Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • News Editors
Δημοσ.

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει μέχρι την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του «Halo: Combat Evolved Anniversary» στις 15 Νοεμβρίου, και το στούντιο της Microsoft που έχει δημιουργήσει το «Halo», η 343 Industries, ανακοίνωσε ευχάριστα νέα στη Comic-Con της Νέας Υόρκης πριν από μερικές μέρες, όπως την επιστροφή του αγαπημένου multiplayer χάρτη των φίλων της σειράς, τον «Hang ‘Em High», στο «Halo: Combat Evolved Anniversary», αλλά και λεπτομέρειες σχετικά με την πρωτοποριακή ενσωμάτωση του Kinect στο παιχνίδι, καθώς και την εξέλιξη του «Halo Waypoint», τον απόλυτο online προορισμό των φίλων της σειράς «Halo».

 

Ο χάρτης «Hang ‘Em High» επιστρέφει θριαμβευτικά στο «Halo: Anniversary»

 

Όπως ανακοινώθηκε στο Comic-Con της Νέας Υόρκης, το «High Noon», η καταπληκτική επανέκδοση του κλασικού χάρτη «Hang ‘Em High» για το «Halo: Combat Evolved», πρόκειται να επιστρέψει θριαμβευτικά με το «Halo: Anniversary». Ο «High Noon» (γνωστός και ως «Hang ‘Em High» στην κλασική λειτουργία) συνδυάζει τη νοσταλγία μιας δεκαετίας με τη γεμάτη αγωνία του κλασικού multiplayer combat «Halo», και ολοκληρώνει την έλευση επτά πολυαγαπημένων multiplayer χαρτών που λανσάρονται στο «Halo: Anniversary».

 

HIGH NOON – Ο χάρτης «High Noon» ταξιδεύει τους παίκτες στα γνώριμα φαράγγια και περάσματα του «Hang ‘Em High», του κλασικού multiplayer χάρτη του «Halo: Combat Evolved», που επανέρχεται στο «Halo: Anniversary», με άνευ προηγουμένου λεπτομέρειες. Το αχανές δίκτυο γεννητριών που ηλεκτροδοτούν αυτό το τεράστιο portal στο slipspace, του επιτρέπουν να συνδέεται με άγνωστο αριθμό τοποθεσιών σε ολόκληρο τον γαλαξία. Ο «High Noon» είναι ένας τόπος αναμέτρησης γεμάτος πλατφόρμες, διαδρόμους και σημεία κάλυψης, κατάλληλος για ομαδική μάχη, τόσο σε λειτουργία Slayer όσο και Objective (4-12 παίκτες).

 

Ανακαλύψτε «μοναδικές» λεπτομέρειες για τον κόσμο του «Halo», με τη δύναμη του Kinect

 

Εκτός από την αποκάλυψη του «High Noon», η 343 Industries παρουσίασε επίσης λεπτομέρειες για τη λειτουργία του Kinect στο «Halo: Anniversary», και ένα καινούργιο χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους παίκτες να συγκεντρώνουν αυθεντικές πληροφορίες για το σύμπαν του, καθώς εξερευνούν το «Halo» και ξαναζούν την εικονική περιπέτεια:

 

• Analyze Mode – Το Analyze Mode είναι μια λειτουργία αποκλειστικά για Kinect, που επιτρέπει στους παίκτες να «σκανάρουν» αντικείμενα ενδιαφέροντος κατά την επιχείρηση «Halo: Anniversary», για να συμπληρωθούν στη βιβλιοθήκη (Library), εστιάζοντας τη διόπτρα τους πάνω τους και λέγοντας «Scan».

 

• Η Βιβλιοθήκη – Η Βιβλιοθήκη είναι ένα εκτεταμένο ευρετήριο, που παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα αντικείμενα ενδιαφέροντος που οι παίκτες σκανάρουν στη λειτουργία «Analyze», όπως οχήματα, χαρακτήρες, εχθρούς και όπλα. Χρησιμοποιώντας διάφορες κινήσεις, οι παίκτες μπορούν να εξερευνήσουν ολόκληρη τη Βιβλιοθήκη ανά πάσα στιγμή και να επιστρέψουν στην εκστρατεία τους, συνεχίζοντας να ξεκλειδώνουν μυστικά στον κόσμο του «Halo».

 

Η εμπειρία του ATLAS και οι custom προκλήσεις στο εξελιγμένο Halo Waypoint

 

Το Halo Waypoint αποτελεί τον απόλυτο προορισμό για τους φίλους του «Halo» στο Xbox LIVE από το 2009, και η 343 Industries προσέφερε μια κλεφτή ματιά στο τι να περιμένει το κοινό από αυτή την επαναστατική υπηρεσία φέτος τα Χριστούγεννα:

 

• Νέο περιβάλλον Halo Waypoint – Ο ανανεωμένος σχεδιασμός και η διασύνδεση με τον χρήστη επιτρέπει στους παίκτες να χειρίζονται το Halo Waypoint και να αποκτούν πρόσβαση στο περιεχόμενο που θέλουν πιο εύκολα από ποτέ, είτε είναι online, είτε στο Xbox 360 ή στο Windows Phone.

 

• Halo Waypoint ATLAS – Διαθέσιμο για Windows Phones από φέτος, το Halo Waypoint ATLAS (Advanced Tactical Assault System) αποτελεί μια νέα εμπειρία στο κινητό, η οποία παρέχει στους παίκτες λεπτομερή, από πάνω προς τα κάτω θέαση οποιουδήποτε χάρτη, είτε του «Halo: Anniversary» είτε του «Halo: Reach», σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντάς τους να παρακολουθούν τις κινήσεις και τις θέσεις των συμπαικτών τους, την ώρα που παίζουν. Η πρωτοποριακή αυτή εφαρμογή ενισχύει το στρατηγικό παίξιμο και αποτελεί μια διασκεδαστική εμπειρία σε οποιαδήποτε αποστολή πολλαπλών παικτών.

 

• Custom Challenges – Επεκτείνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας σειράς εργαλείων από τον χρήστη, σήμα-κατατεθέν της σειράς «Halo», η 343 Industries ενισχύει ακόμα περισσότερο την κοινότητα, παρουσιάζοντας τα Custom Challenges στα «Halo: Anniversary» και «Halo: Reach». Για πρώτη φορά, οι παίκτες θα μπορούν να προτείνουν Challenges της προτίμησής τους και να δημιουργούν φιλικούς διαγωνισμούς με τους φίλους τους στο Xbox, ξεκλειδώνοντας άπειρες δημιουργικές δυνατότητες για να ανακαλύπτουν και να δοκιμάζουν αναμετρώμενοι μεταξύ τους τις ικανότητές τους στο «Halo».

 

Για παράδειγμα, οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν μια πρόκληση (Challenge) για την απόκτηση συγκεκριμένου αριθμού βολών στο κεφάλι (π.χ., 50) στη λειτουργία πολλαπλών παικτών, εντός 24 ωρών. Μετά, μπορούν να προσπαθήσουν να φτάσουν τον στόχο οι ίδιοι ή να καλέσουν τους φίλους τους να δοκιμάσουν και να δουν ποιος θα πραγματοποιήσει τις περισσότερες επιτυχείς βολές. Οι προκλήσεις (Challenges) μπορούν να δημιουργηθούν στις λειτουργίες Campaign, Matchmaking Firefight, Multiplayer, ακόμα και Custom.

 

Οι παίκτες μπορούν ακόμα να κερδίζουν πόντους «Halo: Reach», ολοκληρώνοντας custom προκλήσεις (Challenges), κάτι που προσθέτει νέο δημιουργικό δυναμικό στο σύστημα προέλασης του παίκτη, αξιοποιώντας όλους τους νέους χάρτες πολλαπλών παικτών από το «Halo: Anniversary»!

 

Για μια πρώτη ματιά στο Halo Waypoint ATLAS και τη λειτουργικότητα του Kinect στο «Halo: Anniversary», νέο υλικό του εικονικού επιπέδου «The Pillar of Autumn» και εικόνες του «High Noon», δείτε το νέο «πίσω-από-τις-κάμερες» υλικό της 343 Industries, που διατίθεται στο Halo Waypoint και το HaloWaypoint.com.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...