radiohead4 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2011 Καλησπέρα σ'ολο το φορουμ!! Αρχικά ζήτω συγγνώμη στην περίπτωση που το Θρεντ μου βρίσκεται σε λάθος σημείο. Είμαι αρχάριος στο όλο θέμα του αναλογικού ήχου γι αυτό και ζητάω την βοήθεια σας.. Σκέφτομαι να αγοράσω πικαπ και επειδή αυτή την περίοδο δεν μου περισσεύουν για αγορά ολοκληρωμένου συστήματος θα θελα να μάθω αν είναι δυνατόν να το συνδέσω με ένα παλιό ηχοσύστημα (PHILIPS mz-7). Θα μπορούσε ίσως να γίνει αυτό με την χρήση κάποιου αντάπτορα ή προενισχυτή? Σε πρώτη φάση με ενδιαφέρει απλά να μπορώ να ακούσω τα βινύλια μου. Τα βυσμάτα του στερεοφωνικού είναι κοκκινο-ασπρο AUX ένα άλλο κοκκινο-ασπρο LINE OUT. 1 Μονό Digital out νομίζω πως αυτά που ενδιαφέρουν είναι τα AUX και τα LINE OUT. Αν γίνεται μπορείτε να μου προτείνεται κάτι? Ευχαριστώ για την βοήθεια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sarandis Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2011 το πικαπ βγαζει αλλη ταση και θα δημιουργησεις προβλημα στον ενισχυτη εκτος αν εχει εισοδο phono. Εγω εχω αυτο. Κανεις και με φθηνοτερα τη δουλεια σου ομως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
radiohead4 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2011 Ευχαριστώ για την ανταποκριση. To Phono stage θα συνδεθεί αρχικά με το πικαπ και στη συνέχεια με τις θύρες AUX?? Αν το κάνω αυτό τι πρέπει να προσέξω στο πικαπ (ρυθμίσεις κτλ)? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές