papajo_r Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Εν μέρη δεν διαφωνώ... αλλα έχεις τις αντίθετες παρωπίδες από αυτές που κατηγορείς τους άλλους πως φορούν. Καταρχήν η τέχνη είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον ερωτα.. γιατί έχει ως βάση το συναίσθημα χωρίς συναίσθημα δεν μπορείς να έχεις ανάγκη για τέχνη. Οποτε τον ορο "καψουροτράγουδα" δεν τον δέχομαι τουλάχιστον όχι ως υποτιμητικό. Εξάλλου μην ξεχνάς ότι και αυτοί που αναφέρεις έχουν όλοι τους τραγούδια για τον ερωτα. Τώρα το να συγκρίνουμε πχ το "αγάλματα" με το "ερωτικό" δεν έχει νόημα όχι επειδή το δεύτερο είναι πιο πλούσιο κομμάτι (από θέμα ενορχήστρωσης) αλλα γιατί δεν έχει νόημα να συγκρίνεις την τέχνη με την τέχνη.. είναι σαν να συγκρίνεις την παπαρούνα με το λιλιουμ. και τα 2 ειναι λουλουδια και εχουν το δικό τους κάλλος ανεξάρτητα από το αν η παπαρούνα από τεχνικής άποψης είναι πιο "απλό" λουλούδι. Όσο τώρα για τον συνονόματο με τον σφακιανάκη τον μαυρουδή αλλά και τους άλλους... ένταξη ισως δεν είναι το ίδιο. Πάντως και ο νότης αν και ίσως όχι κορυφαίος έχει αξιόλογες ικανότητες... δεν μπορεί ο καθένας να ερμηνεύσει όπως αυτός άρα έχει και το κάλλος που χρειάζεται ενας καλλιτέχνης. Και θα το ξαναπώ.. πέφτουν εδώ πολλοί στην παγίδα.. θέλουν να πουν "τα δικά τους" η ερώτηση του topic δεν είναι αν ο σφακιανάκης είναι το απόλυτο είδωλο ή κορυφαία φωνή ή ο σημαντικότερος έλληνας καλλιτέχνης.. αλλα το ΑΝ ΕIΝΑΙ καλλιτέχνης και ναι, είναι! Όχι ο σημαντικότερος.. όχι ο κυριότερος όχι ο πιο προικισμένος.. αλλα ούτε και ο τελευταίος. Το να τον συγκρίνουμε με άλλους καλλιτέχνες είναι off topic και ανούσιο.
Timonkaipumpa Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Τραγουδιστής είναι. Καλλιτέχνης όχι. Η τέχνη είναι κάτι συγκεκριμένο και το ανέφερα. Το να αξιώνει κανείς ότι αυτό που του αρέσει είναι τέχνη είναι ολωσδιόλου λάθος και αστήριχτο. Δεν σημαίνει πως ό,τι αρέσει σε κάποιους είναι και τέχνη. Έτσι, αφενός οι παρωπίδες είναι απλά φορεμένες, και με "πιρτσίνια", σε όσους θέλουν να λένε πως αυτό που τους αρέσει είναι τέχνη (γιατί, ίσως, δεν αντέχουν να μην είναι) και αφετέρου τα ερωτικά τραγούδια - μουσικά κομμάτια δεν είναι καψουροτράγουδα. Είναι εντελώς κρίμα, εν έτη 2011, κάποιοι να νομίζουν ότι η ευτελής, εντελώς ζωώδης και πέρα ως πέρα μακριά από τα ιδανικά του έρωτα έκφραση της καψούρας είναι ισοδύναμη με αυτόν. Κρίμα. Θα τους παραπέμψω στους ΚΑΛΛΙτέχνες που τα λένε καλύτερα από εμένα. Μπορεί να έχει ωραία φωνή, που (γούστα είναι) για κάποιους έχει. Αυτό όμως δεν τον κάνει καλλιτέχνη. Ούτε και το γεγονός πως έκανε προσωπικές επιλογές. Με την ίδια λογική, των προσωπικών επιλογών, θα πρέπει να τις σταθμίζουμε σε κάθε ένα καλλιτέχνη (πραγματικό καλλιτέχνη) ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Για αυτό, η καραμέλα των προσωπικών επιλογών θα ήταν προτιμότερο, από το να πιπιλίζετε όποτε συμφέρει κάποιους, να φτυστεί επιτέλους. Έτσι, ναι, ο Σφακιαννάκης έχει ωραία, για κάποιους, φωνή. Όπως και τόσοι του σύγχρονου "θεαθήναι". Αυτό όμως δεν τους κάνει καλλιτέχνες. Ούτε τώρα, ούτε τότε, ούτε ποτέ. Μπορεί μερικοί να θέλουν να πιστεύουν ότι ο Σφακιαννάκης και ο κάθε Σφακιαννάκης είναι καλλιτέχνης. Ποιος είπε όμως ότι η τέχνη είναι για όλους (πλέον); Υ.Γ. Ελπίζω το ύφος του post να γίνει κατανοητό και να μην θεωρηθεί "επιθετικό".
papajo_r Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Επειδή μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω η δεν θέλεις να καταλάβεις θα στο δείξω με εικόνες αυτό: Το έχει κάνει καλλιτέχνης. και αυτό: το έχει κάνει καλλιτέχνης... και οι 2 είναι καλλιτέχνες.. όλα τα αλλα είναι υποκειμενικά θέματα και ζητηματα συγκρισης δεν αλλαζουν την ουσια ομως.. δηλαδη οτι και τα δύο ειναι καλλιτεχνήματα. και θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν τόσο παρωπίδες όσο και πιρτσίνια... αλλα επίσης θα σε συμβούλευα να βάλεις λίγο τα χερια στο πρόσωπο σου να το ψηλαφήσεις και μετά να κοιταχτείς στον καθρέφτη για σημάδια γιατί καμια φορα δεν ξέρεις τι μπορεί να ανακαλύψεις... [και εγώ εντελώς φιλικά το λέω]
Timonkaipumpa Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 και θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν τόσο παρωπίδες όσο και πιρτσίνια... αλλα επίσης θα σε συμβούλευα να βάλεις λίγο τα χερια στο πρόσωπο σου να το ψηλαφήσεις και μετά να κοιταχτείς στον καθρέφτη για σημάδια γιατί καμια φορα δεν ξέρεις τι μπορεί να ανακαλύψεις... Επειδή, και ως συνήθως, οι θιγόμενοι από την αλήθεια αρχίζουν προσβολές... θα το σταματήσω εδώ. Δεν βλέπω το λόγο να αλλάξουν μερικοί - ορισμένοι αντιλήψεις.. Ούτως ή άλλως... το ξαναέγραψα... Πλέον, η τέχνη δεν είναι για όλους. Είναι μεγάλη η απόσχιση από την παιδεία... έτσι που το πλήθος του κόσμου που μπορεί να έχει εκπαίδευση αλλά όχι παιδεία είναι πολύ, πλέον. Για αυτό... η τέχνη δεν είναι για όλους, πλέον.
papajo_r Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου (κάνοντας μια μικρή διόρθωση όλα αυτά δεν δύναται να τα έχουν όλοι) απλά λυπάμαι που δεν μπορείς να δεις τι γραφεις και κάτω από ποιές συνθήκες το γραφεις.
iparou Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2011 (επεξεργασμένο) OK... Ο Νότης, μάλλον είναι Θεός... http://www.youtube.com/watch?v=vlv17ual7RY&feature=related ..... Υ.Γ. : Τα comments λένε όλη την ιστορία... Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2011 από iparou
iparou Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2011 Και θα κλείσω με κάτι που είπε ο ίδιος... "Από παιδί μαθαίνει του τραγουδιού την τέχνη, και ίσως κάποια μέρα τον πούνε Καλλιτέχνη..." http://www.youtube.com/watch?v=fQh0l_2O2Gc&t=1m7s
Mika Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2011 εγω θα κλεισω με κάτι που είχε πει σε μια σπάνια στιγμή ειλικρίνιας και ανθρωπιάς, σε ενα τόπο μακρινό στην βόρεια Ελλάδα, ένα μελαγχολικό βράδυ του παρελθόντος: "Θα κατεβειτε απο τα τραπεζια ή πρεπει να το πω στα βουλγάρικα για να το καταλαβετε;"
Dimitrios_1989 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2011 Για εμένα ένας καλλιτέχνης ποτέ δε θάβει άλλους συναδέλφους του ασχέτως το τί έχουν επιλέξει να κάνουν. Για εμένα έπεσε πολύ άρα πλέον δεν αξίζει σαν τραγουδιστής
insomniaK Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2011 (επεξεργασμένο) [...] αυτό που νιώθει κανείς μέσα το μαγαζί δεν περιγράφεται. Πραγματικά, κάθε φορά που πηγαίνω, έρχονται στιγμές που πιάνω τον εαυτό μου να τον ακούει αποσβολωμένος, με το βλέμμα μου καρφωμένο στο πουθενά και το μυαλό να ταξιδεύει μακριά. Αισθάνεσαι πως ξεφεύγεις, ξεχνιέσαι, απολαμβάνεις... Προκειται, ειλικρινά, για μοναδική εμπειρία ζωής. Στον Σφακιανάκη δεν πας για να διασκεδάσεις και να χορέψεις.. Πας για να ακούσεις και να ταξιδέψεις... [...] 1. Να παίρνεις κοκακόλα, σφραγισμένη, βλέπεις οράματα. 2. Κι εγώ έχω πάει στο Σφακιανάκη, αμέ. Κάναμε χοροεσπερίδα εκεί με το σχολείο. Ακόμα θυμάμαι την Ελενίτσα από το Γ2 που με έπαιζε, το καριολάκι. 3. Ο Σφακιανάκης έδωσε 10-12 μεγάλες ερμηνείες (σε επανεκτελέσεις κυρίως), μεγάλες για το είδος που του τα τσεπώνει, από εκεί και πέρα δε νομίζω πως υπάρχει κάτι στην τέχνη που το δημιούργησε και θα κληροδοτήσει στους επόμενους. Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2011 από insomniaK
aworldinagrainofsand Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2011 Κακιτέχνης είναι. +1 , γιατί όποτε τον πετυχαίνω καμιά φορά στο ραδιόφωνο νομίζω ότι γκαρίζει ! Βέβαια , περί ορέξεως .. !
carlmikaze Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2011 Μεγάλο θρεντ και συγκλονιστικό τρολλάρισμα του user iparou, από τα καλύτερα που έχω δει ποτέ στο ίντερνετ, ειδικά αυτό Πηγαίνοντας ανελλιπώς και αδιαλείπτως στα "μπουζούκια"¨τα τελευταία 5 χρόνια (αρκετές φορές το μήνα), θεωρώ ότι τα μαγαζιά που εμφανίζεται ο Σφακιανάκης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ. Δεν είναι Frangelico, Romeo, Posidonio, Εμπατή, Skyladiko κ.ο.κ. Υπάρχουν ορισμένες στιγμές που ο Σφακιανάκης θυμίζει μπουζούκια (αναφέρομαι στο λαϊκό-χορευτικό κομμάτι του προγράμματός του), αλλά όλες τις υπόλοιπες, αυτό που νιώθει κανείς μέσα το μαγαζί δεν περιγράφεται. Πραγματικά, κάθε φορά που πηγαίνω, έρχονται στιγμές που πιάνω τον εαυτό μου να τον ακούει αποσβολωμένος, με το βλέμμα μου καρφωμένο στο πουθενά και το μυαλό να ταξιδεύει μακριά. Αισθάνεσαι πως ξεφεύγεις, ξεχνιέσαι, απολαμβάνεις... Προκειται, ειλικρινά, για μοναδική εμπειρία ζωής. Στον Σφακιανάκη δεν πας για να διασκεδάσεις και να χορέψεις.. Πας για να ακούσεις και να ταξιδέψεις... ΑΥΤΗ είναι η διαφορά από τα υπόλοιπα μπουζούκια. Φεύγοντας από το μαγαζί αισθάνεσαι πραγματικά κενός, άδειος, έχοντας αφήσει πίσω σου προβλήματα, έννοιες, στεναχώριες. ΚΑΘΑΡΣΗ ! Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω... The Sfakianakis effect.. ειλικρινά εύγε Σε άλλα νέα, βρίσκομαι διακοπές το 2003 σε ένα όμορφο ελληνικό νησί, και η παρεάρα μου θέλει να πάμε σε ένα μαγαζί που διατηρεί δύο χώρους, ένα μεγάλο που είναι ο πολύς ο κόσμος και παίζει ΞΕΝΑ, με ένα μικρό χώρισμα που οδηγεί στον δεύτερο ηχητικά απομονωμένο -και αισθητά μικρότερο- χώρο που βαράει ΕΛΛΗΝΙΚΑ, και ενίοτε ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ. Εγώ at the moment ήμουν ο_υπερχρήσιμος_τύπος_που_κάθεται_στο_τραπέζι_ή_στο_μπαρ_και_προσέχει_τα_πράγματα_αυτών_που_χορεύουν και ταυτόχρονα αυτός_που_περιμένει_καρτερικά_να_φύγει_από_αυτό_το_μέρος. Κατά τα τελειώματα της βραδγιάς, και ευρισκόμενοι στο ελληνικό μέρος του μαγαζιού, παρατηρώ όλο το βράδυ πως είμαστε στριμωγμένοι όσο δεν πάει, ενώ ένα τραπέζι είναι reserved αλλά άδειο, όταν ξαφνικά μπάινει μέσα ο Notis με δύο φουσκωτούς και ένα φίλο του και κάθονται και παίρνουν τις ποτάρες τους και κοζάρουν ήρεμοι δεξιά και αριστερά. Στην αρχή νόμιζα πως δεν ήταν αυτός και πως είχα πιει πολύ, αλλά αυτό το κίτρινο γυαλί σε συνδυασμό με αυτή τη macho φάτσα και εκείνο_το_ΚΟΜΠΟΛΟΙ δεν συναντάται δεύτερη φορά σε αυτό το πλανητικό σύστημα. Περίπου χίλιαδιακόσια δευτερόλεπτα μετά, μια παρέα δίπλα στον Notis, θέλοντας μάλλον να εορτάσει κάτι (και ενώ στο μαγαζί παίζει κομμάτι του -πάντα ανέκφραστου και υπεράνω- Notis και όλο το ελληνικό παρτ ΝΙΩΘΕΙ), ανοίγει μια σαμπάνια κουνώντας την πάνω κάτω με τον ιδιαιτέρως γνωστό σε όλον τον αντρικό ενθουσιασμό τρόπο, και κατα το ΠΛΑΦ που μοιράζει σαμπάνια σε όλους τους -αρκετά καθυστερημένους- παρευρισκόμενους, ένα μικροσταγονίδιο μάζας 10^-6kg εκτοξεύεται υπό γωνία 47μοιρών, και εκτελώντας οριζόντια βολή καταλήγει στην Παλάμη Του Άρχοντα Με Τα Κίτρινα Μάτια. Μηχανικά, σαν να έπαιζε κάποιο σκετς, το ίδιο δευτερόλεπτο σηκώνεται ΑΠΟΤΟΜΑ, μαζί με τους άλλους τρεις, και αηδιασμένοι εξαφανίζονται. Αυτά για τον άνθρωπο Notis σαν καλλιτέχνης λολ
_BASSstarlet_ Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2011 το κίτρινο γυαλί σε συνδυασμό με αυτή τη macho φάτσα και εκείνο_το_ΚΟΜΠΟΛΟΙ Αμέσως μου έφερε στο μυαλό, την εικόνα του Σεφερλή.. Άσχετοσχετικό, ένα ενδιαφέρον thread "ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ" και Σφακιανάκης ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα