Andreas2 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2011 Ναι μα υπάρχουν επανεκδ'οσεις.Μουσικά cd π.χ.Φυσικά και ΚΟΜΙΞ σίγουρα θα υπάρχουν ξένες επανεκδόσεις,ελληνικές δεν ξέρω αλλά π.χ.μια ξένη: http://www.amazon.com/Walt-Disneys-Donald-Duck-Complete/dp/1606994743/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1317650961&sr=1-1
PCharon Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2011 Ρε αδέρφι, το ξένο δεν είναι το ίδιο, κάνεις άκυρη σύγκριση. Για τα ελληνικά μιλάω και με βάση αυτό που ισχυρίζονται πως είναι (συλλεκτικά) επανεκδόσεις εως τώρα δεν έχουν παίξει. Όποιος τά 'σωσε, τά σωσε...
Andreas2 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2011 Ξέχασα ότι γράφουν πάνω έτσι,''συλλεκτικό τεύχος''.
Xvipes Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2011 Έχω πάρα πολλά αλλά δυστυχώς τα περισσότερα δεν είναι σε καλή κατάσταση(μερικά έχουν σκισμένα εξώφυλλα ή είναι βρώμικα) μιας και τα χρησιμοποιώ καθημερινά(μαρέσει να διαβάζω όταν τρώω ). Πες μου ποια τεύχη θες και θα σου πω αυτά σε τι κατάσταση είναι και στην τιμή θα βρίσκουμε.
Ntinaras Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2011 100+ το δευτερο ειναι το πιο σπανιο και πιο ακριβο
Phantom Duck Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 BUMP λόγω των ημερών. Φαντάζομαι θα έχει γίνει λίγο πολύ γνωστό, όμως ας το αναφέρουμε κι εδώ. Η Νέα Ακτίνα σταματάει τις Disney εκδόσεις της. Όσοι διαβάσατε την αρχική παρουσίαση, θα παρατηρήσατε πως η ποιότητα των εντύπων της Νέας Ακτίνας είχαν πάρει την κάτω βόλτα. Όσον αφορά συγκεκριμένα το ΚΟΜΙΞ, είχαμε να δούμε κορυφαίο τεύχος κοντά ~9 χρόνια. Παρ’ όλ’ αυτά, τα τελευταία ~2,5 χρόνια είχαμε πολύ αξιόλογες εξελίξεις στη ναυαρχίδα των κόμικς εν Ελλάδι, το Μίκυ Μάους. Το περιοδικό με target group παιδιά 8-12 ετών, έκανε το ΚΟΜΙΞ να ντρέπεται. Με ιστορίες κλασικών και νέων πολλά υποσχόμενων Ιταλών όπως Giorgio Cavazzano, Casty, Paolo Mottura, κ.α., με τον νέο χρωματισμό ιστοριών που καθιερώθηκε στις σύγχρονες ιταλικές ιστορίες, με μεγάλες εβδομαδιαίες σειρές όπως Double Duck, Wizards of Mickey, κ.α, με ανακοίνωση μηνιαίου προγραμματισμού σε κάθε έντυπο της εκδοτικής, με εξώφυλλα που επιτέλους ταιριάζουν με τις κεντρικές ιστορίες, το Μίκυ Μάους με έκανε σχεδόν να μην χάνω τεύχος, πράγμα που δεν μου έχει τύχει ποτέ ξανά στην ιστορία του. Την κατάσταση ήρθε να βοηθήσει το νέο αίμα στην εκδοτική. Πριν από 1,5 χρόνο, ο Χρήστος Τερζόπουλος παρέδωσε στον υιό, Ντέιβιντ Τερζόπουλο. Είδαμε να κάνουν πράξη όσα φωνάζαμε εδώ και χρόνια, μεταξύ άλλων την έκδοση των νέων περιπετειών του Φάντομ Ντακ, δημιουργία ιστοσελίδας για ηλεκτρονικές παραγγελίες, έκδοση των απάντων του Floyd Gottfredson, απαντήσεις στα e-mails που στέλνονταν στα κεντρικά από τον ίδιο τον Ντέηβιντ με ουσιαστικές απαντήσεις και ανακοινώσεις μελλοντικών σχεδίων, και γενικά είδαμε προοπτικές για νέες εξελίξεις. Πίσω στο ΚΟΜΙΞ, ο κόσμος περίμενε το #300 για να δει αν θα υπάρξει κι εκεί άνοδος της ποιότητας. Δεν ήταν τέλειο, όμως ομολογουμένως ήταν ένα αρκετά καλό επετειακό τεύχος. Το #301 ήταν μία πολύ ευχάριστη έκπληξη. Ήταν αντάξιο των παλιών μεγαλείων, όταν το περιοδικό μεσουρανούσε και έπαιζε χωρίς αντίπαλο. Ίσως το καλύτερο τεύχος της δεκαετίας. Παρ’ όλ’ αυτά το #302 ήταν ένα συνονθύλευμα της αποτυχημένης συνταγής του περιοδικού με μία δόση επικείμενης προοπτικής. Μπορεί το τεύχος αυτό καθεαυτό να μην άξιζε και πολλά, όμως ανακοίνωσε πολλές νέες ενδιαφέρουσες ιστορίες με το μέλλον να διαγράφεται «συναρπαστικό» όπως έγραφε και το άρθρο. Ύστερα από όοοολα αυτά, έρχεται και η ώρα του #303, το οποίο μας πέταξε και την επίμαχη κεραμίδα. Σαν να μην έφτανε που οι ιστορίες ακολουθούν την ίδια συνταγή των τελευταίων χρόνων, η διαφήμιση του επόμενου τεύχους ήταν άφαντη, ενώ στις πρώτες σελίδες μπορούμε να διακρίνουμε ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα των Τερζόπουλων με τίτλο «ΕΠΙΛΟΓΟΣ». Η εκδοτική τον τελευταίο καιρό έδειχνε σημεία πως δεν πήγαινε καλά, με αυξήσεις τιμής στα Φάντομ, Κλασικά και Μίκυ Μυστήριο, όμως ο συγκεκριμένος αποχαιρετισμός παραείναι απότομος. Προφανώς οι εξελίξεις έτρεξαν πιο γρήγορα από την Νέα Ακτίνα, ενώ πρέπει να έπαιξαν πολλές πισώπλατες συμφωνίες που εμείς αγνοούμε (π.χ. από τον Διοικητικό Όμιλο Λαμπράκη [ΔΟΛ] που ανήκει πλέον η εκδοτική, ή η εμπλοκή της Panini στην Disney Ιταλίας απ' όπου τροφοδοτείται ο Τερζό). Εικάζω πως στο προγραμματισμένο και σχεδόν έτοιμο τεύχος #303, απλά κότσαραν μία σελίδα επίλογο της τελευταίας στιγμής λίγο πριν την έκδοσή του για να μην μας αφήσουν εντελώς στα κρύα του λουτρού. Το τελευταίο τεύχος του Μίκυ Μάους επίσης είχε κι αυτό το επίμαχο άρθρο. Ό,τι και να πούμε τώρα είναι εικασίες. Μπορεί από πίσω να έχουν παίξει τα χίλια μύρια που να μην έχουμε ιδέα και να έγινε για χίλιους δυο λόγους, όμως θα σταθώ πολύ στο παρακάτω, που προφανώς έπαιξε μεγάλο ρόλο. Αν σε ένα περιοδικό βγάζεις σχεδόν αποκλειστικά σαβούρες, θα το φας το κεφάλι σου. Τη στιγμή που ~8 χρόνια βγάζεις σκουπίδια, θα έρθει και η στιγμή που θα κλείσεις. Ε, ήρθε αυτή η στιγμή. Ξαναλέω πως από πίσω μπορεί να έχουν παιχτεί πολλά σενάρια για τα οποία να μην έχουμε ιδέα, όμως όσο να 'ναι, όταν ένα περιοδικό είναι αξιόλογο, βοηθάει στο να μην βαρέσει κανόνι. Το ηρωικό πλήρωμα του ΚΟΜΙΞ δεν ξεφορτώθηκε την σαβούρα που επανειλημμένως του γινόταν συστάσεις, και τώρα μαζεύτηκε τέτοιο φορτίο που το πλοίο βούλιαξε. Κρίμας, όμως τι να κάνουμε, το έφαγαν μόνοι τους το κεφάλι τους. Ίσως να γίνει όπως στο εξωτερικό, που το Disney συμβόλαιο αλλάζει εκδότες ανά μερικά χρόνια ανάλογα με τις εξελίξεις τις εκάστοτε χώρας. Η Ελλάδα παίζει να έσπασε και ρεκόρ μόνιμου Disney εκδότη. Περιοδικό όπως το ΚΟΜΙΞ έχει πάμπολες ακόμα προοπτικές. Βλέπω διάφορους να λένε πως αφού τελείωσαν Barks & Rosa το περιοδικό δεν έχει νόημα ύπαρξης. Υπάρχουν ακόμα εκατοντάδες αξιόλογες ιστορίες, αρκεί κάποιος να τις βρει ανάμεσα στον ωκεανό σκουπιδιών και να τις παρουσιάσει στο περιοδικό. Και εδώ είναι το σημείο που κοπανάω το κεφάλι μου στον τοίχο , επειδή όχι μόνο εγώ αλλά και διάφοροι άλλοι αναγνώστες ανά το ίντερνετ (forums, e-mails, facebook κλπ) είχαμε διατυπώσει εναλλακτικές που θα θέλαμε να δούμε, όμως όοοοοοχι, το ΚΟΜΙΞ έπρεπε να ακολουθήσει την αποτυχημένη πεπατημένη που με μαθηματική ακρίβεια θα τους οδηγούσε στο κλείσιμο του περιοδικού. Ε, φάτο το κεφάλι σου λοιπόν να τελειώνουμε. Ελπίζω αν στο μέλλον υπάρξει άλλος εκδότης, να παίρνει στα σοβαρά τις απόψεις των αναγνωστών του, και γιατί όχι, να ψάξει για νέα άτομα με όρεξη για το αντικείμενο. Όχι πως ο Ντέιβιντ έκανε άσχημη δουλειά τον τελευταίο χρόνο, ενώ φαινόταν πως υπήρχαν προοπτικές, όμως δυστυχώς μας άφησε ξεκρέμαστους. Παραθέτω την επίσημη απάντηση του Χρήστου Τερζόπουλου στο facebook (στο οποίο πήγα να γράψω ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα και διαπίστωσα πως ήμουν ακόμα ΒΑΝαρισμένος... ) Μερικά πράγματα όπως ο κυβερνητικός ανασχηματισμός, η υποτίμηση του νομίσματος και το κλείσιμο εφημερίδας ή περιοδικού δεν ανακοινώνονται εκ των προτέρων. Η διακοπή της έκδοσης των περιοδικών δεν ήταν μια επιπόλαια και ξαφνική επιλογή. Εδώ και πολλούς μήνες, από την αρχή του χρόνου, είχαμε επαφές και διαπραγματευόμασταν για να βρούμε βιώσιμη λύση για τα περιοδικά. Χρειάζετε ψυχικό σθένος να γίνονται διαπραγματεύσεις με νηφαλιότητα και σύνεση χωρίς να μεταφερθεί η αγωνία στους συνεργάτες μας. Έως την τελευταία στιγμή κρατούσαμε την σπίθα ζωντανή μήπως μπορέσει να συνεχιστεί η έκδοση των περιοδικών. Συνεχίσαμε να κάνουμε αυτό που γνωρίζαμε να κάνουμε πάντοτε. Να να εκδίδουμε περιοδικά που να είναι όσο καλύτερα μας επέτρεπαν οι συνθήκες να φτιάξουμε. Και αυτό θα ξανακάνουμε όταν μας το επιτρέψουν οι καιροί. Δείγματα της εργασίας μας έχετε, τελευταία απόδειξη το βιβλίο του Γκόντφρεντσον. Δυστυχώς δεν μπορώ να επεκταθώ περισσότερο πάνω σε αυτό το θέμα επειδή η εμπιστευτικότητα των διαπραγματεύσεων δεν το επιτρέπει. Όμως πρέπει να γνωρίζεται με βεβαιότητα πως η διακοπή ενός έργου μιας ζωής (σχεδόν 48 χρόνια) δεν είναι μια πράξη που δεν έχει έντονη συναισθηματική φόρτιση. Χρήστος Τερζόπουλος Παραθέτω επίσης ένα δελτίου τύπου που έστειλαν. Εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο για την εκδοτική, όμως εμφανώς σαφέστερο σε σχέση με τα προηγούμενα δύο μηνύματα. Αυτή την Παρασκευή κυκλοφόρησε το τελευταίο τεύχος του Μίκυ Μάους. Παρ' όλο που ήταν μια δύσκολη απόφαση μετά από 47 χρόνια έκδοσης του περιοδικού, ήταν μια πράξη επιβεβλημένη από τα πράγματα. Η οικονομική κρίση επέφερε πολλές δυσάρεστες αλλαγές στην ελληνική οικογένεια με τα γνωστά επακόλουθα. Η πτώση των κυκλοφοριών των εφημερίδων και περιοδικών δεν άφησε ανεπηρέαστο το Μίκυ Μάους και τα άλλα περιοδικά Ντίσνεϋ. Η μείωση της κυκλοφορίας του επέφερε αύξηση του βασικού κόστους έκδοσης. Μία λύση θα ήταν να αυξήσουμε την τιμή πώλησης αλλά αυτό θα επιδείνωνε την κατάσταση. Γι' αυτό τον λόγο προσπαθήσαμε να βρούμε άλλες λύσεις που θα ανακούφιζαν τα οικονομικά του περιοδικού. Δυστυχώς δεν υπήρξε ικανοποιητική λύση. Δεν μπορούμε να αναφερθούμε περισσότερα πάνω σε αυτό το θέμα επειδή το απαγορεύει η εμπιστευτικότητα των διαπραγματεύσεων. Αυτό που καταφέραμε είναι να δημιουργήσουμε περιοδικά που άντεξαν στον χρόνο. Αποδείξαμε πως οι ελληνικές εκδόσεις μπορούν να συναγωνιστούν τις ξένες και ποιοτικά να είναι υπέρτερες. Προλαμβάνοντας τις επιθυμίες και τις αναζητήσεις των αναγνωστών δημιουργήσαμε περιοδικά, όπως το Κόμιξ, μοναδικό παγκοσμίως στον χώρο του Ντίσνεϋ. Οσφραίνοντας τις τάσεις κι επιθυμίες του κοινού ξεκινήσαμε να κάνουμε αλλαγές και τώρα.Δυστυχώς μόνον ψήγματα αυτής της αλλαγής μπορέσαμε να εφαρμόσουμε η οποία όμως έγινε αισθητή από τον πυρήνα των αναγνωστών μας.Ο χρόνος μας όμως είχε τελειώσει. Ελπίζω να μας δοθεί πάλι η ευκαιρία να συνεργαστούμε με την Ντίσνεϋ πάνω σε βάσεις που να ανταποκρίνονται στην ελληνική πραγματικότητα και να προσφέρουμε στους αναγνώστες αυτό που γνωρίσουμε να κάνουμε σωστά. Καλά περιοδικά και βιβλία. Με bold βάζω τη φράση που κατ' εμέ συνοψίζει τα πάντα. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο πήγαν να κάνουν ό,τι έπρεπε να είχαν κάνει τα τελευταία 6-7 χρόνια. Κατάστημα για online αγορές, επικοινωνία με τον κόσμο, έκδοση νέων και φρέσκων σειρών, κλπ. Κάλλιο αργά παρά ποτέ λένε, όμως δυστυχώς παραήταν αργά. Κρίμα επειδή έκλεισαν τη στιγμή που έδειξαν πως είχαν όρεξη να βάλουν μπρος για κάτι πολύ δυνατό, όμως όπως λένε και η ίδιοι, ο χρόνος τους τελείωσε. Θλιβερή κατάσταση, τι να λέμε τώρα. Μπορεί να τους έχω σούρει ό,τι τους έχω σούρει, όμως όποτε έκαναν κάποια καλή κίνηση, ήμουν ο πρώτος που θα τους επικροτούσε. Ελπίζω σύντομα να έχουμε ανάδοχη κατάσταση από κάποιον εκδότη. Κάθε φορά που έκλεινε ένας εκδότης, υπήρχε ένα χρονικό διάστημα μέχρι να αναλάβει ένας καινούργιος. Όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού. Ευελπιστώ πως θα εμφανιστεί κάποιος που θα συνεχίσει το συμβόλαιο της Disney. 3
george_ath Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 BUMP λόγω των ημερών. Φαντάζομαι θα έχει γίνει λίγο πολύ γνωστό, όμως ας το αναφέρουμε κι εδώ. Η Νέα Ακτίνα σταματάει τις Disney εκδόσεις της. Όσοι διαβάσατε την αρχική παρουσίαση, θα παρατηρήσατε πως η ποιότητα των εντύπων της Νέας Ακτίνας είχαν πάρει την κάτω βόλτα. Όσον αφορά συγκεκριμένα το ΚΟΜΙΞ, είχαμε να δούμε κορυφαίο τεύχος κοντά ~9 χρόνια. Παρ’ όλ’ αυτά, τα τελευταία ~2,5 χρόνια είχαμε πολύ αξιόλογες εξελίξεις στη ναυαρχίδα των κόμικς εν Ελλάδι, το Μίκυ Μάους. Το περιοδικό με target group παιδιά 8-12 ετών, έκανε το ΚΟΜΙΞ να ντρέπεται. Με ιστορίες κλασικών και νέων πολλά υποσχόμενων Ιταλών όπως Giorgio Cavazzano, Casty, Paolo Mottura, κ.α., με τον νέο χρωματισμό ιστοριών που καθιερώθηκε στις σύγχρονες ιταλικές ιστορίες, με μεγάλες εβδομαδιαίες σειρές όπως Double Duck, Wizards of Mickey, κ.α, με ανακοίνωση μηνιαίου προγραμματισμού σε κάθε έντυπο της εκδοτικής, με εξώφυλλα που επιτέλους ταιριάζουν με τις κεντρικές ιστορίες, το Μίκυ Μάους με έκανε σχεδόν να μην χάνω τεύχος, πράγμα που δεν μου έχει τύχει ποτέ ξανά στην ιστορία του. Την κατάσταση ήρθε να βοηθήσει το νέο αίμα στην εκδοτική. Πριν από 1,5 χρόνο, ο Χρήστος Τερζόπουλος παρέδωσε στον υιό, Ντέιβιντ Τερζόπουλο. Είδαμε να κάνουν πράξη όσα φωνάζαμε εδώ και χρόνια, μεταξύ άλλων την έκδοση των νέων περιπετειών του Φάντομ Ντακ, δημιουργία ιστοσελίδας για ηλεκτρονικές παραγγελίες, έκδοση των απάντων του Floyd Gottfredson, απαντήσεις στα e-mails που στέλνονταν στα κεντρικά από τον ίδιο τον Ντέηβιντ με ουσιαστικές απαντήσεις και ανακοινώσεις μελλοντικών σχεδίων, και γενικά είδαμε προοπτικές για νέες εξελίξεις. Πίσω στο ΚΟΜΙΞ, ο κόσμος περίμενε το #300 για να δει αν θα υπάρξει κι εκεί άνοδος της ποιότητας. Δεν ήταν τέλειο, όμως ομολογουμένως ήταν ένα αρκετά καλό επετειακό τεύχος. Το #301 ήταν μία πολύ ευχάριστη έκπληξη. Ήταν αντάξιο των παλιών μεγαλείων, όταν το περιοδικό μεσουρανούσε και έπαιζε χωρίς αντίπαλο. Ίσως το καλύτερο τεύχος της δεκαετίας. Παρ’ όλ’ αυτά το #302 ήταν ένα συνονθύλευμα της αποτυχημένης συνταγής του περιοδικού με μία δόση επικείμενης προοπτικής. Μπορεί το τεύχος αυτό καθεαυτό να μην άξιζε και πολλά, όμως ανακοίνωσε πολλές νέες ενδιαφέρουσες ιστορίες με το μέλλον να διαγράφεται «συναρπαστικό» όπως έγραφε και το άρθρο. Ύστερα από όοοολα αυτά, έρχεται και η ώρα του #303, το οποίο μας πέταξε και την επίμαχη κεραμίδα. Σαν να μην έφτανε που οι ιστορίες ακολουθούν την ίδια συνταγή των τελευταίων χρόνων, η διαφήμιση του επόμενου τεύχους ήταν άφαντη, ενώ στις πρώτες σελίδες μπορούμε να διακρίνουμε ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα των Τερζόπουλων με τίτλο «ΕΠΙΛΟΓΟΣ». Η εκδοτική τον τελευταίο καιρό έδειχνε σημεία πως δεν πήγαινε καλά, με αυξήσεις τιμής στα Φάντομ, Κλασικά και Μίκυ Μυστήριο, όμως ο συγκεκριμένος αποχαιρετισμός παραείναι απότομος. Προφανώς οι εξελίξεις έτρεξαν πιο γρήγορα από την Νέα Ακτίνα, ενώ πρέπει να έπαιξαν πολλές πισώπλατες συμφωνίες που εμείς αγνοούμε (π.χ. από τον Διοικητικό Όμιλο Λαμπράκη [ΔΟΛ] που ανήκει πλέον η εκδοτική, ή η εμπλοκή της Panini στην Disney Ιταλίας απ' όπου τροφοδοτείται ο Τερζό). Εικάζω πως στο προγραμματισμένο και σχεδόν έτοιμο τεύχος #303, απλά κότσαραν μία σελίδα επίλογο της τελευταίας στιγμής λίγο πριν την έκδοσή του για να μην μας αφήσουν εντελώς στα κρύα του λουτρού. Το τελευταίο τεύχος του Μίκυ Μάους επίσης είχε κι αυτό το επίμαχο άρθρο. Ό,τι και να πούμε τώρα είναι εικασίες. Μπορεί από πίσω να έχουν παίξει τα χίλια μύρια που να μην έχουμε ιδέα και να έγινε για χίλιους δυο λόγους, όμως θα σταθώ πολύ στο παρακάτω, που προφανώς έπαιξε μεγάλο ρόλο. Αν σε ένα περιοδικό βγάζεις σχεδόν αποκλειστικά σαβούρες, θα το φας το κεφάλι σου. Τη στιγμή που ~8 χρόνια βγάζεις σκουπίδια, θα έρθει και η στιγμή που θα κλείσεις. Ε, ήρθε αυτή η στιγμή. Ξαναλέω πως από πίσω μπορεί να έχουν παιχτεί πολλά σενάρια για τα οποία να μην έχουμε ιδέα, όμως όσο να 'ναι, όταν ένα περιοδικό είναι αξιόλογο, βοηθάει στο να μην βαρέσει κανόνι. Το ηρωικό πλήρωμα του ΚΟΜΙΞ δεν ξεφορτώθηκε την σαβούρα που επανειλημμένως του γινόταν συστάσεις, και τώρα μαζεύτηκε τέτοιο φορτίο που το πλοίο βούλιαξε. Κρίμας, όμως τι να κάνουμε, το έφαγαν μόνοι τους το κεφάλι τους. Ίσως να γίνει όπως στο εξωτερικό, που το Disney συμβόλαιο αλλάζει εκδότες ανά μερικά χρόνια ανάλογα με τις εξελίξεις τις εκάστοτε χώρας. Η Ελλάδα παίζει να έσπασε και ρεκόρ μόνιμου Disney εκδότη. Περιοδικό όπως το ΚΟΜΙΞ έχει πάμπολες ακόμα προοπτικές. Βλέπω διάφορους να λένε πως αφού τελείωσαν Barks & Rosa το περιοδικό δεν έχει νόημα ύπαρξης. Υπάρχουν ακόμα εκατοντάδες αξιόλογες ιστορίες, αρκεί κάποιος να τις βρει ανάμεσα στον ωκεανό σκουπιδιών και να τις παρουσιάσει στο περιοδικό. Και εδώ είναι το σημείο που κοπανάω το κεφάλι μου στον τοίχο , επειδή όχι μόνο εγώ αλλά και διάφοροι άλλοι αναγνώστες ανά το ίντερνετ (forums, e-mails, facebook κλπ) είχαμε διατυπώσει εναλλακτικές που θα θέλαμε να δούμε, όμως όοοοοοχι, το ΚΟΜΙΞ έπρεπε να ακολουθήσει την αποτυχημένη πεπατημένη που με μαθηματική ακρίβεια θα τους οδηγούσε στο κλείσιμο του περιοδικού. Ε, φάτο το κεφάλι σου λοιπόν να τελειώνουμε. Ελπίζω αν στο μέλλον υπάρξει άλλος εκδότης, να παίρνει στα σοβαρά τις απόψεις των αναγνωστών του, και γιατί όχι, να ψάξει για νέα άτομα με όρεξη για το αντικείμενο. Όχι πως ο Ντέιβιντ έκανε άσχημη δουλειά τον τελευταίο χρόνο, ενώ φαινόταν πως υπήρχαν προοπτικές, όμως δυστυχώς μας άφησε ξεκρέμαστους. Παραθέτω την επίσημη απάντηση του Χρήστου Τερζόπουλου στο facebook (στο οποίο πήγα να γράψω ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα και διαπίστωσα πως ήμουν ακόμα ΒΑΝαρισμένος... ) Παραθέτω επίσης ένα δελτίου τύπου που έστειλαν. Εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο για την εκδοτική, όμως εμφανώς σαφέστερο σε σχέση με τα προηγούμενα δύο μηνύματα. Με bold βάζω τη φράση που κατ' εμέ συνοψίζει τα πάντα. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο πήγαν να κάνουν ό,τι έπρεπε να είχαν κάνει τα τελευταία 6-7 χρόνια. Κατάστημα για online αγορές, επικοινωνία με τον κόσμο, έκδοση νέων και φρέσκων σειρών, κλπ. Κάλλιο αργά παρά ποτέ λένε, όμως δυστυχώς παραήταν αργά. Κρίμα επειδή έκλεισαν τη στιγμή που έδειξαν πως είχαν όρεξη να βάλουν μπρος για κάτι πολύ δυνατό, όμως όπως λένε και η ίδιοι, ο χρόνος τους τελείωσε. Θλιβερή κατάσταση, τι να λέμε τώρα. Μπορεί να τους έχω σούρει ό,τι τους έχω σούρει, όμως όποτε έκαναν κάποια καλή κίνηση, ήμουν ο πρώτος που θα τους επικροτούσε. Ελπίζω σύντομα να έχουμε ανάδοχη κατάσταση από κάποιον εκδότη. Κάθε φορά που έκλεινε ένας εκδότης, υπήρχε ένα χρονικό διάστημα μέχρι να αναλάβει ένας καινούργιος. Όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού. Ευελπιστώ πως θα εμφανιστεί κάποιος που θα συνεχίσει το συμβόλαιο της Disney. Phantom Duck ήταν κάτι αναπάντεχο αυτό που συνέβει, αλλά αναμενόμενο... εντύπωση μου κάνεις που σε παλαιότερη ανάρτηση σου λες πως έχεις επικοινωνία με τον Don! Ξέρεις αν υπάρχει τρόπος να του μιλήσω κι εγώ; Να του εκφράσω τον θαυμασμό μου, για όλα όσα μας έχει χαρίσει! 1
Phantom Duck Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι σε περιοδεία στην Πολωνία αν δεν κάνω λάθος. Δυστυχώς δεν απαντάει πλέον στα e-mail του εδώ και κάμποσο καιρό. Δεν μπορεί να απαντήσει σε όλα, και για να μην αισθανθεί πως αδικεί κάποιους, δεν απαντάει σε κανέναν. Όταν υπάρχει βέβαια θέμα επικοινωνίας για κάποιον λόγο (events / signings / whatever), υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα άτομα που έχουν αναλάβει την αλληλογραφία. Αν θέλεις στείλε μου ένα ΠΜ για περισσότερες λεπτομέρειες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα