Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ok, ταχυδρομήθηκε στις 14/10 απλό από UK και το παρέλαβα σήμερα. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές και τη συμπαράσταση! Αλήθεια, τι γίνεται σε περίπτωση που κάτι χαθεί, ενώ το έχουμε ήδη πληρωμένο?

Δημοσ.

ok, ταχυδρομήθηκε στις 14/10 απλό από UK και το παρέλαβα σήμερα. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές και τη συμπαράσταση! Αλήθεια, τι γίνεται σε περίπτωση που κάτι χαθεί, ενώ το έχουμε ήδη πληρωμένο?

 

ενδιαφέρουσα ερώτηση

 

 

@chris μιλας μαζι τους και αν σε γραψουν κανεις https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp?cmd=_help&solutionId=1205177&t=solutionTab&bn_r=m

 

σε όσους έχουν εμπειρία από τέτοιες περιστατικά..

τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

σου επιστρέφει το pay pal τα χρήματα;

σου ξαναστέλνουν το πακέτο; (σίγουρα εξαρτάται και από τον πωλητή και πιθανόν την αξία του αντικειμένου).

διότι μπορεί να ισχυριστεί (και όχι άδικα) ότι δεν είναι δικό του λάθος.

 

για να ξέρω τι γίνεται.

μπορώ να απαιτήσω να το ξαναστείλουν;

Δημοσ.

 

@chris μιλας μαζι τους και αν σε γραψουν κανεις https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp?cmd=_help&solutionId=1205177&t=solutionTab&bn_r=m

 

επανέρχομαι στο θέμα.

τους έστειλα mail και μου απάντησαν άμεσα.

μου είπαν πως πολλά πακέτα προς την ελλάδα έχουν καθυστερήσει αυτή την περίοδο και ότι αυτές τις μέρες μαλλον θα έρθει. αυτά σύμφωνα με ότι τους είπαν από το ταχυδρομικό γραφείο.

 

θα περιμένω μιας και έχω ξαναπαραγγείλει από τους ίδιους και ήταν οκ στην προηγούμενη συναλλαγή μας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...