Προς το περιεχόμενο

Στο αυτόφωρο για παράνομο υποτιτλισμό


Finn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το σχολιο ηταν στο οτι δεν εχει νοημα να γινει υποτιτλισμος σε ενα προγραμμα της ελληνικης τηλεορασης που ηδη ειναι μεταγλωτισμενο.

Κατα τα λοιπα, οπως ειπες σεντονια ρε φιλε, δε διαβαζεται ολο αυτο, κι ειναι και πρωι ακομη :rolleyes:

 

Όχι φίλε Κώστα τα πράγματα δεν είναι έτσι.

 

Δεν έχει το δικαίωμα κάποιος χωρίς την άδεια του καναλιού να υποτιτλίσει μέρος του προγράμματός του και να διαθέσει δημόσια τους υπότιτλους αυτούς.

 

Το ότι οι ταινίες μπορεί να προβάλλονται με Ελληνικούς υπότιτλους δεν σημαίνει ότι ο υποτιτλιστής δεν μπορεί να δημιουργήσει υπότιτλους σε άλλη γλώσσα πχ για την σειρά το νησί ή ακόμα και να βγάλει Ελληνικούς υπότιτλους για Ελληνικές σειρές για άτομα με προβλήματα ακοής, έκανα άλλωστε και σχετική αναφορά στο προηγούμενο ποστ μου το οποίο και μάλλον σου έπεσε κομματάκι βαρύ για να το διαβάσεις κατά τα άλλα είδες την αναφορά στα σεντόνια... :lol:

 

Τα έχουμε ξαναπεί αυτά παλαιότερα όπως και πως από τον μεσαίωνα φτάσαμε στα σημερινά χάλια.

 

Το copyright εξαρχής θεσπίστηκε προκειμένου να προστατευθούν οι δημιουργοί από τους εκδότες και όχι από τους τελικούς αποδέκτες!!!

 

Το ότι φτάσαμε στο φαινόμενο οι ίδιοι οι πολίτες να δημιουργούν μόνοι τους ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ τα δικά τους αντίγραφα ήταν ένα θέμα που δημιούργησαν οι ίδιοι οι εκδότες. Δεν είναι λογικό ένας πολίτης να μπορεί να αγοράζει συσκευές και να διαθέτει χρόνο για να μάθει να τις δουλεύει και σε αυτές τις ποσότητες να βγαίνει κερδισμένος σε σχέση με την αγορά από τον εκδότη ο οποίος δημιουργεί απίστευτα μεγάλο ποσό αντιγράφων.

 

Τα είχαμε πει και τότε με την ιστορία με το gamato σε εκείνο το thread και τότε αλλά και ακόμα παλαιότερα υποστήριζα ότι το πρόβλημα το δημιούργησαν οι ίδιοι οι εκδότες αφού ήρθαν αντιμέτωποι με τις εταιρίες που παρήγαγαν συσκευές αντιγραφής και άγραφα μέσα που σε αυτό τον χώρο η αύξηση της ζήτησης (για νόμιμους προφανώς λόγους αφού στην αρχή οι τιμές ήταν στα ύψη) καλύφθηκε και ο εκεί ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών έριξαν τις τιμές τόσο στις συσκευές όσο και στα άγραφα μέσα.

 

Έπρεπε λοιπόν τότε να δουν πως θα απευθυνθούν σε πολύ περισσότερο κόσμο οι εκδότες, προσφέροντας το προϊόν τους σε πολύ χαμηλότερη τιμή οπότε και ο κόσμος δεν θα στρεφόταν στην πειρατεία αφού σαν σύνολο (ποσά στους isp, μηχανήματα, χρόνος και κόπος και τελικά απόκτηση αμφίβολης ποιότητας υλικό) θα ήταν σαν λύση ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ.

 

Λίγο καιρό μετά το gamato βγήκε μία μελέτη που έλεγε ότι το πρόβλημα της πειρατείας είναι καθαρά εμπορικό, θα την θυμάστε υποθέτω μια και είχε γίνει είδηση και εδώ στο insomnia και ο συντάκτης της ήταν Ελληνικής καταγωγής για λογαριασμό κάποιου Αμερικάνικου ινστιτούτου, αν δεν θυμάστε σε ποια αναφέρομαι να ψάξω να σας βρω το thread.

 

Πριν λίγε μέρες διάβαζα στο torrentfreak το σχόλιο του διευθυντή προγράμματος του Netflix του Ted Sarandos αλλά και του CEO της Miramax: http://torrentfreak.com/digital-monopolies-a-bigger-threat-than-piracy-says-miramax-ceo-111004/

 

Θα θυμάστε τι λέγαμε παλαιότερα για το ότι αν δοθεί σε λογικές τιμές η δυνατότητα ο κόσμος να έχει πρόσβαση στο υλικό που θέλει δεν θα ψάξει να το βρει μέσω άλλων τρόπων, όπως υποθέτω θα θυμάστε και την είδηση ότι η κίνηση των p2p πακέτων στην βόρεια Αμερική είχε πέσει αρκετά κάτω από την κίνηση του Netflix.

 

Το πρόβλημα λοιπόν το αναζητάμε στην ρίζα του και το προσεγγίζουμε σφαιρικά και όχι μόνο από νομικής απόψεως για αυτό και ένας δικαστής δεν θα μείνει στο γράμμα του νόμου αλλά θα προσπαθήσει να αντιληφθεί το πνεύμα αυτού για αυτό άλλωστε αφέθηκαν και τα παιδιά του gamato ελεύθερα χωρίς να πληρώσουν κάποια δις αποζημίωση στις εταιρίες ή να περάσουν το υπόλοιπο της ζωής τους πίσω από κάγκελα... :rolleyes:

 

Πρέπει λοιπόν πρώτα εμείς να αντιληφθούμε ποιο είναι το αποτέλεσμα του διαμοιρασμού των αρχείων, τι θα συμβεί όταν οι παραγωγοί θα βλέπουν το ρίσκο να πάρουν τα χρήματά τους πίσω από μία ακριβή παραγωγή (ή να έχουν ένα κέρδος) να αυξάνει. Θα πρέπει λοιπόν με αυτή την στάση μας να περιμένουμε όλο και φθηνότερες παραγωγές κάτι που εμάς τελικά θα ζημιώνει αφού ναι μεν θα τα έχουμε όλα τσάμπα αλλά τελικά τίποτα από αυτά δεν θα βλέπεται.

 

Από την άλλη η δική μας πρόθεση προφανώς και δεν αρκεί. Θα πρέπει τα studio/κανάλια/εκδότες/κλπ να βάλλουν νερό στο κρασί τους και να ρίξουν δραματικά τις τιμές τώρα που έχουν ένα νέο μέσο στα χέρια τους (hd υλικό) και ο κόσμος πλέον έχει συσκευές που μπορούν να το αξιοποιήσουν (υψηλής ανάλυσης lcd τηλεοράσεις, bluray, δίκτυο μεγάλων ταχυτήτων, κλπ) και να αφήσουν την απληστία στην άκρη αφού σκεπτόμενοι πονηρά ήθελαν να αυξήσουν απίστευτα την πελατεία τους μέσω δικτύου κρατώντας τις ίδιες τιμές οπότε και τα κέρδη τους θα αυξάνονταν επίσης σε απίστευτα ύψη.

 

Πολλοί είπαν και έχουν δίκιο, εδώ η χώρα χάνεται, εμείς το copyright κοιτάμε... και έχουν δίκιο, αν όμως και στην οικονομία τα βάρη κατανέμονταν δίκαια τότε οι εταιρίες που είχαν μεγάλα κέρδη θα φορολογούνταν βαρύτατα ώστε αυτά τα ποσά να επιστρέψουν πάλι στο σύνολο μέσω των κοινωνικών παροχών (υγεία, παιδεία, κλπ), με τον φόβο όμως ότι θα φύγουν στο εξωτερικό και θα αυξηθεί η ανεργία άφησαν τα λουριά χαλαρά οπότε και το βάρος έπεσε εκεί που θα έπρεπε να προσφέρει το κράτος και όχι το αντίστροφο, στους μικρομεσαίους, τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους.

 

Εδώ φτάσαμε στο σημείο οι χώρες να δανείζονται ποσά για να καλύψουν τα ελλείμματά τους όχι από άλλα κράτη αλλά από ιδιώτες, θέλω να πω ότι το πρόβλημα είναι αυτή η έλλειψη δικαίου γιατί ναι να είναι κάποιος δίκαιος και να πληρώσει για ένα βιβλίο, ταινία, σειρά μουσική 20 ευρώ αλλά αντίστοιχα να έχει ένα μισθό που να μπορεί να καλύπτει τα έξοδα διαβίωσής του αλλά να του φτάνουν και για την διασκέδαση αλλά και την ψυχαγωγία του.

 

Όταν με δυσκολία κάποιος τα φέρνει βόλτα, όταν φτάνει να παίρνει 550 ευρώ το μήνα μισθό, πως περιμένει κάποιος να διαθέσει ένα αρκετά σημαντικό ποσό για βιβλία, μουσική, ταινίες, κλπ κάθε μήνα;;;

 

Γιατί στην ουσία κάπου χάθηκε η αρχική πρόθεση του δημιουργού να φτάσει το έργο του σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο και να μπορεί να ζει αξιοπρεπώς από αυτή του την δραστηριότητα ώστε να συνεχίσει να δημιουργεί οπότε και κερδισμένο να βγαίνει το σύνολο. Σήμερα ισχύει κάτι τέτοιο;;; Κερδισμένοι είναι οι δημιουργοί και το ευρύτερο σύνολο ή οι μεσάζοντες, οι εκδότες;;;

 

Ας βάλλουμε λοιπόν τα πράγματα κάτω και ας πούμε αν το όφελος των πολλών, του ευρύτερου συνόλου της κοινωνίας μας, υπερτερεί του κέρδους των λίγων που συγκεντρώνουν απίστευτα ποσά, εξαιρετικά δυσανάλογα από τον μέσο όρο του συνόλου και ποιος είναι ο ρόλος της δικαιοσύνης, αν λειτουργούν οι θεσμοί και προς όφελος ποιων.

 

Πάντα με φιλικούς χαιρετισμούς, Δημήτρης. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φίλε digekas ωραία τα λες, γενικά συμφωνώ μαζί σου αλλά όπως όλοι ξέρουμε, στην Ελλάδα τα χρήματα από τη φορολογία ΔΕΝ επιστρέφουν ως κοινωνικά αγαθά (υγεία παιδεία κτλ) αλλά στις τσέπες των "γνωστών-αγνώστων".

Πράγματι, ισχύει το ότι εδώ ο κόσμος καίγεται.... πραγματικά, έπρεπε να αφήσουν το internet και την "πειρατία" λίγο ανεξέλεγκτα, τουλάχιστον να μένει ο κόσμος σπίτι και να μην ξοδεύει! Αλλά είναι χαζοί. Τέσπα.

Γενικά τα έχετε πει παραπάνω οπότε θα προσθέσω μόνο κάτι προφανές: Οι δικαστές που θα δικάσουν, έχουν και αυτοί παιδιά Ή και αυτοί κατεβάζουν ταινίες και σειρές από το internet και πραγματικά πιστεύω ότι δε θα γίνει τίποτα σοβαρό. Είδομεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κλασικές γελοιότητες του "φάε ένα μαλάκα".

 

Ο οποίος "φάε ένα μαλάκα" είναι τόσο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ στο θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων, που αν δεν γελούσα με κάτι τέτοιες "πένες" που έχουν κάνει και όνομα, τρομάρα τους, θα τον λυπόμουν.

 

Ο συγκεκριμένος κύριος, λοιπόν, είχε γράψει κάποτε μια από τις (συνηθισμένες, πλέον) "λίστες" με τι "του τη σπάει" (όπου, κλασικά στο Νεοελλαδιστάν, το χιούμορ και το ψάξιμο εξισώνεται με τη βωμολοχία). Το "Θάνατος". Και του το κάνανε, λέει, clopy-right. Και τον πείραξε που ο κάθε τρόμπας στο διαδίκτυο πάσαρε για δική του την εξυπνάδα, και καλά, του κυρίου Μιχαλη a.k.a "φάε ένα μαλάκα". Μόνος του τα γράφει, στο "Ποιος είμαι..."

 

Είδες, κύριε Μιχάλη μου, τι άσχημο είναι να παίρνει ο άλλος τον κόπο σου (κι ας είναι ο κόπος σου ένα κάρο βλακείες, από πότε η κλοπή δικαιολογείται όταν αυτό που κλέβεις είναι μια μάπα και μισή, μόνο κάτι τζιμάνια πειρατές της κακιάς ώρας ξέρουν, όταν μας λένε πως κλέβουν τα παιχνίδια γιατί "δεν είναι αρκετά καλά να τα αγοράσουν"), να το κοτσάρει για δικό του, να το ανεβάζει στο site του, να τσιμπάει κίνηση, διαφημίσεις, το θαυμασμό του κάθε έφηβου που διαβάζει μια εξυπναδούλα στο διαδίκτυο και λέει "ωωωω, τι είπε ο άνθρωπας, που είναι το κουμπί του like?!?!!" και γενικά να πατάει στον κόπο σου, χωρίς εσύ να κερδίζεις τίποτε;

 

Το είδες, κύριε Μιχάλη μου. Μονάχα για τον κόπο σου σε πείραξε, όμως. Για τον κόπο των άλλων, στα τρυφερά σου, κύριε Μιχάλη μου. Θεωρίες για τσάντες της γιαγιάς και δε συμμαζεύεται.

 

Τράβα τώρα να πουλήσεις κανένα μπλουζάκι με το κωλοδάχτυλο, κύριε Μιχάλη μου.

 

 

Καθολου γελοιοτητες. Επειδη εχω ξαναπει οτι μου αρεσουνε τα αρθρα του συγκεκριμενου blogger παμε σιγα σιγα.

Δεν χαλαστηκε που καποιος κονομησε αλλος αντι για τον ιδιο, γιατι κανεις δεν κονομησε. Τον χαλαει που χανει το γ@μημεν0 credit. Αν εσυ snoob γραψεις/μεταφρασεις κατι, αφιλοκερδως επειδη ηθελες ξεροντας οτι δεν θα κερδιζες δραχμη δεν σημαινει οτι δεν σε ενοχλει αν καποιος παρει αυτουσια την δουλεια σου και σβησει το ονομα σου και βαλει το δικο του. Εκει ειναι το ολο θεμα. Ουτε θεωρω οτι ενας χομπιστας μεταφραστης ταινιας δεν εκνευριζεται να βλεπει στο τελος το nickname του να αντικαθισταται απο καποιον τζαμπα μαγκα "μεταφραστη" που το καρπωθηκε και το παιζει ιστορια.

 

Αυτες οι μικρες λεπτομερειες ειναι που απασχολουνε τον "μιχαλη σου" και καθε φαν που καλως ή κακως απαιτουνε προσεκτικο διαβασμα και οχι ενα γρηγορο 5λεπτο ξεπεταγμα του τυπου "ποιος ειναι ο πικροχολος αυτο hyped γραφιας; ααα βαζει βρισιες, το σαητ του εχει γελοιο τιτλο, ενταξει καραγιοζης ειναι - τελος!"

 

-

 

Περι πειρατιας...

Για την ιστορια, οταν κατεβαζω παρανομα ξερω οτι κλεβω - ολα τ' αλλα ειναι αστειες υπεκφυγες. Η πνευματικη εργασια απαιτει χρονο/κοπο/χρημα. Οπως και το να τρεχεις και να μην πληρωσεις τον λογαριασμο σε νυχτερινο μαγαζι επειδη και καλα ειναι πανακριβα σε κανει κλεφτη, οχι ρομπεν των δασων. Το οτι οι εταιρειες σινεμα/μουσικης/βγαζουνε λεφτα δεν εχει σημασια, αν θελετε βουτηξτε απο το σουπερμαρκετ, δεν θα φτωχυνει αλλα μην προσπαθειτε να με πεισετε οτι δεν κλεβετε!

 

*σε οποιον δεν διαβασε προσεκτικα το αρθρο

Δε χρειάζομαι εσένα και τα σποτάκια σου να με βάζουν στην ίδια κατηγορία με τους κλέφτες. Δηλώνω εθελοντής!

Γενικα δεν δικαιολογει την πειρατια. Την αναγνωριζει ως κλεψια. Την δραματικη ηθικολογια του σποτ σατιριζει. Και ναι ειναι σατιρα. Θελει τον χρονο της, δεν ειναι χαβαλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το copyright εξαρχής θεσπίστηκε προκειμένου να προστατευθούν οι δημιουργοί από τους εκδότες και όχι από τους τελικούς αποδέκτες!!!

 

Ένας από τους σοβαρότερους λόγους γιατί δεν καλύπτει ο τρέχων νόμος.

 

 

 

Κάποιοι εδώ υπερασπίζονται τα λεφτά που παίρνουν απ' την αισχρή δουλεία τους και έχουν ταυτίσει το συμφέρον τους με αυτό των πολυεθνικών (την βλέπουν δηλ.)

Εδώ όμως δεν γράφουν επαγγελματίες αλλά απλοί πολίτες όπως εγώ ή εσύ και ας καταλάβουν Επιτέλους ότι έτσι θα μείνει .

 

Μερικές φορές νομίζω ότι είμαι απελπιστικά μόνος αλλά ευτυχώς που υπάρχουν ελπιδοφόρα replies :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημήτρη ( digekas)

Συμφωνώ με την υπέροχη ανάλυση που έκανες !

και επαυξάνω ...

 

>Πρέπει να γίνει κατανοητό πως κάθε κείμενο, νόμος ,ιστορία πολλές φορές έχει διπλή ανάγνωση. 
Αν έχεις το αίσθημα της αδικίας, πόσο μάλλον αν έχουμε, τότε μάλλον έχεις δίκιο, άσχετα με τους νόμος, και αυτό αποδεικνύεται στο δικαστήριο. 
Φυσικά   νόμοι - δικαστές - κράτος  είναι υπό αμφισβήτηση, όπως και εμείς καθημερινά είμαστε από αυτούς. 

Να θέσω την μαρτυρία μου προς παράδειγμα:

Βλέπω όπως όλοι ταινίες, στο σινεμά ή σπίτι αλλά και στα δύο πληρώνω.

Στο σινεμά δεν είναι μόνο η ταινία μα και η εμπειρία που παίρνεις. Είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος να παρακολουθήσεις μια ταινία. + Λόγο μετακίνησης, κόσμου, κλήματος είναι και σαν έξοδος για μένα.

Σπίτι νοικιάζω Bluray και βλέπω. Είναι εικόνα υψηλής ποιότητας που προτιμώ κατά πολύ από DVD.

Για κατεβάσεις μια τέτοια, (αφού την βρεις) (και είναι όντος HD) σου παίρνει πολύ ώρα. Είναι γενικά μια ταλαιπωρία. Επίσης η επίσκεψη στο βιντεοκλάμπ με βοηθάει να επιλέξω.

Τα 2 ευρώ τα θεωρώ δίκαιη τιμή. Απλός θα προτιμούσα να μου έμενε η ταινία, ασφαλώς είναι απίθανο να την ξαναδώ αλλά για συλλεκτικούς λόγους θα την ήθελα. Όχι 20 ούτε 40 ευρώ αλλά 2.

Εάν τα πράγματα ήταν έτσι θα υπήρχε πειρατεία ?

 

Δημήτρη Γ. Ποτέ δεν θα σε μόνος. *(ακόμα και αν δεν πληρωνόμαστε χαχα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θέσω την μαρτυρία μου προς παράδειγμα:

Βλέπω όπως όλοι ταινίες, στο σινεμά ή σπίτι αλλά και στα δύο πληρώνω.

Στο σινεμά δεν είναι μόνο η ταινία μα και η εμπειρία που παίρνεις. Είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος να παρακολουθήσεις μια ταινία. + Λόγο μετακίνησης, κόσμου, κλήματος είναι και σαν έξοδος για μένα.

Σπίτι νοικιάζω Bluray και βλέπω. Είναι εικόνα υψηλής ποιότητας που προτιμώ κατά πολύ από DVD.

Για κατεβάσεις μια τέτοια, (αφού την βρεις) (και είναι όντος HD) σου παίρνει πολύ ώρα. Είναι γενικά μια ταλαιπωρία. Επίσης η επίσκεψη στο βιντεοκλάμπ με βοηθάει να επιλέξω.

Τα 2 ευρώ τα θεωρώ δίκαιη τιμή. Απλός θα προτιμούσα να μου έμενε η ταινία, ασφαλώς είναι απίθανο να την ξαναδώ αλλά για συλλεκτικούς λόγους θα την ήθελα. Όχι 20 ούτε 40 ευρώ αλλά 2.

Εάν τα πράγματα ήταν έτσι θα υπήρχε πειρατεία ?

Εγω καποτε οταν ημουν φοιτητης ειτε ημουν εδω αθηνα ειτε στη Καβαλα που σπουδασα επαιρνα μια τουλαχιστον ταινια και ενα παιχνιδι καθε μερα, οταν ηθελα μια ταινια απο το σινεμα ο ιδιος ο ιδιοκτητης του βιντεοκλαμπ μου τις πουλαγε.

 

Πλεον ομως δεν εχω λεφτα και κατεβαζω απο το ιντερνετ αλλα πολυ λιγοτερς σε σχεση με αυτες που νοκιαζα, επισης να πω οτι παρολου που προτιμαω την ενοικιαση για Xbox 360 μου βλεποντας το οτι λιγα μαγαζια εχουν παιχνιδια σκεφτομαι να το φλασαρω.

 

 

Επισης μια χαρα HD ταινιες μπορεις να κατεβασεις και μπορεις να διαλεξεις ταινια και απο το imdb δεν χρειαζεται να πας στο βιντεοκλαμπ.

 

Υ.Γ

Το βιντεοκλαμπ που νοικιαζα DVD ή εγγραφα ταινιες και παιχνιδια εκλεισε δυο μηνες αφου εκλεισε το Gamato.

Τα συμπερασματα δικα σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έχει ασχοληθεί κανείς να γράψει υπότιτλους αλλά από προσωπική μου εμπειρία σε βίντεο συνεντεύξεων (όχι ταινίες, νόμιμα βίντεο έχω μεταφράσει διάρκειας 15 - 20 λεπτών) πρόκειται για τρομερές εργατοώρες και πραγματική σκληρή εργασία.

 

Όχι μήνυση, αποζημίωση έπρεπε να δώσουν στον μεταφραστή (δεν με ενδιαφέρει ο ιδιοκτήτης αλλά ο μεταφραστής) για την εθελοντική του δουλειά.

 

Όταν εργάζεσαι έτσι, δεν κλέβεις, δεν κάνεις αντιγραφή, αλλά δημιουργείς.

