thanocaster Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Μπαίνουμε σε λούπα. Κι εγώ την άποψή μου την είπα παραπάνω και πολύ καλά κάνουμε και διαφωνούμε. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πρέπει να το αναλύσω περαιτέρω, όταν έχω ξεκάθαρα τοποθετηθεί επί του φλέγοντος αυτού θέματος. Τις ταμπέλες τις βλέπω να μου μπαίνουν από τον Σέλλερζ που από εδώ και πέρα όταν θα διαφωνούμε σε μουσικό θέμα θα μου λέει "Εσύ να πας να ακούσεις Σφακιανάκη!" Λούσιφερ, μπορώ να τρολλάρω καλύτερα από αυτό, αν το ήθελα. Τόση εμπιστοσύνη μου έχεις;
YiN Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δε μπας να ακούσεις κανα Σφακιανάκη λέω 'γω; Το καταλάβαμε όλοι το γούστο σου. Άντε τράβα.
deesnider Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Τώρα μιλάμε! Εγώ, αντίθετα, τους θεωρώ αμφότερους τεράστιων φωνητικών δυνατοτήτων τραγουδιστές, άσχετα αν μ' αρέσουν ή όχι τα τραγούδια τους. Κάποια μ' αρέσουν και κάποια είναι τελείως εκτός του γούστου μου, δε μπορώ όμως να μη διακρίνω την ικανότητα και την άνεση ενός τραγουδιστή να ανεβάζει και να κατεβάζει τη φωνή του (σχεδόν) όσο θέλει. Αυτή ήταν ουσιαστικά η αιτία της ένστασής μου, σχετικά με το Σφακιανάκη: Ότι δε διαθέτει αυτό το εύρος φωνής που θα του επέτρεπε να συμπεριληφθεί μεταξύ των καλύτερων φωνών στην Ελλάδα. Προφανώς και δε φαλτσάρει (κάθε άλλο) , απλά δεν έχει αυτό το κάτι παραπάνω σα φωνητική δυνατότητα. Αυτό που λέμε "χάρισμα", το οποίο για 'μένα είναι απαραίτητο για να λέγεται κάποιος "μεγάλος τραγουδιστής", άσχετα με το τι τραγουδάει. Όλα αυτά βέβαια εμπίπτουν στο γνωστό "περί ορέξεως", κοινώς είναι υποκειμενικά. Τουλάχιστον ως ένα βαθμό, αν σκεφτεί κανείς ότι για πολύ κόσμο είναι "φωνάρα" ο ...Γονίδης (η φωνή του είναι ότι πιο κοντινό μπορώ να φανταστώ, στο φωνητικό αποτέλεσμα της σύσφιξης των γεννητικών οργάνων σε μέγγενη... ωχ! της καριόλας θα γίνει τώρα! Θα με φάνε ζωντανό...)
YiN Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Καλά νομίζω ότι αν φτάσουμε στο σημείο να κρίνουμε επαγγελματία μουσικό από το αν φαλτσάρει (τα αυτονόητα) έχουμε χάσει το παιχνίδι ούτως ή άλλως.
thanocaster Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δε μπας να ακούσεις κανα Σφακιανάκη λέω 'γω; Το καταλάβαμε όλοι το γούστο σου. Άντε τράβα. http://www.youtube.c...Gh8YTnc&t=0m17s Χιντ: Για να βρω το βιντεάκι έβαλα αυτή την αναζήτηση στο ΓιουΤχιούμπ. Κοιτάξτε το 6ο αποτέλεσμα και μετά το 7ο και το 8ο. Τυχαίο; Τώρα μιλάμε! Εγώ, αντίθετα, τους θεωρώ αμφότερους τεράστιων φωνητικών δυνατοτήτων τραγουδιστές, άσχετα αν μ' αρέσουν ή όχι τα τραγούδια τους. Κάποια μ' αρέσουν και κάποια είναι τελείως εκτός του γούστου μου, δε μπορώ όμως να μη διακρίνω την ικανότητα και την άνεση ενός τραγουδιστή να ανεβάζει και να κατεβάζει τη φωνή του (σχεδόν) όσο θέλει. Αυτή ήταν ουσιαστικά η αιτία της ένστασής μου, σχετικά με το Σφακιανάκη: Ότι δε διαθέτει αυτό το εύρος φωνής που θα του επέτρεπε να συμπεριληφθεί μεταξύ των καλύτερων φωνών στην Ελλάδα. Προφανώς και δε φαλτσάρει (κάθε άλλο) , απλά δεν έχει αυτό το κάτι παραπάνω σα φωνητική δυνατότητα. Αυτό που λέμε "χάρισμα", το οποίο για 'μένα είναι απαραίτητο για να λέγεται κάποιος "μεγάλος τραγουδιστής", άσχετα με το τι τραγουδάει. Όλα αυτά βέβαια εμπίπτουν στο γνωστό "περί ορέξεως", κοινώς είναι υποκειμενικά. Τουλάχιστον ως ένα βαθμό, αν σκεφτεί κανείς ότι για πολύ κόσμο είναι "φωνάρα" ο ...Γονίδης (η φωνή του είναι ότι πιο κοντινό μπορώ να φανταστώ, στο φωνητικό αποτέλεσμα της σύσφιξης των γεννητικών οργάνων σε μέγγενη... ωχ! της καριόλας θα γίνει τώρα! Θα με φάνε ζωντανό...) Όχι, καλή φωνή δεν αυτή που φαλτσάρει ή αυτή που δεν φαλτσάρει. Ούτε αυτή που ανεβοκατεβαίνει σαν ασανσέρ ή έχει μόνο μία νότα ανά οκτάβα. Αυτά έχουν να κάνουν με την τεχνική, η οποία είναι μέρος μιας "καλής φωνής", αλλά όχι και απαραίτητα συστατικά. Όπως σε κάθε μουσικό όργανο, καλός μουσικός είναι αυτός που χρησιμοποιεί τα πλεονεκτήματά του και κακός αυτός που εκθέτει τα μειονεκτήματά του, έτσι και σε μια φωνή ισχύει ακριβώς αυτό. Ο Gilmour θεωρείται κορυφαίος, όχι γιατί ήταν βιρτουόζος, αλλά επειδή μπορούσε να εκφράζει την μελωδικότητά του σε σόλα του. Ο Mercury ήταν φωνάρα (ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ δεν συγκρίνω τίποτα, απλή αναλογία είναι) γιατί μπορούσε να κάνει αυτό που λες άψογα, δηλαδή να καρφώνει απίστευτες νότες για πλάκα, και αυτό τον έκανε ΜΟΥΣΙΚΑΡΑ. Ο Χέντριξ, από την άλλη, δεν είχε ούτε ένα live που να μην πρασίνιζε από τα φάλτσα, αλλά έπαιζε τόσο μοναδικά και τόσο έξυπνα, που δεν σε απασχολούσε το φάλτσο του. Ελπίζω να είναι κατανοητό τί εννοώ, όπως το έγραψα (ο Θεός να το κάνει κείμενο αυτό, αλλά νυστάζω και ο ειρμός μου ήδη έχει πέσει για ύπνο ). Καλά νομίζω ότι αν φτάσουμε στο σημείο να κρίνουμε επαγγελματία μουσικό από το αν φαλτσάρει (τα αυτονόητα) έχουμε χάσει το παιχνίδι ούτως ή άλλως. Ακριβώς. Έπαιξα με ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ στη ζωή μου που φαλτσάρανε όλη την ώρα. Από την άλλη, έπαιξα και με απάλευτους ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΧΤΕΣ που όλες τους οι νότες ήταν ακριβώς εκεί που έπρεπε να είναι. Χιντ: Επαγγελματίας μουσικός είναι ο άνθρωπος που παίζει μουσική βιοποριστικά. Ναι, ακόμα και οι Placebo.
deesnider Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Καλά νομίζω ότι αν φτάσουμε στο σημείο να κρίνουμε επαγγελματία μουσικό από το αν φαλτσάρει (τα αυτονόητα) έχουμε χάσει το παιχνίδι ούτως ή άλλως. Αυτό ακριβώς είπα: <<απλά δεν έχει αυτό το κάτι παραπάνω σα φωνητική δυνατότητα. Αυτό που λέμε "χάρισμα", το οποίο για 'μένα είναι απαραίτητο για να λέγεται κάποιος "μεγάλος τραγουδιστής">> Υ.Γ. : Για το - εδώ και χρόνια - χαμένο παιχνίδι μιλάς; Για τους τραγουδιστές που αξιολογούνται βάσει ...κοιλιακών και τις τραγουδίστριες που γίνονται φίρμες βάσει του σετ "κώλος - βυζί"; Ασ' το αυτό, κάηκε!
Sellers Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Τις ταμπέλες τις βλέπω να μου μπαίνουν από τον Σέλλερζ που από εδώ και πέρα όταν θα διαφωνούμε σε μουσικό θέμα θα μου λέει "Εσύ να πας να ακούσεις Σφακιανάκη!" Και δεν είπα και κουβέντα ο καημένος.
thanocaster Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Για να μην πεις! ΥΓ> Καληνύχτα σε όλους. Τα ξαναλέμε από αύριο βραδάκι (εκδρομούλα γαρ)...
iparou Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Εξηγούμαι εξ αρχής ότι ο Σφακιανάκης είναι μακραν ο πιο αγαπημένος μου καλλιτέχνης, οπότε όλα όσα θα γράψω προφανώς δεν είναι απολύτως αντικειμενικά (αλλά, έτσι κι αλλιώς, είναι δεδομένο το υποκειμενικό στοιχείο όταν μιλάμε για μουσική). Θεωρώ ότι ο Σφακιανάκης είναι αυτή τη στιγμή από τους κορυφαίους Έλληνες καλλιτέχνες, right up there με τον Πάριο, τον Τερζή και τον Μητροπάνο. Προσωπικά τον θεωρώ τον κορυφαίο. Και δεδομένου του στυλ και της ποιότητας των νέων καλλιτεχνών που βγαίνουν, ίσως να αποτελέσει και τον τελευταίο απόγονο της παλιάς σχολής γνήσιων λαϊκών ερμηνευτών, όπως ο Καζαντζίδης, ο Αγγελόπουλος, ο Διονυσίου. Η φωνή του είναι μαγική, ταξιδιάρικη, ονειρική. Μπορεί να μην έχει το τεράστιο εύρος που θα περίμενε κανείς ή την κρυστάλλινη χροια του Καζαντζίδη (που παρόμοιά της, βέβαια, δεν θα ξαναβγει..) αλλά αυτά που τραγουδάει, πραγματικά τα απογειώνει. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να ερμηνεύει και ειδικά το συναίσθημα που βγάζει στις ζωντανές του εμφανίσεις με κάνουν να πιστεύω πως είναι από τους ελάχιστους καλλιτέχνες που πραγματικά live είναι πολύ καλύτερος από το cd. Πηγαίνοντας ανελλιπώς και αδιαλείπτως στα "μπουζούκια"¨τα τελευταία 5 χρόνια (αρκετές φορές το μήνα), θεωρώ ότι τα μαγαζιά που εμφανίζεται ο Σφακιανάκης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ. Δεν είναι Frangelico, Romeo, Posidonio, Εμπατή, Skyladiko κ.ο.κ. Υπάρχουν ορισμένες στιγμές που ο Σφακιανάκης θυμίζει μπουζούκια (αναφέρομαι στο λαϊκό-χορευτικό κομμάτι του προγράμματός του), αλλά όλες τις υπόλοιπες, αυτό που νιώθει κανείς μέσα το μαγαζί δεν περιγράφεται. Πραγματικά, κάθε φορά που πηγαίνω, έρχονται στιγμές που πιάνω τον εαυτό μου να τον ακούει αποσβολωμένος, με το βλέμμα μου καρφωμένο στο πουθενά και το μυαλό να ταξιδεύει μακριά. Αισθάνεσαι πως ξεφεύγεις, ξεχνιέσαι, απολαμβάνεις... Προκειται, ειλικρινά, για μοναδική εμπειρία ζωής. Στον Σφακιανάκη δεν πας για να διασκεδάσεις και να χορέψεις.. Πας για να ακούσεις και να ταξιδέψεις... ΑΥΤΗ είναι η διαφορά από τα υπόλοιπα μπουζούκια. Φεύγοντας από το μαγαζί αισθάνεσαι πραγματικά κενός, άδειος, έχοντας αφήσει πίσω σου προβλήματα, έννοιες, στεναχώριες. ΚΑΘΑΡΣΗ ! Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω... The Sfakianakis effect.. Όσων αφορά το Σφακιανάκη σαν προσωπικότητα, δεν θα διαφωνήσω με όσα λέγονται. Ειλικρινά αυτό το μαγκικο και (ψευτο)διανοούμενο στιλ που θέλει να περάσει, με ενοχλεί. Ενδεχομένως να είναι κωλάνθρωπος και σκατοχαρακτήρας. WHO F*CKIN CARES ? Ούτε είδωλο της νέας γενιάς θέλω να γίνει, ούτε παράδειγμα ανθρώπου προς μίμηση. Δεν θα τον έκανα παρέα, ούτε θα τον προξένευα για γαμπρό στην αδερφή μου, αλλά εδώ μιλάμε για τον τραγουδιστή Σφακιανάκη και ως τέτοιος είναι απαράμιλλα καλός. Και μακάρι να έχει υγεία και κουράγιο να μας προσφέρει τη φωνή του και την σκηνική του παρουσία για πολλά πολλά χρόνια ακόμη...
Dbzakias2 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 λοιπον, ο σφακιανακης κατα την αποψη μου δεν ειναι και ουτε προκειται να γινει top of the top (jim morrison) αλλα ειναι και παντα θα ειναι ενας αξιολογος τραγουδιστης... παραπανω δεν μπορω να πω μιας και τον γνωρίζω (εμενα στη γλυφαδα ακριβως διπλα μας και ειχαμε γενικα καλες σχεσεις) αλλα μπορω με σιγουρια να διαψεύσω τις φημες περι μαστουρωματος κτλ... είναι κωλάνθρωπος και σκατοχαρακτήρας τον γνωρίζεις και τα λες αυτα, ή ειναι ράδιο-αρβύλες; (καταλαβα οτι μιλησες υποθετικά αλλα τετοια σχολια γενικα δεν ειναι και οτι καλυτερο - ειδικα για καποιον που δεν τον ξερεις) The Sfakianakis effect.. μαλλον η καλυτερη περιγραφη ever Αυτό ακριβώς είπα: <<απλά δεν έχει αυτό το κάτι παραπάνω σα φωνητική δυνατότητα. Αυτό που λέμε "χάρισμα", το οποίο για 'μένα είναι απαραίτητο για να λέγεται κάποιος "μεγάλος τραγουδιστής">> Υ.Γ. : Για το - εδώ και χρόνια - χαμένο παιχνίδι μιλάς; Για τους τραγουδιστές που αξιολογούνται βάσει ...κοιλιακών και τις τραγουδίστριες που γίνονται φίρμες βάσει του σετ "κώλος - βυζί"; Ασ' το αυτό, κάηκε! αυτο το κατι παραπανω που λες, ειναι το τι θελεις εσυ να σε γεμισει περισσοτερο, π.χ. εγω ακουω phil collins και νιωθω ανατριχίλα και γι αυτο τον γουσταρω πολυ! η ανατριχιλα ειναι αυτο που θελω να με γεμισει...
iparou Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Δεν τον ξέρω προσωπικά, δεν τον έχω συναντήσει, γι' αυτό και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για το ποιόν του χαρακτήρα του. Το quote μου ήταν το εξής : Ενδεχομένως να είναι κωλάνθρωπος και σκατοχαρακτήρας. εννοώντας πως ακόμη κι αν αυτοί που τον κατηγορούν για τον χαρακτήρα του έχουν δίκιο, αυτό δεν απασχολεί κανέναν. Το ότι περνάει στις συνεντέυξεις του ένα στιλ που δεν αρέσει (ούτε και σε μένα), είναι γεγονός. Αλλά προσωπικά δεν με νοιάζει για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω. Τα περί μαστουρώματος ασφαλώς και ισχύουν, έχει παραδεχτεί ο ίδιος δημόσια σε συνένετευξή του ότι έκανε χασις πολλά χρόνια. Αλλά και πάλι, who cares ?
Dbzakias2 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Τα περί μαστουρώματος ασφαλώς και ισχύουν, έχει παραδεχτεί ο ίδιος δημόσια σε συνένετευξή του ότι έκανε χασις πολλά χρόνια. Αλλά και πάλι, who cares ? το τι εκανε παλια δεν ξερω παντως απο το 2000 μεχρι το 2007 που τον ξερω ο μανατζερ του, του ελεγε να κανει κατι περιεργα πραγματα αλλα οπως ειπες, who cares?
kostas^^ Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 ακουγα πολυ συχνα τραγουδια του..ξενερωσα αφανταστα οταν πηγα να τον δω live...καλη φωνη αλλα πολυ ψωνιο ο ανθρωπος!οταν ανεβηκαμε στη σκηνη αυτος ανεβαινε σε μια μεγαλη εξεδρα κ' απο κατω εμεις τα "προβατα" παλαμακια & τετοιες π*π*ριες!και να εχει και το φουσκωτο διπλα που να μη σ'αφηνει να πας κοντα του για φωτο...ΑΙΣΧΟΣ + ΑΗΔΙΑ!απο τοτε απλα >>>>>>>>>>>>>>>DELETE>>>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Σαν καλλιτεχνης καλος ειναι. Εχει τραγουδησει μεγαλα τραγουδια και δεν γινεται να του το αμφισβητησω. Του αναγνωριζω επισης οτι σε καποια κομματια βγαζει συναισθημα με τη φωνη του και σε αγγιζει. Δεν ειναι οτι εχει απλα καλη φωνη, ειναι οτι την χειριζεται και αναλογως. Δεν απαγγελει νοτες/στιχους απλα. Οπως ολοι ανεξαιρετως εχει τραγουδησει και πολλες μ@λ@κιες, εχει κανει λαθος επιλογες ικανες ωστε να πεσει στα ματια του κοσμου. Σαν χαρακτηρας εκνευριστικος. Αν ανοιγε το στομα του μονο για να τραγουδησει θα ηταν συμπαθης. Εχει χασει πολλους ποντους λογω των ιδιορυθμιων του, των δηλωσεων του και γενικοτερα της οποιας παρουσιας του περαν της σκηνης. Παραλληλα δημιουργει ανακολουθια αναμεσα στα τραγουδια του και τις δηλωσεις του/ζωη του κλπ με αποτελεσμα ωραια τραγουδια που μπορουν να περασουν μηνυματα, να μην κερδιζουν την εκτιμηση του κοσμου απλα επειδη τα λεει "ο υποκριτης Σφακιανακης". Οπως και να χει αν και ποτε δεν ημουν του ελληνικου μοντερνολαικου, αν και εχω φαει 100δες ωρες στο να ψαχνω μουσικες που δεν ακουγονται πουθενα (εννοω οτι εχω πολλα ακουσματα απο διαφορες κουλτουρες και δυσκολα θα αποδεχθω κατι εμπορικο και "πεζο") τον Νοτη τον παραδεχομαι για καμια 10ρια τραγουδια του. Τωρα, ολα τα παραπανω ειναι υποκειμενικα. Ισως να τον συμπαθησα και σε περιοδο που ειχα τις καψουρες μου και εκτοτε να μου εμεινε το κουσουρι
danai77 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 ακουγα πολυ συχνα τραγουδια του..ξενερωσα αφανταστα οταν πηγα να τον δω live...καλη φωνη αλλα πολυ ψωνιο ο ανθρωπος!οταν ανεβηκαμε στη σκηνη αυτος ανεβαινε σε μια μεγαλη εξεδρα κ' απο κατω εμεις τα "προβατα" παλαμακια & τετοιες π*π*ριες!και να εχει και το φουσκωτο διπλα που να μη σ'αφηνει να πας κοντα του για φωτο...ΑΙΣΧΟΣ + ΑΗΔΙΑ!απο τοτε απλα >>>>>>>>>>>>>>>DELETE>>>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!! XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA ok,ΔΕΝ εχεις πάει ΠΟΤΕ στον ΝΟΤΗ.. Αυτό αν εχει συμβει θα εχει γινει μονο σε περιπτωση ασθενειας του..Βγαζει φωτο ΜΕ ΟΛΟΥΣ..ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ.. ΜΗ λέμε ραδιο-αρβυλες τουλαχιστον..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα