Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αιωρούμενα σωματίδια, είναι το πρόβλημα των diesel.

Ενω το δηλητήριο που ξερνάει ενα βενζινοκίνητο,δεν πειράζει...

 

Ε ναι μωρέ,τι να ξέρει ολος ο πλανήτης που εχει πετρέλαιο ελεύθερο...

 

 

 

 

Τα διυλιστήρια και ο καθε εντολοδόχος υπουργός,ξερουν καλύτερα..

 

 

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έλα ντε, τι μπορεί να ξέρουν εκεί έξω που έχουν σωστά ΜΜΜ και ποδηλατόδρομους και ενδιαφέρονται λίγο για την καθαριότητα των πόλεών τους.

 

Ας γίνει πρώτα αποκέντρωση, ας πάψει ο Έλληνας να έχει εκατό αυτοκίνητα έτσι γιατί γουστάρει, ας φτιάξουν τα ΜΜΜ, ας χαράξουν ποδηλατόδρομους, ας πεζοδρομήσουν το κέντρο, ας λειτουργήσουν σωστά οι δημοτικές αστυνομίες και οι τροχαίες και μετά ας κάνουν ό,τι θέλουν με τα πετρελαιοκίνητα. Νομίζετε ότι λύνεται κάποιο ποβλημα με αυτό που έκαναν;

Δημοσ.

Έλα ντε, τι μπορεί να ξέρουν εκεί έξω που έχουν σωστά ΜΜΜ και ποδηλατόδρομους και ενδιαφέρονται λίγο για την καθαριότητα των πόλεών τους.

 

Ας γίνει πρώτα αποκέντρωση, ας πάψει ο Έλληνας να έχει εκατό αυτοκίνητα έτσι γιατί γουστάρει, ας φτιάξουν τα ΜΜΜ, ας χαράξουν ποδηλατόδρομους, ας πεζοδρομήσουν το κέντρο, ας λειτουργήσουν σωστά οι δημοτικές αστυνομίες και οι τροχαίες και μετά ας κάνουν ό,τι θέλουν με τα πετρελαιοκίνητα. Νομίζετε ότι λύνεται κάποιο ποβλημα με αυτό που έκαναν;

Για να γίνουν αυτα που λες,πρεπει να γκρεμιστούν οι πολεις,αρα δεν γίνονται.

 

 

 

 

Και έλεος με τη μοδα του ποδηλάτου...

 

 

Εχει καταργηθεί ο κοκ για 10 βλαμμένους με αντένες..

 

 

Δημοσ.

ποδηλατο στην ελλαδα και ειδικα στην αθηνα πολυ δυσκολο.

 

Γιατί είναι επικίνδυνο για τους ποδηλάτες,ναί;

Το θέμα είναι οτι ο Έλληνας απλά έπρεπε να κάνει το fail του και εκεί (ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ρε γαμώτο να μήν εκμεταλλευτεί καταστάσεις,πώς το λένε).

Είμαι μοδάτος/in και επειδή είμαι και καταδυναστευμένος απο τα μηχανοκίνητα αγρίμια που καταλαμβάνουν τα μήκη και πλάτη του οδοστρώματος, θα πάρω το ποδήλατό μου και θα κάνω την ποδηλατάδα μου όταν θέλω,όποτε θέλω και με όσους θέλω.Φυσικά ο ΚΟΚ δέν ισχύει για μένα αφού έχω δικαίωμα να τoν παρακάμπτω όπως μου αρέσει,με την παρουσία της αστυνομίας ή χωρίς.Θα το πάρω στην ευθεία,θα κάνω τα κόκκινα πράσινα και όταν κάποιος "ηλίθιε!-ζωο!-εεεε!-γότθε!-μλκ!-etc" προσπαθήσει να μπεί κάθετα στο ρεύμα που κινούμαι (γιατι του άναψε πράσινο),θα του σύρω τα εξ αμάξης.Ναι ρε!Σύρτου γιατί δέν άκουσε στις ειδήσεις οτι σήμερα έχει πανσέληνο και βγαίνουν τα καρναβάλια!

Καλά κάνω και κουβαλάω αλουμινένιο ρόπαλο στο πορτμπαγκάζ και ας με πούνε κουτάκια,μισάνθρωπο και κομπλεξικό.Διάολε δηλαδή,και πλαστικό κροκόδειλο με ρόδες να καβαλήσουμε πάλι μαλακίες θα κάνουμε.

 

Υγ.Δέν αναφέρομαι στην καθιερωμένη ποδηλαδάτα της Παρασκευής.Αυτοί κινούνται σε δρόμους με 2+ λωρίδες και αξιώνεται περιπολικό να τιμήσει με την παρουσία του.Μιλάω για καμια 30αρια ζώα που πέρασαν απο Ι. Οδό προ ημερών και εμφανίζονται αραιά και πού (είπα,με πανσέληνο)

 

edit:Αααα,ναί...για να μήν βγαίνουμε απο το θέμα.Δώρον άδωρον η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης και όπως προαναφέρθηκε,χρήμα δέν υπάρχει,οι εταιρίες δέν έχουν stock και μέχρις ότου υπάρξουν επαρκείς ποσότητες και των δύο, το πετρέλαιο θα είναι τόσο ψηλά που θα ψαχνόμαστε για οχήματα που κινούνται με εναλλακτικές πηγές ενέργειας.

Δημοσ.

δε μιλαω μονο για ασφαλεια,αλλα λογω εδαφους.

ειναι ολο ανηφορες.

στις ευρωπαικες πολεις (πχ βελγιο εχω παει) ειναι ολο ισωμα.κανεις ποδηλατο οσο γουσταρεις.

εδω δυστυχως δε γινεται

Δημοσ.

Η πετρελαιοκίνηση είναι μιά πολύ μεγάλη ιστορία καί μάλιστα Ευρωπαική.Αυτό τό λέω γιατί στίς Η.Π.Α καί στήν Ιαπωνία δέν υπάρχει πετρελαιοκίνηση Ι.Χ.Ο πετρελαιοκινητήρας (Π/Κ) καταναλώνει λιγότερο καύσιμο από τόν βενζινοκινητήρα (Β/Κ) γιά παραγωγή ιδίου έργου.Αυτό συμβαίνει γιατί ο π/κ λειτουργεί μέ υψηλή συμπίεση (18-22)καί ανάφλεξη τού καυσίμου,ενώ ό β/κ λειτουργεί μέ χαμηλότερη συμπίεση (9-11) καί έκρηξη τού καυσίμου.Επίσης τό πετρέλαιο καί ώς καύσιμο είναι πιό βαρύ από τήν βενζίνη,μέ αποτέλεσμα 1 λίτρο πετρελαίου νά έχει πιό πολύ "καύσιμη ύλη" από 1 λίτρο βενζίνης.Γι'αυτό τό διοξείδιο τού άνθρακος πού παράγει ή καύση 1 λίτρου πετρελαίου είναι περισσότερο από τό διοξείδιο τού άνθρακος πού παράγει ή καύση 1 λίτρου βενζίνης.Η όλη ιστορία έχει νά κάνει μέ τήν αντιπαράθεση Ευρώπης -Ιαπωνίας.Η πετρελαιοκίνηση τής Ευρώπης ήταν τό αντίπαλον δέος στά υβριδικά τών Ιαπώνων.Λέω "ηταν" γιατί οί Ευρωπαίοι συνέχισαν νά ψάχνονται -γνωρίζοντας πώς μέ τίς τότε νόρμες τό πετρέλαιο δέν έχει μέλλον- καί λανσάρισαν τά βενζινοκίνητα τουρμπάκια αμέσου ψεκασμού καί γιά νά είναι σίγουροι,άλλαξαν καί τίς νόρμες καυσαερίων.Οι ρύποι ΔΕΝ είναι μόνο τό διοξείδιο τού άνθρακα.Τό πετρέλαιο βγάζει αιθάλη (καπνό),ή οποία πάει καί κάθεται στό κατώτατο αναπνευστικό καί δέν φεύγει ποτέ.Βέβαια τώρα τά πετρέλαια είναι αποθειωμένα καί οί π/κ έχουν φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων,έτσι μειώνεται ή ρύπανση καί βέβαια -τό σημαντικότερο- δέν είναι πιά ορατή διά γυμνού οφθαλμού.Αν διαβάσει κάποιος τίς νόρμες καυσαερίων θά διαπιστώσει πώς οί νόρμες euro 5 & 6 αναφέρουν καί όρια αιωρούμενων σωματιδίων ακόμη καί γιά βενζινοκινητήρες!Αυτό έγινε γιατί οί βενζινοκινητήρες αμέσου ψεκασμού δέν μπορούν νά μειώσουν περαιτέρω τούς ρύπους (υδρογονάνθρακες,διοξείδιο) χωρίς επιπτώσεις.Φτιάχνουμε τά όρια όπως θέλουμε καί όχι όπως πρέπει.Γιά αυτό καί υπάρχουν τά "ασφαλή όρια" γιά ραδιενέργεια,ρύπους καί άλλα "χαρούμενα".Ο κινητήρα εσωτερικής καύσης πνέει τά λοίσθια.Τού δίνουν "φίλι ζωής" μέ διάφορα τερτίπια (άμεσος ψεκασμός,τούρμπο,νέες νόρμες καυσαερίων),αλλά τό τέλος είναι κοντά.Τό μέλλον είναι ηλεκτρικό όχημα μέ κυψέλες καυσίμου,χωρίς παιχνιδάκια μέ νόρμες καυσαερίων καί χωρίς διλλήματα,πετρέλαιο ή βενζίνη,τούρμπο ή ατμόσφαιρα,αμέσου ή εμμέσου ψεκασμού.

Δημοσ.

Και επειδή λειτουργεί με φτωχά μείγματα και δεν έχει πεταλούδα στην εισαγωγή.

 

Οι άμεσου ψεκασμού βενζίνης παράγουν μικροσωμ. όταν λειτουργούν στρωματοποιημένα.

Δημοσ.

Και επειδή λειτουργεί με φτωχά μείγματα και δεν έχει πεταλούδα στην εισαγωγή.

 

Οι άμεσου ψεκασμού βενζίνης παράγουν μικροσωμ. όταν λειτουργούν στρωματοποιημένα.

Συμφωνώ απολύτως.
Δημοσ.

ξέρει κανένας αν έχει δημοσιευτεί και σε ποιό ΦΕΚ;

 

Κάπου είχα διαβάσει ότι θα ισχύσει για αυτοκίνητα προδιαγραφών euro5 και πάνω, κάπου αλλού ότι θα ισχύσει για αυτοκίνητα ταξινόμησης από 1-1-2011 και μετά. Ξέρει κανένας τι ισχύει τελικά;

Δημοσ.

απελευθερώνεται από σήμερα Τρίτη(29/11/11) η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Έτσι σύμφωνα με το νόμο 4030 /2011 και το άρθρο 50, από σήμερα Τρίτη μπορούν να ταξινομούνται αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρα σε Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, ενώ επιτρέπεται παράλληλα και η μετακίνηση των εν λόγω αυτοκινήτων στις δύο πόλεις.

Η μόνη προϋπόθεση που τίθεται είναι να διαθέτει κινητήρα προδιαγραφών ρύπων Euro 5, 6.

Διαβάστε το Φ.Ε.Κ

Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους μέχρι τεσσάρων χιλιάδων (4.000) χιλιογράμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης, που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.1959/1991 (Α΄ 123), εφόσον η τεχνολογία τους πληροί εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του Κανονισμού (ΕΚ) 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 (Euro V και Euro VI) ή μεταγενέστερου.

 

2. Οι διατάξεις του παρόντος αρχίζουν από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63395183 (ακομη ενα καλο λινκ)

http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/?aid=162388

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...