EXARXEIA_CITY Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Με την ζάντα δεν θα υπάρχει πρόβλημα που θα πάει από 195 σε 205 ; Ρωτάω γιατί θέλω να μάθω και για μένα αν μπορώ να αλλάξω πλάτος ελαστικού.
Alxnks Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Στην πλειονότητα των περιπτώσεων μπορείς να ανεβεις 10 σε φαρδος (πχ από 195 σε 205) με την παράλληλη όμως πτώση κατά 5 (από 55 σε 50) σε παχος. Κι όπως είπα ακριβώς από πάνω, πρέπει να φροντίζεις να παραμένει το βήμα του αυτοκίνητου όσο πιο κοντά γίνεται στο ορίτζιναλ, ώστε να μην έχει απόκλιση το κοντέρ. Με ένα googling βρίσκεις εύκολα σχετικά calculators όπου βάζεις διαστάσεις που έχεις τώρα και διαστάσεις που θες να πας και σου υπολογίζει. Αυτό βέβαια αφορά κυρίως όταν αλλάζεις και μέγεθος ζαντας, αλλά δεν χάνεις τίποτα αν το συμβουλευεσαι anyway. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ntinaras Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 ψαξε για μεταχειρισμενα,δινουν και με 15 το κομματι.
lary7 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Γιαννη τσεκαρε επισεις την ημερομηνια κατασκευης των ελαστικων. Στα 4 χρονια συνηθως ειναι για αλλαγη. Το βλεπεις απο εναν 4ψηφιο κωδικο του στιλ DOT 0607 που σημαινει οτι κατασκευαστηκαν την 6 εβδομαδα του 2007. Ακομα και αν εχουν αρκετο προφιλ, που τα δικα σου εχουν, αμα ειναι παλια γινονται επικινδυνα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Γιαννη τσεκαρε επισεις την ημερομηνια κατασκευης των ελαστικων. Στα 4 χρονια συνηθως ειναι για αλλαγη. Το βλεπεις απο εναν 4ψηφιο κωδικο του στιλ DOT 0607 που σημαινει οτι κατασκευαστηκαν την 6 εβδομαδα του 2007. Ακομα και αν εχουν αρκετο προφιλ, που τα δικα σου εχουν, αμα ειναι παλια γινονται επικινδυνα. Ευχαριστω.Ειναι αρχες του 2008 οποτε λογικα για λγα χλμ και ενα 10μηνο αντεχουν.
lary7 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Προσωπικα θεωρω πως σου βγαζουν τον χειμωνα και η καλυτερη λυση ειναι να τα αλλαξεις τον επομενο σεπτεμβρη ωστε να εχει φρεσκα λαστιχα τον χειμωνα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Αν υποθεσουμε οτι αλλαζω ελαστικα και βαζω 195*50 αντι 195*55 πρεπει και η ρεζερβα να ειναι η ιδια ή μπορει για λιγο να χρησιμοποιηθει η παλια 195*55 ?
Haldol Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Για λίγο μπορείς να πας και με άλλη διάσταση, ακόμα και αρκετά διαφορετική. Φυσικά όχι με το ίδιο φορτίο ή με την ίδια ταχύτητα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Για λίγο μπορείς να πας και με άλλη διάσταση, ακόμα και αρκετά διαφορετική. Φυσικά όχι με το ίδιο φορτίο ή με την ίδια ταχύτητα. Ευχαριστω.
lary7 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Σε αυτην την περιπτωση αν κανεις καποια χλμ καλυτερα να βαλεις την ρεζερβα στον πισω αξονα για να μην ρισκαρεις φθορες στο διαφορικο.
Alxnks Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2011 ε ναι, φυσικα μπορεις, ειδικα για τις διαστασεις που ειπες η διαφορα ειναι μηδενικη στη συνολικη διασταση του τροχου. οποτε εισαι οκ. σκεψου ποσα καινουρια αμαξια εχουν ρεζερβα εκτακτης αναγκης οπως τη λενε, αυτη τη μικρη αισχρη ρεζερβα (κι εμενα τετοια εχει...αλλα απο την αλλη..θα ηταν ζορι και στο βαρος και στο συνολικο μεγεθος μια ακομα 18αρα με 225/40/18). οποτε μια χαρα εισαι. αν θες και καποιο ελαστικο ειναι σε καλη κατασταση, ζητα να σου βαλουν αυτο για ρεζερβα, αν η παλια ειναι πολλων χρονων, ξεραμενη κτλ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.