gdeli Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 5 λεπτά πριν, Evgenios_V είπε Μετά απο επικοινωνία με την αντιπροσωπεία η απάντηση ειναι... - Από έλεγχο που πραγματοποιώ στους σειριακούς αριθμούς των μοντέλων που έχουμε εισάγει στην Ελλάδα, δεν μπορούμε να βρούμε τον σειριακό αριθμό σας. Μήπως έχετε προμηθευτεί την ψησταριά σας από χώρα διαφορετική της Ελλάδας; - Ναι απο Γερμανία - Καταλαβαίνουμε. Δυστυχώς η οδηγία που έχουμε από την κεντρική εταιρία είναι πως η εγγύηση των μοντέλων είναι countrywide, δηλαδή οι εγγυήσεις ισχύουν για τη χώρα αγοράς κάθε φορά. Αν παρατηρήσετε και στο Napoloen.com για κάποιες χώρες υπάρχουν και διαφορετικές καλύψεις ανάλογα το μέρος της ψησταριάς, δηλαδή ο Καναδάς, με τη Γερμανία και την Ελλάδα δεν έχουν ακριβώς τις ίδιες καλύψεις. Συνεπώς, για θέματα εγγύησης θα πρέπει να απευθυνθείτε στη χώρα αγοράς (Γερμανία) για να καλυφθεί το δωρεάν κόστος. Εμείς μπορούμε πάντα να εξυπηρετήσουμε σε πιθανές επισκευές, με το αντίστοιχο κόστος σε εργασία και ανταλλακτικό. Κατ' αρχάς στείλε στην γερμανική napoleon αν μπορείς για να καταχωρίσεις την ψησταριά. Το πολύ πολύ αν και όποτε προκύψει θέμα μιλάς με αυτούς. Τώρα για το προκείμενο, όντως είναι δυσάρεστη αυτή η εξέλιξη. Εγώ θα σου πρότεινα να το ψάξεις λίγο με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία μήπως βγάλεις άκρη. Κρίμα, όχι για τίποτα άλλο, αλλά γιατί η ελληνική αντιπροσωπεία έχει τρομερό support από την εμπειρία που είχα εγώ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, ηνίοχος είπε αυτό σας κάνει ; lol ωραίος λογικά φασόν είναι με το άλλο Το κορυφαίο βέβαια είναι ότι στο site γράφει "εισάγεται από Αγγλία (που έχει εισαχθεί από Κίνα)" 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evgenios_V Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 12 λεπτά πριν, ηνίοχος είπε αυτό σας κάνει ; Δυναμήτης... εκανα την παραγγελία...Ευχαριστώ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skskre Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 23 λεπτά πριν, Evgenios_V είπε Μετά απο επικοινωνία με την αντιπροσωπεία η απάντηση ειναι... - Από έλεγχο που πραγματοποιώ στους σειριακούς αριθμούς των μοντέλων που έχουμε εισάγει στην Ελλάδα, δεν μπορούμε να βρούμε τον σειριακό αριθμό σας. Μήπως έχετε προμηθευτεί την ψησταριά σας από χώρα διαφορετική της Ελλάδας; - Ναι απο Γερμανία - Καταλαβαίνουμε. Δυστυχώς η οδηγία που έχουμε από την κεντρική εταιρία είναι πως η εγγύηση των μοντέλων είναι countrywide, δηλαδή οι εγγυήσεις ισχύουν για τη χώρα αγοράς κάθε φορά. Αν παρατηρήσετε και στο Napoloen.com για κάποιες χώρες υπάρχουν και διαφορετικές καλύψεις ανάλογα το μέρος της ψησταριάς, δηλαδή ο Καναδάς, με τη Γερμανία και την Ελλάδα δεν έχουν ακριβώς τις ίδιες καλύψεις. Συνεπώς, για θέματα εγγύησης θα πρέπει να απευθυνθείτε στη χώρα αγοράς (Γερμανία) για να καλυφθεί το δωρεάν κόστος. Εμείς μπορούμε πάντα να εξυπηρετήσουμε σε πιθανές επισκευές, με το αντίστοιχο κόστος σε εργασία και ανταλλακτικό. Αυτό ακριβώς μου είχε πει τηλεφωνικά ο αντιπρόσωπος, όπως είχα ξαναγράψει. Θεωρώ όμως ότι όποιος έχει κότσια θα βρει άκρη με Ευρώπη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 5 λεπτά πριν, Evgenios_V είπε Δυναμήτης... εκανα την παραγγελία...Ευχαριστώ εν τω μεταξύ κάτσε να δούμε ποιος θα ναι ο τυχερός, κάνα 2 κομμάτια θα χε, ξαφνικά θα πέσουν καμιά 50αρια παραγγελίες 😋 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giannislazy Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Από το site της ευρωπαϊκής ένωσης. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evgenios_V Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 3 λεπτά πριν, skskre είπε Αυτό ακριβώς μου είχε πει τηλεφωνικά ο αντιπρόσωπος, όπως είχα ξαναγράψει. Θεωρώ όμως ότι όποιος έχει κότσια θα βρει άκρη με Ευρώπη Μιλάω με Γερμανία για το θέμα και περιμένω να δώ τι θα μου πούνε... Πρωτα προσπαθώ να κάνω εγγραφή στην εγγύηση και μετά θα θέσω θέμα καλυψεις μετά απο αλλαγή χώρας και βλέπουμε... ΔΕΝ θα σκάσω κιολας...με 300 κέρδος θα συνεχισω να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδυα... 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SagoniasSlutRos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 4 λεπτά πριν, Evgenios_V είπε ΔΕΝ θα σκάσω κιολας...με 300 κέρδος θα συνεχισω να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδυα... Νομιζω στη χειροτερη αν χρειαστεις καποιο part, βαζεις τη διευθυνση του eshopwedrop και στο στελνουν εκει. Εγω ετσι εκανα τωρα με τα flavorized bars και περιμενω να δω τι θα μου πουνε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliassgr Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 26 λεπτά πριν, Evgenios_V είπε Μετά απο επικοινωνία με την αντιπροσωπεία η απάντηση ειναι... - Από έλεγχο που πραγματοποιώ στους σειριακούς αριθμούς των μοντέλων που έχουμε εισάγει στην Ελλάδα, δεν μπορούμε να βρούμε τον σειριακό αριθμό σας. Μήπως έχετε προμηθευτεί την ψησταριά σας από χώρα διαφορετική της Ελλάδας; - Ναι απο Γερμανία - Καταλαβαίνουμε. Δυστυχώς η οδηγία που έχουμε από την κεντρική εταιρία είναι πως η εγγύηση των μοντέλων είναι countrywide, δηλαδή οι εγγυήσεις ισχύουν για τη χώρα αγοράς κάθε φορά. Αν παρατηρήσετε και στο Napoloen.com για κάποιες χώρες υπάρχουν και διαφορετικές καλύψεις ανάλογα το μέρος της ψησταριάς, δηλαδή ο Καναδάς, με τη Γερμανία και την Ελλάδα δεν έχουν ακριβώς τις ίδιες καλύψεις. Συνεπώς, για θέματα εγγύησης θα πρέπει να απευθυνθείτε στη χώρα αγοράς (Γερμανία) για να καλυφθεί το δωρεάν κόστος. Εμείς μπορούμε πάντα να εξυπηρετήσουμε σε πιθανές επισκευές, με το αντίστοιχο κόστος σε εργασία και ανταλλακτικό. Το πιο λογικό είναι πως κάθε αντιπρόσωπος χώρας έχει συγκεκριμένα serial numbers στην εισαγωγή του, οπότε δεν μπορεί και να ζητήσει αντικατάσταση ανταλλακτικού πχ από τα κεντρικά της Napoleon (Καναδάς) για serial number ψησταριάς που «δεν έχει στην εισαγωγή του». Όλα αυτά είναι συνήθως συστημικά και ειδικά στις εγγυήσεις φαντάζομαι πως θα υπάρχει δυνατό crosscheck, κυρίως για να μην «χάνουν» χρήματα οι κεντρικές εταιρίες και όχι οι αντιπροσωπείες (γιατί και η αντιπροσωπεία δεν έχει να χάσει κάτι, από τα κεντρικά θα ζητήσει το ανταλλακτικό). Μην ξεχνάς ότι τις πολιτικές εγγυήσεων τις χαράσουν πάντα οι κεντρικές εταιρίες και οι αντιπρόσωποι απλά «εκτελούν εντολές». Καλό θα ήταν να κάνεις μια ερώτηση και στη Γερμανία να δεις τι θα σου πουν! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilpapacha Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δεν βρήκα κάπου στο γερμανικό site επιλογή για καταχώρηση προϊόντος. Εδώ υπάρχει ένα παράδειγμα εγγύησης προϊόντος από άλλη χώρα https://www.eccgreece.gr/wp-content/uploads/2015/06/infographic_faulty_goods_el.pdf Απ ότι καταλαβαίνω, σίγουρα θα πρέπει να σε εξυπηρετήσει ο πωλητής της χώρας που αγόρασες το προϊόν. Δεν αναφέρει όμως, σε αυτό το παράδειγμα τουλάχιστον, αν υποχρεούται να σε εξυπηρετήσει η τοπική αντιπροσωπεία. 30 λεπτά πριν, gdeli είπε Κρίμα, όχι για τίποτα άλλο, αλλά γιατί η ελληνική αντιπροσωπεία έχει τρομερό support από την εμπειρία που είχα εγώ. Θα συμφωνήσω απόλυτα. Τα παιδιά που έχουν την αντιπροσωπεία είναι πολύ εξυπηρετικά και κάνουν τα πάντα να σε υποστηρίξουν/εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gdeli Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Παιδιά συνιστώ να βάλετε πρώτα φθηνά μαχαίρια σε ό,τι ακονιστήρια παίρνετε, γιατί αν δεν είναι καλά μπορεί να χαλάσουν τα μαχαίρια και αν είναι ακριβά θα είναι θέμα. Ο καλύτερος τρόπος να ακονίζεις είναι με τις πέτρες που έγραψε ο @SagoniasSlutRos αλλά θέλει αρκετά χρήματα να τις αγοράσεις και αρκετό χρόνο να τις μάθεις. Εγώ έχω ένα μαχαίρι από δαμασκηνό ατσάλι και δεν το έχω ακονίσει ποτέ με το φτηνό φιξ ακονιστήρι από ΙΚΕΑ που έχω γιατί φοβάμαι ότι θα το χαλάσω. Ξέρετε κάποιον ειδικό να το πάω; Είχα ρωτήσει έναν φίλο σεφ για το ακόνισμα και μου είπε να μην χρησιμοποιήσω τέτοιο ακονιστήρι και ότι εκείνος τα μαχαίρια του τα ακόνιζε σε έναν στο κέντρο. Ούτε που θυμάμαι τώρα ποιος ήταν όμως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PJK Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Το καρτελάκι της δικιάς μου. Αγορασμένη από Κοτσό πριν ένα χρόνο. Από που έγινε η εισαγωγή της στην Ελλάδα όπως αντιλαμβάνεστε, ουδείς γνωρίζει. Υποθέσεις κάνω διαβάζοντας την πινακίδα. Η εγγύηση βεβαίως ισχύει κρατώντας μόνο την απόδειξη αγοράς. Είχα ρωτήσει τον αντιπρόσωπο με μέιλ και απάντησε άμεσα, γιατί δεν μπορούσα να την δηλώσω στο Ελληνικό σάιτ. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2021 από PJK 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilpapacha Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 8 λεπτά πριν, gdeli είπε Παιδιά συνιστώ να βάλετε πρώτα φθηνά μαχαίρια σε ό,τι ακονιστήρια παίρνετε, γιατί αν δεν είναι καλά μπορεί να χαλάσουν τα μαχαίρια και αν είναι ακριβά θα είναι θέμα. Ο καλύτερος τρόπος να ακονίζεις είναι με τις πέτρες που έγραψε ο @SagoniasSlutRos αλλά θέλει αρκετά χρήματα να τις αγοράσεις και αρκετό χρόνο να τις μάθεις. Εγώ έχω ένα μαχαίρι από δαμασκηνό ατσάλι και δεν το έχω ακονίσει ποτέ με το φτηνό φιξ ακονιστήρι από ΙΚΕΑ που έχω γιατί φοβάμαι ότι θα το χαλάσω. Ξέρετε κάποιον ειδικό να το πάω; Είχα ρωτήσει έναν φίλο σεφ για το ακόνισμα και μου είπε να μην χρησιμοποιήσω τέτοιο ακονιστήρι και ότι εκείνος τα μαχαίρια του τα ακόνιζε σε έναν στο κέντρο. Ούτε που θυμάμαι τώρα ποιος ήταν όμως. Με μια γρήγορη αναζήτηση https://www.knifecenter.gr/knife/index.php http://www.athensknifestore.gr/info.php?articles&articles_id=1&sid=49s829139ee0trtart7gdiou34ri786g 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evgenios_V Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 17 λεπτά πριν, ilpapacha είπε Με μια γρήγορη αναζήτηση https://www.knifecenter.gr/knife/index.php http://www.athensknifestore.gr/info.php?articles&articles_id=1&sid=49s829139ee0trtart7gdiou34ri786g Μιλησα με το knife center και μου ειπαν, μετά απο ραντεβου για να ειναι ο τεχνικός εκεί, μπορεις να τα πας και να τα πάρεις σε κανενα 20 λεπτά για εμενα πχ που θέλω σετ των 6 μαχαιριών... αλλιώς αναλογα τα ποσα μαχαιρια εχεις ειναι και η ώρα... τιμή ανάλογα το μέγεθος πάνε απο 2 για τα μικρά έως 2.5ευρώ το κομμάτι... Απάντηση απο Ναπολέον Γερμανία We don’t have a warranty register system. When a problem occurs, you only have to show the receipt at your dealer, and he’ll contact us for the warranty claim and shows us a copy of the receipt. The warranty starts at the date that you bought the grill at your dealer. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexandrosgi Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα σε όλους. Τελικά κατέληξα σε μια weber genesis II 310 μιας και την βρήκα σε πολύ καλή προσφορά οπότε αναμένω να την παραλάβω τις επόμενες μέρες. Θα ήθελα βοήθεια από κατόχους αν γνωρίζετε για αξεσουάρ (όχι τα original μιας και ανεβαίνει πολυ το κόστος) για κάλυμμα και σούβλα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα