News Editors insomnia.gr Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2011 News Editors Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2011 Από τον Ιούλιο έως και τον Αύγουστο τα μεγαλύτερα ψηφιακά μέσα σε συνεργασία με τη HYPERLINK "http://www.globeone.gr/" Globe One Digital φιλοξένησαν περισσότερες από 30.000.000 εμφανίσεις ηλεκτρονικών μηνυμάτων του οργανισμού μας, συμμετέχοντας έτσι στη μεγαλύτερη ηλεκτρονική καμπάνια που έχουμε μέχρι τώρα υλοποιήσει. Η Globe One Digital ανέλαβε αφιλοκερδώς την πρωτοβουλία στήριξης του Χαμόγελου. Η πλειοψηφία των ψηφιακών μέσων αποδέχτηκε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό την πρόταση να συμμετέχει. Όλοι ήταν ευαισθητοποιημένοι και ιδιαίτερα πρόθυμοι να διανείμουν μέρος του διαφημιστικού τους χώρου, για την άμεση ανάρτηση των σχετικών μας e-banners. Επιπλέον, η Globe One Digital δημιούργησε διαφημιστική καμπάνια για το «Χαμόγελο του Παιδιού» στο κανάλι «Google Search» («Αναζήτηση» της Google), καθώς και στο κανάλι του Adwords (δικτύου), δηλαδή διαφήμιση με jpg banners σε websites που συνεργάζονται με τη Google, καταφέρνοντας να συγκεντρώσει συνολικά 173.775 impressions. Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία Globe One Digital καθώς και τους παρακάτω digital publishers για την σημαντική συμβολή τους στην επιτυχία της προσπάθειας: 123play.gr, 123playgames.gr, ant1online.gr, antenna.gr, athensnews.gr, athensvoice.gr, athinorama.gr, auto24.gr, capital.gr, cine.gr, citypress.gr, contra.gr, deasy.gr, deltiokairou.gr, dietup.gr, econews.gr, enet.gr, espresso.gr, ethnos.gr, euro2day.gr, eurocharity.gr, express.gr, freesunday.gr, gameover.gr, games.gr, gazzeta.gr, gocar.gr, gourmed.gr, hi5.com, i-live.gr, insomnia.gr, iphonehellas.gr, kathimerini.gr, kerdos.gr, libero.fm, mad.gr, madata.gr, men24.gr, msn.gr, naftemporiki.gr, news247.gr, newsbeast.gr, nistikoarkoudi.gr, pathfinder.gr, reporter.gr, skai.gr, skroutz.gr, sport.gr, sport24.gr, stardome.gr, stylista.gr, thea.gr, tlife.gr, travelstyle.gr, womenonly.gr, xe.gr, yupi.gr, zoo.gr, zougla.gr.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.