De@th L0rd Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 νάις. Κρίμα βέβαια που αφορά μόνο καινούργια αυτοκίνητα (εύρω5 γαρ) Έ όχι κ κρίμα ρε παιδιά. Τι λέτε τώρα, να κατέβει ο κάθε πικραμένος με το ντήζελ 20ετίας και το κοκκινέλι μέσα, είναι που είναι περιβαλλοντικά επιβαρυμένες οι 2 πόλεις, θα τις κάνουμε κ χειρότερες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Οπως ειπαν και καποιοι πριν αλλα και καποιοι απο συνεργεια που ρωτησα, με το χαλι που εχει το πετρελαιο στα πρατηρια θα χτυπανε το κεφαλι τους οσοι παρουν πετρελαιοκινητα (κι εγω το σκεπτομουν αλλα τελικα προτιμησα να παραμεινω στη βενζινουλα) Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2011 από adi32 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Οπως ειπαν και καποιοι πριν αλλα και καποιοι απο συνεγεια που ρωτησα, με το χαλι που εχει το πετρελαιο στα πρατηρια θα χτυπανε το κεφαλι τους οσοι παρουν πετρελαιοκινητα (κι εγω το σκεπτομουν αλλα τελικα προτιμησα να παραμεινω στη βενζινουλα) γιατι η βενζινη ειναι καλυτερη? σ'αυτη την χωρα κ το νερο αμα μπορουσαν θα το νοθευανε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Όποιος μετακινείται πολύ κι έχει χρήματα, να αγοράσει πετρελαιοκίνητο και να προσέχει που ανεφοδιάζει. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ τα πρατήρια το ίδιο. Όποιος δε μετακινείται πολύ με αυτοκίνητο, ας παραμείνει στην βενζίνη. Όποιος ζορίζεται πολύ με την βενζίνη και γενικότερα δε βγαίνουν τα έξοδα του αυτοκινήτου, έαν μένει σε κάποια από τις 2 μεγάλες πόλεις, ας το παροπλίσει κ να μετακινείται με τα ΜΜΜ. Είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις δεν βολέυει κανένα ΜΜΜ, αυτοί ας πάρουν δίκυκλο ή μεταχειρισμένο κουβαδάκι που καίει λιγότερο καύσιμο. Δε γίνεται να τα έχουμε όλα δικά μας. Άλλα επειδή ειδικά σε Αθήνα κ Θεσσαλονίκη αρκετοί άνθρωποι είναι καλομαθημένοι (μάλλον κακομαθημένοι για είμαι ειλικρινής) κ δε μπορούν να κάνουν ούτε 15 λεπτά με τα πόδια, μάλλον θα συνεχιστεί το ίδιο βιολί από τις εταιρίες και τα πρατήρια, και για την πάρτη τους, πολύ καλά πράττουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 γιατι η βενζινη ειναι καλυτερη? σ'αυτη την χωρα κ το νερο αμα μπορουσαν θα το νοθευανε με χαλασμενη βενζινη απλα κανει διακοπες με χαλασμενο πετρελαιο κλαις την αντλια που ειναι πανακριβη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 «Απλά κάνει διακοπές»; Εγώ από χαλασμένη βενζίνη έχω καθαρίσει δύο φορές τα μπεκ και έχω αντικαταστήσει το ένα μαζί με όλη την τετράδα τα μπουζί, πάλι καλά που πέρασαν το μπεκ στην εγγύηση, είναι και πανάκριβα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 ε εσενα θα ειχανε ριξει ολοκληρη νταμιτζανα κορπη. στο πετρελαιο ολοι ριχνουν θερμανσης που ειναι και πανευκολη η νοθεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 H νοθευμένη βενζίνη δέν δημιουργεί σοβαρά προβλήματα.Τά μπουζί δέν καταστρέφονται από νοθευμένη βενζίνη.Γιά νά χαλάσουν τά μπέκ βενζίνης από νοθευμένη βενζίνη πρέπει τό φίλτρο βενζίνης νά μήν υφίσταται.Το νοθευμένο πετρέλαιο καταστρέφει κυριολεκτικά τήν αντλία πετρελαίου,ή οποία δέν επισκευάζεται καί κόστος αντικατάστασης είναι άνω τών 2000-3000 ευρώ.Οι νέας γενιάς πετρελαιοκινητήρες είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητοι στήν ποιότητα καυσίμου καθώς γιά τηρούν τίς προδιαγραφές καυσαερίων απαιτούν αποθειωμένο πετρέλαιο (περιεκτικότητα σέ θείο κάτω από 10ppm). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Το νοθευμένο πετρέλαιο καταστρέφει κυριολεκτικά τήν αντλία πετρελαίου,ή οποία δέν επισκευάζεται καί κόστος αντικατάστασης είναι άνω τών 2000-3000 ευρώ.Οι νέας γενιάς πετρελαιοκινητήρες είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητοι στήν ποιότητα καυσίμου καθώς γιά τηρούν τίς προδιαγραφές καυσαερίων απαιτούν αποθειωμένο πετρέλαιο (περιεκτικότητα σέ θείο κάτω από 10ppm). ας επιβεβαιωσει καποιος με αυτοκ.πετρελαιου το bold ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 «Απλά κάνει διακοπές»; Εγώ από χαλασμένη βενζίνη έχω καθαρίσει δύο φορές τα μπεκ και έχω αντικαταστήσει το ένα μαζί με όλη την τετράδα τα μπουζί, πάλι καλά που πέρασαν το μπεκ στην εγγύηση, είναι και πανάκριβα. VW έτσι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 VW έτσι; Εννοείται, Γερμανική αξιοπιστία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 ας επιβεβαιωσει καποιος με αυτοκ.πετρελαιου το bold ! Απο εμπειρια με επαγγελματικα οχηματα (λεωφορεια) ετσι ειναι περιπου. Μονο που οι αντλιες επισκευαζονται αλλα πρεπει να βρεθει σαινι μαστορας ή να πανε γερμανια. Η καινουρια ομως καιει σαν τιμη! Αλλα με λιγη προσοχη σε ποια πρατηρια βαζει καποιος μπορει να τον γλυτωσει απο περιπετειες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Εγώ το καλοκαίρι ήρθα άδεια στην Ελλάδα με ντήζελ αυτοκίνητο και όταν γέμισα ελλάδα μου έβγαλε ένδειξη να αλλάξω το DPF πιο γρήγορα κατά 10000 χλμ. Τα καυσαέρια μύριζαν κάπως αλλιώς,σε ψιλοέπνιγε η μυρωδιά Αν ήμουν κανα δίμηνο ακόμα θα έπρεπε ήδη να το αλλάξω. Στην γερμανία το βάλαμε σε εγκέφαλο και ξαναήρθε όπως πριν και έμεινε έτσι. Και έβαλα και V-power.Μάλλον ήταν V- power για σόμπα πετρελαίου. Να πάθεις καμιά λαχτάρα 2-3 χιλιάδων για μερικούς ανεύθυνους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2011 να φουλάρετε εκεί που πάνε και οι καλοί επαγγελματίες οδηγοί και έχουν χρόνια ντίζελ. Ακόμα και ταξιτζήδες (αν και είναι οξύμωρο το καλός επαγγελματίας ταξιτζής...). Μία μαλακία που κάνουνε εδώ είναι πως αναμειγνύουνε με (υποπτεύομαι εγώ τώρα) υψηλότερο ποσοστό βιοντίζελ από όσο καθορίζει ο νόμος. Αυτό στους συγχρονους κινητήρες δεν αποτελεί πρόβλημα (ίσως στην απόδοση; ). Αλλά στους παλιούς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 να φουλάρετε εκεί που πάνε και οι καλοί επαγγελματίες οδηγοί και έχουν χρόνια ντίζελ. Ακόμα και ταξιτζήδες (αν και είναι οξύμωρο το καλός επαγγελματίας ταξιτζής...). Μία μαλακία που κάνουνε εδώ είναι πως αναμειγνύουνε με (υποπτεύομαι εγώ τώρα) υψηλότερο ποσοστό βιοντίζελ από όσο καθορίζει ο νόμος. Αυτό στους συγχρονους κινητήρες δεν αποτελεί πρόβλημα (ίσως στην απόδοση; ). Αλλά στους παλιούς; στους παλιους ειναι που δεν εχει προβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα