flogerakos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Κλασικα. Χαλασε η Ψυκτρα και στο πλαισιο πηρα τουν πουλο οταν τους την πηγα. Η ψυκτρα Alpine 11 μετα απο σχεδων 5 μηνες αριστης λειτουργειας και το pc να μην εχει κουνιθει απο τη θεση του, αρχισε να κανει κατι τρελα, θορυβους, θερμοκρασιες κτλ και ανοιξα να δω τι παιζει. Η ψυκτρα ειχε σπασει το ποδαρακι της το ενα, και ειχε σπασει το ενα πλαστικο που κραταει το μεταλο. Ασε που το υλικο της γενικα ειναι αδυναμο και οχι τοσο ποιοτικο. Την παω στο πλαισιο του Athens Mall και ο υπευθινος και καλα του καταστηματος μου ειπε πως οι 2 χρονια εγγυηση πλαισιο που ειχε δεν με καλυπτει (οχι που θα με καλυπτε!) καθως καλυπτει μονο την καλη λειτουργια της ψυκτρας, δηλαδη το ανεμηστιρακι!!! Αν ειναι δυνατον... Και μου λεει, πως ξερω πως δεν σου επεσε μεσα στο αμαξι οταν την εφερνες!!!!!Και την πηγα στο κουτι της comple. τι να κανω ρε παιδια??? καλα 8 ευρο κανει, αλλα μην μας κανει και μαγκα το πλαισιο, μεσα σε ενα χρονο εχω παρει περιπου 800 ευρο πραγματα απο κει...! τι να τους κανω...???
dimitrisOS Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 να πάρης αλλη απο αλλο μαγαζι και εγω να δεις πελατης που ημουν το ποσο που εχω εχω δωσει εχω ξεπεαση περιπου τα 2000 και ειμαι πελατης 4 χρονια που αρχισα να ασχολουμε με υπολογιστες (ειμαι 19 τωρα) δεν θα βγαλεις ακρει εκει μεσα
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 γραψε μια αρνητικη στο σκρουτζ,μια καταγγελια σε ινκα,και μη ξαναπαρεις τιποτα απο κει.
Physics_Rulez Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Πραγματικά περίμενες after sales support από το Πλαίσιο;
caution Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Ρε παιδιά, hold your horses. Πας με μια σπασμένη ψύκτρα και θέλεις εγγύηση; Ούτε ο κατασκευαστής δεν δίνει εγγύηση σε τέτοιες περιπτώσεις, πόσο μάλλον ο reseller. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής δεν καλύπτει τέτοιες βλάβες, world wide. Γκρινιάξτε, καταγγείλετε, κυνηγήστε και κράξτε, απλά να ξέρουμε και τι παίζει, σωστά;
filip123go Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Τέτοιες "μαγκιές" έκανε και το eshop και τώρα τρέχει και δεν φτάνει..! edit: Άσχετα αν το καλύπτει εγγύηση η όχι, η συμπεριφορά του υπαλλήλου ήταν απαράδεχτη..!
caution Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Έγραψα επί της ουσίας για το κομμάτι της εγγύησης - τώρα μπροστά δεν ήμουν για να κρίνω ποιος/αν το "έπαιζε υπεύθυνος" και ποιος/αν το έπαιζε "ξέρεις ποιος είμαι εγώ" για να έχω άποψη και να φτάσω και σε χαρακτηρισμούς συμπεριφορών. Εγώ είπα απλά τι ισχύει με τις εγγύησης. Σπασμένα parts/στραβωμένα pin απλά δεν περνάνε. ΠΟΥΘΕΝΑ! Cheers
PCharon Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2011 Η ψυκτρα Alpine 11 μετα απο σχεδων 5 μηνες αριστης λειτουργειας και το pc να μην εχει κουνιθει απο τη θεση του, αρχισε να κανει κατι τρελα, θορυβους, θερμοκρασιες κτλ και ανοιξα να δω τι παιζει. Η ψυκτρα ειχε σπασει το ποδαρακι της το ενα, και ειχε σπασει το ενα πλαστικο που κραταει το μεταλο. Ασε που το υλικο της γενικα ειναι αδυναμο και οχι τοσο ποιοτικο. (προς τους υπόλοιπους, όχι σε εσένα) Γιατί δηλαδή σας φαίνεται απίθανο το γεγονός πως η κατασκευή/ποιότητα της ψύκτρας είναι ΓΤΠ με αποτέλεσμα το πλαστικό να σπάσει από μόνο του; Όποιος έχει τοποθετήσει ποτέ ψύκτρα με πλαστικούς συνδετήρες σαν αυτή που αναφέρει ο φίλος, δε μπορεί να μην έχει προσέξει τί πίεση δέχονται οι πλαστικοί συνδετήρες λόγω του τρόπου κουμπώματος! Ίσα ίσα που γι αυτό το λόγο θεωρείται ένα από τα χειρότερα/μη επιθυμητά κουμπώματα (άσε που έχω δει μετά από καιρό και μητρικές να λυγίζουν σε εκείνο το σημείο και να παραμορφώνονται από τη μόνιμη πίεση!). Συνεπώς αφού από κατασκευής είναι ένα τεχνικό ζήτημα το κούμπβμα αυτής της ψύκτρας και αυτό είναι γνωστό, σε περίπτωση που το πλαστικό σπάσει, λόγω κακής επιλογής υλικού από το κατασκευαστή ή αποτυχίας του εξαρτήματος, δε θα πρέπει το προϊόν να το καλύψει η εγγύηση; Αν ο υπάλληλος ήθελε να σε εξυπηρετήσει κι εφόσον έχει ιδέα από αυτές τις ψύκτρες (δε μπορώ να φανταστώ κάποιον που υποτίθεται ασχολείται με hardware και δεν αναγνωρίζει πόσο μάπα κούμπωμα είναι αυτό, πάμπολα reviews το αναφέρουν ως μειονέκτημα!) θα αναγνώριζε αμέσως τί όντως έχει συμβεί και θα μπορούσε να σε εξυπηρετήσει. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ η συγκεκριμένη περίπτωση, είναι κάτι που μπορεί να συμβεί από μόνο του. Τουλάχιστον flogerakos την επόμενη προτίμησε ψύκτρα χωρίς τέτοιο κούμπωμα.
Pooky(1) Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Την επόμενη φορά που θα πάρεις σύστημα ολόκληρο πάρε Dell. Και βίδα να στραβώσει θα στη καλύψουν την εγγύηση. Είχα γράψει αρνητική γνώμη σε βίντεο στο Youtube που είχε σηκώσει το εν λόγω κατάστημα και μου είχαν στείλει μήνυμα με απειλές για νομικές κινήσεις και τα λοιπά. Ήμουν πελάτης από το 1995. Αλλά όταν μου πούλησαν μαγκιά για κάρτα γραφικών που πήρα DOA (την πήγα σπίτι έβγαζε artifacts και τη γύρισα πίσω μου έκαναν σκηνή γιατί "μπορεί να έπεσα σε λακούβα στη μεταφορά και να χάλασε" και απείλησα με ΙΝΚΑ και τέτοια) δεν ξαναπήρα παρά μόνο ένα X-box 360 από εκεί, γιατί έδιναν δωρεάν και κάτι άλλο. Στα gaming machines κάνω μόνος μου συναρμολόγηση, αλλά σε φίλους και γνωστούς πάντα συστήνω Dell. Είχα βαρεθεί να τους κάνω τον τεχνικό όλο το καιρό, βρήκα την υγειά μου!!!!!!!!!!!!
ATiTool Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Παιδια εγω οσες φορες πηγα στο πλαισιο με κατι που ειχα προβλημα,παντα με εξυπηρετουσανε στο 100% και τα RMA που εχω κανει ολα ηταν αμεσα (asap) χωρις να με ταλαιπορισουν καθολου! δεν μπορω να καταλαβω τι συμπεριφορες ειναι αυτες που αντιμετοπιζετε μερικοι,μηπως ειναι και θεμα καταστηματος? αν και δεν θα επρεπε σε καμια περιπτοση γιατι ειναι αλυσιδα και πρεπει να εχει την ιδια πολιτικη σε ολα της τα καταστηματα.
remalis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Α καλά, εγώ ήμουν τεράστιος φαν του πλαισίου από το 1993, έχω πάρει 9/9 pc από κει και άλλα 10-15 που έχω φτιάξει συνθέσεις για φίλους κ τους είπα εκεί. Πλέον έχω πει ότι δε θα ξαναπάρουν ούτε ΕΝΑ ΕΥΡΩ από μένα. Το προσωπικό είναι άσχετοι πλέον(όχι όπως παλιά που ήταν καταρτισμένοι κ ενημερωμένοι) και σου μιλάνε λες κ είναι φωστήρες κ εσύ πέντε χρονών. Έχει ελάχιστη ποικιλία κ σε ότι έχει επίσημη αντιπροσωπέια μόνο αυτά. Τα τελευταία 3 BTO για φίλους ήταν γτπ - Το ένα αντί να του βάλουν 470 του βάλανε 460, κ το άνοιξε τυχαία κ το είδε, χωρίς να ξέρει έτσι για να το θαυμάσει κ είδε 460 κ θυμόταν για 470. - Στο άλλο βάλανε στην παράδοση σπασμένη (σπασμένο fin) κ εκτός θέσης (πεσμένη στο πάτωμα του κουτιού) ψύκτρα ram (?!) - Στο πιο πρόσφατο με πλερωμένα windows, παίρνει το κουτί πάει να το ανοίξει -> bios . Δεν είχαν βάλει windows. Άλλες 2 μέρες αναμονή. Ακόμα κ να καταλαβαίνεις λάθη που μπορουν να γίνουν εγώ από ένα μαγαζί που υπάλληλοι του στο παίζουν ότι "είμαστε το καλύτερο κατάστημα στην Ελλάδα" δε τα δέχομαι. γραψε μια αρνητικη στο σκρουτζ,μια καταγγελια σε ινκα,και μη ξαναπαρεις τιποτα απο κει. +1 αυτό έιναι η καλύτερη λύση
alexisgt Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Εγώ σαν κατάστημα το Πλαίσιο το έχω ξεγράψει εδώ και ένα χρόνο περίπου που με ταλαιπώρησαν αρκετά με rma ενός προϊόντος. Συμφωνώ ότι η ποιότητα εξυπηρέτησης έχει κατέβει πολλά επίπεδα. Πάρα πολλά. Τα παιδιά που δουλεύουν εκεί βέβαια, είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Εντολές εκ των άνωθεν ακολουθούν και δουλεύουν για μισθό της πλάκας.
mchls Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Φιλε, περαν των αναφορων που πρεπει να τους σκασεις, οταν ειχα σπασει το ενα ποδαρακι μιας τετοιου ειδους ψυχτρας, συνδεσα το ανεμιστηρι στο heatsink και μετα ολα μαζι, στης mobo τα τρυπακια, με δετικα...Δεν σου λεω πως ειναι λυση περιοπης, μοντα του κερατα ειναι, απλα την αναφερω... Αλλα αφου κανει και 8 ευρω οπως λες, ''αντε κομματια να γινει''... Τωρα οσον αφορα το Πλαισιο, το υφακι καρδιναλιων, τις γνωσεις πιτσιρικαριων και την ευγενια ηλιθιων ειναι κατι που δεν μπορεις να αποφυγεις...Πανε πακετο πως να στο πω... Ειδικα στο Service ρε παιδια, ολα τα αμουστακα με ψυχολογικα προβληματα εχουν διορισει...Ελεος... Και δεν ειναι θεμα καταστηματος...Σε 4 διαφορετικα ''Πλαισιο'' τα ιδια σκ@τ@ συναντησα...Αν και την πρωτια την εχει το υποκαταστημα Καλλιθεας με διαφορααα... Αlexisgt δηλαδη οι εντολες εκ των ανωθεν ποιες ειναι;;; Να φερονται αναγωγα, ασχετα και αλαζονικα;;; Και αντε να πεις οι πωλητες, δεν γνωριζουν αρκετα...Το εξειδικευμενο (ο θεος να το κανει) service ομως;;; Ε λ ε ο ς... Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2011 από mchls
Schumi Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Εγώ πάντως όσες φορές χρειάστηκε να αλλάξω κάτι και πήγαν να μου κάνουν τον κινέζο,ζήτησα τον υπέυθυνο τον προκάλεσα να δει το ιστορικό μου και αμέσως ξεμπέρδεψα...Ολα σχετικά είναι και σε τι κεφια θα τους πετυχεις...
Thanos1972 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2011 Α δηλαδη πρεπει να εχεις σκασει του κοσμου τα λεφτα στο καθε ''Πλαισιο'' για να σε εξυπηρετησουν ε?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα