xristoforos89 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Εμενα τηλεφωνακι δεν θα με παρουν δηλαδη;
oldermania Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Κανονικά πρέπει να στείλουν την τηλεόραση με την τιμή που βάλανε πρόβλημα τους αν κάνανε λάθος Πάντως το βγάλανε απο το site
Aias Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Κανονικά πρέπει να στείλουν την τηλεόραση με την τιμή που βάλανε πρόβλημα τους αν κάνανε λάθος Πάντως το βγάλανε απο το site Κατι ατομα με το συγκεκριμενο σκεπτικο καταστρεφουν και τους υπολοιπους.Σε περιπτωση που το λαθος δεν διορθωνεται (δεν ειναι δυνατον μια τηλεοραση 700+ευρω να δωθει για 50 ) την επομενη φορα (οπως με τους δισκους που ηταν 30-40 ευρω αν πουμε οτι εγινε λαθος) θα πουν δεν εξυπηρετουμε κανεναν
Γιάννης Platano Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Αγαπητέ κύριε/κυρία. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την ύπαρξη τυπογραφικού λάθους στην τελική άξια της παραγγελίας σας και συγκεκριμένο στο είδος SONY KDL40BX420 Σύμφωνα με τους όρους χρήσης της ιστοσελίδα, με τους οποίους και συμφωνήσατε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, η εταιρία δεν δεσμεύεται για την αποστολή/παράδοση των προϊόντων τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους παρουσιάζονται σε διαφορετική τιμή από την ισχύουσα τιμή στον εκάστοτε αναρτημένο τιμοκατάλογο. Κατόπιν αυτού θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρία θα προβεί άμεσα στην ακύρωση της παραγγελίας σας. Λυπούμαστε πολύ για την ταλαιπωρία. Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση είμαστε πάντα στην διάθεση σας. Με εκτίμηση Internet Sales www.kotsovolos.gr, URL: www.kotsovolos.gr, email: [email protected], Τηλ. Τμήματος εξυπηρέτησης πελατών Κωτσόβολος: 801.11.33.600 & 210.289.9600
coyote2 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 ναι ρε παιδιά... αν ήταν 100 ευρω κάτω να λέγαμε ότι ειναι κόλπο Αν ήταν διαγωνισμός βεβαια θα εχανες την εγγυητική σου
geioannou Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 ναι ρε παιδιά... αν ήταν 100 ευρω κάτω να λέγαμε ότι ειναι κόλπο Αν ήταν διαγωνισμός βεβαια θα εχανες την εγγυητική σου σωστο....
giorginho Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Μου φαινεται εχουν γενικοτερα προβληματα σημερα! Παντως αν και τους εχω υποστηριξει πολλες φορες στο παρελθον με τα εξαιρετικα δειγματα αξιοπιστιας και εξυπηρετησης που εχουν δειξει, ο τροπος που ειδα να ειναι δομημενο το email τους ειναι εντελως λαθως, καθως ειναι αδυνατο (καλυτερα παρανομο) να ακυρωθει μια συμβαση εξ αποστασεως μονομερως (χωρις δηλαδη την συγκαταθεση σας). Θα πρεπει ειτε να παρουν τους παντες τηλεφωνο δινοντας εξηγησεις ειτε το email να αποκτησει χαρακτηρα αιτησης προς τους πελατες για ακυρωση των παραγγελιων και οχι απλης ενημερωσης/ειδοποιησης. Βεβαια αυτο δεν ειναι παραπτωμα της εταιριας, απλα προφανως ο υπευθυνος του τμηματος δεν γνωριζει καν τους νομους που διεπουν το ηλεκτρονικο εμποριο.
proklos Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Μου φαινεται εχουν γενικοτερα προβληματα σημερα! το laptopaki δε νομίζω ότι έχει λάθος τιμή. Απλά (νομίζω) ειναι μια εξαιρετική προσφορά. ωχ.! sorry, τώρα μόλις είδα ότι δεξια στη φώτο είναι το ίδιο με άλλη τιμή.!
deadp Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 "Αγαπητέ Κύριε: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε ΟΛΙΚΗ ακύρωση της παραγγελίας σας μετά από αίτημα σας,καθώς επίσης και στην πίστωση του αντίστοιχου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα. Η πίστωση του ποσού θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό που θα λάβετε από την τράπεζα σας. Ευχαριστούμε που επιλέξατε την ιστοσελίδα μας για την πραγματοποίηση των αγορών σας. Με εκτίμηση Internet Sales Κωτσόβολος URL: www.kotsovolos.gr email: [email protected]" Ποιό αίτημα βρε; Όχι ότι περίμενα κάτι καλύτερο (ας την άφηναν στα 200), αλλά να κάνω κι αίτημα εγώ ακύρωσης, δεν το περίμενα... Τα χέρια μου δεν με υπακούν.
c0prse_grinder Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 εγω ακομα να παρω mail..και εχω βαλει υποψηφιοτητα για τέσσερις παρακαλω.. χαχα...θελω και γω ανεκδιηγητο email!!
Angeldust Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Τι ακριβώς περιμένατε? Να την πάρετε σε αυτή την τιμή? Μην τρελαθούμε κιόλας. Εγώ δεν μπήκα καν στη διαδικασία να παραγγείλω μιας και ήμουν 100% σίγουρος οτι θα πέσει άκυρο.
oldermania Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 εμενα με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν πια μερα να μου την φερουν και τους ρωτησα εαν ισχυει η τιμη αυτη και μου ειπαν ναι
frap73 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 "Αγαπητέ Κύριε: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε ΟΛΙΚΗ ακύρωση της παραγγελίας σας μετά από αίτημα σας,καθώς επίσης και στην πίστωση του αντίστοιχου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα. Η πίστωση του ποσού θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό που θα λάβετε από την τράπεζα σας. Ευχαριστούμε που επιλέξατε την ιστοσελίδα μας για την πραγματοποίηση των αγορών σας. Με εκτίμηση Internet Sales Κωτσόβολος URL: www.kotsovolos.gr email: [email protected]" Ποιό αίτημα βρε; Όχι ότι περίμενα κάτι καλύτερο (ας την άφηναν στα 200), αλλά να κάνω κι αίτημα εγώ ακύρωσης, δεν το περίμενα... Τα χέρια μου δεν με υπακούν. Συγνώμη, αν σου πίστωσαν την κάρτα σημαίνει ότι αποδέχθηκαν την (λανθασμένη) τιμή. Δε μπορούν να κάνουν πίσω επειδή το ξανασκέφτηκαν, χωρίς τη δική σου συμφωνία. Θεωρητικά θα μπορούσες να το κυνηγήσεις αυτό. Επίσης, το γεγονός ότι σου πιστώσανε την κάρτα αναδεικνύει και ελάττωμα στο e-shop τους ενάντια στους κανονισμούς του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου τα προϊόντα τιμολογούνται & εξοφλούνται τη στιγμή της αποστολής, όχι πιο πριν. Γι αυτό ακριβώς χρέωση == αποδοχή. Ψιλά γράμματα...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 Moderators Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2011 εμενα με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν πια μερα να μου την φερουν και τους ρωτησα εαν ισχυει η τιμη αυτη και μου ειπαν ναι Οταν στη φερουν, ανεβασε μια φωτο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.