοσοκομεια

Αν ειναι εστη τοτε απο αυριο θα αγοραζω δυο δυο τα εισιτηρια να τα χτυπαω να πανε σε καλο σκοπο

Δημοσ.

Πες οτι σου τυχει κάτι πολύ συχνο που εχει τυχει σε ολους να ειμαστε στο λεωφορειο και να μας εχει τελειωσει η μπαταρια στο κινητο μας τοτε τι κανουμε θα εχοθμε και κανα φορτιστη μαζι ... :P

Δημοσ.

Από τους νεοτερισμούς: " Χ Ω Ρ Ι Σ -- Ε Ι Σ Π Ρ Α Κ Τ Ο Ρ Α" του Ανδρέα Παπανδρέου, φτάσαμε στους νεοτερισμούς του γιού του.

 

Το αστείο είναι ότι νομίζουν ότι έτσι θα τονώσουν την ανάπτυξη. Οι εταιρείες οι οποίες "θα δώσουν δουλειά στον κόσμο" άρα "και στο δικό σου μαγαζί" είναι οι ακόλουθες:

 

1. IΝΤRACOM IT SERVICES -INTRASOFT INTERNATIONAL-INTRACOM TELECOM- Intrakat

2. INDRA SISTEMAS

3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ- LG CNS

4. ATESE S.A.

5. ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ- UNI SYSTEMS

6. ERICSSON HELLAS

 

Φτωχολογία δηλαδή. Επίσης δείτε το πόσα λεφτά της "ανάπτυξης" θα πάνε έξω. Οι περισσότερες εταιρείες είναι ΞΕΝΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ !!!!

 

Ανάπτυξη όταν το λεωφορείο είναι γερμανικό, τα RFID κινέζικα και τα μόντεμ ταϊβανέζικα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Πρέπει να δημιουργηθεί πρωτογενής αγορά. Τότε θα βρει δουλειά ο κόσμος και τότε θα έρθει η πραγματική ανάπτυξη.

 

Τέλος, αν θέλουν να καταπολεμήσουν την μη κοπή εισητηρίων, ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ 30.000 ΕΦΕΔΡΟΥΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ μέχρι να βγούν στη σύνταξη. Από τα iPad στο υπουργικό συμβούλιο μέχρι τα "ηλεκτρονικά εισητήρια" στη χώρα της χρεοκωπίας. Άλλο ένα κόλπο για να τα φάνε οι υμέτεροι.

Δημοσ.

Χάρηκα με την είδηση της τοποθέτησης μπαρών στον ΗΣΑΠ και Μετρό.

Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, αρκούμαστε τόσα χρόνια στην καλή καρδιά του πολίτη, για το αν θα πληρώσει το αντίτιμο της εκάστοτε διαδρομής. Αν είναι δυαντόν. Μπάρες, που να ανοίγουν με μια ηλεκτρονική-μαγνητική-ό,τι χρειάζεται τέλος πάντων (!) κάρτα και τέλειωσε η δουλειά! Όπως στο εξωτερικό τόσα χρόνια! Αλλά θέλουμε να λεγόμαστε Ευρώπη!!

 

Κι όσον αφορά, τη φόρτιση της κάρτας, όποια κι αν είναι αυτή, ας στέκεται η κάθε γιαγιά που θα έχει θέμα με τη τεχνολογία, στο ταμείο, να της βάζουν εκεί τα όποια χρήματα. Όπως γίνεται δηλαδή τόσα χρόνια, με το χάρτινο εισιτήριο.

Δημοσ.

Όλοι όσοι ευαγγελίζεσθε την άψογη λειτουργία των ΜΜΜ , άμα τη δημιουργία καταναλωτικής συνειδήσεως, έχετε ποτέ σκεφθεί ότι το κόστος τόσο των εισητηρίων όσο και των καρτών απεριορίστων διαδρομών είναι εξωφρενικό...;

 

Οι περισσότεροι ηλικιωμένοι συγγενείς μου, ''ζούνε'' με συντάξεις των 600 €...όταν μία μηνιαία κάρτα στοιχίζει 45 €...καλούνται δηλαδή να καταβάλλουν ετησίως μία μηνιαία σύνταξη απλώς και μόνο για να έχουν δικαίωμα στην σαρδελλοποιημένη μετακίνηση (και όσοι από αυτούς βεβαίως έχουν την τύχη να μπορούν να μετακινηθούν ακόμη..)

Δημοσ.

@^: Υπάρχει και η μειωμένη κάρτα για άτομα >65 με 23€. Όχι ότι αυτό αλλάζει την ποιότητα της μετακίνησης ή δεν αποτελεί σημαντικό, πάγιο έξοδο για κάποιον χαμηλοσυνταξιούχο (ειδικά σήμερα)...

Δημοσ.

Όλοι όσοι ευαγγελίζεσθε την άψογη λειτουργία των ΜΜΜ , άμα τη δημιουργία καταναλωτικής συνειδήσεως, έχετε ποτέ σκεφθεί ότι το κόστος τόσο των εισητηρίων όσο και των καρτών απεριορίστων διαδρομών είναι εξωφρενικό...;

 

Οι περισσότεροι ηλικιωμένοι συγγενείς μου, ''ζούνε'' με συντάξεις των 600 €...όταν μία μηνιαία κάρτα στοιχίζει 45 €...καλούνται δηλαδή να καταβάλλουν ετησίως μία μηνιαία σύνταξη απλώς και μόνο για να έχουν δικαίωμα στην σαρδελλοποιημένη μετακίνηση (και όσοι από αυτούς βεβαίως έχουν την τύχη να μπορούν να μετακινηθούν ακόμη..)

 

Δηλαδή θέλεις να μετακινούνται δωρεάν;

 

Ε, αν αυτός είναι ο σκοπός τότε για τους άνω των 65 ετών ας το βάλουν δωρεάν. Όχι όμως δωρεάν για όλους, και να πληρώνει όλη η υπόλοιπη Ελλάδα τις δωρεάν μετακινήσεις των Αθηναίων.

Δημοσ.

Κάπου στη μέση είναι η αλήθεια όπως πάντα. Να μη δίνουν τίποτα δεν παίζει και να δίνουν ακριβά πάλι δε παίζει. Πάντως δεν έχουμε και τόσο ακριβές συγκοινωνίες, αλλά έχουμε τόσο ακριβές για την ποιότητα (συνέπεια, συχνότητα) που έχουμε. Το ότι το θέμα με τους "λαθραίους" έχει παραγίνει νομίζω δε συζητιέται, αφού είναι αυτονόητο. Τώρα τέτοιοι νεωτερισμοί δε ξέρω αν θα δουλέψουν. Προσωπικά εγώ βλέπω άλλο ένα "μεγάλο έργο" όπως η συνταγογράφηση και η ηλεκτρονική προμήθεια που κάπου έχουν κολλήσει (ενώ δουλεύουν) και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί στο έπακρο (βρε τι να φταίει...)

Δημοσ.

Η αλήθεια ειναι παιδακια,κουρεμα στης τσεπες μας στο φαει μας στην εργασια μας και αυτα τα λαμογια τρων με χρησα κουταλια και εχουν να φανε τα τρισεγκονα τους και θες να πληρωνο εισιτηριο,ειδη πληρωνω μιζες,φορους παρανο μους κατα του συνταγματος για να ξερετε,χριματειστιριο,για την δωρεαν υγεια και αυτη την πληρωνω,ελεος

Πατε καλα:-(

Δημοσ.

Η αλήθεια ειναι παιδακια,κουρεμα στης τσεπες μας στο φαει μας στην εργασια μας και αυτα τα λαμογια τρων με χρησα κουταλια και εχουν να φανε τα τρισεγκονα τους και θες να πληρωνο εισιτηριο,ειδη πληρωνω μιζες,φορους παρανο μους κατα του συνταγματος για να ξερετε,χριματειστιριο,για την δωρεαν υγεια και αυτη την πληρωνω,ελεος

Πατε καλα:-(

 

Είναι μερικές στιγμές που νοιώθω ότι τα γκρίκλις είναι μια κάποια λύσις :-D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...