vlahoskwn Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Γεια σας! εχω μια nvidia καρτα θελω να μου πειτε τι ειναι το vsync και αν πρεπει και τι να ρυθμισω στο nvidia control panel
phanispal Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 VSync stands for Vertical Synchronization. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αντιστοιχεί το frame rate μιας 3D εφαρμογής με το refresh rate του monitor σου. Δηλαδή αν το monitor σου έχει ρυθμό ανανέωσης 60Hz, ενεργοποιώντας το VSync εξαλείφεις το tearing, αλλά στην καλύτερη περίπτωση τα fps θα αγγίζουν ή θα είναι κολλημένα στα 60.
vlahoskwn Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση σου δηλαδη να το απενεργοποιησω η οχι και θα ηθελα αν μπορεις να μου πεις και για της αλλες ρυθμησεις και τι ειναι το tearing
phanispal Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Tearing είναι κάτι σαν σκίσιμο της εικόνας, ή τρεμοπαίξιμο, κάτι τέτοιο τέλος πάντων, το οποίο γίνεται αντιληπτό περισσότερο όταν κινείσαι στον οριζόντιο άξονα, δηλαδή δεξιά-αριστερά. Δες αυτό: Τώρα για τις άλλες ρυθμίσεις τι να σου πω; Τι σ' ενδιαφέρει ακριβώς;
vlahoskwn Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 θελω να το ρυθμησω ωστε ετσι να παιζουν ολα σωστα
phanispal Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Κάνε τις ρυθμίσεις μέσα απ' τα menus των παιχνιδιών και είσαι εντάξει.
Ailuros Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 VSync stands for Vertical Synchronization. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αντιστοιχεί το frame rate μιας 3D εφαρμογής με το refresh rate του monitor σου. Δηλαδή αν το monitor σου έχει ρυθμό ανανέωσης 60Hz, ενεργοποιώντας το VSync εξαλείφεις το tearing, αλλά στην καλύτερη περίπτωση τα fps θα αγγίζουν ή θα είναι κολλημένα στα 60. Μου επιτρέπεις μια μικρή ένσταση; Δυστυχώς για να ξεφορτωθείς το tearing θα πρέπει να ενεργοποιήσεις τόσο τον κάθετο συνγχρονισμό όσο και το triple buffering. Για οτιδήποτε OpenGL μπορείς να το επιβάλλεις μέσω οδηγού, για οτιδήποτε D3D αν δεν το υποστηρίζει η εφαρμογή ατύχησες. Εκτός αυτού είναι δίκοπο μαχαίρι το vsync μιας και όντως σταματάνε οι μέγιστες επιδόσεις (max framerate) στον ρυθμό ανανέωσης της οθόνης, με αποτέλεσμα να πέφτει και ο μέσος όρος των επιδόσεων. Σε ορισμένες περιπτώσεις βοηθάει σε άλλες πάλι αποτελεί τροχοπέδη. Οθόνες υπάρχουν ήδη με αρκετά υψηλότερους ρυθμούς ανανέωσης οπότε τουλάχιστον το framerate cap μπορεί εδώ από τα συνηθισμένα 60 να φτάσει τα 120 καρέ. Κατά τα άλλα σωστότατος
vlahoskwn Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 θα ηθελα να μου πεις ακριβως τι πρεπει να κανω και τη οχι
phanispal Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Μου επιτρέπεις μια μικρή ένσταση; Δυστυχώς για να ξεφορτωθείς το tearing θα πρέπει να ενεργοποιήσεις τόσο τον κάθετο συνγχρονισμό όσο και το triple buffering. Για οτιδήποτε OpenGL μπορείς να το επιβάλλεις μέσω οδηγού, για οτιδήποτε D3D αν δεν το υποστηρίζει η εφαρμογή ατύχησες. Thanks fοr the info Ailuros
SPANK Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2011 Δεν υπάρχει κάποιο standar που πρέπει να κάνεις , παει και ανάλογα με το παιχνίδι. Βάλε αυτο το παιχνίδι που θέλεις χωρίς vsync και δες πως σου παίζει ποσα fps εχεις και αν έχεις tearing και αν ειναι κομπλέ μην το βγάλεις αλλιώς σε άλλη περίπτωση το βάζουμε. Και εγώ σε μερικά παιχνίδια το έχω και αλλα οχι ειναι πολύ σχετικό αφου παίζει ρολο και η οθόνη
vlahoskwn Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2011 το εκλεισα το vsync αλλα μου εγινε ασπρο το πατωμα και μου βγαζει 3 επιλογες στο vsync να ειναι κλειστο ανοικτο και use the 3d application setting
vlahoskwn Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2011 το vsync μεσα απο το παιχνιδι δεν εχει κατι
ikaruga24 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2011 Παντως σε nvidia ειναι καλυτερα να χρησιμοποιεις το v-sync του πανελ της n-vidia και οχι του παιχνιδιου. Επισης οι ρυθμισεις οι ιδιες απο το πανελ στην δικη μου οθονη φαινονται αρκετα καλυτερα απο τις επιλογες παιχνιδιου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.