SlimData Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Παρέλειψα να αναφέρω, το δικό μου είναι και 2001 μοντέλο ε..... Η γυναίκα έχει yaris 2010 1.33 101ps και καίει μαξιμουμ 7lt/100km...
athlios Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Εδω γιαρις 2008 1,3 (ειναι με λιγοτερα απο 100 αλογα καπου 80κατι) και με 7,1 εως 8καικατι καταναλωση κλαιμε. Πως γινεται να μιλατε για 9αρια.
Physics_Rulez Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Γίνεται γιατί αυτοί οι κινητήρες της vw ρουφάνε σαν τρελοί.
barman Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Εδω γιαρις 2008 1,3 (ειναι με λιγοτερα απο 100 αλογα καπου 80κατι) και με 7,1 εως 8καικατι καταναλωση κλαιμε. Πως γινεται να μιλατε για 9αρια. 7.1 εντος πολεως φιλε ; Εκτος πολεως και το δικο μου δεν καιει πανω απο 5-6. Το θεμα ειναι τι γινεται με 1η-2αρα. Εκει Ρουφαει το @@@σμενο !!! Παίδες, ήμουν ετοιμος να ρωτήσω αν ειστε εντάξει με μπουζι,αισθητήρες κτλ, αλλά βλέπω πως εφόσον πολλοί καίτε τόσο, θαναι και αλήθεια. Εξωπραγματικά νούμερα ρε παιδια! 9λτ/100 γα 14ρι, μέσα στη πόλη; χμμ πολλά μου φαίνονται για οικονομική οδήγηση κιόλας. Ρε φιλε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΜΑΞΙ εχω 3 μηνων-4600km και ρουφαει σαν ΤΡΕΛΟ !!!!!!!! Φαντασου να πιασω τα 50,000km χα χα χα !! Α ρε Γερμανια σου λεει !! Το εβαλα ηδη για πουλημα !!! http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1750366/
SlimData Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 7.1 εντος πολεως φιλε ; Εκτος πολεως και το δικο μου δεν καιει πανω απο 5-6. Το θεμα ειναι τι γινεται με 1η-2αρα. Εκει Ρουφαει το @@@σμενο !!! Ρε φιλε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΜΑΞΙ εχω 3 μηνων-4600km και ρουφαει σαν ΤΡΕΛΟ !!!!!!!! Φαντασου να πιασω τα 50,000km χα χα χα !! Α ρε Γερμανια σου λεει !! Το εβαλα ηδη για πουλημα !!! http://www.car.gr/cl...s/view/1750366/ Βάλε οπωσδήποτε κι άλλες φωτογραφίες, κάνε καλή παρουσίαση του αυτοκινήτου σου. Οι αγγελίες με μια μόνο φωτογραφία συνήθως φαίνονται ύποπτες..
barman Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Βάλε οπωσδήποτε κι άλλες φωτογραφίες, κάνε καλή παρουσίαση του αυτοκινήτου σου. Οι αγγελίες με μια μόνο φωτογραφία συνήθως φαίνονται ύποπτες.. Τι υποπτες μωρε..καινουριο ειναι !! Οποιος θελει ας ερθει να το δει. Ενταξει φωτο θα βαλω και αλλες.
SlimData Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Τι υποπτες μωρε..καινουριο ειναι !! Οποιος θελει ας ερθει να το δει. Ενταξει φωτο θα βαλω και αλλες. Είπα, συνήθως φαίνονται ύποπτες. Και δεν στο λέω για κακό, ούτε λέω πως κάτι τρέχει. Συμβουλή σου δίνω.
barman Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Το καταλαβα !! Δεν εγραψα κατι κακο . Να σαι καλα !!
Ntinaras Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2011 Γίνεται γιατί αυτοί οι κινητήρες της vw ρουφάνε σαν τρελοί. οι ατμοσφαιρικοι ναι,τρισαθλιοι οι tsi ειναι αρκετα καλυτεροι
imr Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Ρε παιδια 9λ/100?μηπως κανετε κατι λαθος? αν οχι ειναι τρελο fail αυτος ο κινητηρας, με το tsi ανετα πετυχαινω λιγοτερα μεσα σε πολη
lary7 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δεν ειναι fail ο κινητηρας, απλα ειναι ενα μοτερ 10+ετιας απο πλευρα τεχνολογιας, με απλο ψεκασμο οποτε ειναι λογικο σε καταναλωση να μην μπορει να ανταγωνιστει νεοτερες σχεδιασεις. Νορμαλ ειναι η καταναλωση για μεσα στην πολη για αυτο το μοτερ, αμα ηθελε τερμα οικονομια επρεπε να παει σε 3κυλινδο χιλιαρι ή TSI. Ρε συ μπαρμαν, αντι να εχεις τετοια μεγαλη χασουρα, δεν δινεις 1 χιλιαρικο να πας να του περασεις υγραεριο, το μοτερ σου ειναι ιδανικο για γκαζι και θα δεις και σημαντικη μειωση κοστους.
barman Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δεν ειναι fail ο κινητηρας, απλα ειναι ενα μοτερ 10+ετιας απο πλευρα τεχνολογιας, με απλο ψεκασμο οποτε ειναι λογικο σε καταναλωση να μην μπορει να ανταγωνιστει νεοτερες σχεδιασεις. Νορμαλ ειναι η καταναλωση για μεσα στην πολη για αυτο το μοτερ, αμα ηθελε τερμα οικονομια επρεπε να παει σε 3κυλινδο χιλιαρι ή TSI. Ρε συ μπαρμαν, αντι να εχεις τετοια μεγαλη χασουρα, δεν δινεις 1 χιλιαρικο να πας να του περασεις υγραεριο, το μοτερ σου ειναι ιδανικο για γκαζι και θα δεις και σημαντικη μειωση κοστους. ΛΕΣ ;;; Δηλαδη με υγραεριο...τι μειωση θα εχω ;;;;
kanesaxo Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Αυτό πάλι με το μοτέρ τεχνολογίας,δεν το καλαβαίνω... Ρενό κλειό (βαβαβούμ όποιος θυμάται τη διαφήμιση) επίσης "παλιάς" τεχνολογίας, ειτε 1400,είτε 1600 καίγαν χαλαρά κάτω απο 8 στη πολη. Για ταξίδι,εθνική δε το συζητώ...εκεί δεν καίγαν τίποτε. Ειδικά με χαλαρή οδήγηση. @barman. Υπολόγισε πόσα χλμ κάνεις,πόσο καιρό θελεις να κρατήσεις το αυτ/το για να δείς αν σε συμφέρει και πότε θα κάνει αποσβεση το 1000ρικο+ΦΠΑ της εγκατάστασης υγραερίου. Να σου πώ πως να το υπολογίσεις. Εάν το αυτ/το σου καίει 9λτ/100, θα υπολογίσεις τουλάχιστο 10% πάνω με το υγραέριο.Ισως και παραπάνω.(10-15% λένε) Ας πάρουμε τιμή βενζίνης σήμερα 1.65ε/λτ. Υγραέριο 0.90ε/λτ. Κατανάλωση υγραερίου 9*1.1=9.9λτ/100, πες 10. Εάν διανύεις 10.000χλμ το χρόνο, θέλεις με βενζίνη 1485ε Την ίδια απόσταση με υγραέριο, θέλεις 900ε. Βλέπεις συνεπώς, πως σε ενα χρόνο με δεδομένα 10.000χλμ κερδίζεις 585ε. Εάν τα χλμ παραμένουν σταθερά 1230ε/585ε=2 χρόνια και 1.5 μήνα έχεις κάνεις απόσβεση τα 1000+ΦΠΑ που έχεις δώσεις. (εάν το ΦΠΑ το πάρεις πίσω με κάποιο τρόπο ή δεν το πληρώσεις,κάνεις γρηγορότερα απόσβεση). Η φυσικά αν κάνεις 20.000χλμ το χρόνο.
lary7 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Αυτό πάλι με το μοτέρ τεχνολογίας,δεν το καλαβαίνω... Εχει διαφορα γιατι η κυρια προσπαθεια των εταιριων τα τελευταια χρονια ειναι να ριξουν την καταναλωση και τις εκπομπες. Ο κινητηρας του φιλου ειναι ο "παλιος" MPI, στα νεοτερα μοντελα η VW εβαλε τους FSI αρχικα που δουλευουν με φτωχο μειγμα χαμηλα και ειναι περιπου 1 λιτρο ποιο οικονομικοι και μετα τους TSI. Για το clio που αναφερεις ειναι αλλη περιπτωση, προφανως ποιο ελαφρι αμαξι, 60 αλογα(αμα ειναι το 1.2) που δεν σε πανε γρηγορα και ενδεχωμενως αλλος τροπος οδηγησης. Αλλα το Megane 10ετιας που το 1.4 εβγαζε 98 αλογα καιει επισεις αρκετα για 1.4. ΛΕΣ ;;; Δηλαδη με υγραεριο...τι μειωση θα εχω ;;;; Το να γεμιζεις με 50Ε σε χαλαει?
kanesaxo Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2011 Δεν εννοούσα,δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει η μοντέρνα τεχνολογία κινητήρων... :confused: Εννοούσα πως είμαι απορημένος,γιατι τα συγκεκριμμένα κλιο 1.4 75/98πς αν θυμάμαι καλά και 1.6 110πς καίγαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λίγο για "παλιάς" τεχνολογίας κινητήρες.Ολα αυτά φυσικά απο φίλους του συνεργείου που τα είχαν. Για τα καινουργια μοτερ,ούτε λόγος.Η τουρμπίνα κάνει θαύματα στην οικονομία,αρκεί να εχεις ελαφρύ πόδι. Ακόμη και το σαξό μου σαν εργοστασιακό έκαιγε αρκετά κάτω απο 10,μέσα στη πόλη, αν δε το κυνηγούσες.Απλώς δε μπορώ να πώ επακριβώς μιας και σχεδόν ποτέ δεν κινήθηκα μονο μέσα σε πόλη...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα