Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με εγγύηση-doa


manosfp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα πριν 20 μέρες απο Ελληνικό eshop ένα λάπτοπ το οποίο επέστρεψα σε 5 μέρες λόγω προβλήματος στο δεξί ηχείο. Απο το κατάστημα δεν δέχονται αντικατάσταση με σφραγισμένο ή επιστροφή χρημάτων γιατί λένε η Acer δεν έχει τέτοια πολιτική. Έχουν περάσει 25 μέρες απο τότε και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Τι κάνουμε;;;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δημοσ.

Καλα.. πέστους.. να βαλουν την εφανταστη πολιτική της acer που σκαρφίστικαν εκεί που ξέρουν!!

Το μηχανιμα το επεστρεψες μέσα σε λιγότερο απο 8 μέρες οποτε και ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να στο αλλάξουν!!

Πανε εκεί ΑΠΑΙΤΗΣΕ να μιλησεις με κάποιο υπευθηνο, μην τολμησεις να φυγεις αν δεν δεις καποιον και άρχισε να κάνεις χαμό ... απειλες για προστασία καταναλωτη κτλ κτλ..!!

Δημοσ.

ειχες διακιωμα να επιστρεψεις το laptop ακομα και χωρις κανενα προβλημα με πληρη συσκευασια μεσα σε 14 ημερες. Πηγαινε εκει και απαιτησε τα χρηματα σου πισω. Κακως εριξαν το μπαλακι στην acer. Αυτοι ειναι υπευθυνοι ( ο πωλητης) να σου κανουν αλλαγη ή να σου δωσουν πισω τα χρηματα σου καθως σε αυτην την περιπτωση θεωρειται οτι το προβλημα υπηρχε απο την αρχη που σου εδωσαν το προιον. Χωρις χαμους ομως και τα λοιπα. Σοβαρα και με αυτοπεποιθηση ομως δειχνοντας τους οτι γνωριζεις τα δικαιωματα σου και λεγοντας τους οτι αν δεν το κανουν θα κινηθεις νομικα αμεσα, Οπως ειπε το παιδι παραπανω σκαρφιστηκαν μια φανταστικη πολιτικη της acer που τους βολευε.

Δημοσ.

Χρήματα να σου δώσουν πίσω ειναι πολύ δύσκολο αλλα έχουν υποχρέωση να στο αλλάξουν αφου ειναι τόσες λίγες οι μέρες. Όπως ειπαν και τα παιδιά απο πάνω ζήτα να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο και μην κάνεις πίσω οτι και αν σου λένε

Δημοσ.

Παραθέτω την απάντηση τους:

 

Αγαπητέ κύριε,

 

Κάποιοι κατασκευαστές προσφέρουν υπηρεσία DOA κάποιων ημερών για αντικατάσταση στα προϊόντα τους. Η Acer δεν έχει κάποια ανάλογη ρύθμιση για τα προϊόντα της. Κάποια καταστήματα επιλέγουν να παρέχουν κάποια παρόμοια υπηρεσία αλλά αυτό δεν αποτελεί κανόνα στην αγορά. Σε κάθε περίπτωση θα φροντίσουμε να λάβετε πλήρως λειτουργικό προϊόν σε συνεργασία με την εδώ αντιπροσωπία της ACER.

 

Με εκτίμηση

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δημοσ.

Επαναλαμβανω οτι η ευθυνη σε αυτην την περιπτωση την εχει ο πωλητης και ειναι υποχρεωμενος να σου αντικαταστησει το προιον. Εγω θα ζητουσα τα χρηματα μου και θα πηγαινα σε αλλο καταστημα.

Δημοσ.

Τέλος καλο ολα καλά αφου θα γίνει η αλλαγή απο Acer (οπου και αυτο ήθελες) με καινούργιο laptop. Πως γίνεται όμως να μην δίνει η Acer DOA κάποιων ημερών και η αντιπροσωπεία της Acer στην ελλάδα να κάνει την αλλαγή ?

Δημοσ.

Τέλος καλο ολα καλά αφου θα γίνει η αλλαγή απο Acer (οπου και αυτο ήθελες) με καινούργιο laptop. Πως γίνεται όμως να μην δίνει η Acer DOA κάποιων ημερών και η αντιπροσωπεία της Acer στην ελλάδα να κάνει την αλλαγή ?

 

Η κακη εξυπηρετηση δεν πρεπει να επιβραβευεται. Αποψη μου ειναι οτι δε θα πρεπει να δεχτει τιποτα αλλο παρα μονο επιστροφη του αντιτιμου

Δημοσ.

Έλαβα μόλις αυτο:

 

TMHMA SERVICE: ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI TO ΠPOION ME KΩΔIKO xxxxxxxx ΠIΣTΩΘHKE ΣTA xxxxx EURO, ΠOΣO ΠOY MΠOPEITE NA ΣYMΨHΦIΣETE ME NEA ΠAPAΓΓEΛIA

 

Άντε και βρίσκω κάτι άλλο απο αυτούς που με βολεύει. Αν όμως δε βρω; Με το ωραιότατο αυτο σκεπτικό βάζω προϊόντα σε απαιχτες τιμές, στέλνω χαλασμένα προϊόντα και μετα

κόβω πιστωτικά! Μεγάλοι μάγκες!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δημοσ.

Καλά και ο άγιος φοβέρα θέλει άρχισε τις απειλές ότι θα τους κάνεις ρεζίλι σε όλα τα blog κ forums ότι θα πάρεις την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών και απέτησε να δεις τον υπεύθυνο του καταστήματος να σου πω εγώ για πότε θα στο αλλάξουν :)

Δημοσ.

Λογικά το θέμα έληξε αισίως. Αφού μίλησα με υπεύθυνο και φυσικά ανέφερα τα δικαιώματά μου δέχτηκε να μου επιστρέψει τα χρήματα αν δεν βρω κάτι παρόμοιο απο αυτούς. Και μιας και έληξε θετικά, να αναφέρω ότι το κατάστημα είναι το pc1.gr.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...