Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ε, και κάποιοι άλλοι γράψανε 4 δίσκους για τον πατέρα τους που σκοτώθηκε στον πόλεμο, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την όποια καλλιτεχνική τους αξία... rolleyes.gif grin.pnggrin.png

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ε, και κάποιοι άλλοι γράψανε 4 δίσκους για τον πατέρα τους που σκοτώθηκε στον πόλεμο, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την όποια καλλιτεχνική τους αξία... rolleyes.gif grin.pnggrin.png

 

Τι συγκρίνεις μωρέ; έχουν προσφέρει αυτοί (αυτός) στην μουσική όσα ο Νότης?

Πάω στοίχημα ότι ο άρχοντας τραγουδάει τέτοια κομμάτια επειδή τα νιώθει και όχι επειδή είναι μελό εμπορικούρες.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=SF0GsSc90jc

 

Δείτε το μέχρι το τέλος χωρίς να ξεράσετε το πρωινό σας και κερδίστε το νέο cd του νότη: ''Νεοκτονία''

 

Δημοσ.

Ε, καλά τώρα! Όλοι ξέρουμε ότι ο Ρότζερ κατά βάθος τα γράφει αυτά μπας και χλατσώσει κάνα γκομενάκι. Και τώρα που το σκέφτομαι, παίζει ο Ρότζερ να είναι ο συνθέτης του Notis!

 

ΥΓ> Ορίστε που φτάσαμε! Να κρατιέμαι με το ζόρι να κάνω σοβαρή κουβέντα σε ένα τέτχοιο θρεντ, και να έρχεται να με τρολάρει ο μοντεράτορας... laugh.gif

Δημοσ.

Ε, καλά τώρα! Όλοι ξέρουμε ότι ο Ρότζερ κατά βάθος τα γράφει αυτά μπας και χλατσώσει κάνα γκομενάκι. Και τώρα που το σκέφτομαι, παίζει ο Ρότζερ να είναι ο συνθέτης του Notis!

 

ΥΓ> Ορίστε που φτάσαμε! Να κρατιέμαι με το ζόρι να κάνω σοβαρή κουβέντα σε ένα τέτχοιο θρεντ, και να έρχεται να με τρολάρει ο μοντεράτορας... laugh.gif

 

Ενταξει, έλα μια σοβαρά γιατί έχω την εντύπωση πως θες να ''υπερασπιστείς'' τον Notis στα ποστ που τον κατακρίνουν και θέλω να βρω τον λόγο.

 

Η άποψη μου είναι αυτή ακριβώς:

 

Μερικα τραγουδια του ειναι καλα,ο ιδιος σαν τραγουδιστης ειναι περιορισμενων δυνατοτητων ενω σαν ερμηνευτης εχει καποιες καλες στιγμες με συγκεκριμενα τραγουδια.

 

Συνολικα ,ενας απο τους αρκετους μετριους καλλιτεχνες που εχουν καθιερωθει στην Ελλαδα,κυριως λογω χαμηλου μουσικου επιπεδου της πλειοψηφιας των Ελληνων.

 

Απο αρκετά μέχρι πολύ καλή χροιά, ελάχιστες φωνητικές δυνατότητες, 2-3 καλά τραγούδια, τα υπόλοιπα με στίχους κατάλληλους για να γίνει αγαπητός στο ''χαμηλου μουσικου επιπεδου'' κοινό της Ελλάδας.

Δημοσ.

Γιν, το φέισπαλμ έγκειται στην επιλογή του τραγουδιού;

 

Και στην ερμηνεία φυσικά. Έχω άδικο; Δηλαδή εντάξει. Είπαμε.

Δημοσ.

Δεν προσπαθώ να υπερασπιστώ τίποτε άλλο πέρα από τη γνώμη μου... Είναι μια πάρα πολύ καλή φωνή, από αυτές που σπάνια βρίσκουμε στην Ελλάδα, που όμως χαντακώθηκε και αυτή από την κάκιστη νοοτροπία του ιδιοκτήτη της.

 

Όπως, όμως, μου είχε πει ένας πολύ γνωστός συνθέτης πριν λίγα χρόνια, οι Μαρινέλλες δεν λείψανε ποτέ από την Ελλάδα. Οι άνθρωποι να τις αναδείξουν λείψανε και λείπουνε, καθώς και οι Πλέσσες και οι Γκάτσοι.

 

ΕΝΤΙΤ:

Και στην ερμηνεία φυσικά. Έχω άδικο; Δηλαδή εντάξει. Είπαμε.

 

Εξαιρώντας προφορά και κάποια διπλώματα στις καταληξεις που είναι απόρροια του λαϊκού ρεπερτορίου, δεν βρίσκω κακή την ερμηνεία. Για την ακρίβεια προσπαθώ να θυμηθώ Έλληνα ερμηνευτή να το έχει ερμηνεύσει καλύτερα και δυσκολεύομαι...

Δημοσ.

Δεν προσπαθώ να υπερασπιστώ τίποτε άλλο πέρα από τη γνώμη μου... Είναι μια πάρα πολύ καλή φωνή, από αυτές που σπάνια βρίσκουμε στην Ελλάδα, που όμως χαντακώθηκε και αυτή από την κάκιστη νοοτροπία του ιδιοκτήτη της.

 

Όπως, όμως, μου είχε πει ένας πολύ γνωστός συνθέτης πριν λίγα χρόνια, οι Μαρινέλλες δεν λείψανε ποτέ από την Ελλάδα. Οι άνθρωποι να τις αναδείξουν λείψανε και λείπουνε, καθώς και οι Πλέσσες και οι Γκάτσοι.

 

Καλέ μου θανοκαστερ όπως θα ξέρεις το ταλέντο δεν λέει τίποτε αν δεν μπορείς να το διαχειριστείς. Δουλεύοντας σε ωδείο παλιότερα δεν πίστευα πόσο τεράστιος είναι ο αριθμός των ανθρώπων με καταπληκτικές ικανότητες στη μουσική. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνουν και καταπληκτικοί μουσικοί όμως.

 

Ειδικά στην χώρα ετούτη που όπως λες δεν υπάρχουν ούτε οι σωστές δομές ούτε και η σωστή παιδεία για να τους υποστηρίξει.

 

 

Εξαιρώντας προφορά και κάποια διπλώματα στις καταληξεις που είναι απόρροια του λαϊκού ρεπερτορίου.

 

Το αυτό. Εγώ δεν τα εξαιρώ. =ρ

Δημοσ.

Ok, δεν διαφωνούμε τότε. Απλά δεν έχω βρει Έλληνα τραγουδιστή που να μην έχει αυτά τα κουσούρια. Ειδικά αυτό με τις καταλήξεις. Το ότι το μουσικό ταλέντο στη χώρα μας είναι άπλετο μπορείς εύκολα να το διαπιστώσεις αν πας σε 2-3 συναυλίες και δεις ερασιτεχνικές μπάντες. Θα διαπιστώσεις πως υπάρχουν τρομεροί μουσικοί. Το ότι δεν κάνουν το βήμα παραπάνω είναι αποτέλεσμα 3 πραγμάτων κατά τη γνώμη μου:

 

 

1) Δεν παίζουν δικά τους κομμάτια, αλλά διασκευές. Οκ, δεν είναι ανάγκη να παίξεις 2,5 ώρες συναυλία, μπορείς να παίξεις 1 ώρα 10 δικά σου κομμάτια και 2-3 διασκευές. Ήρθα στο Λονδίνο πέρυσι, έχω δει πολλές άγνωστες μπάντες, και είναι ζήτημα να έχω ακούσει 10 διασκευές σύνολο.

 

2) Όταν παίζουν διασκευές, προσπαθούν να αναπαράγουν το δίσκο. Καμία προσπάθεια να γίνει «δικό τους». Ούτως ή άλλως, και να το προσπαθούσαν, το κοινό από κάτω θα τους έπαιρνε με τις ντομάτες γιατί «ποιοι είναι αυτοί οι πουθενάδες μωρέ που θα πιάσουν το "Child In Time"» (για παράδειγμα - λες και το "Child In Time" δεν είναι διασκευή του "Bombay Calling").

 

3) Υπάρχει μια συνεχής μάχη του κάθε μουσικού να προβληθεί εις βάρος του συνόλου. Μια συνεχής προσπάθεια να πει ο από κάτω «Πςςς! Κοίτα αυτόν τον πληκτρά/κιθαρίστα/τραγουδιστή/ντράμμερ» κλπ. Έχω βρεθεί σε συναυλία που η μπάντα παίζει το Fever, η τραγουδιάρα δίνει την ερμηνεία της ζωής της και ο ντράμμερ να... σολάρει (!!!) στα τύμπανα με αποτέλεσμα να μην ακούγεται η φωνή. Ή έχω παίξει σε συναυλία που στην παρουσίαση της μπάντας ο σαξοφωνίστας σολάρει χωρίς σταματημό. Λεπτομέρεια: η μπάντα έπαιζε το "Can't Stand Losing You", που δεν έχει καν σαξόφωνο...

 

Λαμβάνοντας υπ' όψιν κυρίως το (2), ναι, θεωρώ ότι είναι μια καλή διασκευή. Ο Σφακιανάκης με απωθεί σαν άνθρωπος και σαν νοοτροπία, αλλά είχε φωνή, ασχέτως αν την χαράμισε με κάποιες εκλάμψεις τύπου "Soldier of Fortune", "Why Did You Do It" και "Black Magic Woman". Είχε τις κοχόνες να τα ερμηνεύσει, αντί να ερμηνεύσει το "Δώδεκα" και το "Φιλαράκι".

 

Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα μπορείς να κάνεις καριέρα ακόμα και διασκευάζοντας διασκευές, με σαμπλαρισμένα ΟΛΑ τα όργανα, κοινώς απλά να τραγουδάς καραόκε, και να είσαι και φάλτσος. Δηλαδή το ένα πράγμα που έχεις να κάνεις, να το κάνεις λάθος.

 

ΥΓ> Ξαναδιαβάζω το ποστ μου και βλέπω ότι δεν έχει και πολύ μεγάλη συνάφεια... Ελπίζω να μπορείς να καταλάβεις τί εννοώ και πού το πάω...

Δημοσ.

Ε καλά το ότι το κάνουν οι περισσότεροι δεν πάει να πει ότι πρέπει να το ανεχόμαστε κιόλας. Μ;

 

Στα υπόλοιπα συμφωνώ με έμφαση το team work. Πέραν αυτού έχω δει πολλά ταλέντα να χαντακώνονται λόγω "ψώνιου". Από τη στιγμή που το καβαλάς είναι αδύνατον να συνεργαστείς με άλλους και θεωρώντας ότι είσια ο γαμάτος δεν επιδέχεσαι βελτίωση. Μεγάλο πρόβλημα.

 

Αλλά να σου πω, θεωρώ ότι στην Ελλάδα χάσκει πολύ και το μανατζμεντ όλων αυτών, η προβολή συγκεκριμένων (εμετικών) καλλιτεχνών κτλ.

Δημοσ.

Ναι, οκ, απλά εκεί έρχονται οι προσωπικές «απαιτήσεις» του καθενός.

 

Όσον αφορά στο ψώνιο, δεν είναι μόνο ότι αυτός που το κουβαλάει θεωρεί πως δεν επιδέχεται βελτίωση, αλλά και το ότι θεωρεί πως αυτά που ερμηνεύει «μαγεύουν» το κοινό, ενώ η αλήθεια είναι πως φλυαρεί και το κοινό αποκοιμιέται.

 

Για το μάνατζμεντ, η προσωπική μου εμπειρία είναι πως αναδεικνύει αυτό που έχει να δώσει ο κάθε καλλιτέχνης κυρίως, και όταν αυτό που έχεις να δώσεις είναι διασκευές, ο μάνατζερ θα ψάξει να βρει κάτι άλλο να αναδείξει. Και αυτό το άλλο είναι συνήθως καψούρα ή/και μπούτια. Κάτι που δεν χρειάζεται καμία απολύτως δημιουργικότητα κοινώς... frown.png

Δημοσ.

Προειδοποίηση: Το μέλος Yin έχει ήδη πέντε (5) posts σε αυτό το thread.

keywords: Σφακιανάκης ; Νότης ; καλλιτέχνης ; Yin

 

Για πες. Όχι για πες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...