Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 239
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ας τσιμπησω το δολωμα, και ας πω "αυτος με το ΑΣΕΠ".

Ποια λοιπον η δικη σου λυση;

 

Δεν είναι δόλωμα, σε καλώ να σκεφτείς και να κρίνεις με τη δική σου εμπειρία. Αυτός που έχει μέσον θα παραμείνει, οι απολύσεις δε θα αγγίξουν τα "δικά τους παιδιά". Αυτός που με μέσον παραμένει θα κάνει οποιαδήποτε εξυπηρέτηση στο μέσον του και το πελατειακό σύστημα θα ενισχυθεί.

Μου ζητάς να σου βρω λύση; Σε ποιο πρόβλημα ακριβώς, στο δημοσιονομικό, στην οικονομική κρίση ή στο πρόβλημα της δημόσιας διοίκησης;

Δημοσ.

Διαπραγμάτευση απο 0€ ακούγεται. Θα βλέπουμε φάσεις του τύπου "300€ και αν σ' αρέσει".

 

Ήδη προχθές έκανα διαπραγμάτευση που ξεκίνησε απο 0 και έφτασε 200. Φυσικά δεν δέχθηκα στο τέλος...

Δημοσ.

μισθοί Βουλγαρίας με κόστος ζωής Ελλάδας, ονειρεμένη κατάσταση

 

τιμή βενζίνης Βουλγαρίας 1,20 ευρώ

 

τιμή εσπρέσσο -//- 0,75 σεντς

 

γεύμα σε εστιατόριο με φιλέτα μοσχάρι-κοτόπουλο και κρασί,σαλάτα: κόστος 10 ευρώ ανα άτομο

 

χρώματα KRAFT ,υλικά οικοδομών : μισή τιμή από τις ελληνικές τιμές.

 

βότκα μπουκάλι 1 λίτρο 5,5 ευρώ

μπορείς να πας να δουλέψεις στην Βουλγαρία όπου έχει 50 λεπτά φθηνότερη βενζίνη,2 ευρώ φθηνότερο τον εσπρέσσο,γεύμα σε εστιατόριο με φιλέτα μοσχάρι-κοτόπουλο και κρασί,σαλάτα: κόστος 10 ευρώ ανά άτομο,χρώματα KRAFT ,υλικά οικοδομών : μισή τιμή από τις ελληνικές τιμές και βότκα μπουκάλι 1 λίτρο 5,5 ευρώ και κατώτατο μισθό 123 ολόκληρα ευρω!!

http://www.skai.gr/news/greece/article/182308/ti-ishuei-me-ton-katotato-mistho-/

 

Και μια που είσαι ΔΤ μπορείς επίσης να προσπαθήσεις στον ιδιωτικό τομέα

Δημοσ.

Δεν είναι δόλωμα, σε καλώ να σκεφτείς και να κρίνεις με τη δική σου εμπειρία. Αυτός που έχει μέσον θα παραμείνει, οι απολύσεις δε θα αγγίξουν τα "δικά τους παιδιά". Αυτός που με μέσον παραμένει θα κάνει οποιαδήποτε εξυπηρέτηση στο μέσον του και το πελατειακό σύστημα θα ενισχυθεί.

Μου ζητάς να σου βρω λύση; Σε ποιο πρόβλημα ακριβώς, στο δημοσιονομικό, στην οικονομική κρίση ή στο πρόβλημα της δημόσιας διοίκησης;

 

Λυση στο συγκεκριμενο.

Υπαρχει πλεονασματικο προσωπικο; Υπαρχει αναγκη για μεταταξεις οπου ειναι εφικτο; Υπαρχει αναγκη να κλεισει οποιαδηποτε θεση δεν ειναι χρησιμη; Αν ναι, πως θα γινει;

 

Το προβλημα με το μεσον, υπαρχει παντου, και πρεπει να εξαλειφθει παραλληλα. Δυστυχως υπαρχει και θα συνεχισει να υπαρχει για καιρο. Αυτο ομως θα μας αναγκασει να μεινουμε στασιμοι μεχρι να εξαλειφθει το μεσον;

Δημοσ.

Ποιο είναι το συγκεκριμένο πρόβλημα στο οποίο η λύση είναι οι απολύσεις; Σε παρακαλώ όρισε το.

Αν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό με ρωτάς. Σου απαντώ ειλικρινά πως όπως θέτεις το ερώτημα, δεν έχει απάντηση. Στην παιδεία σίγουρα υπάρχουν ελλείψεις και το ξέρω από πρώτο χέρι, έχω σχηματίσει την εντύπωση πως το ίδιο συμβαίνει στην αστυνομία και στην υγεία.

Δημοσ.

Ποιο είναι το συγκεκριμένο πρόβλημα στο οποίο η λύση είναι οι απολύσεις; Σε παρακαλώ όρισε το.

Αν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό με ρωτάς. Σου απαντώ ειλικρινά πως όπως θέτεις το ερώτημα, δεν έχει απάντηση. Στην παιδεία σίγουρα υπάρχουν ελλείψεις και το ξέρω από πρώτο χέρι, έχω σχηματίσει την εντύπωση πως το ίδιο συμβαίνει στην αστυνομία και στην υγεία.

 

Τι να ορισω; Με τις λεξεις παιζουμε; Στο συνολο των ανθρωπων που πληρωνονται απο το δημοσιο, υπαρχει πλεοναζον προσωπικο ναι η οχι;

Δημοσ.

Τι να ορισω; Με τις λεξεις παιζουμε; Στο συνολο των ανθρωπων που πληρωνονται απο το δημοσιο, υπαρχει πλεοναζον προσωπικο ναι η οχι;

 

μπορώ να μιλήσω για το ΠΣ που έχει περίπου 4000 κενά,μάλιστα έκαναν και ένα τρύκ για να φαίνονται λιγότερα τα κενά :μείωσαν τις οργανικές θέσεις των υπηρεσιών.

Επίσης ενώ κάθε όχημα 1ης εξόδου πρέπει σύμφωνα με τον κανονισμό να επανδρώνεται από 3 άτομα σε πολλές περιπτώσεις τα άτομα είναι 2 με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα της εξόδου.

Δημοσ.

Όχι, δεν παίζω με τι λέξεις. Προσπαθώ να είμαι ακριβής, για να ξέρω για τι πράγμα μιλώ και σε τι απαντώ. Συγκεκριμένα, λοιπόν, σου απαντώ πως στην παιδεία χρειαζόμαστε προσωπικό, αρκετές χιλιάδες. Πες μου τώρα εσύ χωρίς να παίζεις με τις λέξεις, οι απολύσεις είναι λύση;

Δημοσ.

μπορώ να μιλήσω για το ΠΣ που έχει περίπου 4000 κενά,μάλιστα έκαναν και ένα τρύκ για να φαίνονται λιγότερα τα κενά :μείωσαν τις οργανικές θέσεις των υπηρεσιών.

Επίσης ενώ κάθε όχημα 1ης εξόδου πρέπει σύμφωνα με τον κανονισμό να επανδρώνεται από 3 άτομα σε πολλές περιπτώσεις τα άτομα είναι 2 με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα της εξόδου.

 

Δεκτο, δεν ειπα οχι, αλλα στο συνολο του ΟΛΟ το δημοσιο ειναι πλεοναζον η οχι; Και αν ειναι, ειναι δυνατον ας πουμε απο το τμημα του υπ. οικονομικων να γινει μεταταξη στο ΠΣ στα οχηματα κλπ; Η μηπως ειναι αναγκαιο να φυγει το μη καταρτισμενο προσωπικο, και να ερθει ειδικα καταρτισμενο για τις κενες θεσεις;

 

Όχι, δεν παίζω με τι λέξεις. Προσπαθώ να είμαι ακριβής, για να ξέρω για τι πράγμα μιλώ και σε τι απαντώ. Συγκεκριμένα, λοιπόν, σου απαντώ πως στην παιδεία χρειαζόμαστε προσωπικό, αρκετές χιλιάδες. Πες μου τώρα εσύ χωρίς να παίζεις με τις λέξεις, οι απολύσεις είναι λύση;

 

Ωραια, αφου δεν ειναι οι απολυσεις λυση, και επειδη στην παιδεια χρειαζονται προφανως εκπαιδευτικοι, καλο θα ειναι ο υπαλληλος πχ που ειναι στο πρωτοκολλο ας πουμε στην πολεοδομια και ειναι περιττος, να κανει απο του χρονου τον εκπαιδευτικο. οκ;

Δημοσ.

Ναι, φυσικά, αυτή είναι η λύση :rolleyes:

 

Νομίζω πως θα συμφωνήσεις πως το ερώτημα, όπως το θέτεις, δεν έχει απάντηση. Πρώτα χρειάζεται να ξέρουμε αν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό και έπειτα να γνωρίζουμε πού πλεονάζει. Τέτοια μελέτη δεν υπάρχει και οι απολύσεις γίνονται/εφεδρεία αφορούν το δημόσιο τομέα στο σύνολο του.

Δημοσ.

συμφωνώ με τη λογική των μετατάξεων αλλά το παράδειγμα με τον πολεοδόμο και την εκπαίδευση δεν είναι καλό γιατί καθημερινά βλέπουμε εκπαιδευτικούς που επέλεξαν το επάγγελμα και δεν τους το επέβαλαν να μη κάνουν σωστά τη δουλειά τους,σκέψου να γίνει κάποιος με το ζόρι δάσκαλος.

Κάποιοι τομείς του δημοσίου είναι ευαίσθητοι και πρέπει να αγαπάς τη δουλειά σου για να τη κάνεις σωστά πέρα από το θέμα της εκπαίδευσης.

Δημοσ.

Ναι, φυσικά, αυτή είναι η λύση :rolleyes:

 

Νομίζω πως θα συμφωνήσεις πως το ερώτημα, όπως το θέτεις, δεν έχει απάντηση. Πρώτα χρειάζεται να ξέρουμε αν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό και έπειτα να γνωρίζουμε πού πλεονάζει. Τέτοια μελέτη δεν υπάρχει και οι απολύσεις γίνονται/εφεδρεία αφορούν το δημόσιο τομέα στο σύνολο του.

 

Νομιζω οτι μετα την απογραφη, μια χαρα ξερει η κυβερνηση που και ποιο ειναι το πλεοναζον. Προφανως εγω κι εσυ δεν το ξερουμε, οι μελετες που μπορει να εγιναν δε θα μας σταλουν και με το ταχυδρομειο για να μας ενημερωσουν, αυτοι που χρειαζεται να ξερουν το ξερουν ηδη.

Δημοσ.

Κάποιοι τομείς του δημοσίου είναι ευαίσθητοι και πρέπει να αγαπάς τη δουλειά σου για να τη κάνεις σωστά πέρα από το θέμα της εκπαίδευσης.

 

frappe_and_tavli.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...