Προς το περιεχόμενο

Ετησιο service αυτοκινητου


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι πλειοψηφία των αντιπροσωπειών δεν είναι έτσι όμως. Δυστυχώς είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτό που περιγράφεις. Οπότε, μια δοκιμασμένη και καλή «μέση» λύση, είναι να απευθυνόμαστε σε συνεργεία εξειδικευμένα για τα αυτοκίνητά μας - όχι όμως αντιπροσωπείες. Έχουν και αυτά πολλή εμπειρία πάνω στο δικό μας αυτοκίνητο και... δεν είναι γδάρτες.

 

Εγώ το δικό μου ας πούμε, το πάω σε ένα συνεργείο στην Κρήτη που ασχολείται αποκλειστικά με VAG και έχει άριστη φήμη. :)

Δημοσ.

Ερμή στο ένα πόστ γράφεις άλλο και σε επόμενο πόστ,πάλι άλλο.

 

Οπότε δε παίρνω και πολύ σοβαρά τα γραφόμενα σου.

 

Εκτός φυσικά αν δουλεύεις σε αντιπροσωπεία,που φυσικά τους συμφέρει να τα λένε, για να ρημάζουν τα αυτ/τα οταν φύγουν απο την εγγυηση μετά απο 2 χρόνια.

 

Ειναι δυνατόν να λυπηθεί κανείς να πετάξει 4 λίτρα απλό λαδάκι των 5ε το λίτρο στα 10.000;

Η τα 5-6-7ε του φίλτρου βενζίνης με τις σαπίλες που μας πουλάνε; Που το βγάζεις και είναι κάργα βουλωμένο; Ισως το 5.000 ειναι υπερβολή,αλλά σιγά τα λεφτά.(για τη περίπτωση μου πάντα μιλάω).

Η τα 10-15ευρώ των μπουζί;

 

Ελεος. Απλά ΟΛΟΙ πρέπει να ψαχτούν για να μάθουν πόσο κοστίζουν τα ανταλλατικά τους απο το εμπόριο,ώστε να μην τους κλέβουν οι μάστορες.Γιατί έτσι νομίζει ο κόσμος πως το σέρβις του "βγαίνει" ακριβό.

Το ίδιο σέρβις του Ε200 μου,στην αντιπροσωπεία με το φιλικό συνεργείο έχει 150ε διαφορά.Και αν μιλήσω για βαλβολίνες διαφορικών,αυτοματου σαζμαν κτλ, εκει τα νουμερα αλλάζουν τρελά...

 

 

Δεν ειναι μονο τα 5 ευρω που εχει το λιτρο,αν και λιγα μου φαινονται. Εγω για 5-30 θελω τουλαχιστον ενα 50αρικο για τα 4 λιτρα. Επισης ξεχνας τα εργατικα και το φιλτρο λαδιου.

 

Ομοιως και για το φιλτρο βενζινης, εξαρτατα το αμαξι μαζι με τα εργατικα οποτε 5-6-7 ευρω σιγουρα δεν κοστιζει η αλλαγη...

Δημοσ.

Θα αναφερω καποιες τιμες ενδεικτικα να παρουμε μια ιδεα

(ειναι απο παλιοτερα σερβις που εκανα)

 

1.λαδι κινητηρα 10/40 (4 λιτρα) = 12,10 / 2λιτρο χ φπα = 29,7ευρω περιπου

2.φιλτρο λαδιου =2,88 ευρω χ φπα = 3,54 ευρω

3.ροδελα ταπας λαδιου = 0,59 ευρω χ φπα = 0,72 ευρω

4.εργασια αλλαγης λαδιων =14,70 ευρω χ φπα = 18 ευρω

 

ΣΥΝΟΛΟ = 51,96 ευρω (τιμες αντιπροσωπειας)

 

Παμε να δουμε καποιες αλλες εργασιες

 

1.μπουζι μινιον 4κιδα (τεμαχια 4) = 29,88 (και τα 4) χ φπα = 36,75 ευρω

2.υγρα φρενων 500ml = 5,20 ευρω χ φπα = 6,39 ευρω

3.αλλαγη υγρο φρενων = 9 ευρω χ φπα = 11,07 ευρω

4. αλλαγη φιλτρου καθαρου αερα = 9 ευρω χ φπα = 11,07 ευρω

5. φιλτρο καμπινας = 13,95 ευρω χ φπα = 17,15 ευρω

6. φιλτρο βενζινης = 13,68 χ φπα =16,82 ευρω

 

Αυτες οι τιμες ειναι απο την αντιπροσωπεια που παω το δικο μου αυτοκινητο , ανα ετος αλλαζανε κατα ελαχιστο δηλ +- 5-10 ευρω στο συνολο .

Τωρα αν αυτα ειναι ακριβες εργασιες για καποιον που συντηρει τακτικα ενα αμαξι και του κανει μια φορα τον χρονο σερβις τουλαχιστον τα βασικα , ή τα αναλωσιμα ειναι τοσο ακριβα που πρεπει καποιος να τα προμηθευτει απεξω και να τα παει στον μηχανικο για να μην τον πιασουν κοτσο στις τιμες...εεε τι να πω. :-)

Δεν νομιζω να βγαζουν κερδη απο τα αναλωσιμα , τουλαχιστον στις αντιπροσωπειες , αλλα απο τις εργασιες.

Δημοσ.

Δεν νομιζω να βγαζουν κερδη απο τα αναλωσιμα , τουλαχιστον στις αντιπροσωπειες , αλλα απο τις εργασιες.

Εμένα μου φαίνεται εξωφρενική τιμή, 0,72€ για μια ροδέλα.

Είναι 245 δραχμές..

Δημοσ.

Εμένα μου φαίνεται εξωφρενική τιμή, 0,72€ για μια ροδέλα.

Είναι 245 δραχμές..

ελα ντε,να χρεώσει κάποιος ΜΙΑ ροδέλα;... Πρέπει να ειναι μεγαλος λαδεμπορας...

Δημοσ.

Δεν ειναι μονο τα 5 ευρω που εχει το λιτρο,αν και λιγα μου φαινονται. Εγω για 5-30 θελω τουλαχιστον ενα 50αρικο για τα 4 λιτρα. Επισης ξεχνας τα εργατικα και το φιλτρο λαδιου.

 

Ομοιως και για το φιλτρο βενζινης, εξαρτατα το αμαξι μαζι με τα εργατικα οποτε 5-6-7 ευρω σιγουρα δεν κοστιζει η αλλαγη...

 

φίλτατε, ανέφερα κάποιες τιμές για το δικό μου αυτ/το το σαξό. Εννοείται πως δεν ειναι το ίδιο σε όλα τα αυτ/τα. Πχ στο οικογενειακό αναγκαστικά βάζω μπουζί πλατίνας γιατί αυτά φοράει απο το εργοστάσιο.Εξω είναι 10ε φθηνότερα απο την αντιπροσωπεία,δεν εχει διαφορά.

 

Σίγουρα όμως παίρνεις φθηνότερες τιμές εξω απο αντιπροσωπεία.Εξαιρέσεις φυσικά υπάρχουν! όπως πχ σε μια τοπική πεζό, που πραγματικά είναι παμφθηνοι.

Δημοσ.

Ερμή στο ένα πόστ γράφεις άλλο και σε επόμενο πόστ,πάλι άλλο.

 

Οπότε δε παίρνω και πολύ σοβαρά τα γραφόμενα σου.

 

Εκτός φυσικά αν δουλεύεις σε αντιπροσωπεία,που φυσικά τους συμφέρει να τα λένε, για να ρημάζουν τα αυτ/τα οταν φύγουν απο την εγγυηση μετά απο 2 χρόνια.

 

Ειναι δυνατόν να λυπηθεί κανείς να πετάξει 4 λίτρα απλό λαδάκι των 5ε το λίτρο στα 10.000;

Η τα 5-6-7ε του φίλτρου βενζίνης με τις σαπίλες που μας πουλάνε; Που το βγάζεις και είναι κάργα βουλωμένο; Ισως το 5.000 ειναι υπερβολή,αλλά σιγά τα λεφτά.(για τη περίπτωση μου πάντα μιλάω).

Η τα 10-15ευρώ των μπουζί;

 

Ελεος. Απλά ΟΛΟΙ πρέπει να ψαχτούν για να μάθουν πόσο κοστίζουν τα ανταλλατικά τους απο το εμπόριο,ώστε να μην τους κλέβουν οι μάστορες.Γιατί έτσι νομίζει ο κόσμος πως το σέρβις του "βγαίνει" ακριβό.

Το ίδιο σέρβις του Ε200 μου,στην αντιπροσωπεία με το φιλικό συνεργείο έχει 150ε διαφορά.Και αν μιλήσω για βαλβολίνες διαφορικών,αυτοματου σαζμαν κτλ, εκει τα νουμερα αλλάζουν τρελά...

Πού είδες ότι γράφω άλλα αντί άλλων?Τό τί λογίζεις σοβαρό είναι προσωπικό σου θέμα.Δέν εργάζομαι σέ καμμιά αντιπροσωπεία καί τά αυτοκίνητά μου τά συντηρώ μόνος μου,γιατί δέν έχω εμπιστοσύνη σέ κανένα συνεργείο.Τό full synthetic επώνυμο λάδι 5w-40 δέν έχει 5 ευρώ τό λίτρο καί τό απλό ορυκτέλαιο δέν έχει αντοχή γιά 10.000χλμ.Οι περισσότεροι καταναλωτές-οδηγοί ΔΕΝ ψάχνουν ανταλλακτικά στο ελεύθερο εμπόριο γιατί,οί αντιπροσωπείες τούς "παπατζηλικώνουν" ότι αυτά τά ανταλλακτικά είναι "ημιτασιόν" καί δέν είναι καλά.Δυστυχώς δέν είναι ευρέως γνωστό πώς οί βιομηχανίες αυτοκινήτων συναρμολογούν αυτοκίνητα μέ έξαρτήματα κατασκευαστικών οίκων καί τά ανταλλακτικά πού πωλούν οί αντιπροσωπείες,είναι τών κατασκευαστικών οίκων σέ κουτί μέ τήν επωνυμία τής βιομηχανίας αυτοκινήτου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...