Προς το περιεχόμενο

Ετησιο service αυτοκινητου


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειχα παρει περυσι τον Δεκεμβριο ενα ibiza 1.2 του γιου μου 4 ετων με 43000 χλμ και το ειχα παει για service.

Ειχαμε αλλαξει Μπουζι , Φιλτρο λαδιου , Φιλτρο καμπινας , Φιλτρο βενζινης , Λαδια , βαλβολινες , τακακι , δισκοπλακες, Σιαγονες

350 ευρω κοστος.

Τωρα εχει κανει αλλα 5000 χλμ. Τι χρειαζεται αλλαγμα παιδια λογω χρονου κυριως ?

Ευχαριστω.

Δημοσ.

Ειχα παρει περυσι τον Δεκεμβριο ενα ibiza 1.2 του γιου μου 4 ετων με 43000 χλμ και το ειχα παει για service.

Ειχαμε αλλαξει Μπουζι , Φιλτρο λαδιου , Φιλτρο καμπινας , Φιλτρο βενζινης , Λαδια , βαλβολινες , τακακι , δισκοπλακες, Σιαγονες

350 ευρω κοστος.

Τωρα εχει κανει αλλα 5000 χλμ. Τι χρειαζεται αλλαγμα παιδια λογω χρονου κυριως ?

Ευχαριστω.

 

φιλτρα λαδιου/καμπινας/βενζινης/λαδια ειναι τα πιο πιθανα

 

δισκοπλακες με τιποτα , εκτος και αν εφαγε τελειως τα τακακια και εγδερνε την δισκοπλακα μετα...

σιαγονες = πεφτει στην παραπανω κατηγορια με τις δισκοπλακες..οποτε ουτε αυτες...

μπουζια δεν αλλαζουν τοσο συχνα.

 

κοινως αν δεν κανει τιποτα ειδικες διαδρομες πανω στο βουνο να ξεπατωνει τα φρενα , θα αλλαχτουν ΛΟΓΙΚΑ τα πρωτα που εγραψα ΜΟΝΟ.

Δημοσ.

φιλτρα λαδιου/καμπινας/βενζινης/λαδια ειναι τα πιο πιθανα

 

δισκοπλακες με τιποτα , εκτος και αν εφαγε τελειως τα τακακια και εγδερνε την δισκοπλακα μετα...

σιαγονες = πεφτει στην παραπανω κατηγορια με τις δισκοπλακες..οποτε ουτε αυτες...

μπουζια δεν αλλαζουν τοσο συχνα.

 

κοινως αν δεν κανει τιποτα ειδικες διαδρομες πανω στο βουνο να ξεπατωνει τα φρενα , θα αλλαχτουν ΛΟΓΙΚΑ τα πρωτα που εγραψα ΜΟΝΟ.

 

Ευχαριστω...Οχι ολα τα χλμ ειναι σε ασφαλτο και λιγα και με νορμαλ οδηγηση.

 

Κοστος κανα 100ευρω ????

Δημοσ.

Ευχαριστω...Οχι ολα τα χλμ ειναι σε ασφαλτο και λιγα και με νορμαλ οδηγηση.

 

Κοστος κανα 100ευρω ????

 

100-150 ευρω , αναλογως που θα το πας και ποσο θα κοπανησουν τα εργατικα (οσο πιο πολυ μοιαζει το μερο που θα το πας σε αντιπροσωπεια τοσο θα τεινει το νουμερο προς το 150 :) )

 

Αλλα παραπανω δεν νομιζω να παει.

Δημοσ.

Σιγα μην παω αμαξι εκτος εγγυησης σε αντιπροσωπεια...Ξερω ενα μαστορακι απο το 1988 που ειχε το πρωτο μου Sunny πολυ καλο που εχει ανοιξει δικο του συνεργειο και σε αυτον θα παω.Εχει και ο ιδιος Seat Leon.

Για αυτα που ειχε αλλαξει πριν απο 10 μηνες εργατικα ειχε παρει 100 ευρω.

Δημοσ.

Μετά από 1 χρόνο καί 5.000χλμ άλλαγη σέ λάδια και φίλτρο λαδιού μόνο.Τό φίλτρο καμπίνας αντικαθίσταται κάθε 2 χρόνια.Τό φίλτρο βενζίνης δέν θέλει αλλαγή.Συνήθως αντικαθίσταται κάθε 40.000χλμ.Τά υγρά φρένων χρήζουν αντικατάστασης,ανά διετία καί τό αντιψυκτικό υγρό ανά 6 ετη ή 60.000χλμ.

Δημοσ.

Μετά από 1 χρόνο καί 5.000χλμ άλλαγη σέ λάδια και φίλτρο λαδιού μόνο.Τό φίλτρο καμπίνας αντικαθίσταται κάθε 2 χρόνια.Τό φίλτρο βενζίνης δέν θέλει αλλαγή.Συνήθως αντικαθίσταται κάθε 40.000χλμ.Τά υγρά φρένων χρήζουν αντικατάστασης,ανά διετία καί τό αντιψυκτικό υγρό ανά 6 ετη ή 60.000χλμ.

 

Ευχαριστω πολυ.Το ΙΧ δεν θα κανει και πολλα χλμ τους προσεχεις μηνες γιατι ο γιος παει φανταρος.

Δημοσ.

Ειμαι της άποψης, πως η τακτική συντήρηση, συμβάλλει στη μακροζωία του αυτ/του γενικότερα.

 

Οπότε,καλό ειναι μια φορά το χρόνο, να αλλάζεις: λάδια,φίλτρο λαδιού,μπουζί,φίλτρο βενζίνης,φίλτρο καμπίνας (το τελευταίο μπορείς να το φυσάς,αν και χαλάει).

Ισως τα μπουζί να τα αλλάζεις και αργότερα,μιας και δε προκειται για αυτ/το σπορ.

 

Γενικότερα τα ανταλλακτικά αυτά είναι παμφθηνα,οπότε γιατί να αγχώνεσαι...

 

Πολύ χοντρικά τιμές: κοινό λάδι ημισυνθετικό 5-6ε/λιτρο, φίλτρο λαδιού 5-6ε,βενζίνης ελάχιστα ακριβότερο, 4 μπουζι (απλά φαντάζομαι να παίρνει) 10-15ε. Ε βάλε και 30-40ε εργατικα. Ολα αυτά σε μία ώρα γίνονται άνετα.

Κάνει κι ένα έλεγχο ο μάστορας σε ψαλίδια,ακρόμπαρα,πραματα,θάματα,δισκους,τακάκια και καθάρισες.

 

Ερμή, φίλτρο βεζνίνης,με τη σαβούρα που πουλάνε στην ελλάδα για βενζίνη,κάθε 5000χλμ πρέπει να το πετάμε...Για μας τους τυχερούς φυσικά που εχουν εξωτερικα φιλτρα.Γιατί αν εχεις κανα κανουργιο αυτ/το που το χει μεσα στο ρεζερβουαρ μαζί με την αντλία, κλάφτα.

Δημοσ.

Δέν διαφωνώ στό ότι πωλούν κακής ποιότητος καί νοθευμένα καύσιμα.Τό αντικαθιστούμε ένα φίλτρο βενζίνης ανά 5.000χλμ είναι υπερβολικό.Οπως καί ή αντικατάσταση τών απλών μπουζί σέ λιγότερο από 30.000χλμ είναι υπερβολή καί σπατάλη χρήματος.Υπερβολή είναι επίσης ή αντικατάσταση λαδιών ανά 30.000χλμ.Συμφωνώ πώς ή τακτική συντήρηση συμβάλει στήν ομαλή καί απρόσκοπτη λειτουργία τών οχημάτων,όχι όμως ή υπερβολή κάθ'οιονδήποτε τρόπο.

Δημοσ.

Δέν διαφωνώ στό ότι πωλούν κακής ποιότητος καί νοθευμένα καύσιμα.Τό αντικαθιστούμε ένα φίλτρο βενζίνης ανά 5.000χλμ είναι εξαιρετικά υπερβολικό.Οπως καί ή αντικατάσταση τών απλών μπουζί σέ λιγότερο από 30.000χλμ(20.000) είναι υπερβολή καί σπατάλη χρήματος.Υπερβολή είναι επίσης ή αντικατάσταση λαδιών ανά 30.000χλμ.(10.000 μέγιστο,αν το λάδι ειναι φουλ συνθετικό,επίσης ανεξαρτήτως χιλιομετρων,μην αφήνετε τα λαδια σας πανο απο 1-1,5 χρονο))Συμφωνώ πώς ή τακτική συντήρηση συμβάλει στήν ομαλή καί απρόσκοπτη λειτουργία τών οχημάτων,όχι όμως ή υπερβολή κάθ'οιονδήποτε τρόπο.

Δημοσ.

Μετά από 1 χρόνο καί 5.000χλμ άλλαγη σέ λάδια και φίλτρο λαδιού μόνο.Τό φίλτρο καμπίνας αντικαθίσταται κάθε 2 χρόνια.Τό φίλτρο βενζίνης δέν θέλει αλλαγή.Συνήθως αντικαθίσταται κάθε 40.000χλμ.Τά υγρά φρένων χρήζουν αντικατάστασης,ανά διετία καί τό αντιψυκτικό υγρό ανά 6 ετη ή 60.000χλμ.

στην ελλαδα θελει καθε βδομαδα

Δημοσ.

Ερμή στο ένα πόστ γράφεις άλλο και σε επόμενο πόστ,πάλι άλλο.

 

Οπότε δε παίρνω και πολύ σοβαρά τα γραφόμενα σου.

 

Εκτός φυσικά αν δουλεύεις σε αντιπροσωπεία,που φυσικά τους συμφέρει να τα λένε, για να ρημάζουν τα αυτ/τα οταν φύγουν απο την εγγυηση μετά απο 2 χρόνια.

 

Ειναι δυνατόν να λυπηθεί κανείς να πετάξει 4 λίτρα απλό λαδάκι των 5ε το λίτρο στα 10.000;

Η τα 5-6-7ε του φίλτρου βενζίνης με τις σαπίλες που μας πουλάνε; Που το βγάζεις και είναι κάργα βουλωμένο; Ισως το 5.000 ειναι υπερβολή,αλλά σιγά τα λεφτά.(για τη περίπτωση μου πάντα μιλάω).

Η τα 10-15ευρώ των μπουζί;

 

Ελεος. Απλά ΟΛΟΙ πρέπει να ψαχτούν για να μάθουν πόσο κοστίζουν τα ανταλλατικά τους απο το εμπόριο,ώστε να μην τους κλέβουν οι μάστορες.Γιατί έτσι νομίζει ο κόσμος πως το σέρβις του "βγαίνει" ακριβό.

Το ίδιο σέρβις του Ε200 μου,στην αντιπροσωπεία με το φιλικό συνεργείο έχει 150ε διαφορά.Και αν μιλήσω για βαλβολίνες διαφορικών,αυτοματου σαζμαν κτλ, εκει τα νουμερα αλλάζουν τρελά...

Δημοσ.

Δεν ειναι ολες οι αντιπροσωπειες ή ολα τα σερβις των αντιπροσωπειων (πολλες φορες και των ιδιων αντιπροσωπειων) το ιδιο σκατα.

 

Υπαρχουν και σωστες , υπαρχουν και αυτες που θα σε κλεψουν.

 

Εγω προσωπικα δεν το φυσαω το χρημα αλλα το παω παντα σε αντιπροσωπεια. Για τους εξης λογους

 

1.για να ΜΗΝ καθομαι να κανω αλγοριθμους στα ποσα αλλαζει το ενα και στα ποσα αλλαζει το αλλο.

2.Γιατι μεχρι τωρα το αμαξι λειτουργει και δεν εχει βγαλει βλαβη απο "υπαιτιοτητα του μηχανικου"

3.Γιατι παρολο που τους αφηνω εν λευκω "αλλαχτε τα ολα , ή αλλαχτε οτι πιστευετε οτι πρεπει να αλλαχτει" , ποτε δεν το εκμεταλλευτηκαν και παντα αλλαζανε ο,τι επρεπε.

Χαρακτηριστικο παραδειγμα αυτου που λεω ειναι που πηγα μια φορα και τους ελεγα "αλλαχτε μου τον ιμαντα , γιατι ετσι γουσταρω" , ενω δεν ηταν η ωρα του.Και αρνηθηκαν να μου τον αλλαξουν , μου ειπαν οταν συμπληρωθουν τα χιλιομετρα θα στον αλλαξουμε.

Ή σε καταστασεις "αλλαχτε οποια τακακια νομιζετε οτι πρεπει" .Ποτε δεν αλλαξανε τα παντα , αλλα μονο οσα επρεπε.

4.Γιατι αν το συνεργειο της γειτονιας εχει φτιαξει στον μηνα 5 σαν το δικο μου , στην αντιπροσωπεια εχουν ασχοληθει με 105 σαν το δικο μου.

5.Γιατι αν μου χαλασει κατι στο αμαξι η αντιπροσωπεια θα την σκισει η "μαμα εταιρια".

 

Δεν κατακρινω τα συνεργεια της γειτονιας , αν εχει βρει καποιος σωστο και φθηνο και κανει και καλη δουλεια στο αυτοκινητο του , μαζι του και γω , η καλυτερη λυση ειναι αυτη.

Επισης κατι ψιλολογια που απο θεμα τιμης ειναι ψιχουλα δεν ειναι και τοσο ΚΑΚΟ να αλλαζονται σε καθε σερβις ή τελοσπαντων ανα τακτα χρονικα διαστηματα.

Οχι δεν εχω γνωστο/φιλο που δουλευει σε αντιπροσωπεια :)

Ναι μπορει να ειμαι τυχερος εγω με την εν λογω αντιπροσωπεια , το δεχομαι.

 

Αυτα :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...