Fuel7 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Καλημέρα σε όλους! Θέλω τήν βοήθεια σας, σε κάποια πραγματάκια! Είμαι ένας κατοχος ΚΙΑ Σεφια, ο οποίος μήν αντέχοντας να συντηρήσει το αμάξι αυτό, κυρίως απο πλευράς κατανάλωσης βενζίνης, και μετα όλων τών άλλων,αποφάσισα να το στείλω για αποσυρση! Βέβαια αποσύρωντας το,δέν σημαίνει οτι θα πάρω καινούριο,ότι λεφτά πάρω συν λιγα ακομα,προσανατολιζομαι να πάρω κατι μικρο, κοντά στο μπάτζετ μου,και οικονομικο απο καταναλωση!Α για να μην το ξεχασω,βασικη προυποθεση ειναι και να με χωράει,καθοτι ειμαι 2.05μ. Λοιπον,κανοντας μια μινι έρευνα αγοράς, κατέληξα στο Seicento δεν ξέρω εάν ειναι η πλεον καταλληλη επιλογλη,αλλα για τα λεφτα που διαθέτω ειναι οτι πρέπει(max 3000 euro). Δέν θα πήγαινα σε πάλι κορεατικη επιλογη,καθοτι απο την εμπειρα μου οταν ειναι φορτωμένα με χλμ, πινουν κααργα και αρχιζουν τα προβληματακια τους. Λοιπον απο τήν εμπειρια σας θέλω να μου πείτε καταπόσο κρινεται η αποφαση μου να κινιθω για ενα τέτοιο αμαξι,και φυσικά εαν έχετε κατι αλλο να αντιπαραθεσετε σαν προταση, ειναι καλοδεχούμενο. Ερωτήσεις δικές μου,ένα αμάξι δεκαέτιας με 75-85000 χλμ είναι καλο μηχανικα με αυτα τα χιλιομετρα,ή κρινεται επιβαρημένο?Ποιός είναι ένας νορμάλ αριθμος χλμ, για ενα αμάξι, και του τυπου του seicento,ή ενος αμαξιου δεκαετιας σε νορμαλ χρήση! Βασικά για να σας δώσω να καταλάβεται θέλω ένα αμαξάκι να κάνω τήν δουλειά μου απλα εντος πόλεως,και 1-2 φορες το χρονο να κάνω και τα ταξιδάκια μου, απροβλημάτιστα και τιποτε αλλο.Δέν θέλω γκάζια και μπλμπλικια.Επιπλέον να διατηρεισω και ενα νορμαλ χαμηλό κόστος συντήρησης του αμαξιού! Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω,επειδή έχω ζάντολαστιχα αλουμινίου στο αμάξι που διατηρώ ακομα με διαστάσεισ 185/60/14 Cinturato Pirelli P4,ενός χρόνου, και επειδή λυπάμαι να τα δώσω με το αμαξι για τήν απόσυρση,θα ήθελα να ρώτήσω, εάν μπορώ να τα φορέσω αυτά στο Seicento ή σε όποιο άλλο αμάξι αγοράσω. Περιμένω σχόλια σας και τις ιδεες σας! Ευχαριστώ προκαταβολικα Μανωλης!
freedubus Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 βασικη προυποθεση ειναι και να με χωράει,καθοτι ειμαι 2.05μ.Λοιπον,κανοντας μια μινι έρευνα αγοράς, κατέληξα στο Seicento δεν ξέρω εάν ειναι η πλεον καταλληλη επιλογλη, Τρολάρεις, έτσι; Στο σειτσέντο δεν χωράει ούτε το δεξί μου αρχίδη και είμαι και 1.92 μόνο.
kanesaxo Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 μπορει ο φιλος να έκανε οτι ο χαϊταουερ, να ξήλωσε την εμπρός θεση για να κατσει στην πίσω. Σοβαρά τώρα,μου φαίνεται απίθανο αυτό που λές.
stefan123 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Ενταξει ,πισω πισω η θεση χωραει καποιος--θυσιαζοντας σχεδον τις πισω θεσεις..Αλλα ειναι στεναχωρο γενικα --δεν εχει ασφαλεια καθολου,σαν κουτι κοκα κολα συρρικνωνει-- δες και το crash test και θα καταλαβεις..Επιπλεον δεν εχει υδραυλικο τιμονι(καποια εχουν μια υποβοηθηση) abs αεροσακους κοκ--οποτε απο ασφαλεια πασχει...Ασε που καιει υπερβολικα για τα 56 αλογακια του... Τεσπα εγω το πεταξα μετα απο ατυχημα που ειχα με αυτο --ενα χτυπηματακι με avensis και βγηκε off,χωρια που τα ειδα ολα.... Τωρα εχω ενα σαν αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1761063/ οπου ειναι μερα με την νυχτα σαν αμαξι...
Ntinaras Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 ενα σειτσεντο μια φορα πηγα να το καψω με 47 νουμερο παπουτσι καταφερνα να παταω καταλαθος και 2-3 πεταλια τη φορα. ειναι πολυ κοντα μεταξυ τους
kanesaxo Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 παρε ενα κλιο 1.4 που δε καίει σταγόνα,έχει και 5 αστέρια, και νορμαλ συντήρηση...Και φαντάζομαι θα σαι πιο άνετα απ'το σειτσέντο.
stefan123 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 ενα σειτσεντο μια φορα πηγα να το καψω με 47 νουμερο παπουτσι καταφερνα να παταω καταλαθος και 2-3 πεταλια τη φορα. ειναι πολυ κοντα μεταξυ τους Αυτο με τα πεταλια ειναι οντως προβλημα,πολλες φορες τα μπερδευα και κοντεψα μια φορα να σκοτωθω.... Αλλα εχει και αλλα προβληματα,αν μπεις με λιγα παραπανω χιλιομετρα γλυστραει για πλακα στην στροφη και αν πατησεις αποτομα φρενο μουλαρωνει και παει οπου ναναι....
freedubus Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Αυτο με τα πεταλια ειναι οντως προβλημα,πολλες φορες τα μπερδευα και κοντεψα μια φορα να σκοτωθω.... Κι εγώ στη Μήλο το 2006. Γααάμησέ τα. Νοικιάρικο σειτσέντο γιατί δεν υπήρχε τίποτα άλλο διαθέσιμο. Τι κουραδάμαξο. Τελικά κατάφερα και έφαγα όλη την αριστερή μεριά γιατί μου είχε σπάσει τόσο τα νεύρα γιατί δεν μπορούσα να το οδηγήσω και δεν υπολόγισα μια κολώνα της δεη σε μια στροφή που πήρα παραπάνω κλειστή απ΄ όσο έπρεπε. Και ο αλόνσο να είσαι, με τέτοιο αυτοκίνητο γίνεσαι εν δυνάμει δολοφόνος. Για καμιά βλαμένη γυναίκα οδηγό μέχρι 1.60 ύψος που έτσι κι αλλιώς είναι επικίνδυνη καλό είναι. Και επίσης, αυτοκίνητο που δεν χωράς να γαμήσεις μέσα σ' αυτό, είναι κακό αυτοκίνητο για σένα.
Tenshi Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Πάνω στο καπό,σάν γότθος! Με 3,5Κ υπάρχει και το Hyundai Getz.Τίμιο...
Fuel7 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Σκέφτομαι και για Σκοντα Φάμπια! Πάντώς όπως προανέφερα, δέν έχω και δέν μπορώ να προσφέρω πάνω απο 3 χιλιάρικα για αμάξι.Εάν έχετε να αναφέρετε άλλες τιμιες προτάσεις δεκτόν.Πέραν της Φαμπια που προείπα έχω δεί και κάτι Πούντο.
Alxnks Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Πέραν της Φαμπια που προείπα έχω δεί και κάτι Πούντο. μην ξεχασεις να το παρεις και να εχει οπωσδηποτε ηλεκτρικη υποβοηθηση στο τιμονι!! πλακα κανω φυσικα! κι απο εμενα κοιτα προς hyundai μερια που ειναι πολυ αξιοπιστα, η αλλιως κανα clio (δεν νομιζω ομως να βρεις αξιολογο 1.4 μεχρι 3000, μαλλον 1.2 θα ναι..που ισως σε συμφαιρει αφου θα το κυκλοφορεις κυριως εντος πολης και επισης θα σε συμφαιρει και σε τελη αλλα και ασφαλεια και το ταξιδακι του το κανει, ειναι σχεδον 80 αλογα).
Fuel7 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Φιλε ALXnks, Είχε περάσει ένα αξεντ προ 10ετιας, δέν τρελάθηκα, αλλα δεν είναι ασχημο πάσχει απο χώρους(είμαι 2.05 οπώτε καταλαβαίνεις), πάντως τα φοβάμαι τα κορεάτικα, οπως προείπα έχω ένα ΚΙΑ σεφια με 191.000χλμ. Το Κλιό μ'αρεσει πολύ σαν αμάξι, απλά ξέρω ότι είναι κακάκριβα τα ανταλακτικά τους.Θέλω Μαξιμουμ 1,200 κυβικα ελέω και κατανάλωσης,και σήματος,και ασφάλειας.Για το C3 το Citroen έχει κανείς άποψη;;
Haldol Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2011 ...βασικη προυποθεση ειναι και να με χωράει,καθοτι ειμαι 2.05μ. Λοιπον,κανοντας μια μινι έρευνα αγοράς, κατέληξα στο Seicento... Τρολάρεις, έτσι; Στο Seicento δε χωράει ούτε το αριστερό μου αρ**δι. Και είμαι 1,70. Δέν θα πήγαινα σε πάλι κορεατικη επιλογη,καθοτι απο την εμπειρα μου οταν ειναι φορτωμένα με χλμ, πινουν κααργα και αρχιζουν τα προβληματακια τους. Βασικά, όποιο αυτοκίνητο και να πάρεις, όταν φορτώσει χιλιομετράκια θα βγάζει προβλήματα και θα πίνει τη βενζίνη νεράκι. Μην αποκλείεις τα KIA, φήμες λένε ότι είναι πολύ σκυλιά. Κοίτα και τα Hyundai, τα καινούρια μετράνε πολύ.
Fuel7 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2011 Καλημέρα σε όλους! Λοιπόν,σχετικά με το ότι έχω αναφέρει, έχω καταλήξει σε 3 περιπτώσεις αυτοκινήτων.Το Seicento εχει αποκλειστεί.Δοκίμασα το seicento ενός φίλου.Απο χώρο μέσα και καθαρα πάνω στήν θέση του οδηγου με το κάθισμα τερμα πίσω είμαι μια χαρούλα, απλά χάνεται η πίσω θέση απο τον οδηγό, πράγμα που δέν με ενδιαφέρει(Δέν έχω οικογένεια,και δέν μεταφέρω κοσμο).Το θέμα που με έκανε να το αφαιρέσω ήταν το πρόβλημα με τα πετάλια,το οποίο κρινόταν ασύμφορο, ειδικά για το 50 νουμερο παπούτσι μου. Απο εκεί και μετά Κάτι Fabia που δοκίμασα,δεν είχαν προσεσχθεί απο τους νύν ιδιοκτήτες τους,και καποιες περιπτώσεις δεν πληρούσαν το μπατζετ μου. Απο εκεί και μετα έχουμε και λέμε καταλήγω σε 1)Fiat Punto 2)Renault Clio 3)Huyndai Accent Θα επισκεπτώ τις περιπτώσεις που έχω σταμπάρει, και αφου τις ελέξω μηχανολογικα και σωματομετρικα θα καταληξω σε ενα απο αυτα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα