Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ρε παιδιά σας καίει τόσο πολύ; το corsa 1.4 90ps μου καίει πολύ λιγότερο. 9 λίτρα είναι πάρα πολύ; πουλήστε τα!

 

Εγω φιλε το εχω 3 μηνες και ΤΡΩΕΙ . 4600 χιλιομετρα. Φαντασου να πατησει τα 50.000 .

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σαφως δεν περιμενω ποτε μου να πετυχω τα ιδια νουμερα. Ομως εδω μιλαμε για σημαντικοτατη διαφορα. Αν θυμαμαι καλα το δικο μου ειχε μεση καταναλωση γυρω στο 6 στα χαρτια. Θα δεχομουν να καιει 7 εως 7.5 μεση καταναλωση.

 

Αλλα εδω μιλαμε οτι καιει σε καταναλωση σε ανοιχτο δρομο γυρω στα 8. Και στη πολη γυρω στα 10.

 

Σε ολλα τα αμαξια πανω κατω εστω με λιγο πιο μικρη αποκλιση συμβαινει αυτο.

 

Το κακκο με εμας τους Ελληνες ειναι οτι δεν παραδεχομαστε ποσο καιει το αμαξι μας...Αν μπειτε στο ibbizamania.gr θα σας σηκωθει η τριχα με τις καταναλωσεις που λενε.

Λες και εχουν smart...

Δημοσ.

Γιαννη ΤΕλικα τα ΙΒΙΖΑ Ρουφανε σαν τρελα!!!!!!

 

Προτιμω να χασω 3-4 χιλιαρικα παρα να καιει τοσο απο τα 5.000 χιλιομετρα.

 

Αντε καλοπουλητο να ειναι !!!

Δημοσ.

Σε ολλα τα αμαξια πανω κατω εστω με λιγο πιο μικρη αποκλιση συμβαινει αυτο.

 

Το κακκο με εμας τους Ελληνες ειναι οτι δεν παραδεχομαστε ποσο καιει το αμαξι μας...Αν μπειτε στο ibbizamania.gr θα σας σηκωθει η τριχα με τις καταναλωσεις που λενε.

Λες και εχουν smart...

Mην περιμενεις σε φορουμς που κυριαρχει η φιλοσοφια οτι οποιος εχει το καλυτερο και το πιο φτιαγμενο αμαξι την εχει μεγαλυτερη, θα διαβασεις πολλες αληθειες.

 

Σιγουρα ομως θα πετυχεις και πικρες αληθειες. Η μια πικρη αληθεια για τα ibiza ειναι οτι καινε (οπως καινε και τα vw polo και τα skoda fabia που φορανε ιδιο μοτερ). Η αλλη πικρη αληθεια ειναι οτι τσιμπανε-καινε-ρουφανε λαδι. Ειδικα το 2ο θα δεις οτι γινεται διατριβη και στα φορουμς.

Δημοσ.

Άμα κάνετε αλλαγές στις 3000 RPM που γράφετε είναι πολύ λογικό να καίνε. Γιατί αλλάζετε τόσο ψηλά; Οδηγήστε πιο χαλαρά και θα δείτε πως πέφτει η κατανάλωση -- εμένα το Polo 1.4 (75PS) που φοράει το ίδιο μοτέρ, καίει κοντά στα 7,0/100 κατά μέσο όρο.

 

Αλλάζετε σχέση πιο χαμηλά από τις 2000 στροφές. Κρατήστε τις στροφές ψηλά πριν αλλάξετε μόνο όταν έχει κλίση το οδόστρωμα, δεν είναι τόσο «ψοφίμι» το αυτοκίνητο για να μην τραβάει για normal κίνηση πόλης με <2000 στροφές.

 

Εγώ που οδηγώ ήρεμα και αλλάζω κοντά στις 1500-1700, χάνω κάτι; Όταν χρειαστεί να στροφάρω το αμάξι και να σανιδώσω το πεντάλ, θα το κάνω, αλλά στο άκυρο είναι απλά χαζό να οδηγείς με υψηλές στροφές.

 

:)

Δημοσ.

Mην περιμενεις σε φορουμς που κυριαρχει η φιλοσοφια οτι οποιος εχει το καλυτερο και το πιο φτιαγμενο αμαξι την εχει μεγαλυτερη, θα διαβασεις πολλες αληθειες.

 

Σιγουρα ομως θα πετυχεις και πικρες αληθειες. Η μια πικρη αληθεια για τα ibiza ειναι οτι καινε (οπως καινε και τα vw polo και τα skoda fabia που φορανε ιδιο μοτερ). Η αλλη πικρη αληθεια ειναι οτι τσιμπανε-καινε-ρουφανε λαδι. Ειδικα το 2ο θα δεις οτι γινεται διατριβη και στα φορουμς.

 

Πέραν του λαδιού,δέν θα συμφωνήσω για το θέμα της κατανάλωσης.Οταν προ 2ετίας οδηγούσα το Polo 9N της μάνας μου,έβλεπα 9,1~10,1lt/100 μέσα στην πόλη.Δέν μπορώ να πώ οτι υπήρξα ιδιαίτερα προσεκτικός με το γκάζι,άλλα ούτε και γκαζοφονιάς.Εκανα μετάβαση σε Honda Civic Fn1 με κατανάλωση 8,8~8,9 και όταν πούλησα το σάπιο και επέστρεψα στο Polo9N είχα 6,9~7,3 με τις ίδιες συνθήκες.Και όχι τίποτ'αλλο,ο κινητήρας ήταν +2 χρονια ταλαιπωρημένος απο πατέρα-μάνα-αδερφή μου...

Δημοσ.

Φιλος με Toyota Corolla 1.3 με 10Ε κανει 150km πατητος.

 

δύσκολο αυτό που λες.

δηλαδή με 1,7€/λίτρο μιλάμε για κατανάλωση 3,9λίτρα/100 με ταχύτητα 150χμ/ώρα!

και μάλιστα από μοτέρ 1300; πράγμα που σημαίνει ότι πλησιάζει στα όρια του;

με τίποτα. αν οι μετρήσεις του έγιναν πριν 4 χρόνια με τιμή βενζίνης στα μισά, τότε οκ.

 

ρε παιδιά μέσα στην πόλη τι περιμένετε;δυστυχώς έτσι είναι.

και όπως λέει ο hadol, γιατί αλλαγή στις 3000 στροφές; για να εκτοξεύεται η κατανάλωση; είναι υπερβολικό.

Δημοσ.

Άμα κάνετε αλλαγές στις 3000 RPM που γράφετε είναι πολύ λογικό να καίνε. Γιατί αλλάζετε τόσο ψηλά; Οδηγήστε πιο χαλαρά και θα δείτε πως πέφτει η κατανάλωση -- εμένα το Polo 1.4 (75PS) που φοράει το ίδιο μοτέρ, καίει κοντά στα 7,0/100 κατά μέσο όρο.

 

Αλλάζετε σχέση πιο χαμηλά από τις 2000 στροφές. Κρατήστε τις στροφές ψηλά πριν αλλάξετε μόνο όταν έχει κλίση το οδόστρωμα, δεν είναι τόσο «ψοφίμι» το αυτοκίνητο για να μην τραβάει για normal κίνηση πόλης με <2000 στροφές.

 

Εγώ που οδηγώ ήρεμα και αλλάζω κοντά στις 1500-1700, χάνω κάτι; Όταν χρειαστεί να στροφάρω το αμάξι και να σανιδώσω το πεντάλ, θα το κάνω, αλλά στο άκυρο είναι απλά χαζό να οδηγείς με υψηλές στροφές.

 

:)

αμα αλλαζεις πιο χαμηλα θα καιει περισσοτερο,γιατι θα πρεπει να πιεσεις περισσοτερο το γκαζι και να ανοιξει περισσοτερο η πεταλουδα και να καψει περισσοτερη βενζινη.

αρκετα περισσοτερη στις χαμηλοτερες στροφες,γιατι ειναι εκτος του ευρους της μεγιστης ροπης που εκει εχει την καλυτερη αποδοση σε δυναμη σε σχεση με τη καταναλωση

Δημοσ.

Άμα κάνετε αλλαγές στις 3000 RPM που γράφετε είναι πολύ λογικό να καίνε. Γιατί αλλάζετε τόσο ψηλά; Οδηγήστε πιο χαλαρά και θα δείτε πως πέφτει η κατανάλωση -- εμένα το Polo 1.4 (75PS) που φοράει το ίδιο μοτέρ, καίει κοντά στα 7,0/100 κατά μέσο όρο.

 

Αλλάζετε σχέση πιο χαμηλά από τις 2000 στροφές. Κρατήστε τις στροφές ψηλά πριν αλλάξετε μόνο όταν έχει κλίση το οδόστρωμα, δεν είναι τόσο «ψοφίμι» το αυτοκίνητο για να μην τραβάει για normal κίνηση πόλης με <2000 στροφές.

 

Εγώ που οδηγώ ήρεμα και αλλάζω κοντά στις 1500-1700, χάνω κάτι; Όταν χρειαστεί να στροφάρω το αμάξι και να σανιδώσω το πεντάλ, θα το κάνω, αλλά στο άκυρο είναι απλά χαζό να οδηγείς με υψηλές στροφές.

 

:)

Μια που εχουμε το ιδιο αμαξι, σοβαρα τωρα, με αλλαγες στις 1700-2000 τραβαει το αμαξι σου? Αν το εκανα αυτο μεσα στην Αθηνα μου κορναρανε απο πισω

Δημοσ.

Μια που εχουμε το ιδιο αμαξι, σοβαρα τωρα, με αλλαγες στις 1700-2000 τραβαει το αμαξι σου? Αν το εκανα αυτο μεσα στην Αθηνα μου κορναρανε απο πισω

 

Άνετα όμως. Στο 80% των περιπτώσεων πηγαίνει άνετα με <2000 στροφές και ελάχιστα πατημένο το γκάζι (ίσα που να το ακουμπάω).

 

Ντάξει, σε ορισμένες περιπτώσεις, όπου έχει κλίση ο δρόμος π.χ., ανεβάζουμε λίγο στροφές αλλά δεν τρέχει μία. Προφανώς το αυτοκίνητο δεν είναι για πολλά-πολλά (από τη μάνα του 83PS, παρά το ότι αναφέρονται λιγότερα) αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα στην οδήγηση, πάει άνετα παντού. Αρκεί να ξέρεις τι αυτοκίνητο έχεις.

 

;)

Δημοσ.

Mια χαρα ηξερα τι αμαξι εχω. Με air-condition αναμενο δεν την παλευει για κανενα λογο με αλλαγες στις 1700. Επισης προφανως οταν μιλαω για Αθηνα, εννοειται οτι δεν μιλαω για ευθειες. Αν ηταν θα σου ελεγα για τη Λαρισα που ειναι επιπεδη, ομως η Αθηνα εχει ανηφοροκατηφορους απο δω κι απο κει αρα δεν οδηγιεται με αλλαγες στις 1700, εκτος αν κινεισαι μονο στη Βουλιαγμενης, την Κηφισιας και την Μεσογειων.

 

Η Κατεχακη για παραδειγμα δε βγαινει με το στυλ οδηγησης που περιγραφεις + air condition. Για κανενα λογο. Για να την παλεψει ετσι πρεπει σε καθε ανηφορικη κλιση να πατας το κουμπακι A/C :devil: Β.Π το ιδιο, Ανατολικη Αττικη το ιδιο, κεντρο Αθηνας το ιδιο και παει λεγοντας.

 

Θα συμφωνησω και με τον Ντιναρα. Απατασθε αν εχετε την εντυπωση οτι γκαζωνοντας σε χαμηλες στροφες καιτε λιγοτερο αποτι σε λιγο υψηλοτερες. Δοκιμαστε το σε αμαξι με υπολογιστη real time καταναλωσης και θα εκπλαγειτε.

Δημοσ.

Δε μιλάω για Αθήνα. :)

 

Ηράκλειο μένω, ίσως να είναι μικρότερες οι κλίσεις εδώ.

 

Πάντως θα ομολογήσω ότι στην Αθήνα είναι πιο ζόρικα τα πράγματα. Στους δρόμους που κινούμαι (ΚΑΤ - Άγ. Στέφανο) ζορίζεται αρκετά πιο πάνω, ιδίως με A/C. Εκεί όντως δε μπορώ να αλλάξω σε τόσο χαμηλές στροφές όσο συνηθίζω.

Δημοσ.

Στις 2000 στροφες αλλαγη στο ΙΜΠΙΖΑ ;;; Σερνεται ρε φιλε ελεος. ΠΑνω απο 2000 θελει συνεχεια. Το 5 πορτο που εχω εγω ΔΕΝ κουνιεται και ευκολα.

 

Ιδανικες αλλαγη νομιζω ειναι στις 3.000 στροφες. Ας απαντησει καποιος που εχει ΙΔΙΟ αυτοκινητο παιδια.

 

IBIZA 2008 και πανω.

 

αμα αλλαζεις πιο χαμηλα θα καιει περισσοτερο,γιατι θα πρεπει να πιεσεις περισσοτερο το γκαζι και να ανοιξει περισσοτερο η πεταλουδα και να καψει περισσοτερη βενζινη.

αρκετα περισσοτερη στις χαμηλοτερες στροφες,γιατι ειναι εκτος του ευρους της μεγιστης ροπης που εκει εχει την καλυτερη αποδοση σε δυναμη σε σχεση με τη καταναλωση

 

ΣΩΣΤΟΣ !! Επισης μην ξεχναμε ΑΛΛΟ ηλεκτρογκαζο και ΑΛΛΟ ΝΤΙΖΑΤΟ !!! Καμια σχεση !!!

Δημοσ.

Polo 1.4 75ps, μέσα στην Αθήνα και συχνά-πυκνά περνάω από κέντρο, έβλεπα για καιρό 9,5-10lt/100km.

Όταν το προσπάθησα πολύ έπεσε λίγο κάτω από τα 9.

Τους τελευταίους 2 μήνες βάζω eco από shell που έβαζα, δεν ξέρω αν με έκλεβαν πριν ή είναι τόσο καλή η eco, πλεον με ήρεμη οδήγηση πλησιάζω τα 8lt/100km.

Δημοσ.

Παίδες, ήμουν ετοιμος να ρωτήσω αν ειστε εντάξει με μπουζι,αισθητήρες κτλ, αλλά βλέπω πως εφόσον πολλοί καίτε τόσο, θαναι και αλήθεια.

 

Εξωπραγματικά νούμερα ρε παιδια! 9λτ/100 γα 14ρι, μέσα στη πόλη; χμμ πολλά μου φαίνονται για οικονομική οδήγηση κιόλας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...