Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μονοφθαλμος που επικράτησε στους τυφλούς.

 

 

Μέτρια φωνή που τραγούδησε πολύ ωραία τραγούδια όντας σε μεγάλη εταιρία (ΕΜΙ) και μόλις αυτή τον έτζασε, έπιασε πάτο.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλλιτεχνάρα-Φωναρα-Ψυχάρα..

Όσα γράφετε παραπάνω απλά δεν έχουν καμία σχεση με την πραγματικότητα..

Πηγαίνετε εκεί που τραγουδάει 1 φορά κ μετά τα ξαναλέμε..

Δημοσ.

"Από τις μεγαλύτερες φωνές που έχουν δισκογραφηθεί στην Ελλάδα."

Καλά, κι εγώ τον γουστάρω - και μάλιστα, σε κάποια τραγούδια του, πολύ - αλλά ας χαλαρώσουμε λιγάκι! Στην Ελλάδα έχει "δισκογραφηθεί" και ο Καζαντζίδης και ο Διονυσίου... ε! δεν είναι και σ' αυτά τα "κυβικά" ο Νότης... ας μη τα ισοπεδώνουμε όλα!

Δημοσ.

Δεν ισοπέδωσα τίποτα. Πόσους Καζαντζήδηδες και πόσους Διονυσίους μπορείς να μου αναφέρεις; Δεν είπα "αυτός είναι και κανένας άλλος", ούτε ότι είναι Ο καλύτερος, ούτε καν ότι είναι στις τοπ φωνές Απλά είπα ότι είναι μια από τις καλύτερες δισκογραφημένες φωνές στην Ελλάδα.

 

Επίσης, το "που έχουν δισκογραφηθεί" δεν το ανέφερα ως κατόρθωμά του, αλλά ως δεδομένο: δεν μπορώ να μιλήσω -και ειδικά σε ένα φόρουμ- για μη δισκογραφημένες φωνές, διότι -όπως καταλαβαίνεις- δεν μπορεί να γίνει κουβέντα με επιχειρήματα σε ένα τέτοιο context.

 

EDIT: Υπ' όψιν ότι δεν ακούω Σφακιανάκη, ούτε μου αρέσουν τα τραγούδια του, ούτε καν το είδος μουσικής που παίζει. Γιατί εγώ είπα πως έχει πολύ καλή φωνή και στο τέλος θα καταλήξω φανατικός Σφακιανακικός.

Δημοσ.

Δεν ισοπέδωσα τίποτα. Πόσους Καζαντζήδηδες και πόσους Διονυσίους μπορείς να μου αναφέρεις; Δεν είπα "αυτός είναι και κανένας άλλος", ούτε ότι είναι Ο καλύτερος, ούτε καν ότι είναι στις τοπ φωνές Απλά είπα ότι είναι μια από τις καλύτερες δισκογραφημένες φωνές στην Ελλάδα.

 

Σε διαβεβαιώνω ότι δεν παρανόησα το τι είπες. Αν είχες πει "αυτός είναι και κανένας άλλος", δε θα έμπαινα καν στον κόπο να ασχοληθώ, αφού μόνο ως αστείο θα μπορούσε να εκληφθεί κάτι τέτοιο. Ακριβώς αυτή την εκτίμηση σχολίασα - περί "μίας από τις καλύτερες δισκογραφημένες φωνές στην Ελλάδα" - και δε θα το έκανα, αν τουλάχιστον το είχες περιορίσει χρονικά κάπως (π.χ. "από τις καλύτερες της εποχής του"), ή, έστω, ανάλογα με το είδος που εκπροσωπεί. Όταν οι δύο που - παραδειγματικά - ανέφερα, έχουν επίσης δισκογραφηθεί στην Ελλάδα, που βλέπεις το παράδοξο στο σχόλιό μου; Όσο για το "Πόσους Καζαντζήδηδες και πόσους Διονυσίους μπορείς να μου αναφέρεις;", let's go: Μπιθικώτσης, Γαβαλάς, Κλωναρίδης, Δημητράτος (δεδομένου ότι αναφέρεσαι αποκλειστικά σε αντρικές φωνές, διότι αν συμπεριλάβουμε και τις γυναικείες, η λίστα δε θα έχει τελειωμό...) και πάρα πολλοί ακόμα. Τι σημασία έχει μια τέτοια ερώτηση;

 

Επίσης, το "που έχουν δισκογραφηθεί" δεν το ανέφερα ως κατόρθωμά του, αλλά ως δεδομένο: δεν μπορώ να μιλήσω -και ειδικά σε ένα φόρουμ- για μη δισκογραφημένες φωνές, διότι -όπως καταλαβαίνεις- δεν μπορεί να γίνει κουβέντα με επιχειρήματα σε ένα τέτοιο context.

 

Επίσης δεν παρανόησα το "που έχουν δισκογραφηθεί", ούτε θεώρησα ότι το ανέφερες ως "κατόρθωμα"...

Δημοσ.

Never mind, δεν παίζει να συμφωνήσουμε ούτως ή άλλως...

...και ύστερα από αιώνες αγωνίας της ανθρωπότητας, αποκαλύφθηκε η μέχρι σήμερα επτασφράγιστη ερμηνεία του όρου "συζήτηση" : <<Δύο - ή περισσότερα - άτομα που συμφωνούν μεταξύ τους>>

Δημοσ.

Οκ, αν και ξέρω ότι θα καταλήξει σε flame. Εννοούσα πως Κλωναρίδης και Δημητράτος, αν και απείρως καλύτερα (στα αυτιά μου πάντα) τα τραγούδια που ερμηνεύουν, σαν φωνές δεν τους θεωρώ τίποτα ιδιαίτερο.

 

ΥΓ> Αν και αντιλαμβάνομαι ότι δεν το κάνεις για να με πικάρεις, θεωρώ αχρείαστη την ειρωνία...

Δημοσ.

Οκ, αν και ξέρω ότι θα καταλήξει σε flame. Εννοούσα πως Κλωναρίδης και Δημητράτος, αν και απείρως καλύτερα (στα αυτιά μου πάντα) τα τραγούδια που ερμηνεύουν, σαν φωνές δεν τους θεωρώ τίποτα ιδιαίτερο.

 

ΥΓ> Αν και αντιλαμβάνομαι ότι δεν το κάνεις για να με πικάρεις, θεωρώ αχρείαστη την ειρωνία...

 

Διαφωνώ για Δημητράτο.

 

Και για του λόγου το αληθές:

 

http://www.youtube.com/watch?v=v8XCU4uIueg

 

http://www.youtube.com/watch?v=4oLCjZEzKNU

 

Πέρα από το γεγονός ότι τα τραγούδια σπέρνουν ξέρω 'γω, ο άνθρωπος είναι αηδόνι. Όχι τώρα. Τότε. Παίζει ρόλο.

Δημοσ.

Πραγματικά, είναι ανάγκη να μπούμε σε αυτό το τριπάκι; Δεν μπορώ να έχω την αιρετική μου άποψη χωρίς να μου βγει η ταμπέλα (αν δεν μου έχει βγει ήδη) του φιλο-Σφακιανακικού; Ναι, Γιν, θεωρώ ότι δεν είναι σπουδαίες ερμηνείες αυτες που μου παρέθεσες. Μακάρι να μπορούσαμε να το αναλύσουμε μέσω ενός φόρουμ χωρίς να υπάρχουν παρεξηγήσεις και παρερμηνείες, αλλά όλοι μας το ξέρουμε πως αυτό δεν είναι εφικτό, και θα φτάσουμε να πλακωνόμαστε.

 

Και εδώ να ξανατονίσω: θεωρώ πως η φωνή του Σφακιανάκη είναι μια από τις καλύτερες δισκογραφημένες ελληνικές φωνές. Ούτε η καλύτερη, ούτε αξιοποιήθηκε, ούτε ξέφυγε από το κλασσικό -στην Ελλάδα- πουλάω ιστορία - τραγουδάω με το κιλό σε πίστα - απαρνούμε το σύστημα που με ανέδειξε - πάμε στον επόμενο. Αλλά αυτά τα είπαμε παραπάνω.

 

ΕΝΤΙΤ: Αα ναι, και ότι δεν ΤΟΝ ΠΑΩ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟΝ ΑΤΙΜΟ.

Δημοσ.

Θάνοκαστερ δε γκζέρω που τις είδες τις ταμπέλες, εγώ εξέφρασα την διαφωνία μου για τον Δημητράτο.

 

Σχετικά με το θέμα "έχει φωνή αλλά έμεινε ανεκμετάλλευτός" σου είπα σε προηγούμενα ποστ την άποψή μου, δεν θεωρώ ότι στον καλλιτέχνη μετράει το potential. Όχι σε προχωρημένο στάδιο της καριέρας του τουλάχιστον.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...