KilliK Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Εμεις ειμαστε πιο προσεκτικες οδηγοι και παμε πιο σιγα,κτλ. τριχες.αν μη τι αλλο οι γυναικες ειναι πολυ πιο απερισκεπτες και απροσεχτες απο τους αντρες οδηγους. ειναι και επιστημονικα αποδεδειγμενο αυτο.
akpe Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Βασικά αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι γυναίκες στην οδήγηση είναι πως η υπερβολικά αμυντική οδήγηση (read: πηγαίνω με -10 από το όριο, φρενάρω στη βουλιαγμένης γιατί είδα πεζό/αυτοκίνητο στα 300 μέτρα κ.ο.κ.) είναι εξίσου επικίνδυνη με την υπερβολικά επιθετική.
saya Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Βασικά αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι γυναίκες στην οδήγηση είναι πως η υπερβολικά αμυντική οδήγηση (read: πηγαίνω με -10 από το όριο, φρενάρω στη βουλιαγμένης γιατί είδα πεζό/αυτοκίνητο στα 300 μέτρα κ.ο.κ.) είναι εξίσου επικίνδυνη με την υπερβολικά επιθετική. Αλλα ατυχημα ομως προκαλεις πηγαινοντας με 50 και αλλο με 120. Με 50 αντε να σπασεις κανενα φαναρι και να σε βρισει ο απο πισω.Με 120 χαιρετα μου τον πλατανο ..
akpe Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Αλλα ατυχημα ομως προκαλεις πηγαινοντας με 50 και αλλο με 120. Με 50 αντε να σπασεις κανενα φαναρι και να σε βρισει ο απο πισω.Με 120 χαιρετα μου τον πλατανο .. Σύμφωνα με την ΓΑΔΑ η πλειοφηφία των θανατηφόρων ατυχημάτων συμβαίνει εντός πόλεως και σε ταχύτητες μικρότερες των 60χαω. Αυτό που λες ισχύει μεν, δεν είναι απαραίτητο όμως οτι θα βγείς σώος και από ατύχημα με 50χαω
saya Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Σύμφωνα με την ΓΑΔΑ η πλειοφηφία των θανατηφόρων ατυχημάτων συμβαίνει εντός πόλεως και σε ταχύτητες μικρότερες των 60χαω. Αυτό που λες ισχύει μεν, δεν είναι απαραίτητο όμως οτι θα βγείς σώος και από ατύχημα με 50χαω Που το λεει αυτο η γαδα.Εχει σαιτ η γαδα;
akpe Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Αν δεν το λέει η αστυνομία αυτό ποιός θα μας το πεί; Αυτή και το υπουργείο συγκοινωνιών είναι αρμόδιοι. Στατιστικά βρίσκεις στο astynomia.gr αλλά η ανάλυση θα πάρει ώρες. Αν βρω ποιό ήταν θα ποστάρω ένα ντοκυμαντέρ που είχε παίξει ο σκαι πέρσυ που ανέλυε το συγκεκριμένο. Με μια γρήγορη ματιά (για το 2010): Ως προς τις αιτίες, τα θανατηφόρα δυστυχήματα οφείλονταν: 185 στην υπερβολική ταχύτητα, 154 στην κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, 134 στην οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, 88 στην παραβίαση προτεραιότητας, 76 στην απόσπαση προσοχής, 19 στο αντικανονικό προσπέρασμα, 353 στα λοιπά αίτια που σχετίζονται με οδηγική συμπεριφορά (μέθη κ.λπ.) 185-824. Και τα περισσότερα από αυτά (όλα μαζί) έγιναν σε επαρχιακούς δρόμους όπου κάλλιστα θα μπορούσαμε να υποθέσουμε οτι η πλειοψηφία τους θα ήταν λόγω ταχύτητας. Οπότε δεν σκοτώνει μόνο η υπερβολική ταχύτητα Δεν χρειάζεται βέβαια και πολύ σκέψη. Άπειρα φανάρια και στοπ για να παραβιάσεις και πολύς κόσμος γύρω σου για να πάρεις στο λαιμό σου. Εντωμεταξύ είναι κοινό μυστικό πως ακόμα και σε σύγκρουση με 25χαω (αμάξι με αμάξι, γιατί με πεζό/ποδηλάτη/αναβάτη και στα 10 μπορείς να τον σκοτώσεις) μπορεί να υπάρξει τραυματισμός πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που φανταζόμαστε, κυρίως στον λαιμό, ενώ ακόμα και με 30χαω αν ο πίσω επιβάτης δεν φοράει ζώνη πέφτει πάνω σου με δύναμη τρεισίμιση τόνων. Do the math.
KilliK Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 το mega νομιζω ειχε κανει το ντοκυμανταιρ.
saya Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Πηγη για αυτο που εγραψες για την γαδα σε ρωτησα. Μην μου απαντας με υπεκφυγες. Δεν σε βοηθαει . Παλι το 1/3 γραφει στο αρθρο οτι προκαλοπυνται απο την υπερβολικη ταχυτητα ειναι τεραστιο ποσοστο.
akpe Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 το mega νομιζω ειχε κανει το ντοκυμανταιρ. Μπας και θυμάσαι τίτλο; Πηγη για αυτο που εγραψες για την γαδα σε ρωτησα. Μην μου απαντας με υπεκφυγες. Δεν σε βοηθαει . Καλή αποκρυπτογράφηση. Παλι το 1/3 γραφει στο αρθρο οτι προκαλοπυνται απο την υπερβολικη ταχυτητα ειναι τεραστιο ποσοστο. Το θέμα είναι για ποιά ποσοστά μιλάει για το 1/3, που αναφέρονται αυτά και πότε βγήκαν. Διάβασε πάλι πιο προσεκτικά: Κώστας Μοσχονάς, εφ. Ελευθεροτυπία, 5/6/2003 Η Ελλάδα εξακολουθεί να έχει τα πρωτεία στους θανάτους από τροχαία δυστυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που δόθηκαν χθες στη δημοσιότητα. [...] Σύμφωνα με την Επιτροπή, τα τροχαία αποτελούν τη βασική αιτία θνησιμότητας των Ευρωπαίων ηλικίας κάτω των 45 ετών!!! Τα περισσότερα τροχαία οφείλονται στην υπερβολική ταχύτητα (1/3 των σοβαρών ατυχημάτων), στην κατανάλωση αλκοόλ, ναρκωτικών (10.000 νεκροί ετησίως), στη μη χρήση ζώνης ασφαλείας ή προστατευτικού κράνους και στην ανεπαρκή προστασία που παρέχουν τα οχήματα. Διαφορετικό δείγμα (ευρωπαίοι πολίτες κάτω των 45 ετών), διαφορετική μέτρηση (των σοβαρών ατυχημάτων, όχι απαραίτητα θανατηφόρων), διαφορετικά στατιστικά. Μην τα μπλέκεις. Πιες λίγο καφέ πρώτα. Αν πάρουμε στοιχεία του 2010 (πάνω-πάνω), μόλις τα 185 (από τα 824!!!) θανατηφόρα τροχαία οφείλονται σε υπερβολική ταχύτητα. Αν αυτό το θεωρείς πλειοψηφία...
saya Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Kαλε μου ,σε ρωτησα που διαβασες αυτο για την γαδα που ανεφερες οτι τα πιο πολλα ατυχηματα γινονται σε επαρχια και κατω απο τα 50 χμ .Οχι να μου δειξεις κατι απο την γαδα γενικα που λεει οτι το 1/3 των ατυχηματων προερχονται απο υπερβολικη ταχυτητα.Αν το παρουσιαζες αυτον τον ισχυρισμο ως εργασια καπου θα στον απορριπταν ως τελειως αστηριχτο .Αλλο ισχυριζεσαι, αλλο αποδεικνυεις. Βασικα αυτο που αποδεικνυεις καταρριπτει αν το σκεφτεις καλα , μερος αυτου που ισχυριζεσαι.
YiN Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Eσύ πηγές γι'αυτά που γράφεις έχεις σάγια; Πάντως να πω την αλήθεια μου, έχω την αίσθηση ότι τα λίαν επικίνδυνα καυλοτίμονα άντραι είναι συνήθως... Βέβαια και τις δύο φορές που με έχουν τρακάρει ήταν γυναίκες, μικροζημιές αλλά ΠΟΛΥ ηλίθια τρακαρίσματα αδερφέ μου.
akpe Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Kαλε μου ,σε ρωτησα που διαβασες αυτο για την γαδα που ανεφερες οτι τα πιο πολλα ατυχηματα γινονται σε επαρχια και κατω απο τα 50 χμ .Οχι να μου δειξεις κατι απο την γαδα γενικα που λεει οτι το 1/3 των ατυχηματων προερχονται απο υπερβολικη ταχυτητα.Αν το παρουσιαζες αυτον τον ισχυρισμο ως εργασια καπου θα στον απορριπταν ως τελειως αστηριχτο .Αλλο ισχυριζεσαι, αλλο αποδεικνυεις. Βασικα αυτο που αποδεικνυεις καταρριπτει αν το σκεφτεις καλα , μερος αυτου που ισχυριζεσαι. Ερμ, ποιά επαρχία; Μέσα σε αστικά κέντρα λέμε! Το οποίο (μαζί με τα περι ταχύτητας) βγήκε από το εν λόγω ντοκυμαντέρ αλλά βγαίνει και εύκολα βάσει κοινής λογικής. Περισσότερα αμάξια, άνθρωποι, διασταυρώσεις, φανάρια, στοπ και τα ρέστα. Θέλεις την ακριβή φρασεολογία του παρουσιαστή δηλαδή; Δεν την θυμάμαι, έχουν περάσει και καναδυο χρόνια. Κάτι along the lines of "σύμφωνα με στοιχεία της τροχαίας/υπουργείου τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία συμβαίνουν μέσα στην πόλη, με μικρή ταχύτητα και σε κοντινές αποστάσεις." Και για να μην μπερδευτείς πάλι, όταν λέμε μικρή ταχύτητα δεν εννοούμε 30. Εννοούμε (φαντάζομαι) μέσα στο όριο. Πιος κινδυνεύει περισσότερο να σκοτωθεί δηλαδή; Αυτός που τρέχει με 160 μόνος του στην εθνική ή αυτός που τρέχει με 80 στην Βουλιαγμένης; Που υπάρχουν περισσότεροι επικίνδυνοι παράγοντες; Στα ποσοστά της υπερβολικής ταχύτητας σου απάντησα με νούμερα στο τέλος του προηγούμενου post μου. Εντωμεταξύ δεν ήξερα πως εδώ παραδίδουμε εργασίες, είχα την εντύπωση πως απλά λέμε την άποψή μας... @Killik μάλλον δεν ήταν το μέγκα, αυτοί είχαν γυρίσει στους Πρωταγωνιστές ενα σχετικά με τα νεανικά τροχαία (με συμπαρουσιαστή τον Σπύρο Παπαδόπουλο αν θυμάμαι καλά) που είχε διαφορετική προσέγγιση στο θέμα. Εκτός αν αναφέρθηκε και σε αυτό το ίδιο.
YiN Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Εγώ πάντως σημειώνω και την επικινδυνότητα των γέρων ε. Με έχει χτυπήσει πεζή ένας παππούς, δεν έβλεπε, δεν άκουγε, τι σκατά έκανε με το τιμόνι στο χέρι δεν ξέρω.
akpe Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Επανεξέταση στα 65 σου λένε μετά. Ναι, αμέ...
YiN Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 @@ επανεξέταση. Όσο σοβαρές είναι και οι κανονικές εξετάσεις. Το γελοίο του θέματος είναι ότι θα κοπείς αν ξεχάσεις να λύσεις το χειρόφρενο, αν δεν κάνεις σωστά το παρκάρισμα ή την οπισθογωνία - αν δε λαδώσεις τέλος πάντων. Και αυτοί είναι οι σοβαροί κίνδυνοι στο δρόμο. Θυμάμαι το μεγαλύτερο μέρος των μαθημάτων οδήγησης που έκανα ήταν παρκάρισμα και οπισθογωνία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.