Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτο που λετε για το οτι πολλα ακουγεται και δεν εχει γινει τιποτα ειναι βλακεια. Πριν απο 5 χρονια ηθελες μπαταρια για το mp3 player που κουβαλουσες, μπαταρια για το gps, μπαταρια για το κινητο και μπαταρια για την μινι τηλεοραση. Και ολα τελειωναν γρηγορα. Τωρα τα εχεις και τα 4 σε 1 συσκευη, μπαινεις και στο ιντερνετ και εχεις μια μπαταρια αντι για 4 αλλα τελειωνει παλι γρηγορα. Λογικο δεν ειναι? Εχουν γινει τεραστια βηματα την τελευταια δεκαετια στις καταναλωτικες μπαταριες. Οπως ειπε και ενα παιδι καποτε ειχαμε τις αθλιες NiCd, μετα τις μετριες NiNH, μετα τις καλες Li ion και τωρα τις εξαιρετικες Li Polymer που μεχρι πριν 2 χρονια ηταν πανακριβες. Οι gel δεν ειναι καινουργια τεχνολογια απλα τωρα θα αρχισουν να μπαινουν σε καταναλωτικα προιοντα.

 

Μην λεμε οτι θελουμε...

 

Έτσι ρε μαν! Πες'τα γιατί θα σκάσω! Καλά δε θα σκάσω κιόλας αλλά ρε παιδί μου όχι όλο γκρίνια!

Ξέχασες να πεις ότι ήθελες μπαταρίες για τη φωτογραφική και για τη βιντεοκάμερα και για τη φορητή κονσόλα για τα παιχνιδάκια σου καθώς και για άλλα που κάνουν τα σύγχρονα smartphones!

Εγώ λοιπόν είμαι αισιόδοξος ότι θα τις δούμε σύντομα στην αγορά γιατι τα smartphones πουλάνε πολύ και αυτά με καλή μπαταρία θα έχουν ένα επιπλέον λόγο να αγοραστούν αφού σχεδόν πλέον τα περισσότερα smartphones έχουν μικρές διαφορές στις δυνατότητες. Άρα πιστεύω ότι η μπαταρία θα μετρήσει.

Βέβαια από την άλλη, αν όλα φορτίζουν και με usb και επειδή παντού μπορείς να βρεις μια usb ίσως και να μη ρίξουν τόσο βάρος οι εταιρείες. Θέλω να πιστεύω όμως ότι γενικά θα δούμε (ειδικά στα laptops) καλύτερες (σε διάρκεια ζωής) και μεγαλύτερες (σε χρόνο) μπαταρίες!

Φαντάσου τώρα να 'ουμ' Laptop με 15-20 ώρες μπαταρία σε χρήση! (Λέμε τώρα...)

Δημοσ.

 

μόνο ο Ναούμ να φανταστεί ή επιτρέπεται και σε μας; (Πληκτρολογούμε τώρα...)

 

Θα συστήσω μια πενταμελή επιτροπή από τρία ατόμα που θα αποτελείται από εμένα και θα αποφασίσουμε Δημοκρατικά για το ερωτημά σας. Εκ των προτέρων σας λέω ότι η απάντηση μας θα είναι "Ίσως".

(Αποφασίζουμε τώρα...)

 

Δημοσ.

Αυτο που λετε για το οτι πολλα ακουγεται και δεν εχει γινει τιποτα ειναι βλακεια. Πριν απο 5 χρονια ηθελες μπαταρια για το mp3 player που κουβαλουσες, μπαταρια για το gps, μπαταρια για το κινητο και μπαταρια για την μινι τηλεοραση. Και ολα τελειωναν γρηγορα. Τωρα τα εχεις και τα 4 σε 1 συσκευη, μπαινεις και στο ιντερνετ και εχεις μια μπαταρια αντι για 4 αλλα τελειωνει παλι γρηγορα. Λογικο δεν ειναι? Εχουν γινει τεραστια βηματα την τελευταια δεκαετια στις καταναλωτικες μπαταριες. Οπως ειπε και ενα παιδι καποτε ειχαμε τις αθλιες NiCd, μετα τις μετριες NiNH, μετα τις καλες Li ion και τωρα τις εξαιρετικες Li Polymer που μεχρι πριν 2 χρονια ηταν πανακριβες. Οι gel δεν ειναι καινουργια τεχνολογια απλα τωρα θα αρχισουν να μπαινουν σε καταναλωτικα προιοντα.

 

Μην λεμε οτι θελουμε...

 

Αυτό που περιγράφεις είναι τεχνολογική εξέλιξη στα κινητά (που σε μία συσκευή περιλαμβάνονται πολλές λειτουργίες) και όχι στις μπαταρίες. Το γεγονός ότι η μπαταρία δεν εξελίχθηκε παράλληλα με άλλες τεχνολογίες φαίνεται απ΄ το γεγονός ότι πάρα τις δυνατότητες των σύγχρονων smartphones έχουμε περιοριστεί σε αυτονομία μίας μέρας.

 

Έτσι οι εξελίξεις στον τομέα των μπαταριών είναι τόσο αργές που πλέον οι μπαταρίες έχουν γίνει τροχοπέδη για συσκευές κινητής περιορίζοντας τη χρηστικότητά τους.

 

Και αφού έχουμε τόσο μεγάλη ανάπτυξη στο θέμα μπαταρίας, γιατί νομίζετε ότι όλοι είμαστε εξαρτημένοι από την βενζίνη στην αυτοκίνηση;

 

Γενικά το θέμα τεχνολογικής εξέλιξης της μπαταρίας είτε πρόκειτα για laptop,αυτοκίνητο, κινητό πάει πολύ αργά ενώ μόνο φήμες υπάρχουν για ανακαλύψεις που θα ταράξουν τα νερά.

Δημοσ.

Παντως τα 2 8watt "κινητα" σπιτιου που ειχα το 93-94-95 ειχαν μπαταριες pb jel.

 

MOTOROLA 100-BOSCH CARTEL

 

bosch_cartel_mt8g20.jpg

 

 

http://www.handy-sammler.de/Handys/bosch_cartel_mt8g20.htm

 

Τωρα ειδα το σαιτ που λεει για μπαταριες λιθιου τζελ και οχι μολυβδου τζελ που χρησιμοποιουνται εδω και πολλα χρονια σε πολλες εφαρμογες.

Δημοσ.

Από αυτά που παρατηρώ και χωρίς να έχω γνώσεις πάνω στο θέμα, βλέπω μια σαφή βελτίωση στον τομέα των μπαταριών.

Πχ μια μπαταρία 600mah από ένα παλιό μου Nokia έχει ίδιο βάρος με αυτήν του τωρινού μου κινητού που είναι 1350mah..

Επίσης οι καινούριες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες (πχ Sanyo eneloop) δίνουν πολύ μεγαλύτερη αυτονομία σε συσκευές που έχω εδώ και μια δεκαετία (φλας), για να μην μιλήσω για τους περισσότερους κύκλους φόρτισης που αντέχουν. Πριν 10 χρόνια δεν θυμάμαι να μπορούσα να βρω μπαταρίες με αντίστοιχες δυνατότητες..

 

Μην ξεχνάμε ότι από την στιγμή που γίνεται τόσο εκτεταμένη χρήση μπαταριών από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για τα υβριδικά οχήματα, σίγουρα επενδύονται πολλοί πόροι στο r&d τους..

Δημοσ.

Το θέμα δεν είναι ότι θα έχουμε γεράσει μέχρι να βγούνε όπως ανέφερε ένας φίλος στην αρχή αλλά αν θα τις αφήσουν να κυκλοφορήσουν.. λόγο του ότι οι καταναλωτές έτσι βγαίνουν κερδισμένοι και πάντα κάποιοι "μεγάλοι" χάνουν για να γίνει αυτό. Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.. :)

Δημοσ.

Eιμαι μισο χρωνο στο φορουμ και εχω δει χιλιες δυο "ειδησεις" Ποθ αφορουσαν μπαταριες μεγαλητερης δυαρκειας κτλπ κτλπ αν δεν της δω στα περιπτερα δεν το πηστευω!

Δημοσ.

Τα χρήματα που πέφτουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια στην έρευνα για μπαταρίες είναι πραγματικά απίστευτα. Το πρόβλημα όμως είναι ότι πρόκειται για μια περιοχή που δεν είναι "παρθένα" (όπως ήταν οι υπολογιστές και γιαυτό είδαμε αλματώδη ανάπτυξη στα πρώτα χρόνια) και άρα οι εύκολες βελτιώσεις έχουν ήδη βγεί από το τραπέζι αλλά μπορεί να "ελπίζει" στις εξελήξεις σε έναν μόνο χώρο αυτόν της τεχνολογίας υλικών. Αντίθετα θα πάρω και πάλι τον τομέα των υπολογιστών. Για έναν επεξεργαστή η βελτίωση έρχεται από την τεχνολογία παραγωγής (foundry) από τα υλικά παραγωγής (προσμίξεις που δίνουν p και n περιοχές με "καλύτερα" χαρακτηριστικά)από την τεχνολογία CAD (άλλο να έχεις automated routing αγωγούς σε 2 επίπεδα και άλλο σε 10+ η να μπορεί να "εκμεταλευτεί" το λογισμικό διαγώνιες γραμμές για μεγάλους αγωγούς (πχ. clock) και η έρευνα στην αρχιτεκτονική. Άρα δεν είναι μόνο θέμα πόρων. Τέλος για αυτά που λέμε για τα κινητά και άλλες τεχνολογίες εγώ πιστεύω πως είναι αστεία σαν μέρος της γενικότερης εικόνας. Δηλαδή όλοι ρίχνουν αμύθιτα ποσά για μπαταρίες UPS για μπαταρίες σε οχήματα - αεροπλάνα, μικροαντικέιμενα και τα έσοδα από τα κινητά θα αλλάξουν την εικόνα. Ας μήν ξεχνάμε ότι οι μπαταρίες είναι από τους τομείς με την εντονότατο ενδιαφέρον για στρατιωτική έρευνα και εκεί οι πόροι που διατίθενται είναι σε άλλες κλίμακες.

Δημοσ.

Το θέμα ειναι να δούμε επιτέλους ποιες απο τις συγκεκριμένες τεχνολογίες θα βρει τον δρομο της εμπορικης υλοποιησης...

Δημοσ.

Eιμαι μισο χρωνο στο φορουμ και εχω δει χιλιες δυο "ειδησεις" Ποθ αφορουσαν μπαταριες μεγαλητερης δυαρκειας κτλπ κτλπ αν δεν της δω στα περιπτερα δεν το πηστευω!

 

Θα τις δεις, θα τις εχουν εκει, διπλα στο βιβλιο της ορθογραφιας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...