Ntinaras Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Παιδιά λάθη γίνονται από τη μικρότερη έως τη μεγαλύτερη εταιρεία! Το θέμα είναι να μην είναι η "πρακτική" της επιχείρησης τέτοια... δεν ειναι λαθη. φιλος μου ειχε παραγγειλει κι αυτος μια κουρευτικη,και ενω εγραφε παραδοση μεσα σε συγκεκριμενες μερες,περιμενε 4πλασιο χρονο και τους πηρε τηλεφωνο και του παν οτι ειχε τελειωσει. αυτος εγραψε μια αρνητικη στο σκρουτζ,και ξινισαν οι τυποι και επικοινωνησαν τοτε μαζι του για να "διορθωσουν" το ζητημα. δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια φορα που ειναι ετσι. παρακλαδι του eshop δεν ειναι?
greekparot Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Όχι παρακλάδι του Γερμανού / multirama & public είναι!
TH_boy_20 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Αν και δεν γνωρίζω από εμπόριο, ο προμηθευτής δεν είναι υπεύθυνος για τα προϊόντα ρε παιδιά? Γίνεται κάθε μαγαζί να ανοίγει να ελέγχει ένα ένα κάθε προϊόν που το φέρνουν οι προμηθευτές? Βέβαια το μαγαζί είναι υποχρεωμένο να ζητήσει συγνώμη όπως και να χει και να αναλάβει να αντικαταστήσει άμεσα το προϊόν. θα αστειεύεσαι φυσικά.... αν δεν είναι υπεύθυνος ο προμηθευτής τότε ποιος είναι?? και φυσικά πρέπει να ελέγχει κάθε προϊόν που στέλνει, υπάρχει το ανάλογο τμήμα που το κάνει αυτό!
Adawn Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 · Κρυμμένο από parsifal, 12 Σεπτεμβρίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος Κρυμμένο από parsifal, 12 Σεπτεμβρίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος με τις μεταχειρισμενες τριχες ομως καταφερνετε και φερνετε και τον ιδιο τον κοσμο κοντα μεταξυ τους. τα συγχαρητηρια μου εσυ εισαι "οτι σου καβλωσει" επειδη βγενει ενας εδω περα και λεει το μακρυ και το κοντο του, σημαινει οτι ειναι ετσι? απορω και για τα 5 λικες, τι στο καλο... μποτακια κανετε να για να κανετε λικε στον εαυτο σας? η μηπως αυτη ειναι "οτι να ναι"...
chria1979 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2011 θα αστειεύεσαι φυσικά.... αν δεν είναι υπεύθυνος ο προμηθευτής τότε ποιος είναι?? και φυσικά πρέπει να ελέγχει κάθε προϊόν που στέλνει, υπάρχει το ανάλογο τμήμα που το κάνει αυτό! Αυτό λέω, ο προμηθευτής είναι υπεύθυνος, όχι το μαγαζί! Αυτό βέβαια ακούει τα παράπονα αλλά έτσι είναι τα πράγματα, δυστυχώς για το μαγαζί. Και ξαναρωτάω: Τι κάνουν τα μαγαζιά ή τί πρέπει να κάνουν? Να ανοίγουν μια μια όλες τις κλειστές συσκευασίες που τους φέρνουν οι προμηθευτές προτού τις δώσουν στους πελάτες? Ξαναλέω ότι δεν ξέρω από εμπόριο και δεν ξέρω αν όντως το κάνουν αυτό τα μαγαζιά. Αλλά μου φαίνεται περίεργο να το κάνουν, να ανοίγουν τις συσκευασίες.
Mika Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2011 · Κρυμμένο από parsifal, 12 Σεπτεμβρίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος Κρυμμένο από parsifal, 12 Σεπτεμβρίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος ... καταρχας reported για την προσωπικη επιθεση. δεν ξερω γιατι υποστηριζεις τοσο σθεναρα το getitnow, μηπως ειναι του μπαμπα; οσο για το πολλαπλα accounts, στα τετοια μου ποσα +1 θα παρει καθε ποστ. αλλος απ οτι φαινεται καιγεται (στο επομενο ban περιμενω τον χρηστη hkardiaDnexeioria να επανεμφανιστει).
mikelamar Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2011 Τελειωνοτας με το θεμα θα ηθελα να πω οτι με απο ενα τετοιο ή παρομοιο συμβαν, αν μια εταιρια ενδιαφέρετε να κρατησει τους πελατες της, θα επρεπε σαν ελάχιστη "αποζημίωση" να προσφέρει μια τετοια εκπτωση ίση με το κερδος της απο τη συγκεκριμένη πωληση. Τοτε τουλαχιστον δεν θα λαμβανε αρνητικη κριτικη ή θα λαμβανε μια θετικη και θα λεγαν ολοι "κοιτα να δεις καλα επραξαν στο www.getitnow.gr" Πραγμα που δε συνέβη. Τελειώνω εδω το θεμα και δεν επιθυμω να δωθει περαιτέρω συνέχεια.
Cham Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2011 Αξιότιμε κ. mikelamar, καταρχήν θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγνώμη για όποια ταλαιπωρία ενδεχομένως προκλήθηκε. Προσπαθούμε καθημερινά να παρέχουμε άριστες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών καθώς και να γινόμαστε όλο και καλύτεροι. Προκειμένου να δούμε τι ακριβώς συνέβη και να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε ουσιαστικά, παρακαλώ στείλτε μας τον αριθμό παραγγελίας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας μέσω email στο [email protected] και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, ή καλέστε μας τηλεφωνικά απο σταθερό στο 800-11-43848/από κινητό στο 210-8181901 ή μέσω Live help. Ευχαριστούμε την κοινότητα του insomnia.gr που μας φέρνει πιο κοντά στους χρήστες μας. Αλκης Ζ. Getitnow.gr Customer Passion email: [email protected] Μήπως με την ευκαιρία μπορείτε να μας ενημερώσετε γιατί δεν γράφουν τις εγγυήσεις όλα τα προϊόντα στην ιστοσελίδα σας ?
guido Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2011 είναι πραγματικά κατάντια να παραγγέλνεις κάτι από οποιοδήποτε e-shop και το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να ελέγξεις μην σου στείλανε μεταχειρισμένο που το έχουν ξανά σφραγίσει κτλ. που να κλείσουν όλα τα μαγαζάκια σας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.