Ntinaras Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Εγώ πάντως όσες φορές χρειάστηκε να αλλάξω κάτι και πήγαν να μου κάνουν τον κινέζο,ζήτησα τον υπέυθυνο τον προκάλεσα να δει το ιστορικό μου και αμέσως ξεμπέρδεψα...Ολα σχετικά είναι και σε τι κεφια θα τους πετυχεις... μαλιστα.
biomecanoid Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Στο πλαίσιο περνούν επίτηδες άσχετους που κάνουν ισα ισα και μετά βίας για την δουλειά απλός για οικονομικούς λόγους για να μην πληρώνουν μισθούς εγώ κάθε φορα που παω να πάρω κάτι το έχω πριν τυπώσει από το site μαζί με το product code και τους λέω : "ούγκα, θέλω ΑΥΤΟ" ο κάθε πολίτης δεν φταίει που είναι άσχετος φταίει το πλαίσιο που του δίνει δουλειά
pineza Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 παιδια το καλο πλαισιο εχει τελειωσει πανε οι καλες εποχες που πηγαινες και δεν χαλαγαν χατηρι τωρα μιζερια και κακομοιρια εγω εχω προσφατη ασχημη εμπειρια και τελευταια... πηρα αυτο το πληκτρολογιο http://steelseries.c...es-merc-stealth μετα απο αρκετες μπουνιες εσπασε ενα special key μιλαω με την εταιρεια στην αμερικη μου λενε πως ειναι μεσα στην εγγυηση και να παω να το αλλαξω στο καταστημα που το πηρα μα λεω να παραγγειλω μερικα να εχω να σας πληρωσω και τα 6 κουμπια γιατι μπορεί να το ξανασπασω με τα πολλα δεν τον εψησα τον τυπο... παω πλαισιο...δεν σας καλυπτει η εγγυηση! μα ρε παιδια μιλησα με την εταιρεια στην αμερικη ...μπλα μπλα!!! τπτ και ο τυπος να μου λεει εχετε 2 χρονια εγγυηση ΠΛΑΙΣΙΟ.. και δεν σας καλύπτει γι αυτο ρε μπαγλαμα η εταιρια που τα κατασκευαζει με καλύπτει τεσπα δεν εβγαλα ακρη και εφυγα μου εκαναν 40% εκπτωση απο την αμερικη και το ξαναπηρα απο αυτους ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΓΟΜΑ !!!
simplemind79 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 δεν ξέρω αν φταίει το πλαίσιο ή η διοίκηση του πλαισίου τελικά από ότι φένεται πρέπει να προτιμάμε εγγύηση που να μας καλύπτει και όσον αφορά τα μικρά πράγματα απλά όλα είναι θέμα ανταγωνισμού και εκάστοτε πολιτικής που ακολουθείται!
nickarmy Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 μου έδωσαν λάθος ram , δεν ξαναπάτησα (τουλάχιστον για ηλεκτρονικά)
PCharon Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 και ο τυπος να μου λεει εχετε 2 χρονια εγγυηση ΠΛΑΙΣΙΟ.. και δεν σας καλύπτει γι αυτο ρε μπαγλαμα η εταιρια που τα κατασκευαζει με καλύπτει Αν οφείλεται σε πραγματικό ελάττωμα τότε με βάση το νόμο (κι όχι τη κούτρα του καθενός) είναι υποχρεωμένος να καλύψει την εγγύηση. ΑΛΛΑ, σε αυτό που σου είπε υπάρχει ένα δίκαιο: την εγγύηση στη δίνει - πάλι με βάση το νόμο - αυτός που σου πουλάει το αντικείμενο κι όχι ο όποιος κατασκευαστής. Αν δηλαδή ο κατασκευαστής κάλυπτε το να πάει να κάτσει μια μύγα πάνω στο πληκτρολόγιο και να στο χέσει, αυτό δε σημαίνει πως είναι υποχρεωμένο το κατάστημα που στο πούλησε να έχει τον ίδιο όρο στην εγγύηση. Η δέσμευση είναι κατάστημα-πελάτης και με βάση το νόμο όταν υπάρχει πραγματικό ελάττωμα τότε και μόνο διεκδικείς επισκευή ή αντικατάσταση του πράγματος χωρίς επιβάρυνση από αυτόν που στο πούλησε (το αν αυτός θα συνεννοηθεί με τη σειρά του με τον προμηθευτή του ή με τον κατασκευαστή αυτό δε σε νοιάζει/αφορά, όπως επίσης δεν αφορά κι αυτόν το τί σου είπαν αλλού εσένα). Αν στη περίπτωσή σου το πραγματικό ελάττωμα ήταν τέτοιο ώστε να μπορεί να δώσει το περιθώριο να σου πει πως οφείλεται σε κακή χρήση, τότε δυστυχώς επαφίεσαι στο φιλότιμο του όποιου υπάλληλου. Κι επειδή και λόγω συνθηκών είναι σφιχτοκόλικα τα καταστήματα πια, είναι επόμενο να χρησιμοποιήσει αυτή τη δυνατότητα και να μην σε εξυπηρετήσει. Δε μπορείς να κάνεις τίποτα εκτός του να το αναφέρεις πχ εδώ και να διαφημίζεις το φιλότιμό τους...
disqualified Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 δεν ξέρω αν φταίει το πλαίσιο ή η διοίκηση του πλαισίου τελικά από ότι φένεται πρέπει να προτιμάμε εγγύηση που να μας καλύπτει και όσον αφορά τα μικρά πράγματα απλά όλα είναι θέμα ανταγωνισμού και εκάστοτε πολιτικής που ακολουθείται! Οταν λες δεν ξερω αν φταιει το πλαισιο και το διαχωριζεις απο τη διοικηση του πλαισιου τι ακριβως εννοεις. Ποιους ακριβως περιλαμβανει ο ορος πλαισιο;
nyne Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Αντε να σας πω κ εγω μια εμπειρια πελατη μου απο το service του πλαισιου.Πηγαινει το laptop της κορης του γιατι οταν ανοιγε δεν εμπαινε στα windows και εβγαζε μαυρη οθονη.Προσπαθουν να κανουν format δεν γινοταν, κολαγε σε καποια φαση κ εκλεινε και του λενε κυριε εχει προβλημα το motherboard αναγκαστικα θα πρεπει να αγορασετε νεο μηχανημα.Επειδη του υποστηριζουμε την εταιρεια μου το λεει κ μου το φερνει για μια γνωμη.Οντως δοκιμαζω να το φορμαρω κ κολαγε κ εκλεινε.Τελικα το προβλημα ηταν οτι ειχε μεινει μια εγκατασταση vista μιση και κολαγε το μηχανημα.Αφου εσβησα ολο το δισκο,εκανα νεα εγκατασταση κ το laptop δουλεύει μεχρι σημερα αψογα.Αυτα για το service του πλαισιου,εχω και αλλα παραδειγματα...
Alithinos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Εμένα πάντως διάφορα ελλατωματικά προιόντα που τους έχω πάει με έχουν εξυπηρετήσει καλά. Όταν χαλάει κάτι βέβαια,ψάχνω και βρίσκω μόνος μου τι έχει το πρόβλημα και έτσι τους πάω μόνο το εξάρτημα,εξηγώντας ακριβώς τι πρόβλημα έχει. Στο 100% των περιπτώσεων την επόμενη μέρα μου προσθέσαν την αξία του προιόντος στο λογαριασμό,και μετά αγόρασα κάτι άλλο... Πάντως για καλό και για κακό,άμα θέλεις να αγοράσεις κάποιο εξάρτημα διάβασε πρώτα κάνα review,και ψάξε το όνομα της εταιρίας να δεις τι λένε για αυτήν στα forums..
quic307 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Φιλε μου η λυση σου ειναι η εξης, θα πας και σε αλλο καταστημα με την αποδειξη αγορας. (αν εχεις ορεξη) Θα τους πεις οτι εσπασε απο μονο του και θα επιμινεις να μιλησεις και με τον προμηθευτη τους. Φτασε και στον αντιπροσωπο που το εισαγαγει. Στο λεει ενας τεχνικος που ειναι χρονια στο κουρμπετι, απο τα 14 χρονια μου ασχολουμε με επισκευες πασης φυσεως. "Πες τους οτι δεν ειναι τα λεφτα 8€, αλλα για πιο λογο να πληρωσεις κατι το οποιο δεν ειναι σωστο κατασκευαστικα"
liopyr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Πέρα από το τι ορίζει ο νόμος, η κοινή (?) λογική λέει πως αν αγοράσεις κάτι και το ταράξεις στην καρπαζιά, διάολε, δε φταίει αυτό που χάλασε. Τα νεύρα σου θέλουν επισκευή. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν πράγματι κατασκευαστές που δέχονται να αντικαταστήσουν προϊόντα τα οποία έχουν καταστραφεί επειδή ο τύπος που τα αγόρασε ήταν κανίβαλος, μπράβο σε όσους το κάνουν, αλλά δε μπορούμε να το απαιτήσουμε από όσους δε το κάνουν. Η logitech έχει αντικαταστήσει ηχεία με σπασμένη βάση στον κύριο που παραπέμπει το λινκ παραπάνω, χωρίς καν να του ζητήσει πίσω τα παλιά. (και αυτός ο αχρείος μου τα πούλησε αντί να μου τα χαρίσει επειδή είμαι γαμώ τα παιδιά)! Οντόπικ, το πλαίσιο, τουλάχιστον όσον αφορά το after sales support του τουλάχιστον, είχε φτιάξει καλό όνομα στον χώρο, δε γνωρίζω αν προσπαθεί να το χαλάσει, αλλά τον τελευταίο καιρό όλο και πληθαίνουν τα παράπονα. Εντάξει, τεχνογνωσία από τεχνικούς δεν θα βρείτε, γιατί πολύ απλά το πλαίσιο δεν έχει τεχνικούς, κάτι παιδάκια που συναρμολογούν 15 υπολογιστές/βάρδια τρέχοντας σα το Βέγγο έχει. Η πολιτική του συγκεκριμένου καταστήματος όσον αφορά τις παράλογες απαιτήσεις από τους εργαζόμενούς του, η επίσημη κοροϊδία με παραπλανητικές προωθήσεις των turbo-x προϊόντων τους (επιπέδου telemarketing) στο youtube, καθώς και μπακαλοπροσφορές με τα ξεστοκαρίσματα, προσωπικά με απομάκρυναν μια και καλή από την συγκεκριμένη αλυσίδα. Καλή τους τύχη, κερνάω γραβάτα τους μπίσνες μανατζαραίους τους, χαλάλι τα χαρβαρντ.
profi Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 να προσθέσω κ εγώ... http://www.insomnia.gr/topic/423223-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%BF%CE%B8%CE%BF%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%B5-turbo-x-maestro-pro-42-432/#entry4335993
Getta Robo Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Τα προβληματα του πλαισιου ειναι παρα πολλα και γνωστοποιημενα.. Ειμαι και εγω παθων, ψαξε παλαιοτερες καταχωρησεις μου και θα καταλαβεις. Θα σου προτεινα τωρα περι πλαισιου τα παρακατω: α) ΜΗΝ ξαναγορασεις απο κανενα καταστημα πλαισιο το παραμικρο. Ουτε καν γομα. Εχω παει μεχρι και κεντρο για αγορα, προκειμενου να αποφυγω αγορα απο πλαισιο σε στιγμη που ειχα αναγκη. Ειτε στηριζουμε κατι ειτε οχι. β) Κοινοποιησε σε φιλους και γνωστους την συμπεριφορα τους προς τα εσενα, και αποτρεψε τους να αγοραζουνε απο το καταστημα. Τους ποναει παρα πολυ οπου δεν δισταζουμε να δειχνουμε την δυσαρεσκια μας με την αιμετικη εξυπηρετιση και συμπεριφορα τους επιπεδου ζιμπαμπουε. Αν και εχω δωσει επισης παρα πολλα χρηματα συνολικα τοσα χρονια στα καταστηματακια τους, εχω παψει να αγοραζω επειτα απο τοσα προβληματα. Και δικα μου, αλλα και απο παρα πολλους αλλους. Ηδη εχει κρατησει η ολη κοροιδια τους πολυ περισσοτερο απο οτι θα επρεπε..
RottenLungs Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Εγω αγόρασα ένα PC πρίν 4 χρόνια απο Plaisio. Μπορεί το PC που μου έφτιαξαν να ήταν χωρίς λόγο πανάκριβο (δεν είχα ιδέα απο PC και μου έβαλαν όλα τα high end προϊόντα) και να είχε του κόσμου τις ασυμβατότητες (άλλαξα 15 φορές RAM και μία φορά motherboard) αλλα μου αλλάζαν συνέχεια εξαρτήματα μέχρι να το κάνουν να δουλέψει κανονικά. Βέβαια τους είχα σκάσει 2500 χιλιάρικα. Για τον λόγο αυτό το εμπιστευόμουν. Έλεγα είναι βλάκες αλλα τουλάχιστον σου αλλάζουν τα εξαρτήματα τσαμπέ... Όσες φορές έχω ξαναπάει, έχω πάει καλά διαβασμένος και για να με εξυπηρετίσουν μόνο που δεν παίζουμε μπουνιές με το service. Πραγματικά για να είναι τόσο αντιπαθητικοί πρέπει κάτι να τους κάνουν οι απο πάνω. Δυστυχώς έφτιαξα άλλα 2 PC απο πλαίσιο σε δύο φίλους αλλα ευτυχώς δεν τους έχει βγεί κανένα πρόβλημα εδώ και 1,5 χρόνο, ελπίζω να συνεχιστεί έτσι (ααα στο ένα PC είχαν ξεχάσει να βάλουν έναν σκληρό και 2 ανεμιστήρες αλλα πήγα και τα πήρα και τα έβαλα εγώ).
Nikosgiann Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2011 εγω παντως σαν υπαλληλος παλια,παντα ημουν ευγενικος κ οταν ηταν για επιστροφες παντα προσπαθουσα να το φερω εις οφελος του πελατη.. αλλα η αληθεια ειναι οτι πια διαλυεται το μαγαζακι... το να μιλησω για μισθους κ απαιτησεις που ειχαν απο εσενα, κ κυριως για ωραρια,πραγματικο περιττο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα