Προς το περιεχόμενο

εξαπάτηση σε αγορα laptop - τι μπορώ να κάνω?


tmgiorgio24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα σας.

πρόσφατα έπεσε ένα διαφημιστικό στα χεριά μου που είχε toshiba satellite c660D-11P στα 350 εύρο.

επειδή είχα δει τον Υ/Η άλλου κ μου άρεσε κ όσους ρώτησα μου είπαν ότι τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι καλά για τα λεφτά του

πήγα στο κατάστημα να τον αγοράσω, εκεί το αφεντικό μου είπε ότι τα laptop Της προσφοράς έγιναν άφαντα αλλά τους

έστειλε η εταιρία παρόμοιο μοντέλο το satellite c660d-13q, που μου παρουσίασε σαν καλύτερο κ ποιο καινούργιο μοντέλο,

όταν το ρώτησα ποια η διάφορα με το μοντέλο της προσφοράς απάντησε ότι έχει 1gb λιγότερη μνήμα αλλά έχει επεξεργαστή

νέας γενιάς καλύτερο από αυτόν που φορούσε το άλλο μοντέλο κ μάλιστα επέμενε ότι ο επεξεργαστής είναι καλύτερος...

τελικά πήρα το laptop κ μόλις πήγα σπίτι κ το άνοιξα παρατήρησα ότι ήταν υπερβολικά αργό, νόμιζα φταίει η μνήμη την οποία

κ αναβάθμισα σε 6 gb, format κ στήσιμο από την αρχή για να μην φορτώνει όλες της παπαριες της toshiba κ το αποτέλεσμα

απογοητευτικό...το laptop πιο αργό κ από την καθυστέρηση ανοίγεις 3 καρτέλες στο firefox κ κολλάει το σύμπαν. ο AMD E-240 1.50 GHz που ο πωλητής

διαφήμιζε νέας γενιάς κ καλύτερο από τον AMD Athlon II Dual-Core P360 που φορούσε ο C660D-11P είναι για τα πανηγύρια laptop σέρνετε σε

σημείο εκνευριστικό κ είναι πιο αργό κ από το κινητό μου.

νιώθω εξαπατημένος όλα αυτά τα γράφω για να έχουν το νου τους όλοι όσοι αγοράζουν καινούργια pc κ δεν γνωρίζουν ,να είναι καλά ενημερωμένοι

τι παν κ αγοράζουν γιατί εγώ που είμαι ευκολόπιστος την πάτησα από έναν πωλητή που αντί να κοιτάξει να φύγει ευχαριστημένος ο πελάτης από

το μαγαζί μεσω οικονομικής κρίσης έναν πελάτη που είχε άγνοια από pc τον ξεγέλασε κ τον έχασε , κ πολύ αμφιβάλω αν το pc της προσφοράς υπήρχε ποτέ στο μαγαζί

μάλλον ήταν ένα διαφημιστικό κόλπο για να σπρώξουν ότι laptop θέλουν μιας κ το διαφημιζόμενο laptop κυκλοφορεί στο εμπόριο από 390 ενώ αυτό που έσπρωχνε ο

πωλητής από 320...

ερώτηση : μπορώ να αναβαθμίσω την cpu?

ερώτηση 2:μποπει να μου δωσει η toshiba άλλο laptop k να πληρώσω την διαφορά η τέτοιο σενάριο δεν παίζει με τπτ?

Δημοσ.

Και στις δυο ερωτήσεις η απάντηση είναι όχι!

Δυστυχώς το λαπτοπ που σου πασαρε είναι τόσο αργό επειδή έχει μονοπυρηνο επεξεργαστή!

Αν το έχεις λιγότερο από 15 μέρες τότε είναι υποχρεωμένος να στο αλλάξει με κάποιο καλύτερο αν θέλεις πληρώνοντας βεβαίως εσύ την διαφορα

 

android.png

Δημοσ.

Είπε πως αυτός είναι καλύτερος απ αυτόν;

 

Δεν ξέρω αν στο τέλος θα παιρνα τα @@ μου αλλά το μόνο που θα θελα θα ταν επιστροφή χρημάτων. Ούτε πιστωτικά, ούτε «δε γίνεται αυτό», ούτε τίποτα άλλο. Σαματά στο μαγαζί αν δεν παίρνει από λόγια. Δεν ήξερες και σε δούλεψε ψιλό γαζί. Αν δεν ήξερε ούτε αυτός (λέμε τώρα), πρόβλημά του. Δε σε νοιάζει.

Δημοσ.

Ο νόμος λέει ότι άν το μηχάνημα το χεις λιγότερο από μήνα έχεις το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος και αντικατάστασης με άλλο ή να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Πρέπει να χεις φυλάξει το πακέτο του λάπτοπ και την απόδειξη αγοράς. Εάν είσαι πάνω από μήνα δυστυχώς την πάτησες και δεν γίνεται αλλαγή ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Σ'αυτή τη περίπτωση κάνεις 1 καταγγελία στο ινστιτούτο καταναλωτών για εξαπάτηση , αν και σου πε ο πωλητής τι σου πασάρει. Δεν στο έκρυψε. Το ότι δεν ξέρεις εσύ από επεξεργαστές και την πάτησες είναι δικό σου θέμα. Ο πωλητής τη δουλειά του κάνει , εντολές ακολουθεί και θέλει να ξεστοκάρει εμπόρευμα. Άλλη φορά μην πηγαίνεις με το στύλ να λεφτά και δω μου κρέας αλλά να παίρνεις κι έναν γνώστη μαζί σου για να ψωνίζεις τέτοια πράγματα. Εν κατακλείδει αν και την πάτησες λόγω άγνοιας από 1 ΚΑΛΟ ΠΩΛΗΤΗ που σ'έκοψε και σ'αγόρασε μπορείς να πάς με φωνές στο μαγαζί σε ώρα αιχμής (να χει κόσμο μέσα) και να κάνεις μανούρα για να σου βρούν λύση. Σε εποχές κρίσης και κ...λο δίνουν για να είναι ευχαριστημένος ο πελάτης.

 

Καλή τύχη και να προσέχεις next time

 

Sincerely :D

Δημοσ.

θα ηθελες να πεις απο ποιο μαγαζι γιατι και εγω την εχω πατησει ομως με ψηλο αντικειμενα με ενα μαγαζακη τις γειτονιας μου οτι και να επερνα δεν δουλευει

 

-----εδιτ-----

με προλαβες

Δημοσ.

[...] Ο πωλητής τη δουλειά του κάνει [...]

Ότι είναι σχεδόν πάγια τακτική, σύμφωνοι αλλά όχι ότι και είναι η δουλειά του να εξαπατά τους πελάτες του. Του είπε ξεκάθαρα πως το Α είναι «καλύτερο» απ το Β, κάτι που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα. Αν του λεγε απλά «νεότερο», θα λεγα ΟΚ φέρθηκε απλώς πονηρά.

Δημοσ.

sorry, αλλά θεωρώ ότι είναι καθαρά λάθος του πελάτη.

δεν του έκρυψε τι είναι αυτό που παίρνει.

οκ, τον παραπλάνησε με το καλύτερος, αλλά από την άλλη, έχει καλύτερη... κατανάλωση... :devil:

το θέμα είναι ότι τα forum είναι ακριβώς για αυτή τη δουλειά. να ήταν κάποιος που δεν είχε καθόλου σχέση με την τεχνολογία να πω "ok, κρίμα.." αλλά και πάλι, εκείνος δεν θα καταλάβαινε κιόλας ότι είναι αργό το laptop... όπως μια φίλη μου που δεν ξέρει ότι e-mail να στέλνει..

δεν νομίζω να πιέστηκε το παλικάρι να το αγοράσει.. θα μπορούσε να πάει σπίτι του, να το ψάξει και να το πάρει την επόμενη μέρα.. 4 χρόνια μέλος στο forum είναι.. κα*λωσε να πάρει laptop και τελικά πήρε... :X

 

τέσπα, αν όπως είπαν οι παραπάνω, είναι λιγότερο από 15 μέρες, κοίτα να ξαναβάλεις ότι λογισμικό είχε πάνω, να το φέρεις στην εργοστασιακή του μορφή, βγάλε και τις μνήμες που του έχεις βάλει.. στο κουτί του και πίσω στο κατάστημα.. με λίγο παρακάλι στην αρχή και φωνές αν δεις και δεν βγάζεις άκρη, ίσως κερδίσεις κάτι..

Δημοσ.

Αναγνωρίζω οτι την μεγαλυτερη ευθύνη την εχω εγώ,αλλα πιστευω οτι το κατάστημα παραπλανεί τους πελάτες το

laptop αγοράστηκε πριν 16 μερες.σημερα τους έκανα μια επίσκεψη κ φυσικα αρνήθηκε να το αντικαταστήσει με άλλο

κ να πληρωθεί την διαφορά γιατι δηλώθηκε στην toshiba κ δεν θα μπορούσε να ξαναπουληθεί. Το θέμα ειναι οτι

το κατάστημα ακομα μοιράζει διαφημιστηκά διαφημίζοντας το διπυρηνο laptop που εχει εξαντληθεί πριν ενα μήνα,

ενώ για ακόμα μια φορα ο μαγαζάτορας προσπαθησε να με πείσει οτι οι 2 επεξεργαστες έχουν πολυ μικρή διαφορα σε

απόδοση κ μάλιστα επέμενε οτι ο ε-240 ειναι χρονισμένος στα 2,5 κ οχι στο 1,5 και κάνω λάθος (δυστυχώς δεν είχα το laptop μαζι)

 

παντα εκανα ηλεκτρονίκα όλες τις "τεχνολογικες" αγορές κ παντα επέρνα αυτο που παράγγελνα, πρωτη φορά επισκευτηκα φυσικο κατάστημα κ αυτο γιατι

οντως η τιμή που έδινε ήταν κατα 30 ευρω φτηνότερη απο τα ηλεκτρονικά μαγαζια αλλά ο πωλητης ήταν καπάτσος,η αληθειά είναι πως βιαστηκα αμα το εψαχνα στο internet σιγουρα δεν θα εκανα την αγορα,αλλα όσο ζεις μαθαινεις...

Δημοσ.

Αναγνωρίζω οτι την μεγαλυτερη ευθύνη την εχω εγώ,αλλα πιστευω οτι το κατάστημα παραπλανεί τους πελάτες το

laptop αγοράστηκε πριν 16 μερες.σημερα τους έκανα μια επίσκεψη κ φυσικα αρνήθηκε να το αντικαταστήσει με άλλο

κ να πληρωθεί την διαφορά γιατι δηλώθηκε στην toshiba κ δεν θα μπορούσε να ξαναπουληθεί. Το θέμα ειναι οτι

το κατάστημα ακομα μοιράζει διαφημιστηκά διαφημίζοντας το διπυρηνο laptop που εχει εξαντληθεί πριν ενα μήνα,

ενώ για ακόμα μια φορα ο μαγαζάτορας προσπαθησε να με πείσει οτι οι 2 επεξεργαστες έχουν πολυ μικρή διαφορα σε

απόδοση κ μάλιστα επέμενε οτι ο ε-240 ειναι χρονισμένος στα 2,5 κ οχι στο 1,5 και κάνω λάθος (δυστυχώς δεν είχα το laptop μαζι)

 

παντα εκανα ηλεκτρονίκα όλες τις "τεχνολογικες" αγορές κ παντα επέρνα αυτο που παράγγελνα, πρωτη φορά επισκευτηκα φυσικο κατάστημα κ αυτο γιατι

οντως η τιμή που έδινε ήταν κατα 30 ευρω φτηνότερη απο τα ηλεκτρονικά μαγαζια αλλά ο πωλητης ήταν καπάτσος,η αληθειά είναι πως βιαστηκα αμα το εψαχνα στο internet σιγουρα δεν θα εκανα την αγορα,αλλα όσο ζεις μαθαινεις...

 

αφου επιμενει οτι ο επεξεργαστης ειναι στα 2.5 και οχι στα 1.5 πηγαινε παλι με το λαπτοπ μαζι. με μια καταγγελια (η ισως και μονο με την σκεψη οτι θα κανεις καταγγελια) θα στο αλλαξουν. δεν φταις εσυ αν αυτος δεν ξερει τι πουλαει.

Δημοσ.

αφου επιμενει οτι ο επεξεργαστης ειναι στα 2.5 και οχι στα 1.5 πηγαινε παλι με το λαπτοπ μαζι. με μια καταγγελια (η ισως και μονο με την σκεψη οτι θα κανεις καταγγελια) θα στο αλλαξουν. δεν φταις εσυ αν αυτος δεν ξερει τι πουλαει.

Τι πάει να πει καταγγελία και επιμένει ότι είναι 2,5 ghz ;

Εγώ σου λέω ότι το έκανε ο πωλητής αυτό άντε να το αποδείξεις.

Δεν ευσταθεί καταγγελία γιατί ο πελάτης αγορασε το μοντέλο που του υπόδειξε ένας πωλητής. Αν προσέξετε το παιδί το λέει ξεκάθαρα ότι ήταν out of stock το λαπτοπ που ήθελε και του αντιπρότεινε άλλο χωρίς να του κρύψει τον αριθμό του μοντέλου. Τώρα αν είπε ότι είναι καλύτερο δεν υπάρχει τρόπος να το αποδείξεις.

Οι μαλακίες πληρώνονται. Και καταγγελία να κάνεις έχεις άδικο, τίποτα δεν μπορείς να του κάνεις ειναι καλυμένος από όλες τις απόψεις. Τα μου είπε έτσι και γιουβέτσι δεν μετράνε το θέμα είναι τι λέει το χαρτί και το χαρτί λέει ότι έχεις το λαπτοπ που αναγραφει η απόδειξη χωρίς κανένα ελλάτωμα. Το αργό λαπτοπ δεν θεωρείται ελλατωματικό.

Δημοσ.

Ετσι ειναι... Δεν θα κερδισεις τιποτα με καταγγελια. Δεν υπαρχουν αποδειξεις για αυτο. Αυτο που ειπαν πανω, να κανεις σκηνη ενω εχει κοσμο, θα εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες επιτυχιας! Υπουλος αυτος, υπουλος και εσυ. Αν εχει και σελιδα στο fb το μαγαζι γραψε και εκει, οχι κατηγοριες απλα την ιστορια... "Ηρθα να παρω το λαπτοπ που ειχατε προσφορα, δεν το ειχατε και μου προτεινατε καποιο που λεγατε οτι εχει καλυτερο επεξεργαστη, που ομως σερνεται αφου δεν ειναι..."

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...