Προς το περιεχόμενο

Ελαστικα αυτοκινητου


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξερετε καποιο καταστημα (οχι eshop) Αττικη με καλες τιμες παιδια ???

 

Ο "λαστιχας" μου για το Ibiza του γιου για 195*55 R15 μου ζηταει απο 380-440 για καποια απο τις "γνωστες" μαρκες.Πολλα δεν ειναι ??

Δημοσ.

Είναι κωλοδιασταση γι αυτό. Γενικά όλα τα ενδιάμεσα νούμερα (35-45-55-65) κτλ τσιμπανε. Ειχα πρόσφατα ψάξει για φίλο με ibiza αυτην ακριβώς τη διάσταση. Εγώ γενικά προτείνω το camskill, αλλιώς σκέψου ίσως και την αλλαγή διαστασης, το 205/50/15 μάλλον θα σου ρθει φθηνότερα.

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Δημοσ.

 

Το ένα πιο ακριβό από το άλλο! Δες μια το www.camskill.co.uk να δεις πόσο "κλέβουν" όχι μόνο μαγαζιά, αλλά και ιντερνετομαγαζα.

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Δημοσ.

Ευχαριστω πολυ.

Το αμαξι θα μεινει σχεδον σε ακινησια για 10 μηνες μιας και ο γιος θα παει φανταρος και θα κινειται μονο οταν ειναι σε αδεια ή απο μενα ελαχιστα για την μπαταρια.Μηπως ειναι καλυτερα να τα αλλαξω το καλοκαιρι που θα γυρισει ?

Δημοσ.

Εννοειται! Πού καιροί για πολυτέλειες! Εκτός πια αν η επιφάνεια τριβής...δεν υφίσταται πλέον. Αν είναι έτσι άλλαξε τα, αλλιώς όταν απολυθεί και το αμάξι κυκλοφορεί κανονικά.

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Δημοσ.

Εννοειται! Πού καιροί για πολυτέλειες! Εκτός πια αν η επιφάνεια τριβής...δεν υφίσταται πλέον. Αν είναι έτσι άλλαξε τα, αλλιώς όταν απολυθεί και το αμάξι κυκλοφορεί κανονικά.

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

 

Ευχαριστω.Καποιο μετρο συγκρισης για αυτο ????

Δημοσ.

Ευχαριστω.Καποιο μετρο συγκρισης για αυτο ????

 

το ελάχιστο νόμιμο βάθος του 1.6 mm

 

Ένας καλός πρακτικός κανόνας είναι να αλλάζετε τα θερινά ελαστικά στα 3 mm και τα χειμερινά ελαστικά στα 4 mm εναπομείναντος βάθους πέλματος

 

http://www.conti-online.com/generator/www/gr/gr/continental/tires/themes/tyretips/tips/06-tread-depth-gr.html

 

κι ενα ενδεικτικο για τα προηγουμενα site με τιμες (τουλαχιστον στη διασταση μου 225/40/18 που παρακολουθω τακτικα για να ξερω τι παιζει):

 

Falken 452:

elastika-online: 126 ευρω

camskill: 85.04 ευρω

 

Avon ZV5:

elastika-online: 131 euro

sirio center: 155 euro (!)

camskill: 99.70 euro

 

Fulda Sportcontrol:

elastika-online: 134 euro

camskill: 102.23 euro

 

Continental SportContact3:

elastika-online: 163.30 euro

Sirio center: 165 euro

camskill: 131.78

 

πιστευω βλεπουμε ολοι τις διαφορες στις τιμες!

Δημοσ.

μια χαρα δειχνουν τουλαχιστον απο αυτες τις φωτο τα λαστιχακια. μετρησες βαθος; εχουν σκισιματα; χανουν αερα;

Δημοσ.

μια χαρα δειχνουν τουλαχιστον απο αυτες τις φωτο τα λαστιχακια. μετρησες βαθος; εχουν σκισιματα; χανουν αερα;

 

 

Ευχαριστω.

 

Οχι δεν μετρησα βαθος.Θελει παχυμετρο κανονικα.

 

Εμφανεις φθορες με σχισιματα δεν εχουν ουτε αερα χανουν.

Δημοσ.

Ξερετε καποιο καταστημα (οχι eshop) Αττικη με καλες τιμες παιδια ???

 

Ο "λαστιχας" μου για το Ibiza του γιου για 195*55 R15 μου ζηταει απο 380-440 για καποια απο τις "γνωστες" μαρκες.Πολλα δεν ειναι ??

 

Για τα 195/45/15 ηξερα πως πρεπει να δωσεις πολλα λεφτα. Για αυτα που ψαχνεις το πολυ 250 και για γνωστή μαρκα.

Δημοσ.

ναι θελει παχυμετρο. η αν δεν εχεις παχυμετρο, βαλε κατι στο κενο του πελματος σε 3-4 σημεια και μετρα μετα με κανα χαρακακι η κατι αντιστοιχο.

 

παντως...κρατα τα, κριμα ειναι να βαλεις νεα λαστιχα που ουσιαστικα θα κατσουν σχεδον ενα χρονο.

 

Για τα 195/45/15 ηξερα πως πρεπει να δωσεις πολλα λεφτα. Για αυτα που ψαχνεις το πολυ 250 και για γνωστή μαρκα.

 

λιγα λες...πριν κανα μηνα γνωστος μου λαστιχας μου εδωσε τιμη για το μικρο μας (165/65/13) στα 200-220 για γνωστες μαρκες. σε αυτη τη διασταση δεν συμφαιρει να ερθουν απεξω, οποτε θα τα βαλουμε εδω. οποτε το ''το πολυ 250'' για 195/55/15 και για γνωστη μαρκα...δεν υπαρχει στην αγορα.

Δημοσ.

για να πας σε 50 θα πρεπει να πας σε 205, που σημαινει ελαφρως αυξημενη καταναλωση (ελαχιστα λογικα). το 60 μαλλον σε πηγαινει σε 185 (ελαφρως καλυτερη καταναλωση αλλα μειωνεις την επιφανεια τριβης σε σχεση με το τι ειχε εργοστασιακα). σε καθε περιπτωση πρεπει να κοιταξεις να μετακομισεις στη διασταση εκεινη που δεν αλλαζει το βημα (δηλαδη να εισαι οσο κοντυτερα γινεται στη συνολικη εργοστασιακη διασταση του τροχου), γιατι αν αλλαξει το βημα, θα εχεις αποκλιση στο κοντερ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...