stamoss Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2011 Γεια σε όλους, Έχω περασμένο το multiman στο ps3 μου αλλά όταν πέρασα το pes2012 απαιτεί update για να παίξει και κάτι τέτοιο θα χαλάσει το hackαρισμα του μηχανήματος. Έχει κανείς ιδέα? γιατι είμαι λιγάκι άσχετος... Ευχαριστώ!
king2009 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2011 Γεια σε όλους, Έχω περασμένο το multiman στο ps3 μου αλλά όταν πέρασα το pes2012 απαιτεί update για να παίξει και κάτι τέτοιο θα χαλάσει το hackαρισμα του μηχανήματος. Έχει κανείς ιδέα? γιατι είμαι λιγάκι άσχετος... Ευχαριστώ! Ναι φίλε μου σου ζητάει αναβάθμιση σε 3.72 που χρειάζεται το pro 12 για να παίξει.Οπότε αν κάνεις την αναβάθμιση δεν θα μπορείς να παίξεις τίποτα απο όσα έπαιζες με τον multiman και φυσικά ούτε το pro εκτός και αν το έχεις αυθεντικό.
green gordon Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2011 Αν καποιος δεν εχει συνδεσει την κονσολα με το ιντερνετ ποτε,η αν δεν εχει ιντερνετ πως θα παιξει?
Mr.TokiiS Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2011 Το update υπάρχει μέσα στο DVD οπότε στο εγκαθιστά απο εκει.
stamoss Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2011 Απλως ρωτουσα αν υπαρχει καποιος τροπος να αγνοηθει το update και να παιξει χωρις να ακυρωσω τη λειτουργια του multiman.?
tsakonas Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2011 οχι δε γινεται... υπομονη, ισως βγει νεο cfw
harris@@ Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2011 ο τύπος εδώ τι λέει; http://www.squidoo.com/ps3-jailbreak-366
Xristaras12 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2011 ο τύπος εδώ τι λέει; http://www.squidoo.c...3-jailbreak-366 αν εισαι τοσο σιγουρος οτι δεν ειναι μουφιες ολα τα βιντεο που κυκλοφορουν ΧΩΡΙΣ να εχει κυκλοφορησει κατι επισημο και να μην εχει βουηξει ολο το νετ,μια δοκιμη θα σε πεισει τοτε!(btw αν ειναι μουφα και απλα σε παει σε ofw μη ζητας τα ρεστα μετα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο