Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια μικρή ιστορία σχετικά με το G2A:

 

Εδώ και καιρό αποφεύγω το G2A. Μου είχε δημιουργήσει την εντύπωση ότι δεν σέβεται και πολύ το προϊόν που διαθέτει προς πώληση. Κάτι το αργοπορημένο support, κάτι μερικά κλειδιά που δεν δούλευαν με την πρώτη και έπρεπε να σταλούν και να ξανασταλούν, είχα αρχίσει να έχω τις αμφιβολίες μου. Τελοσπάντων, έβγαλαν αυτή την monthly προσφορά, είδα το Lords of the Fallen -που το ζαχάρωνα καιρό- στο 1 ευρώ, τσίμπησα και έκανα συνδρομή. Τη δεύτερη φορά όμως οι τύποι πήγαν και με χρέωσαν 3 φορές το ποσό των €2,83, γιατί έτσι γούσταραν προφανώς. Παίρνω ανάποδες και τους γράφω στο helpdesk τους, ότι θέλω άμεσα να γίνουν refund και τα τρία ποσά, καθώς η εμπιστοσύνη μου απέναντί τους εξέπεσε και δεν θέλω να μπλέκω με συνδρομές μαζί τους. Μου απάντησαν με ένα generic e-mail ότι διερευνούν το θέμα και θα με ενημερώσουν. Του έστειλα άλλες δύο φορές αναφέροντάς τους τα ίδια για να πάρω το ίδιο generic e-mail. Την τέταρτη φορά, προχθές, τους είπα ότι αν δεν μου κάνουν refund έως και χθες, θα καταγγείλω στο Paypal την συναλλαγή ως unauthorized για να πάρω πάλι την ίδια απάντηση αυτούς.

 

Long story short, αυτή τη στιγμή είμαι με τα 3 x €2,83 πίσω στην τσέπη μου, ο λογαριασμός μου στο G2A είναι banned (δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, δεν είχα σκοπό να ξαναψωνίσω από εκεί), ενώ τσίμπησα και μία επίπληξη από το Paypal λέγοντάς μου ότι μου γυρνάνε τα λεφτά πίσω σαν ένδειξη καλής θέλησης, αλλά στο μέλλον να είμαι πιο προσεκτικός γιατί η συναλλαγή δεν ήταν unauthorized (αυτό με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, γιατί χρησιμοποιώ πάρα πολύ το Paypal και είμαι υπόδειγμα ως τώρα στις συναλλαγές μου).

 

Τελοσπάντων, απλά τα γράφω για να σας ενημερώσω ότι το G2A χρήζει πολύ μεγάλης προσοχής. Από δω και στο εξής μόνο από kinguin.net και cdkeys.com θα ψωνίζω, από τα οποία είμαι και πολύ ευχαριστημένος.

 

Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο τους και μη το πάρεις στραβά, αλλά η ιστορία είναι ελλιπής. Πιο πολύ μπερδεύεις παρά ενημερώνεις. Θέλω να πω, για ποιον λόγο σε χρέωσαν 3 φορές χωρίς την έγκριση σου; Και μάλιστα λες ότι πήρες και επίπληξη απ' το paypal γιατί δεν ήταν unothorized? Άρα γιατί να είναι το λάθος δικό τους και όχι δικό σου;

 

Πρόσεξε δεν υποστηρίζω πως λες ψέματα, αλλά δεν το στηρίζεις κιόλας, το γιατί είναι σίγουρο ότι δεν έγινε κάτι λάθος από σένα. Είπες ότι δεν σου απαντούσαν συγκεκριμένα, παρά μόνο με τα αυτόματα emails, δεν σε ενδιέφερε κι εσένα να το ψάξεις λίγο περισσότερο και να βρεις τον λόγο που σε χρέωσαν, πριν πας σε αντιπαράθεση μαζί τους; Για να είναι και πιο ουσιαστική η προειδοποίηση σε μας.

 

Είναι σαν να βγω εγώ να πω για το Kinguin για παράδειγμα, μιας και είπες ότι δεν έχεις πρόβλημα, ότι με χρέωσαν 2 φορές για κάτι και δεν μου απάντησαν ποτέ, μην ξαναψωνίσετε. Πόση σημασία θα δώσεις σε κάτι τέτοιο;

 

Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως τα λέω. Φιλικά

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μια μικρή ιστορία σχετικά με το G2A:

 

Εδώ και καιρό αποφεύγω το G2A. Μου είχε δημιουργήσει την εντύπωση ότι δεν σέβεται και πολύ το προϊόν που διαθέτει προς πώληση. Κάτι το αργοπορημένο support, κάτι μερικά κλειδιά που δεν δούλευαν με την πρώτη και έπρεπε να σταλούν και να ξανασταλούν, είχα αρχίσει να έχω τις αμφιβολίες μου. Τελοσπάντων, έβγαλαν αυτή την monthly προσφορά, είδα το Lords of the Fallen -που το ζαχάρωνα καιρό- στο 1 ευρώ, τσίμπησα και έκανα συνδρομή. Τη δεύτερη φορά όμως οι τύποι πήγαν και με χρέωσαν 3 φορές το ποσό των €2,83, γιατί έτσι γούσταραν προφανώς. Παίρνω ανάποδες και τους γράφω στο helpdesk τους, ότι θέλω άμεσα να γίνουν refund και τα τρία ποσά, καθώς η εμπιστοσύνη μου απέναντί τους εξέπεσε και δεν θέλω να μπλέκω με συνδρομές μαζί τους. Μου απάντησαν με ένα generic e-mail ότι διερευνούν το θέμα και θα με ενημερώσουν. Του έστειλα άλλες δύο φορές αναφέροντάς τους τα ίδια για να πάρω το ίδιο generic e-mail. Την τέταρτη φορά, προχθές, τους είπα ότι αν δεν μου κάνουν refund έως και χθες, θα καταγγείλω στο Paypal την συναλλαγή ως unauthorized για να πάρω πάλι την ίδια απάντηση αυτούς.

 

Long story short, αυτή τη στιγμή είμαι με τα 3 x €2,83 πίσω στην τσέπη μου, ο λογαριασμός μου στο G2A είναι banned (δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, δεν είχα σκοπό να ξαναψωνίσω από εκεί), ενώ τσίμπησα και μία επίπληξη από το Paypal λέγοντάς μου ότι μου γυρνάνε τα λεφτά πίσω σαν ένδειξη καλής θέλησης, αλλά στο μέλλον να είμαι πιο προσεκτικός γιατί η συναλλαγή δεν ήταν unauthorized (αυτό με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, γιατί χρησιμοποιώ πάρα πολύ το Paypal και είμαι υπόδειγμα ως τώρα στις συναλλαγές μου).

 

Τελοσπάντων, απλά τα γράφω για να σας ενημερώσω ότι το G2A χρήζει πολύ μεγάλης προσοχής. Από δω και στο εξής μόνο από kinguin.net και cdkeys.com θα ψωνίζω, από τα οποία είμαι και πολύ ευχαριστημένος.

πρέπει να με αποκαλείτε προφήτη!

είχα γράψει 12/2/17

 

ΣΟ ΚΛΑΣΙΚ

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο τους και μη το πάρεις στραβά, αλλά η ιστορία είναι ελλιπής. Πιο πολύ μπερδεύεις παρά ενημερώνεις. Θέλω να πω, για ποιον λόγο σε χρέωσαν 3 φορές χωρίς την έγκριση σου; Και μάλιστα λες ότι πήρες και επίπληξη απ' το paypal γιατί δεν ήταν unothorized? Άρα γιατί να είναι το λάθος δικό τους και όχι δικό σου;

 

Φαντάζομαι ότι τον ήπιε το σύστημά τους και με χρέωσαν τρεις φορές.

 

Το λάθος δεν είναι δικό μου, γιατί το παραδέχτηκαν και οι ίδιοι ότι έκαναν μαλακία:

 

Dear *********

Greetings,

 

Thank you for contacting G2A Digital Marketplace Customer Support. G2A is a marketplace where Customers have a wide range of products offered by independent sellers.

 

Our specialists are already working on that issue. Please remain patient as soon as the problem will be fixed the refund will be given. We kindly ask for more patience regarding this issue. We fully understand your concern we fully understand that and we apologize for all of the delays.

 

Thank you again for contacting us. We remain at your disposal in case you need any additional assistance.

 

With Best Regards,

 

Kasper S.

 

In order to ensure the best quality of service and to reduce the response time, we kindly ask you to continue to reply in one ticket thread. Thank you very much for your understanding.

 

 

 

Για 8 μέρες επικοινωνούσα ανά δύο ημέρες μαζί τους αναφέροντάς τους ότι δεν έχω πάρει τα χρήματά μου πίσω, για ένα πρόβλημα που ήξεραν ότι υπήρχε και για ένα πράγμα που λύνεται με δύο κλικς στο Paypal. Ε την τελευταία φορά, έπρεπε να διαφυλάξω τα δικαιώματά μου.

 

Από το Paypal φαντάζομαι ότι έφαγα επίπληξη, γιατί θα περίμεναν να καταγγείλω τις δύο επιπλέον χρεώσεις, όχι και τις τρεις. Γιατί η μία ήταν όντως pre-authorized (αφού είχα δεχτεί την συνδρομή).

  • Like 1
Δημοσ.

πρέπει να με αποκαλείτε προφήτη!

είχα γράψει 12/2/17

 

ΣΟ ΚΛΑΣΙΚ

 

Δεν νομίζω ότι έγινε το ίδιο. Τον χρέωσαν 3 φορές την ίδια στιγμή είπε, όχι δεν πήρε χαμπάρι ότι έχει αυτόματη χρέωση συνδρομής κάθε μήνα.

Δημοσ.

Κι εγώ μια απ' τα ίδια, έχω ψωνίσει αρκετές φορές από g2a χωρίς προβλήματα.

 

Ενώ στο cdkeys, που έχω ψωνίσει λίγες φορές, είχαν κάνει κάτι που με είχε χαλάσει. Είχα προβεί σε μια αγορά περίπου 25€ και άρχισαν να μου ζητάν ταυτότητες και τέτοια, τους έστειλα σκαναρισμένη ταυτότητα και δεν τη δέχτηκαν. Ήθελαν φωτογραφία την ταυτότητα με ημερομηνία γραμμένη στο χέρι και τέτοια. Τέλοσπαντων εγώ δεν είχα πάνω μου ταυτότητες και δεν είχα τη δυνατότητα να κάνω αυτά που θέλανε. Δε με πείραξε τόσο ο έλεγχος όσο το ότι πρώτα με χρεώσανε και μετά άρχισαν να ζητάνε αποδεικτικά.

Δηλαδή με αφήνεις να κάνω την παραγγελία και να με χρεώσεις και μετά με κόβεις για ελέγχους; Μεγάλο fail..

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παίδες είναι η 1η φορά που γράφω στο forum, οπότε δεν γνωρίζω αν είμαι στο σωστό topic ή όχι. Ωστόσο, επειδή μέσω του insomnia έχω κατά καιρούς βρει λύσεις σε διάφορα ζητήματα, είπα να ρωτήσω την κοινότητα. 

Φίλος μου αγόρασε μέσω instant-gaming το Syberia 3 το οποίο το πήρε σε μορφή gift-card και μου το έστειλε ως δώρο. Έλαβα 2 e-mail από το instant στα οποία μου παρείχαν έναν κωδικό (gift card τύπου) και μια σχετική ενημέρωση, μέσω του οποίου έπαιρνα το cd-key όταν δινόταν στην κυκλοφορία το game. Το game το κυκλοφόρησε στις 20/04/2017 και εγώ μπήκα να κάνω το activation στο steam το απογευματάκι στις 21/04/2017, με το cd-key που έλαβα κανονικά από το site του instant. Εδώ είναι που σκάλωσε το πράγμα. Το steam με ενημέρωσε ότι πρόκειται για cd-key dublicate και ότι είναι δεσμευμένο/ενεργοποιημένο από άλλο λογαριασμό. 
Μπήκα στο instant ακολούθησα κάποιες τυπικές συμβουλές/οδηγίες που είχε, δεν είχαν αποτέλεσμα και έτσι έβγαλα τα screenshots μου, μίλησα με τον δικό μου, να μου στείλει την απόδειξη πληρωμής, οπλίστηκα με υπομονή και ψυχραιμία και επικοινώνησα μαζί τους. Αρχική απάντηση ήταν μια "κονσέρβα" που με ενημέρωνε ότι θα πρέπει να επικοινωνήσουν(?) με τη steam και για αυτό θα χρειαστούν, Steam_ID/Ονοματεπώνυμο/Ημερομηνία Γεννήσεως. Και κάπου εδώ σκάλωσα. Τους ρώτησα τι και πως και τους είπα ότι δεν πολυψήνομαι να τους τα δώκω... Μου είπαν ότι δεν υπάρχει εναλλακτική γιατί θα πρέπει να ελέγξουν τα λεγόμενά μου και έτσι τους έδωσα Steam_ID και ημερομηνία. 
Πλέον περιμένω απάντηση. Πιστεύετε ότι υπάρχει λόγος ανησυχίας; Γιατί για το Syberia δεν θα τρελαθώ κιόλας, αλλά να χάσω το λογαριασμό μου δεν λέει. Έχει τύχει αντίστοιχο περιστατικό σε κάποιον; 

Προς τους διαχειριστές, αν κρίνετε ότι πρέπει να μπει σε άλλο topic συγγνώμη

Δημοσ.

Γιατί να χάσεις το λογαριασμό σου, έδωσες και το password? Steam ID, ημερομηνία γέννησης κτλ είναι εύκολο να βρεθούν δημόσια για κάποιον, αν ήταν έτσι θα χάναμε όλοι τους λογαριασμούς μας. Το Steam Guard το έχεις ενεργό; Αρκετά τυπικό μου φαίνεται να σου ζήτησαν αυτά τα στοιχεία, δηλαδή πως περίμενες να επιβεβαιώσουν ότι είσαι εσύ και υπάρχει πρόβλημα;

  • Like 1
Δημοσ.

Steam Guard ανοιχτό κανονικά, προφανώς και δεν υπήρχε περίπτωση να δώσω pass, δεν ζητήθηκε κιόλας. Απλά γενικά έχω μάθει να μην εμπιστεύομαι ούτε τη σκιά μου. Περισσότερο με ενδιέφερε να μάθω αν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιον και υπάρχει κάποια συμβουλή επί του θέματος.

Δημοσ.

Steam Guard ανοιχτό κανονικά, προφανώς και δεν υπήρχε περίπτωση να δώσω pass, δεν ζητήθηκε κιόλας. Απλά γενικά έχω μάθει να μην εμπιστεύομαι ούτε τη σκιά μου. Περισσότερο με ενδιέφερε να μάθω αν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιον και υπάρχει κάποια συμβουλή επί του θέματος.

 

Το ότι σου έδωσαν duplicate key σαφώς και είναι κατακριτέο. Δεν έχω παρόμοια εμπειρία για να σου απαντήσω πάνω σ' αυτό, αν θες περίμενε και άλλα παιδιά, αλλά όσον αφορά την ασφάλεια του λογαριασμού σου δεν βλέπω κάτι ανησυχητικό. Τίποτα δεν μπορούν να σου κάνουν με αυτά τα στοιχεία. Και κακώς που δεν σε νοιάζει για το παιχνίδι, να εξαντλήσεις όλη την αυστηρότητα σου και να απαιτήσεις να σου δώσουν legit κλειδί ή επιστροφή χρημάτων.

Δημοσ.

Πρωτη φορα διαβαζω για duplicate key στο instant-gaming :( Σπανια περιπτωση που ομως μπορει να συμβει απο τα κλειδαδικα. Θα βρεθει λυση πιστευω, αν και δεν εχω βρεθει σε παρομοια φαση για να απαντησω. Οτι αγορασα απο εκει, hrk κλπ κλειδαδικα, ηταν fast delivered και δουλευε αψογα. 

Μακαρι να σου λυθει το θεμα και γρηγορα!

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο ζήτημα ποτέ ξανά με κλειδάδικο. Ούτε με G2A, ούτε πόσο δε μάλλον με το instant-gaming. Έχω αγοράσει περίπου 10 παιχνίδια στο σύνολο είτε με τη μορφή gift cards είτε για ιδιόχρηση. Για αυτό και ξενερώνω. Γιατί ζόρικοι καιροί είναι παίδες και φράγκα δεν παίζουν, οπότε για να βγάλεις τη μούρλα σου ψάχνεις πιο οικονομικές λύσεις... Ευχαριστώ παίδες.
Θα σας ενημερώσω σε περίπτωση που υπάρξει κάποια εξέλιξη

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν παίδες. Μου απάντησαν μετά από 2 μέρες. Η απάντηση ήταν ξερή και χωρίς να εμπεριέχει λύση στο πρόβλημά μου: 

"Hello, 

We checked your code, but it's from a stock which is from the editor directly, this is not possible that this one has been already activated when we sent it to you. 
Please check your steam account and be sure that you didn't redeem it on another steam account. 

Regards,
 "

 

Οπότε πλέον βρίσκομαι σε μια θέση που είναι αρκετά δύσκολη. Διότι είτε κάποιος έχει αποκτήσει πρόσβαση στο e-mail μου, είτε έχει αποκτήσει πρόσβαση στο account μου στο instant-gaming. Τελευταία λογική εξήγηση αν αποκλειστούν οι 2 παραπάνω είναι ότι με δουλεύουν ψηλό γαζί και δεν έχω κάποιο τρόπο να τους αντικρούσω. Φαίνεται ότι δεν έχουν και διάθεση να βρουν ουσιαστική λύση στο ζήτημα. Καμιά ιδέα;

Δημοσ.

Εφόσον λένε ότι είναι απ' τον publisher κατευθείαν, δεν έχει την δυνατότητα να τσεκάρει αν και σε ποιο account έχει ενεργοποιηθεί το συγκεκριμένο κλειδί; Μπορεί να λέω και βλακεία, αλλά μου φαίνεται εύκολο να μπορεί να το τσεκάρει ο ίδιος ο publisher.

 

Εφόσον είσαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν έχεις χρησιμοποιήσει τον κωδικό πουθενά, εσύ ή ο φίλος σου που σου το έδωσε, προτείνω να τους ζητήσεις να επικοινωνήσουν με την εταιρία και να ελέγξουν σε ποιο account έχει ενεργοποιηθεί, αλλιώς με αυτή τη λογική μπορούν να ισχυρίζονται το ίδιο για όλους και να δίνουν άκυρους κωδικούς.

 

Όπως κι αυτοί, ούτε εσύ έχεις βεβαιώσεις στα χέρια σου ότι σου πούλησαν legit κλειδί, ας το αποδείξουν λοιπόν πρώτα αυτοί ότι ο κωδικός έχει ενεργοποιηθεί από σένα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...