 

Συμφωνω, καμια φορα μπορει να συγχρονισω κανενα ετοιμο υποτιτλο για την παρτη μου και να τον ανεβασω καπου για αλλους, αφου τον εκανα τον κοπο, για παλιες ταινιες κυριως, αλλα δεν εχω κατσει ποτε να γραψω και να ενσωματωσω υποτιτλο εξαρχης. Ειναι ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΟ, ειδικα αν δεν ειναι ταινια δρασης που εχει λιγο μπλα μπλα.

 

Ασε που πολλοι επαγγελματιες μεταφραστες παιρνουν τους ετοιμους υποτιτλους απο το ιντερνετ, κανουν μερικες διορθωσεις και βαζουν το ονομα τους μετα... Εξου και αυτες οι γελοιοτητες με τους κατεβασμενους υποτιτλους στο STAR... :mrgreen:

 

Παντως δεν εχω διαβασει σε καμια χωρα να κυνηγανε υποτιτλιστες. Πρεπει να ειναι ελληνικη πατεντα (ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω, καμια φορα μπορει να συγχρονισω κανενα ετοιμο υποτιτλο για την παρτη μου και να τον ανεβασω καπου για αλλους, αφου τον εκανα τον κοπο, για παλιες ταινιες κυριως, αλλα δεν εχω κατσει ποτε να γραψω και να ενσωματωσω υποτιτλο εξαρχης. Ειναι ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΟ, ειδικα αν δεν ειναι ταινια δρασης που εχει λιγο μπλα μπλα.

 

Ασε που πολλοι επαγγελματιες μεταφραστες παιρνουν τους ετοιμους υποτιτλους απο το ιντερνετ, κανουν μερικες διορθωσεις και βαζουν το ονομα τους μετα... Εξου και αυτες οι γελοιοτητες με τους κατεβασμενους υποτιτλους στο STAR... :mrgreen:

 

Παντως δεν εχω διαβασει σε καμια χωρα να κυνηγανε υποτιτλιστες. Πρεπει να ειναι ελληνικη πατεντα (ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται)...

 

Λογικο ειναι, απο τη στιγμη που ειναι ελληνικη πατεντα να προσπαθουμε να ξεχωρισουμε τον υποτιτλο απο την εννοια της μεταφρασης, η μια πατεντα ακολουθει την αλλη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περα απο τις νομικες ακροβασιες, και τις ηθικολογιες της τσεπης ορισμενων, ο υποτιτλος δεν εχει καμια αξια χωρις την ταινια και το ξερετε. Κανεις δεν καθεται να διαβασει τον υποτιτλο ολοκληρο οπως κανει με ενα μεταφρασμενο βιβλιο, δεν εχει την ιδια αξια. Πρεπει να του κοτσαρεις την ταινια μαζι.

 

Με τη λογικη σας θα επρεπε να κυνηγανε οι εταιρειες ολα τα site με υποτιτλους παγκοσμιως. Αν μπορουσαν, με τα λεφτα και τα νομικα τμηματα που εχουν, θα το ειχαν κανει ηδη. Για αυτο λεω οτι ειναι ελληνικη πατεντα. Στην Ελλαδα εχουμε πολλους και αφραγκους δικηγορους, που αναλαμβανουν το οτιδηποτε αρκει να πεσει το χρημα, ακομα και τετοιες χαμενες υποθεσεις. Μπορει και να την κερδισετε στο δικαστηριο, να τη φαει ο κακομοιρης, αλλα στην πραξη θα τη χασετε. Μια τρυπα στο νερο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μα, φυσικά και έχουν κυνηγήσει εταιρίες sites με παράνομους υποτίτλους: Γερμανία και Πολωνία υπήρξαν μάλιστα και συλλήψεις. Παράδειγμα, εδώ.

 

Απλά, είναι ίδιον της νεοελληνικής νοοτροπίας η φαντασίωση πως σε οτιδήποτε, καλό ή άσχημο, η Ελλάδα αποτελεί "μοναδική περίπτωση". Εμείς σκίσαμε, μπήξαμε, δείξαμε τους Γερμανούς στον πόλεμο, εμείς είμαστε οι ξεφτίλες του σύμπαντος και "γελάει όλος ο κόσμος μαζί μας". Πάντως, ό,τι κι αν είναι, είμαστε "πρώτοι".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειχα καμια αμφιβολια οτι θα παρεθετες παραδειγμα απο υπαναπτυκτη χωρα που μοιαζει με την νεοελληνικη κολομβια.

Επισης δε θα μου κανει καμια ιδιαιτερη εντυπωση αν πισω απο τη δραση αυτη στην Πολωνια ειναι καποια εταιρεια ελληνικων συμφεροντων που δραστηριοποιειται στην Πολωνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Θα ήθελες να μου εξηγήσεις ποια "καμία αμφιβολία" δεν είχες, αφού σε δύο μηνύματα επέμενες ότι είναι "Ελληνική πατέντα" η δίωξη των παράνομων υποτίτλων; Ήξερες ότι διώκεται και αλλού, ή το ανακάλυψες τώρα;

 

Και, εντάξει, σε σχέση με την υπερηχητική Ελλάδα, η Πολωνία είναι "υπανάπτυκτη" (κάτι έλεγα για νεοελληνικά σύνδρομα νωρίτερα). Η Γερμανία; Κι αυτή υπανάπτυκτη; Μάλλον σου διέφυγε στο σύνδεσμο που δημοσίευσα ότι ο server βρισκόταν στη Γερμανία και εκεί επενέβησαν οι Γερμανικές αρχές. Μήπως θα ήθελες να μου υποδείξεις ποια χώρα είναι αρκούντως πολιτισμένη για σένα;

 

Τέλος, τις εικασίες σου περί...εταιρίας Ελληνικών συμφερόντων που...δραστηριοποιείται στην Πολωνία, την αφήνω ασχολίαστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω την εμμονη ορισμενων να υπερασπιζονται συμφεροντα εταιρειων (πλην εργαζομενων και ιδιοκτητων τους).

Ειδα στα προηγουμενα ποστ καποιο που ελεγε οτι αυτος ο κυριος που ειχε τη σελιδα επαιρνε λεφτα απο μπολικα κλικς απο διαφημισεις και λοιπα. Η απαντηση μου ειναι (χωρις να εχω οποιαδηποτε σχεση με αυτα) ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ. Πως θα σας φαινοταν π.χ. αν ολοι αυτοι των οποιων τις ειδησεις αντιγραφετε στο insomnia σας απαγορευαν να τις παραθετετε (ακομη και με συνδεσμο) και σας μηνυαν αναδρομικα για διαφυγοντα κερδη? Θα σας αρεσε? Εκει δεν υπαρχει θεμα πνευματικων δικαιωματων, ετσι? Επειδη τα λεφτα απο κλικ στις διαφημισεις στο insomnia μπαινουν στη δικη σας τσεπη, σωστα? Βλεπετε λοιπον ποσο σχετικα ειναι ολα, και που οδηγει η δικομανια?

 

Οι εταιρειες να κοιταξουν να φτιαξουν το προιον τους οπως πρεπει. Δυνατοτητες υπαρχουν πολλες. Για παραδειγμα μολις βγει το bluray, δικτυακη διαθεση streaming στην Ελλαδα 720p 4-5mbps με 1ευρω+ΦΠΑ οσες θεασεις θελεις (οχι μια μονο ουτε 24ωρο). Επειδη η διαθεση μπορει να γινει ανα χωρα πλεον βαση IP, μπορουν να ορισουν ξεχωριστες τιμες αναλογα με το οικονομικο επιπεδο καθε χωρας, αλλες στη Γερμανια και στην Ελβετια, αλλες στην Ελλαδα της υφεσης. Το ερωτημα ειναι: Θελουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...