Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για την περιφέρεια Ατιικής:

 

 

 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Προσκαλούνται για τεχνικό έλεγχο οι δίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως κυβισμού
στην άδεια κυκλοφορίας των οποίων αναγράφεται ως διεύθυνση κατοικίας ή ως έδρα
της επιχείρησης η Περιφέρεια Αττικής, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
 
 
ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
 
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν
(ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από
01-01-1999 έως και 31-12-1999 στην
Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες
Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, 
Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της
χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας
που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής
και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-01-2013 έως 28-02-2013 
 
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν
(ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από
01-01-2000 έως και 31-12-2000 στην
Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες
Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, 
Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της
χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας
που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής
και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-03-2013 έως 31-03-2013 
 
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν
(ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από
01-01-2001 έως και 31-12-2001 στην
Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες
Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, 
Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της
χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας
που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής
και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-04-2013 έως 30-04-2013 
 
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν
(ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από
01-01-2002 έως και 31-12-2002 στην
Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες
Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, 
Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της
χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας
που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής
και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-05-2013 έως 31-05-2013 
 
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν
(ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από
01-01-2003 έως και 31-12-2003 στην
Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες
Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, 
Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της
χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας
που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής
και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-06-2013 έως 30-06-2013 
 
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν
(ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από
01-01-2004 έως και 31-12-2004 στην
Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες
Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, 
Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της
χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας
που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής
και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-07-2013 έως 31-08-2013 
 
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν
(ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από
01-01-2005 έως και 31-12-2005 στην
Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες
Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, 
Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της
χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας
που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής
και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-09-2013 έως 31-10-2013 
 
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν
(ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από
01-01-2006 έως και 31-12-2006 στην
Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες
Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, 
Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της
χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας
που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής
και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-11-2013 έως 31-12-2013 
 
 

 

 

 

/sc

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

με πήραν τηλέφωνο πριν κάνα 3μηνο από ιδιωτικό ΚΤΕΟ και μου είπαν να πάω για έλενχο.

πήγα,αλλά ζήτησαν χρήματα(40€ αν θυμάμαι καλά)και έφυγα :(

αν είναι δωρεάν την επόμενη φορά που θα με καλέσουν τότε σίγουρα θα το περάσω το εργαλείο :D

Δημοσ.

Α, καλά, στο 2006 έχουμε μείνει ακόμα? Έχουμε δηλαδή ακόμα μέχρι να φτάσουμε στο 2010...

 

Και από πού κι ως πού να είναι δωρεάν το ΚΤΕΟ? Σιγά μην γίνει ποτέ δωρεάν το ΚΤΕΟ, αυτοί λεφτά θέλουν, χέστηκαν για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και την οδική ασφάλεια.

Δημοσ.

2007-2010 ,θα περάσουν το 2014. ;) και νομίζω,κάθε χρόνο θα περνάνε τα μηχανάκια.

το μόνο πρόβλημα με το κτεο στα μοτοσακά είναι ότι για να γίνει μεταβίβαση πρέπει να έχει περάσει κτεο,σε περίπτωση πώλησης.

 

ότι είναι εισπρακτικό το μετρό,δεν τίθεται θέμα.εδώ περνάνε τα παπάκια που καίνε 1λιτρο λάδι/100χλμ,γιαυτό το λόγο θα πάρουνε τα αρχίδια μου :D

το ίδιο θα συμβεί και με την ασφάλεια.αλλά εκεί θέλει μανούρα,να πας να καταθέσεις τις πινακίδες και να τις πάρεις όταν ξαναχρησιμοποιήσεις τη μηχανή,δηλαδή την άνοιξη-καλοκαίρι(αυτό δεν ισχύει για όλους,εννοείται)

Δημοσ.

Απλά να θυμάστε, οι τσακαλοκάγκουρες, να βάζετε τους καθρέφτες (και τους 2) στο μηχανάκι αλλιώς δεν περνάει κτεο.

Δημοσ.

με πήραν τηλέφωνο πριν κάνα 3μηνο από ιδιωτικό ΚΤΕΟ και μου είπαν να πάω για έλενχο.

πήγα,αλλά ζήτησαν χρήματα(40€ αν θυμάμαι καλά)και έφυγα :(

αν είναι δωρεάν την επόμενη φορά που θα με καλέσουν τότε σίγουρα θα το περάσω το εργαλείο :D

ετσι πρεπει φιλε.μηχανακια πανω απο καποιο κυβισμο να περνανε κτεο.οχι τα 50αρια και τα 100αρια.οποιος εχει μηχανη να πληρωσει και να περναει κτεο.

Δημοσ.

ετσι πρεπει φιλε.μηχανακια πανω απο καποιο κυβισμο να περνανε κτεο.οχι τα 50αρια και τα 100αρια.οποιος εχει μηχανη να πληρωσει και να περναει κτεο.

 ΚΤΕΟ περνούν τα οχήματα για να σιγουρευτούμε ότι μπορούν να κυκλοφορούν στους δρόμους με ασφάλεια.. ο κυβισμός δεν έχει να κάνει, ούτε φυσικά η τσέπη του καθενός.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω που χω ενα KLX χρεπι τελειως για το βουνο μονο πρεπει να το περασω? Αλλα και παλι πως θα περασει το μηχανακι, αφου δεν εχει ουτε μπαταρια απο τη μανα του :-D ποσο μαλλον καθρεπτες, φλας κτλ

Δημοσ.

Εγω που χω ενα KLX χρεπι τελειως για το βουνο μονο πρεπει να το περασω? Αλλα και παλι πως θα περασει το μηχανακι, αφου δεν εχει ουτε μπαταρια απο τη μανα του :-D ποσο μαλλον καθρεπτες, φλας κτλ

Εγώ ξέρω πως για να μπορέσει μια μηχανή να βγάλει άδεια, πρέπει απαραίτητα να έχει φλας. Όσες δεν διαθέτουν φλας, ΔΕΝ βγάζουν άδεια. Επίσης η μπαταρία δεν είναι προϋπόθεση για να περάσει κτεο, τόσες βέσπες πχ υπάρχουν που από το εργοστάσιο δεν έχουν μπαταρία αλλά φώτα φλας λειτουργούν κανονικά.

 

Αν το θες για το βουνό πάντως, τι το θες το κτεο? Και γενικότερα άδεια-πινακίδες?

 

Εκτός βέβαια αν δεν διαθέτεις άδεια-πινακίδες, οπότε δεν το περνάς κτεο.

Δημοσ.

Το περασα χθες το εργαλειο (παπια 100cc), ολα καλα εχασα μια ωρα απο την ζωη μου και 20ευρω :-( . Εκαναν ελεγχο σε τυχον κόλληση στον λαιμο μπροστα να μην εχει φαει κανα στουκο, στα φωτα τα φλας, να μην τρεχουν τιποτα λαδια απο κατω, εγινε ελεγχος στα φρενα το βαλανε πανω σε ραουλα και παταγανε το φρενο να δουνε οτι δουλευει σωστα και επισης ελεγχος θορυβου στο ρελαντι.

Αυτα βασικα ειχε κοσμο οποτε και γι αυτο η καθυστερηση μου εκαναν μια παρατηρηση για μικρη φθορα στο πισω λαστιχο,τους πεταξα και εγω την μ.λακια μου οτι ειναι απο την δυναμη :devil: και πηρα το χαρτακι και εφυγα B) .

Α ναι σε αλλα ΚΤΕΟ μεχρι 125cc η τιμη ειναι 15ευρω και απο 125cc και πανω ειναι 20ευρω.Δυστηχως αυτο το εμαθα αργοτερα :-( 

Δημοσ.

Αναρωτιέμαι, γιατι δεν κάνουν υποχρεωτικά τα service των αυτοκινήτων και να σταματήσουν την παπαριά του ΚΤΕΟ; Πεταμένα λεφτά στην κυριολεξία. Πέταξα 40€ έτσι την περασμένη Παρασκευή......

Δημοσ.

ετσι πρεπει φιλε.μηχανακια πανω απο καποιο κυβισμο να περνανε κτεο.οχι τα 50αρια και τα 100αρια.οποιος εχει μηχανη να πληρωσει και να περναει κτεο.

 

Τρομερά εσφαλμένη άποψη.

 

Άσε δε που οι περισσότεροι που έχουμε μηχανή είμαστε και καθόλα νόμιμοι, γιατί με τα κυβικά δεν παίζεις, ενώ κάθε καγκούρι πάει βγάζει καθρέφτες, ποδιές, φλάς πετάει τρύπιες εξατμίσεις πάνω, φώτα δεν έχει, λάστιχα δεν έχει και πάει και μου κάνει και σφήνες και μετά τον κλαίνε οι ρέγγες.

 

Τα πιο επικίνδυνα πράγματα στους δρόμους της Ελλάδας είναι τα παπιά και οι γριές. End of story.

  • Like 3
Δημοσ.

Αναρωτιέμαι, γιατι δεν κάνουν υποχρεωτικά τα service των αυτοκινήτων και να σταματήσουν την παπαριά του ΚΤΕΟ; Πεταμένα λεφτά στην κυριολεξία. Πέταξα 40€ έτσι την περασμένη Παρασκευή......

το αποτελεσμα μετραει.

Δημοσ.

Τρομερά εσφαλμένη άποψη.

 

Άσε δε που οι περισσότεροι που έχουμε μηχανή είμαστε και καθόλα νόμιμοι, γιατί με τα κυβικά δεν παίζεις, ενώ κάθε καγκούρι πάει βγάζει καθρέφτες, ποδιές, φλάς πετάει τρύπιες εξατμίσεις πάνω, φώτα δεν έχει, λάστιχα δεν έχει και πάει και μου κάνει και σφήνες και μετά τον κλαίνε οι ρέγγες.

 

Τα πιο επικίνδυνα πράγματα στους δρόμους της Ελλάδας είναι τα παπιά και οι γριές. End of story.

και οι ίδιοι οι δρόμοι,

έγιναν επί εποχής χούντας και καμία επιδιόρθωση από τότε,

για τους άλλους στη νότια ελλαδα που φυτρώνουν οι λακκούβες σαν τα φασόλια, ούτε λόγος για διόρθωση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...