stekont Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Καλησπέρα σας. Ενδιαφέρομαι αποκλειστικά για αγορά σκούτερ 50 cc. Είμαι ψιλοάσχετος στον χώρο και τις τελευταίες μέρες έχω κάνει μία έρευνα μέσω ίντερνετ. Μου άρεσε πολύ εξωτερικά το Aprilia Habana. Ξέρει κανεις να μου πει τη γνώμη του για αυτό το μηχανάκι? Πόσο θα μου κοστίσει περίπου καινούργιο ή μεταχειρισμένο? Αν υπάρχουν προτάσεις στο ίδιο στυλ θα με βοηθούσατε πολύ αν και νομίζω οι επιλογές είναι περιορισμένες στα 50cc. (Δεν ενδιαφέρομαι για to runner, πολύ καγκούρικο) Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!
heloo Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Παρε vespa κλασσικο και ωραιο.Στην θεση σου βεβαια θα επαιρνα runner το παλαιοτερο μοντελο.Το νεο ειναι οντως λιγο καγκουρια.
stekont Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 δεν θέλω ποδόφρενο... και 50 cc σε βέσπα υπάρχουν?
Tomahawk Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Νομίζω πως ο ορισμός "καγκούρικο" για ένα 50αρι scooter είναι υπερβολή. Σπορ σχεδίαση ναι έχει, που είναι η καγκουριά δε ξέρω. Πόσα λεφτά διαθέτεις; Μιλάμε για καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
stekont Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Για μεταχειρισμένο ενδιαφέρομαι... δε θέλω να ξεπεράσω τα 700-800 ευρώ... κανένα σχόλιο για το aprilia habana?
Tomahawk Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Κοπέλα είσαι; Εάν όχι δε θα στο πρότεινα. Το μηχανάκι δεν έχει κυκλοφορήσει καθόλου στην Ελλάδα οπότε πας για γάμο, αλλα δεν είναι μόνο αυτό. Απ'ότι είδα είναι 4χρονο οπότε καθίσταται απίστευτα αργό οπότε επικίνδυνο για σένα και τους γύρω σου. Δυστυχώς τα μηχανάκια που είναι στο ίδιο στυλ με το Habana έχουν ανεπαρκές γκάζι, είναι βαριά και έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα (και σε ποσότητα και σε πωλήσεις). Οι σύγχρονες βέσπες (δε βγαίνουν 50cc) δεν έχουν ποδόφρενο. Η γνώμη μου είναι να πας σε δίχρονο σίγουρα και αν μπορείς γιαπωνέζικο. Αθήνα μένεις ή επαρχία;