RottenLungs Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2011 Τέλος καλό λοιπόν. Και φαντάσου ότι σε πολιτισμένες χώρες τέτοια αντιμετώπιση είναι αυτονόητη, εδώ παθαίνουμε πλάκα όταν συμβαίνει. Enjoy your iPhone man! Φταίει και ο πελάτης όμως. Άμα πάς διαβασμένος (εννοώ να έχεις μία γνώση πάνω στο αντικείμενο που αγόρασε και πάνω στο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, καθώς και στα δικαιώματα σου σαν καταναλωτής) και με αυτοπεποίθηση δεν πρόκειται να σου αρνηθούν τίποτα. Κάποιες φορές ακόμα κι αν έχεις άδικο. Απλα οι περισσότεροι πάνε λές και φταίνε αυτοί που ήταν χαλασμένο το προίόν που τους πούλησαν. Για το public έχω να πώ το εξής. Η κοπέλα μου είχε αγοράσει μία Compact camera και μετά απο κανα 2μηνο έπαψε να λειτουργεί. Την πάει στο publc και τις λένε την έσπασες, έλα όμως που η φωτογραφική δεν είχε πέσει ποτέ κάτω, δεν είχε ούτε μία γρατσουνιά κτλ. Τελικά της λένε οτι θα την ελέγξουν, δεν την πέρνουν ποτέ τηλέφωνο πίσω, τους πέρνει μετά απο μία βδομάδα, της λένε τοι δνε έχει σταλεί ακόμα. Πάλι δεν την πέρνουν τηλέφωνο, λές και δεν είχε αφήσει στο public τπτ. Τέσπα, μετά απο ένα μήνα πάει απλά κλαι την πέρνει σπασμένη απο το public, την πάει Η ΙΔΙΑ στην Canon και μ΄σεσα σε 2 μέρες της την είχα αντικαταστήσει επειδή είπαν οτι για να έσπασε έτσι ο φακός, ήταν κατασκευαστικό το σφάλμα. Απίστευτη εξυπηρέτηση. Μωρε αυτά τα μαγαζιά είναι για τα μάτια του κόσμου... Όμορφο περιτύλιγμα, με τπτ για περιεχόμενο. Εγω ασχολούμαι με D-SLR και πραγματικά οι τιμές που έχουν σε τέτοια είδη είναι απο άλλον πλανήτη. Σε απλά είδη, η διαφορά είναι απο 20 € και πάνω, ενώ άμα πάς να πάρεις κανονική D-SLR άστο καλύτερα. Ότι πέρνεις, πρέπει να το πέρνεις απο το αντίστοιχο εξειδικευμένο κατάστημα, αλλιώς χάλια τιμές, χάλια ή καθόλου service, χάλια εξυπηρέτηση (γιατι δεν μπορεί ένας υπάλληλος να ξέρει και απο PC και απο βιβλία και απο D-SLR και απο GPS και και και...) Y.Γ. Public για κανα βιβλίο και για κανα φθηνό παιχνίδι. Τπτ άλλο. Βέβαια έχει και τα καλά του, πχ. όταν περιμένω κάποιον στο Σύνταγμα για να μην βαριέμαι πάω και χαζεύω κανα βιβλίο.
BALABANIS Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2011 Φταίει και ο πελάτης όμως. Άμα πάς διαβασμένος (εννοώ να έχεις μία γνώση πάνω στο αντικείμενο που αγόρασε και πάνω στο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, καθώς και στα δικαιώματα σου σαν καταναλωτής) και με αυτοπεποίθηση δεν πρόκειται να σου αρνηθούν τίποτα. Κάποιες φορές ακόμα κι αν έχεις άδικο. Απλα οι περισσότεροι πάνε λές και φταίνε αυτοί που ήταν χαλασμένο το προίόν που τους πούλησαν. Συμφωνω!Αν πας χωρις ψυχολόγια κ ''μυγιασμενος'' την εχεις πατησει!!Σωστα και Δεκτα ολα οσα λες, μα στη περιτπωση μου με εξυπηρετησαν αψογα χωρις 2η κουβεντα!!Το παλικαρι στο Service ξηγηθηκε ντομπρα, ειπε κατευθειαν παει για αντικατασταση!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.