Προς το περιεχόμενο

"Σταυρωμα" ελαστικων


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ πιστεύω ότι δεν πρέπει να κάνουμε σταυρώσεις λόγω ότι το λάστιχο έχει κάνει άλλη πατούρα μπροστά και άλλη πίσω.

Αν κάποιος πιστεύει ότι το καλό λάστιχο σου παρέχει ασφάλεια,τότε πάει και το αλλάζει με καινούργιο και έχει το κεφάλι του πιο ήσυχο.

Εξάλλου ένα λάστιχο από τον 2-3 χρόνο ξεραίνεται αρκετά και έχει χάσει ήδη τα πιο πολλά πλεονεκτήματά του.

Ποιος ο λόγος τότε να τα πάμε μπρος-πίσω;

Δεν μας ενδιαφέρει να κερδίσουμε χρόνο από την επόμενη αλλαγή,αλλά η ασφάλειά μας.

Οπότε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξάλλου ένα λάστιχο από τον 2-3 χρόνο ξεραίνεται αρκετά και έχει χάσει ήδη τα πιο πολλά πλεονεκτήματά του.

Ποιος ο λόγος τότε να τα πάμε μπρος-πίσω;

 

Οπότε;

 

Ακομα και οι εταιριες δινουν τα 4 χρονια για τα λαστιχα, τα 2-3 ειναι περιτη σπαταλη.

Απο την στιγμη ομως που πχ στα 3 χρονια εχεις μεγαλυτερη φθορα στον αξονα κινησης θα ηταν χαζο καποιος να μην τα αλλαξει στα 3 χρονια μπρος πισω ωστε σε ολη την ζωη των ελλαστικων να εχει το μεγαλυτερο ωφελος.

Εγω στην 3ετια που αλλαξα ειδα αισθητη διαφορα βαζοντας τα εμπρος πισω και το συνηστω. Προυποθεση εναι τα λαστιχα να αλλαζονται 4αδα παντα με καινουρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλόγως και τα χλμ που κάνανε τα λάστιχα σου να είδες και διαφορά.

Γιατί αν είχανε κάμποσα χλμ φορτωμένα τα λάστιχα,και τα έβαλες τα εμπρός πίσω,τότε έκανες το αμάξι σου υπερστροφικό και επικίνδυνο σε βροχερό δρόμο με απότομες αλλαγές λωρίδας.

Τώρα 3 χρόνια που τα είχες δεν ξέρω πόσα έκανες αλλά στο δικό μου ακόμα 2 καλά καλά δεν κλείσανε και κοντεύω 40.000 χλμ.

Και σε αμάξι μπροστιοκίνητο αυτό δεν συνιστάται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το νοημα ειναι να μη περιμενεις πολυ καιρο για να τα αλλαξεις,αλλα να το κανεις οταν δεν ειναι παρα πολυ εμφανης η διαφορα φθορας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χλμ πολλα δεν εκανα, ηταν γυρω στα 38.000 αλλα ειχαν τακουνι αρκετο και μονο 3ετια. Το αμαξι ειχε αρχισει να γινεται υπερστροφικο και το ABS να πιανει ποιο συχνα στην κακη ασφαλτο. Οταν εφερα τα πισω μπρος και το αναποδο το αμαξι ηρθε παλι σε ισορροπια ενω ειδα και διαφορα στο ABS και ποσο συχνα πιανει.Επικινδυνο σιγουρα δεν εγινε, το αναποδο με δεδομενο οτι θα κρατουσα τα λαστιχα αλλο ενα χρονο εγινε ποιο ουδετερο στο οριο, εστω και αν αυτο ηταν μικροτερο απο οτι με ολοκαινουρια λαστιχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...