lary7 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 O ιδιος κινητηρας παντως στο Megane του κολητου μου εκαιγε αρκετα, εγω ειχα golf fsi 1.6 και καιγαμε τα ιδια πανω κατω, ισως και λιγοτερα εγω. Οποτε ολα ειναι υποκειμενικα....
NT1G Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Τι βάρος έχει το ibiza τώρα, τι βάρος είχε το saxo τότε.
Ntinaras Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Στις 16/9/2011 στις 4:47 ΠΜ, barman είπε ΛΕΣ ;;; Δηλαδη με υγραεριο...τι μειωση θα εχω ;;;; θα εχεις 5-30% αυξηση στη καταναλωση αλλα το καυσιμο κοστιζει 55% λιγοτερο
barman Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Λοιπον παιδια . Εγω οπως το υπολογιζω απο το προηγουμενο αυτοκινητο κανω τον χρονο 10-15 χιλιαδες ΟΧΙ παραπανω. Οποτε ΔΕΝ ξερω εαν με συμφερει να το κανω ΑΕΡΙΟ. Σημερα εμαθα επισης οτι το αεριο υπαρχει περιπτωση να "Στεγνωσει" τον κινητηρα. Ας απαντησει καποιος ειδικος πανω σε αυτο. Επισης εντελως ΞΑΦΝΙΚΑ στην Ελλαδα μπορει να ΑΝΕΒΕΙ η τιμη του αεριου και να "πιασει" την αμολυβδη. Οποτε τι κανω ;; Μια τρυπα στο νερο. Δυσκολα τα πραγματα... Στις 16/9/2011 στις 1:55 ΜΜ, NT1G είπε Τι βάρος έχει το ibiza τώρα, τι βάρος είχε το saxo τότε. Βαρυ αμαξι το Ibiza φιλε. Μαζι με εμενα ( 95κιλα ) σιγουρα φτανει τον 1,5 τονο.
NT1G Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Να φτάσει την αμόλυβδη μπα, να ακριβύνει ίσως αλλά και πάλι θα ακριβύνει και η βενζίνη.
barman Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Στις 16/9/2011 στις 11:53 ΠΜ, kanesaxo είπε Δεν εννοούσα,δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει η μοντέρνα τεχνολογία κινητήρων... :confused: Εννοούσα πως είμαι απορημένος,γιατι τα συγκεκριμμένα κλιο 1.4 75/98πς αν θυμάμαι καλά και 1.6 110πς καίγαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λίγο για "παλιάς" τεχνολογίας κινητήρες.Ολα αυτά φυσικά απο φίλους του συνεργείου που τα είχαν. Για τα καινουργια μοτερ,ούτε λόγος.Η τουρμπίνα κάνει θαύματα στην οικονομία,αρκεί να εχεις ελαφρύ πόδι. Ακόμη και το σαξό μου σαν εργοστασιακό έκαιγε αρκετά κάτω απο 10,μέσα στη πόλη, αν δε το κυνηγούσες.Απλώς δε μπορώ να πώ επακριβώς μιας και σχεδόν ποτέ δεν κινήθηκα μονο μέσα σε πόλη... ΕΡΩΤΗΣΗ : Μηπως μιλας για ΝΤΙΖΑΤΑ μηχανακια ;;; Τα ηλεκτρογκαζα ΔΕΝ τα ελεγχεις ευκολα. Πατας πιο πολυ το γκαζι για να φυγει οποτε γιαυτο και ρουφαει !!! Στις 16/9/2011 στις 2:52 ΜΜ, NT1G είπε Να φτάσει την αμόλυβδη μπα, να ακριβύνει ίσως αλλά και πάλι θα ακριβύνει και η βενζίνη. ΔΕΚΤΟ ας απαντησει ομως καποιος τεχνικος η καποιος που γνωριζει για τον κινητηρα αν του δημιουργει προβλημα. ΚΑλα κανενας εδω δεν εχει Corolla 1.4 2009 και πανω να μας πει ποσο καιει ;; Ειμαι πολυ περιεργος!!!
chrisimone Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 η αγγελια γιατι διαγραφηκε ? δεν το πουλας πια?
barman Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Στις 20/9/2011 στις 11:07 ΠΜ, chrisimone είπε η αγγελια γιατι διαγραφηκε ? δεν το πουλας πια? ΟΧΙ. Σε καμια 5ετια θα παρω αλλο. Οτι πιο οικονομικο θα εχει βγει τοτε. Προς το παρων ΔΕΝ το " παταω" οποτε καιει λιγοτερο.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Στις 16/9/2011 στις 2:51 ΜΜ, barman είπε Βαρυ αμαξι το Ibiza φιλε. Μαζι με εμενα ( 95κιλα ) σιγουρα φτανει τον 1,5 τονο. Απο το 2004 που ειχα αγορασει εγω το ibiza ως το 2011 του βαλανε 300+ κιλα επιπλεον?
barman Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Στις 20/9/2011 στις 2:55 ΜΜ, MiDi_MiLiZ είπε Απο το 2004 που ειχα αγορασει εγω το ibiza ως το 2011 του βαλανε 300+ κιλα επιπλεον? Αν ΔΕΝ το εχεις δει το νεο Ιμπιζα ειναι πιο μεγαλο οποτε λογικο ηταν αν ειναι και πιο βαρυ. καμια σχεση με το παλιο. Σχεδιαστηκε ξανα το πατωμα του. Επισης το δικο μου ειναι με 5 πορτες.δηλαδη ακομα πιο βαρυ !! Αστα !!!
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Στις 20/9/2011 στις 2:57 ΜΜ, barman είπε Αν ΔΕΝ το εχεις δει το νεο Ιμπιζα ειναι πιο μεγαλο οποτε λογικο ηταν αν ειναι και πιο βαρυ. καμια σχεση με το παλιο. Σχεδιαστηκε ξανα το πατωμα του. Επισης το δικο μου ειναι με 5 πορτες.δηλαδη ακομα πιο βαρυ !! Αστα !!! 5πορτο ηταν και το δικο μου αλλα 1080 κιλα. Τεσπα
barman Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Στις 20/9/2011 στις 3:02 ΜΜ, MiDi_MiLiZ είπε 5πορτο ηταν και το δικο μου αλλα 1080 κιλα. Τεσπα To 3θυρο ΧΩΡΙΣ τιποτα μετα εννοειται ΣΚΕΤΟ το δινει 1280kg με 14' ζαντα αρα πιο μικρο λαστιχο. Οποτε εγω ειμαι καπου αναμεσα στα 1350+93-95kg εγω ;;;; Σχεδον 1.5 τονο την ωρα που τα πιο πολλα 1.4. δεν ειναι πανω απο τονο. Αρα γιαυτο καιει μαλλον. Τι να πω. Επισης επειτα απο την υποδειξη του φιλου πιο πανω που λεει οτι κανει αλλαγες στις 2.000 Στροφες καιω λιγοτερο μεσα στην πολη....φτανω τα 7.5-8. Εκτος πολης πεφτω στα 5-6 . Οποτε εστρωσε η δουλεια !!
Haldol Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Στις 20/9/2011 στις 3:09 ΜΜ, barman είπε Επισης επειτα απο την υποδειξη του φιλου πιο πανω που λεει οτι κανει αλλαγες στις 2.000 Στροφες καιω λιγοτερο μεσα στην πολη....φτανω τα 7.5-8. Έτσι. Χωρίς λόγο ζητούσες παραπάνω δύναμη απ' το αμαξάκι σου και έτρωγε το καημένο.
NT1G Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2011 Να πω κάτι χαζό; Τον αέρα στα λάστιχα τον ελέγχετε;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα