Προς το περιεχόμενο

γραμμες στην οθονη netbook


aris21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Όπως και να έχει για κάποιον που ξέρει και ψάχνεται συμφέρουν οι αγορές τις περισσότερες φορές από το εξωτερικό για τους υπόλοιπους η λύση του εγχώριου μαγαζιού είναι μονόδρομος.

Στην Αγγλία δεν υπάρχει θέμα τελωνείου, στην Κίνα όμως (και γενικά τρίτες χώρες) υπάρχει.

 

Άρα, αν λάβουμε υπ όψιν μας δασμούς, εκτελωνισμό το κόστος ενδεχομένως να είναι σχεδόν το ίδιο, αυτό ανέφερα πιο πριν.

 

 

Όπως και να έχει για κάποιον που ξέρει και ψάχνεται συμφέρουν οι αγορές τις περισσότερες φορές από το εξωτερικό για τους υπόλοιπους η λύση του εγχώριου μαγαζιού είναι μονόδρομος.

 

Σχετικά με το εάν αξίζουν οι αγορές από Ελλάδα ή εξωτερικό, αυτό είναι σχετικό, και διαφέρει από είδος σε είδος.

Εάν ο χρήστης ξέρει να "ψάχνεται" τότε και μπορεί να επιλέξει σε κάθε περίπτωση αυτό που τον συμφέρει.

 

 

(Μπαταρία για λαπτοπ noname βρίσκεις από κίνα με 25 ευρώ και την ίδια ακριβώς πουλάνε στην Ελλάδα στα 60)

Όντως, μια συμβατή μπαταρία στην Κίνα κάνει 25 ευρώ.

Εάν όμως λάβουμε υπ όψιν, ότι εφ όσον περάσει από τελωνειακό έλεγχο, θα πληρώσεις δασμούς (περίπου 20% της αξίας) όπως και τον εκτελωνιστή (50-150 ευρώ ανά αποστολή - εκτός εάν εκτελωνίσει ο ίδιος), όπως και την επιβάρυνση του ελληνικού ΦΠΑ εάν εκδοθεί παραστατικό από Ελληνικό μαγαζί, το κόστος είναι μεγαλύτερο από τα 60 ευρώ.

Δημοσ.

 

Όντως, μια συμβατή μπαταρία στην Κίνα κάνει 25 ευρώ.

Εάν όμως λάβουμε υπ όψιν, ότι εφ όσον περάσει από τελωνειακό έλεγχο, θα πληρώσεις δασμούς (περίπου 20% της αξίας) όπως και τον εκτελωνιστή (50-150 ευρώ ανά αποστολή - εκτός εάν εκτελωνίσει ο ίδιος), όπως και την επιβάρυνση του ελληνικού ΦΠΑ εάν εκδοθεί παραστατικό από Ελληνικό μαγαζί, το κόστος είναι μεγαλύτερο από τα 60 ευρώ.

 

εχω παρει 2 μπαταριες μεσω ελτα. γραφανε επανω αξια $20 = κανενα τελωνειο.

Δημοσ.

εχω παρει 2 μπαταριες μεσω ελτα. γραφανε επανω αξια $20 = κανενα τελωνειο.

 

Σωστά, γιατί η περίπτωσή σου δεν κάλυπτε τα κριτήρια ώστε να περάσει τελωνειακό έλεγχο.

 

Αν η αποστολή γινόταν με ταχυμεταφορέα (DHL, EMS, TNT) και όχι με απλό ταχυδρομείο, το βάρος ξεπερνά τα 2 κιλά και η αξία τα 40-50 ευρώ, τότε το δέμα περνάει από εκτελωνισμό. Αυτός και ο λόγος που στην προϊγούμενη απάντησή μου ανέφερα ότι "εφ όσον περάσει από τελωνειακό έλεγχο θα επιβαρυνθείς με δασμούς κτλ".

Δημοσ.

Σωστά, γιατί η περίπτωσή σου δεν κάλυπτε τα κριτήρια ώστε να περάσει τελωνειακό έλεγχο.

 

Αν η αποστολή γινόταν με ταχυμεταφορέα (DHL, EMS, TNT) και όχι με απλό ταχυδρομείο, το βάρος ξεπερνά τα 2 κιλά και η αξία τα 40-50 ευρώ, τότε το δέμα περνάει από εκτελωνισμό. Αυτός και ο λόγος που στην προϊγούμενη απάντησή μου ανέφερα ότι "εφ όσον περάσει από τελωνειακό έλεγχο θα επιβαρυνθείς με δασμούς κτλ".

 

εχω παρει και κινητο 50€ και παλι $25 γραψανε :lol:

τα τελωνειακα καθε χωρας τα ξερουν και πολλοι κινεζοι μεγαλεμποροι πια...

EMS κλπ στελνουν αν το ζητησεις & το πληρωσεις μονο.

 

παντως για μπαταριες noname ( και γενικα για ειδη noname) δεν αξιζει να δωσεις διπλα+ λεφτα εδω.

Δημοσ.

εχω παρει και κινητο 50€ και παλι $25 γραψανε :lol:

τα τελωνειακα καθε χωρας τα ξερουν και πολλοι κινεζοι μεγαλεμποροι πια...

EMS κλπ στελνουν αν το ζητησεις & το πληρωσεις μονο.

 

παντως για μπαταριες noname ( και γενικα για ειδη noname) δεν αξιζει να δωσεις διπλα+ λεφτα εδω.

 

Γενικά σε μικρές παραγγελίες, που δεν γίνονται συχνά πολλές φορές και σε μεγαλύτερη αξία δεν κολλάει το δέμα στο τελωνείο.

Παρόλα αυτά άλλα λένε οι κανονισμοί και άλλο γίνεται στην πράξη.

 

Με την επεξήγηση που έδωσα στα προϊγούμενα post δικαιολόγησα την 2πλάσια τιμή που έχει το προϊόν στα Ελληνικά μαγαζιά.

Ελπίζω να καταλάβατε το γιατί.

 

Σαφώς και αν δεχτείς να πληρώσεις παραλαμβάνεις διαφορετικά δεν επιβαρύνεσαι και το δέμα μένει εκει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...