Thanos1972 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Επρεπε να το κανεις.αλλα τωρα παει.ακου εκει λεφτα δεν περνεις....μπαγλαμαδες.
maxdore217 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Ρε Θάνο αφού τους ξέρεις τι Καραγκιόζηδες είναι άμα σε δουν λίγο ήσυχο σου λένε ότι βλακεία τους κατέβει για να μην χάσουν τα λεφτά (δεν τους έχει περάσει ποτέ απ το μυαλό να είναι ακριβοδίκαιοι και σωστή, φίλε panos0100 είχες κάθε δικαίωμα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και να σου ξανά τύχει πες μου να σου πω τι να κάνεις ακριβός και θα δεις. Να ξέρεις ότι υπάρχουν όσο εσύ και εγώ (και ο καθένας ) τους πληρώνουμε οπότε αυτά να τα λένε αλλού και θα κρίνω μόνος μου αν θα πάρω τα λεφτά μου ή θα τους χαριστώ και θα τα πιστώσω σε αυτούς.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Ερωτηση κρισεως προς οσους απαντησαν σε αυτο το τοπικ, μαζι και τον τοπικ σταρτερ: Δικαιουσαι RMA αν επιστρεψεις σπασμενο ενα προιον το οποιο αγορασες σε τελεια κατασταση? Ειστε ολοι βεβαιοι οτι δικαιουταν RMA? Περα απτην αστεια αντιμετωπιση που ειχε απτο πλαισιο, κρυβεται μια αληθεια πισω απτην ελληναραδικη κοτσανα που του ειπε ο υπευθυνος: "Και που ξερω εγω αν επεσε μεσα στο αμαξι και εσπασε?" Πραγματι, οταν επιστρεφεται ενα ΣΠΑΣΜΕΝΟ προιον: Α. Για ποιο λογο ο πωλητης οφειλει να δεχθει οτι εσπασε ΜΟΝΟ ΤΟΥ στα καλα καθουμενα (ειδικα αν η μαμα εταιρεια δεν εχει ενημερωσει οτι ειναι ελατωματικα τα κομματια). Ειναι ελαφρως παραλογο να σπασει μονο του! Β. Για ποιο λογο ο πωλητης οφειλει να το αντικαταστησει? Γ. Για ποιο λογο ο πωλητης να μην πιστεψει οτι το σπασιμο εχει προελθει απο κακομεταχειριση? Και κυριως: Το πλαισιο και το καθε πλαισιο οταν κανει διαδικασια RMA, ουσιαστικα δουλευει ως μεσαζων αναμεσα σε εσας και την αντιπροσωπεια (της ψυκτρας). Τι σας κανει να πιστευετε οτι η αντιπροσωπεια θα δεχοταν σπασμενη ψυκτρα απτο πλαισιο για αντικατασταση? Εκτος αν απαιτειτε να σπατε/σπανε μονα τους τα προιοντα που παιρνετε σε τελεια κατασταση και να σας τα αντικα8ιστουν μπαινοντας μεσα ως επιχειρηση. Εγω παντως αν ειχα δικη μου επιχειρηση και ηθελα να ειμαι ο καλυτερος επιχειρηματιας του πλανητη ως προς τους πελατες μου, δεν θα σου την αλλαζα γιατι ξερω πως δε θα με καλυπτε η αντιπροσωπεια και θα εμπαινα μεσα. Ισως να σου εκανα το χατηρι επειδη ειχε κοστος 8 ευρω, αλλα κι αυτο παρατυπως-χαριστικα. Κατι που προφανως δεν πηρε την πρωτοβουλια να κανει ο υπευθυνος του πλαισιου, γιατι τα 8 ευρω θα τα εβαζε απτην τσεπη του στο τελος, χωρις να εχει να κερδισει τιποτα. Και ολα αυτα εχοντας ως δεδομενο οτι εχω μπροστα μου εναν τυπο που υποστηριζει επιμονα οτι εσπασε ενα προιον απο μονο του στα καλα καθουμενα... Με την ιδια λογικη, εχω μια gtx275 αγορασμενη απτο πλαισιο. Μιας που δεν κραταω μια και ψηνομαι να αναβαθμιστω, τι θα λεγατε, θα ηταν καλη ιδεα να σπασω λιγο πλαστικο της ψυκτρας της και να την παω πισω για RMA και να κινηθω για καμια 6870? Εντος εγγυησης ειναι εξαλλου. @ts: Τι να κανεις? Αν θεωρεις οτι δεν σε αντιμετωπισαν με λογικο τροπο, απλα μην ξαναγορασεις. Μικρο το κακο για σενα, για 8ευρω. Ευτυχως που δεν ηταν ακριβοτερη! ΥΓ. Για πλαισιο , eshop κλπ τα χουμε ξαναπει, αλλα το συγκεκριμενο παραδειγμα κακης αντιμετωπισης, μαλλον ειναι ατυχες.
maxdore217 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Αγαπητέ φίλε MiDi_MiLiZ θα σου απαντήσω εγώ μιας και το έχω πρόσφατο το θέμα αυτές τις ημέρες Ρωτάς: Για ποιο λογο ο πωλητης οφειλει να δεχθει οτι εσπασε ΜΟΝΟ ΤΟΥ στα καλα καθουμενα (ειδικα αν η μαμα εταιρεια δεν εχει ενημερωσει οτι ειναι ελατωματικα τα κομματια)...... Δεν έχω καμία απαίτηση να το δεκτή το προϊόν αυτός ο μεροκαματιάρη άνθρωπο πωλητής του πλαισίου ή όποιας άλλης εταιρίας παρόλα αυτά δεν θα δεχτώ να με κατηγορήσει (ή να με κριτικάρει μιας και το έχουν πάγια πολιτική ) ότι το έσπασα από την στιγμή που δεν με είδε να κάνω κάτι τέτοιο και δεν μπορεί να αποδείξει ότι το κακομεταχειρίστηκα εγώ είναι τόσο δύσκολο να πιστέψεις ότι κάποια προϊόντα είναι μάπα? Ζητάς από αυτόν να μεσολάβηση με την εταιρία και να σου δώσει εξηγηθεί γιατί έγινε αυτό (η κάθε εταιρία είναι υποχρεωμένη να το κάνει έχει βλέπεις CE) στην περίπτωση πάντα που είσουνα κύριος και σωστός με αυτό το προϊόν κάθε σοβαρή εταιρία πρέπει να πάρει θέση αν δεν πάρει και καλύπτεται πίσω από το πλαίσο και κάθε κατάστημα μεταπώλησης δεν πρέπει να υπάρχει απλά. σου απάντησα και στο (α),(β)και (γ)που είναι το ίδιο πράγμα. και στην τελική ποιος είναι αυτός ο πολίτης που πρέπει να κάνω τόσο κόπο να τον κάνω να πιστέψει σε εμένα? εγώ δεν πιστεύω σε εκείνον και μπορεί να κάνει ότι θέλει και αυτός όσο αφορά εμένα. {ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΚΤΌ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΆΡΕΙ} και ούτε να πάει να μου ρίξει το φταίξιμο κατευθείαν σε μένα άμα είμαι σίγουρος για τον εαυτό μου θα ψάξω μεχρι το κόκκαλο να βρώ τι φταίει.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Γιαυτο ειπα οτι ο υπευθυνος του πλαισιου ειπε ελληναραδικη κοτσανα "και που ξερω γω αν επεσε μεσα στο αμαξι σου κι εσπασε". Το οτι το γυρισε σε επιθεση ηταν κοτσανα του. Τελεια και παυλα. Αν ηταν εξυπνος θα εκανε τον κινεζο και θα ελεγε το ποιημα "δεν αντικαθιστανται σπασμενα προιοντα κλπ". Απο κει και περα στην ουσια του θεματος: το σπασμενο προιον παραπεμπει σε κακομεταχειριση συνηθως. Φανταζομαι οτι αν η ιδια η μαμα εταιρεια δεν ανακαλεσει τα ελατωματικα της προιοντα (επειδη σπανε απο μονα τους) δεν υπαρχει ελπιδα να δεχθει καποιος πωλητης αντικατασταση σπασμενου προιοντος, για τον απλουστατο λογο οτι δε θα το δικαιολογησει η αντιπροσωπεια και θα μπει μεσα ο ιδιος στο τελος. Και νομιζω, ειναι λογικο. Εν προκειμενω θα επεριπτα ευθυνη στην εταιρεια που κατασκευαζει ψυκτρες, δημιουργωντας ενα τοπικ τυπου: Προσοχη στην ταδε εταιρεια, ειχα ψυκτρα της και εσπασε στο 5μηνο! Θελω να πω, παραπανω ευθυνη εντοπιζω στην εταιρεια παρα στο πλαισιο, στην προκειμενη περιπτωση. Τωρα ο υπευθυνος του πλαισιου, δεν φερθηκε σωστα εν προκειμενω. Θα μπορουσε να ειναι πιο ευγενικος-διακριτικος.
maxdore217 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 α, και κάτι ακόμα δεν έχουν καμία σχέση τα χρήματα αν είναι 8-18-800 ή 8000Ε ε νοείτε ότι προσπαθείς να την αποφύγεις την εν λόγω εταιρία αν και αυτό δεν είναι και πολύ εύκολο ( δηλαδή άμα είναι δίπλα από το σπίτι μου θα πηγαίνω στην άλλη πλευρά να αγοράσω κάτι επειδή έχουν χάλια σέρβις είναι λύση? Δεν νομίζω Τάκη η άποψη μου είναι τους βάζω μυαλό φτιάχνουν το σέρβις τους και την συμπεριφορά τους και ξανα ψωνίζω από εκεί) Τέλος να αναφέρω ότι άμα δεν σου τύχει είναι πολύ εύκολο να το κατακρίνεις και να πεις έλα μωρέ αυτά δεν συμβαίνουν αν όμως τύχει σε εσένα η κληρώσει του λόττο τότε βλέπεις την άλλη πλευρά του νομίσματος. Σε εμένα που είχαν έρθει σε επαφή με την εταιρία για το προϊόν μου όπως τους είχα ζήτηση στο τέλος ξέρεις τι έγινε? Δεν είχαν μιλήσει με κανέναν μια και έψαξα ότι η εταιρία δεν έχει σέρβις στην Ελλάδα και απλά με κορόιδευαν ότι όλα έγιναν σε συνεννόηση μαζί τους αλλά το τελικό χαρτί είναι από αυτούς. Εγώ ξέρεις τι λέω ? Δεν με κατηγορείς γιατί σε ταΐζω με κοροϊδεύεις και δεν μου κάνεις πραγματικότητα την επιθυμία μου για επίσημη απάντηση από την κατασκευάστρια άρα ή μου καλύπτεις το προϊόν η σε παίρνει η μπάλα γιατί κάτι κρύβεται πίσω απόλλα αυτά και το ξέρεις.
Thanos1972 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Ρε συ Midi,ενταξει σπανιο να ερθουν καποια προιοντα σπασμενα αλλα συμβαινει.το quality control που περνανε δεν ειναι τελειο.οπως και με την ψυχτρα την vortex του δεινασαυρου που πηγα και περασα και το γνωρισα το παλικαρι.δες τελευταια σελιδα εδω.δεν ειπα οτι φταιει το μαγαζι που αγοραστηκε.αλλα ειναι πολυ πιο ευκολο να ερθει κατι σπασμενο παρα να ερθει με εκεινο το κατασκευαστικο λαθος της ψυχτρας σε εκεινο το θεμα.... Προσωπικα το πιο αρκιβο πραγμα που εχω αγορασει απο το πλαισιο ειναι η οθονη μου που ηταν σε προσφορα.ειχε μια στοιβα με καμια 15αρια οθονες κλειστες (με κολλητικη ταινια η κουτα οπως να'ναι).και οταν ειπα στον πωλητη να ανοιξω να την δω την κατασταση της εαν εχει κανενα προβλημα ειπε οχι και αμα θελεις να την παρεις,παρε την.δεν λεω οτι φταιει ο πωλητης γιατι προφανως αυτη την γραμμη εχει απο πανω.αλλα ειπαμε. Εαν λεμε τωρα εαν ειχε κανενα σπασιμο η οθονη μου,τι θα γινοταν?σιγα μην την αλλαζαν. Η συσκευασιες ολων των οθονων που ειχε εκει το ξαναλεω,δεν ηταν σφραγισμενες,κολλημενες απο καποιον σαν και εμενα και εσενα ηταν.αλλα δεν ηταν εκθεσιακες.το να την εβλεπα δεν θα του κοστιζε ουτε σε χρονο ουτε σε τιποτα. Η μονη λυση δηλαδη ειναι να περνουμε κατι απο το καταστημα και μετα να το ανοιγουμε μπροστα στα ματια τους για να δουμε την κατασταση του.και εαν ειναι οκ ολα καλα.εαν δεν ειναι οκ,τα λεφτα ομως οχι πισω αλλα αντικατασταση ε?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Ρε συ Midi,ενταξει σπανιο να ερθουν καποια προιοντα σπασμενα αλλα συμβαινει.το quality control που περνανε δεν ειναι τελειο.οπως και με την ψυχτρα την vortex του δεινασαυρου που πηγα και περασα και το γνωρισα το παλικαρι.δες τελευταια σελιδα εδω.δεν ειπα οτι φταιει το μαγαζι που αγοραστηκε.αλλα ειναι πολυ πιο ευκολο να ερθει κατι σπασμενο παρα να ερθει με εκεινο το κατασκευαστικο λαθος της ψυχτρας σε εκεινο το θεμα.... Προσωπικα το πιο αρκιβο πραγμα που εχω αγορασει απο το πλαισιο ειναι η οθονη μου που ηταν σε προσφορα.ειχε μια στοιβα με καμια 15αρια οθονες κλειστες (με κολλητικη ταινια η κουτα οπως να'ναι).και οταν ειπα στον πωλητη να ανοιξω να την δω την κατασταση της εαν εχει κανενα προβλημα ειπε οχι και αμα θελεις να την παρεις,παρε την.δεν λεω οτι φταιει ο πωλητης γιατι προφανως αυτη την γραμμη εχει απο πανω.αλλα ειπαμε. Εαν λεμε τωρα εαν ειχε κανενα σπασιμο η οθονη μου,τι θα γινοταν?σιγα μην την αλλαζαν. Η συσκευασιες ολων των οθονων που ειχε εκει το ξαναλεω,δεν ηταν σφραγισμενες,κολλημενες απο καποιον σαν και εμενα και εσενα ηταν.αλλα δεν ηταν εκθεσιακες.το να την εβλεπα δεν θα του κοστιζε ουτε σε χρονο ουτε σε τιποτα. Η μονη λυση δηλαδη ειναι να περνουμε κατι απο το καταστημα και μετα να το ανοιγουμε μπροστα στα ματια τους για να δουμε την κατασταση του.και εαν ειναι οκ ολα καλα.εαν δεν ειναι οκ,τα λεφτα ομως οχι πισω αλλα αντικατασταση ε? Οπα οπα διαφορετικες περιπτωσεις. Το ειπα και παραπανω. Αλλο να αγορασεις κατι και να το επιστρεψεις ως γρατζουνισμενο/φθαρμενο/σπασμενο οπου ΣΥΝΗΘΩΣ το δεχονται αδιαμαρτυρητα (σε εμενα ετσι εγινε σε 2 περιπτωσεις, με αλλα καταστηματα βεβαια) και αλλο να αγοραζεις κατι να το κρατας ενα 5μηνο και να το πηγαινεις πισω λεγοντας "εσπασε μονο του, σημερα". Γενικα αν το επιστρεψεις μεσα στο πρωτο 20ημερο παιζει και το θεμα του DOA. Εγω επεστρεψα γρατζουνισμενη dell την ιδια μερα που την αγορασα και το καταστημα μου εδωσε αλλη επι τοπου με το που ειδε γρατζουνια. Αλλα ειπαμε εκει ηταν DOA. Mπορουσα να ζητησω και τα λεφτα μου πισω αν ηθελα. Το RMA ειναι αλλο πραγμα και ειναι αρκετα αυστηρο. Λεει ξεκαθαρα στους ορους για "σημαδια κακομεταχειρισης". Αν δεν ειναι το σπασιμο, τοτε ποιο ειναι? Και σου λεω εγω, οτι οντως ερχεται απο προβλημα της ψυκτρας. Πως ο πωλητης να δεχθει να παραλαβει ως RMA σπασμενο προιον οταν ξερει οτι δεν θα μπορει να το δικαιολογησει/αποδειξει ουτε στον προισταμενο του, ουτε και στην αντιπροσωπεια. Θα φαει ακυρο το πλαισιο αν την παει στην αντιπροσωπεια για RMA, αρα και ο προισταμενος θα κατσαδιασει τον υπαλληλο που παρελαβε σπασμενο προιον σε πλαισια εγγυηση. Στο τελος της ημερας, το κοστος αντικαταστασης θα το επωμιστει ο ιδιος, ατομικα, ειτε με επιπληξη, ειτε με απολυση, ειτε με black list, (συν τα 8 ευρω φυσικα) συνεπως δε θα το κανει. Για να συνοψισω : Εσεις, αν ειχατε επιχειρηση με ειδη πληροφορικης θα αλλαζατε μια gtx275 (με μια 6870 πχ) με σπασμενη ψυκτρα σε εναν αγνωστο πελατη που θα ισχυριζοταν οτι εσπασε μονη της?
maxdore217 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 βρε αγορίνα να σου πω κάτι... δεν ζητάς από αυτούς αλλά από την εταιρία. Αν τώρα η εταιρία έχει ορίσει υπεύθυνους αυτούς τότε αναγκαστικά τους ρίχνεις το φταίξιμο και μην φοβάσαι κανένας πωλητής δεν πρόκειται να το χρεωθεί οκ γιατί δεν επιτρέπεται αυτό που λες. τώρα το παράδειγμα μου μιας και σου αρέσει να μιλάς έτσι έχεις μια ψήκτρα pc την βάζεις φέτος κλείνεις το pcάκι ωραία και όμορφα και του χρόνου τέτοια μέρα έχει σκοπό να κάνεις καθαριότητα στο tower όπως προβλέπεται κιόλας και αντικρίζεις αυτήν να κρέμεται τι κάνεις? λες οκ δεν πειράζει θα πάρω άλλη (δηλαδή άμα ήταν μια μοτοσυκλέτα που κάνει 7-10000E και παρουσίαζε πρόβλημα με τον καιρό στον κινητήρα και κόλλαγε και είσουνα εντός εγγύησης τι θα έλεγες μπορεί να την χάλασα εγώ ή θα την πήγαινες σε αυτόν που την πήρες και θα του έλεγες να ενιμερωθεί ή εταιρία?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 βρε αγορίνα να σου πω κάτι... δεν ζητάς από αυτούς αλλά από την εταιρία. Αν τώρα η εταιρία έχει ορίσει υπεύθυνους αυτούς τότε αναγκαστικά τους ρίχνεις το φταίξιμο και μην φοβάσαι κανένας πωλητής δεν πρόκειται να το χρεωθεί οκ γιατί δεν επιτρέπεται αυτό που λες. τώρα το παράδειγμα μου μιας και σου αρέσει να μιλάς έτσι έχεις μια ψήκτρα pc την βάζεις φέτος κλείνεις το pcάκι ωραία και όμορφα και του χρόνου τέτοια μέρα έχει σκοπό να κάνεις καθαριότητα στο tower όπως προβλέπεται κιόλας και αντικρίζεις αυτήν να κρέμεται τι κάνεις? λες οκ δεν πειράζει θα πάρω άλλη (δηλαδή άμα ήταν μια μοτοσυκλέτα που κάνει 7-10000E και παρουσίαζε πρόβλημα με τον καιρό στον κινητήρα και κόλλαγε και είσουνα εντός εγγύησης τι θα έλεγες μπορεί να την χάλασα εγώ ή θα την πήγαινες σε αυτόν που την πήρες και θα του έλεγες να ενιμερωθεί ή εταιρία? Oκ, μπορεις να απαντησεις στην τελευταια ερωτηση που κανω? Ως εταιρεια/ιδιοκτητης/διευθυντης εταιρειας, πως θα αντιμετωπιζες εναν τυπο που θα σου εφερνε μια asus gtx275 με σπασμενη ψυκτρα, αποδειξη κομμενη στα 230 ευρω πριν 1,5 χρονο και θα σου ζηταγε RMA?
maxdore217 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 εσύ το αναφέρεις εκ του πονηρά σκεπτόμενου ατόμου το οποίο κοιτά να καβατζωθεί σε όλα . σου έχω απάντησή είδη αλλά δεν το πρόσεξες ( η εταιρία θα αναγκαστεί να σε καλύψει και όχι το πλαίσιο)και να σου πω και άλλο 1 λάθος που πρόσεξα ότι έκανες ανέφερες ότι αν η εταιρία αυτή έχει ορίσει το εν λόγω προϊόν σαν προβληματικό ή όχι μέγα λάθος ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ δεν ορίζουν από μόνες τους τα προβληματικά προϊόντα ( Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΑ ΟΡΙΖΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΡΕ). Εμένα το πρόβλημα μου είναι στο ξαναλέω ότι μία μου λέγανε έτσι και μια αλλιώς μια μου εμφάνιζαν αντιπροσωπία και μια όχι και στην τελική οι τεχνικοί που μίλησα κάνανε ένα σορό λάθη και μου είπαν ακόμα περισσότερα που τα έχω γράψει είδη σε αγωγή γι αυτούς. και σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ ένα προϊόν δοκιμασμένο επειδή το έδωσαν σε περιοδικά οι φορουμ με υπολογιστές μιας και είναι βέβαιο ότι αυτά τα προϊόντα έχουν διαλεχτεί και με σφυριά να τα χτυπάς δεν παθαίνουν τίποτα και μετά γράφουν άριστη αγορά και κάπως έτσι μέσο κλίκας πάει η πιστοποίηση όπως ce, tuv κ.α.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Βρε ασε αν το λεω εκ του πονηρου η οχι. Απλα ρωταω τι θα εκανες! Ο τυπος μπορει να λεει αληθεια οτι η καρτα εσπασε μονη της, μπορει να λεει και ψεματα. Αυτο δε το γνωριζεις ουτε εσυ ουτε κανεις αλλος εκτος απτον ιδιο. Το ερωτημα ειναι τι θα εκανες εσυ, σαν επιχειρηση/εταιρεια. ΥΓ. Απο που κι ως που θα αναγκαστει να τον καλυψει η κατασκευαστρια εταιρεια για ενα προιον σπασμενο?! Νεος ορος στις εγγυησεις αυτος?
maxdore217 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Συγνώμη που δεν είμαι πλαίσιο ή ε-σοπ να σου λύσω άμεσα την ερώτηση σου. Αλλά επειδή πάλι επιθυμείς τι θα έκανα εγώ θα σου πω όλες οι εταιρίες είναι σε συνεργασία με της επίσημες αντιπροσωπίες αλλά και σερβις αυτόν οπότε και εγώ θα έλεγα τάδε εταιρία ο πελάτης που μεταπώλησα το προϊόν σας έχει αυτό το πρόβλημα εγώ δεν το καλύπτω γιατί οι όροι που έχω μαζί σας είναι αυτοί τι θα κάνετε? στέλνει επίσημη απάντηση η εταιρία στο δίνει ο μαγαζάτορας (εγώ) και σου λέω λοιπά με γιατί δεν μου δίνουν το δικαίωμα καλύψεις και άσε με εμένα να φάω την εταιρία μετά με την ησυχία μου μην μπαίνεις μες την μέση για να φάω και εσένα και τους άσχετους τεχνικούς σου.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Ωραια. Σε διαβεβαιω οτι το πλαισιο θα φαει ακυρο απο την αντιπροσωπεια σε αυτην την περιπτωση, οχι για κανενα αλλο λογο απλως επειδη δεν προβλεπεται απο τους ορους της εγγυησης αντικατασταση ΦΘΑΡΜΕΝΟΥ προιοντος. Δεν θα κατσει η αντιπροσωπεια να ασχοληθει με τις αιτιασεις/δικαιολογιες/ιστοριες του καθενος για το αν εσπασε μονο του το προιον, απλα θα τα απορριψει διοτι το προιον εχει σημαδια φθορας και κακομεταχειρισης! Δεν ειναι ευθυνη της εταιρειας το σπασιμο μετα απο 5 μηνες. Ουτε του πωλητη! Διαβαστε τους ορους της εγγυησης. Και ο λογος που δε θα σε εξυπηρετησουν ειναι απλος και ευνοητος. Αν αρχισουν να δεχονται σπασμενα προιοντα για αντικατασταση, τοτε οι περισσοτεροι θα παιρνανε απο ενα σφυρι και θα κανανε δωρεαν αναβαθμισεις στις συσκευες τους... Τελος παντων οπως ειπε καποιος και σε ενα αλλο τοπικ, σε αυτο το φορουμ ο gamer / insomniac / πελατης εχει παντα δικιο οπως φαινεται.
maxdore217 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 ΥΓ. Απο που κι ως που θα αναγκαστει να τον καλυψει η κατασκευαστρια εταιρεια για ενα προιον σπασμενο?! Νεος ορος στις εγγυησεις αυτος? αυτό φταίμε εμείς αγαπητέ μιας και δίνουμε το δικαίωμα να μας πετάνε όποτε θέλουν εκτός εγγύησης άμα σαν τον φίλο εδώ την έχει πάθει και άλλοι με την εν λόγω ψήκτρα η εταιρία θα τους βγάλει όλους ψεύτες? Δεν νομίζω Τάκη... διάβασε λίγο τους όρους του ΙΝ.ΚΑ και μετά πες μου άμα έχουν τα κότσια να το κάνουν αυτό.... αλλά όσο δεν μιλάει κανένας και σε κατευθύνουν στο αδιέξοδο βέβαια νιώθεις και υπεύθυνος και το μόνο που σου περνάει απ το μυαλό είναι να μην ψωνίσει από αυτούς. το οποίο όμως είναι πολύ λίγο μιας και είναι τόσος ο κόσμος που δεν σε θέλουν οι ίδιοι μιας και επιθυμούν πελάτες αρνιά τα οποία ότι και να τους που δεν φέρνουν και μεγάλες αντιρρήσεις. Κάτι άλλο έχεις καταλάβει εσύ..... και δεν είναι έτσι όπως το λες σε καμία περίπτωση έχω πει ότι μιλάμε για προβληματικό προϊόν για έναν τύπο καθαρό χωρίς κομπίνες και παρόλο αυτά μου λες ακόμα το ίδιο και βέβαια η εταιρία είναι υπεύθυνη να σε καλύψει για το οτιδήποτε αφορά στην συσκευή αυτή άμα είναι έτσι όπως το λες αγαπητέ τότε να τρέχουμε να κρυφτούμε. Και βέβαια να περνούμε κινέζικα προϊόντα μιας και αφού σέρβις δεν θα έχουμε όπως και να έχει δεν υπάρχει λόγος να πληρώνουμε την επωνυμία ή ακόμα και χωρίς εγγύηση καλύτερα ( ούτοσι άλλος όλα είναι από γειτονικά εργοστάσιο εκεί)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα