GiorgosT Δημοσ. 26 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2012 Το τροφοδοτικό που σου πρότεινε ο profi είναι κλάσεις ανώτερο από το σαπίδι που σου βάλανε. Και από η στιγμή που έχει χαλάσει εκατό φορές οφείλουν να σου δώσουν άλλο. Σ' αυτό νομίζω πρέπει να επιμείνεις.
vincecarter Δημοσ. 26 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2012 Καλά αυτό εννοείται!Θα επιμείνω όσο πάει.Ελπίζω να δεχτούν την αλλαγή!
GiorgosT Δημοσ. 26 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2012 Πάτα και κανένα μπινελίκι μέσα στο κατάστημα μπροστά στους πελάτες (αν χρειαστεί φυσικά-ελπίζω όχι), και να δεις πόσο πιο εύκολα θα σε εξυπηρετήσουν. Δυστυχώς τα ελληνικά καταστήματα τεχνολογίας, με τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τον πελάτη, τέτοια συμπεριφορά μόνο τους αξίζει πολλές φορές και έχει και αποτελέσματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα