billkolias Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 Σημερα παρελαβα την οθονη SAMSUNG SYNCMASTER E2220 22''.Ολα ηταν μια χαρα ξεκινησα το ξεπακεταρισμα την βγαζω.Ειχε ενα ερασιτεχνικο σελιδακι με μερικα νουμερα για το πως να στισεις την βαση .Βγαζω τα κομματια της βασεις και αρχιζω την συναρμολογιση.Την φτιαχνω και ειμαι ετοιμος να την κουμπωσω επανω στην οθονη και οπως την ακουμπαω και την σπροχνω απαλα παραατηρω πως το ''φις'' που υπαρχει κατω απο την οθονη μπαινει προς τα μεσα και δεν ειναι στην θεση του.η οθονη μενει πανω στην βαση αλλα γερνει μπροστα η πισω δεν κρατιεται σταθερη!!!Εχω ακουσει μερικα παραπονα για την ''αλαγη'' του e-shop και εχω παρατιρησει οτι ακομα και προβλημα να υπαρχει ειναι ελαχιστες οι φορες που δεχονται να αντικαταστησουν το προιον.Εγω ομως τι να κανω?υπαρχει περιπτωση να μου την αλλαξουν? Κριμα εδωσα τοσα λευτα γιαυτην την οθονη και να μην καθεται στην δικια της βαση!
superDUPERreth Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 μην ντρεπεσαι.... με τσαμπουκα επεστρεψε την πισω και διεκδικησε τα χρηματα σου..... πριν κανα μηνα πηρα μια οθονη packard bell viseo 200t και ενω την ειχα ξεπακεταρει και εγκαταστησει κανονικα δεν εκανε για το λειτουργικο μου (xp) και την πηραν πισω και μου επεστρεψαν τα χρηματα μου αμεσως... χωρισ δεσμευση για αγορα κατι άλλου.. απο το e-shop παντα.... αλλα οντως πολυ ελαττωμα παιζει γενικως.... αν δεν βγαλεις ακρη απο εκει... παρε το service της SAMSUNG ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ, ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ........
billkolias Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 μην ντρεπεσαι.... με τσαμπουκα επεστρεψε την πισω και διεκδικησε τα χρηματα σου..... πριν κανα μηνα πηρα μια οθονη packard bell viseo 200t και ενω την ειχα ξεπακεταρει και εγκαταστησει κανονικα δεν εκανε για το λειτουργικο μου (xp) και την πηραν πισω και μου επεστρεψαν τα χρηματα μου αμεσως... χωρισ δεσμευση για αγορα κατι άλλου.. απο το e-shop παντα.... αλλα οντως πολυ ελαττωμα παιζει γενικως.... αν δεν βγαλεις ακρη απο εκει... παρε το service της SAMSUNG ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ, ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ........ χμμμ λες νακανω φασαρια στο υποκαταστημα?? xd στον υπαληλο που θα ειναι εκει θα του πω να την ανοιξουμε να την δει ,να δει τι εχει και να με βαιβεωσει οτι θα μου την αντικαταστησουν!! αλλιωςςς βρασταα μαλλων θα πρεπει να παρω βαση,επιτοιχια η επιτραπεζιαα...
phanispal Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 Έπρεπε να ρωτήσεις εδώ πρώτα και μετά να τσιμπούσες τη U2311H. Και καλύτερο monitor θα είχες, και δε θα αγχωνόσουν καθόλου τώρα για το after sales service. Στο θέμα μας, είσαι 100% σίγουρος ότι όντως είναι ελαττωματική;
billkolias Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 Έπρεπε να ρωτήσεις εδώ πρώτα και μετά να τσιμπούσες τη U2311H. Και καλύτερο monitor θα είχες, και δε θα αγχωνόσουν καθόλου τώρα για το after sales service. Στο θέμα μας, είσαι 100% σίγουρος ότι όντως είναι ελαττωματική; την πηρα στο grazy sandays 99e .Δεν ξερω αν ειναι ελατοματικη παντος η δικια μου ειναι χαλασμενη!!
billkolias Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2011 Πάσο αν την πήρες 99€. εμ τι?Αμα την ειχα παρει 170 και ηταν ετσι θα τους ειχα μαμισει!! θα την παω αυριο απο εκει να δω τι μπορουν να κανουν.
chek2fire Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2011 Αν έχει ελάττωμα και δεν δέχονται να την αλλάξουν οι ίδιοι την πας στην αντιπροσωπία της samsung και σου κάνουν αυτοί την αλλαγή.
billkolias Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2011 Σημερα μια μερα μετα την παραλαβη την επεστρεψα στο υποκαταστημα ,την ειδε ο υπαληλος και μου ειπε πως θα την στηλουν στο τεχνικο τμημα ,εαν δεν φτιαχνεται θα μου δωσουν αλλη ειπε χαρακτηριστικα.Ελπιζω να γινουν οπως μου τα ειπε και να μην μου τα αλλαξουν μετα και απλως μου επιστρεψουν την ιδιοα οθονη οπως τους την παρεδωσα.
phanispal Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2011 Νομίζω πρέπει να ισχύσει το DOA των 7 ημερών.
billkolias Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2011 προφανως, στο e-shop λεει >Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival) Το e-shop.gr θωρακίζει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ Για τα e-shop points των Αθηνών, καθώς και Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου Κρήτης, Καλαμάτας, Πάτρας, Κατερίνης, Λάρισας που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτοπου Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη btw να ποσο πληρωσα την οθονη. αμα κοστιζε 160 οπως τωρα εν θα την επερνα φυσικαα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.