Προς το περιεχόμενο

IOMEGA HDD 1TB 3,5" MONO 24 Euros!


kob6931

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι σοι προσφορες ειναι αυτες? ουτε μιση μερα? καμμια δεκαρια κομματια ισα να κανουμε τζερτζελο?

 

Αντε να βγαλει κανενας για πωληση με κανα σαρανταρικο :devil:

 

 

Τι καμια 10αρία; Μόνο σε μια απο τις σελίδες αυτού του thread παραγγείλαν 10. Ρε παιδιά αφήστε να πάρει και κανένας άλλος. Τι να τους κάνει η θεία σας και ο μπατζανάκης σας τους εξ. σκληρούς :-D Όλη η φαμίλια χτύπησε σκληρούς.

 

1 θα παράγγελνα εγώ. Όχι για την θεία μου, την ξαδέλφη μου που θα παντρευτεί ή την γειτόνισσα που μαθαίνει απο pc και βγάζει φωτο όλη μέρα τον μπέμπη ^_^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 363
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Παιδια για επιστροφες ελαττωματικων προϊοντων ο νομος σας καλυπτει για 6 μηνες απο την αγορα (για επιστροφη χρηματων μιλαω) και γενικα αν τα απαιτησετε με πειστικο τροπο παντα θα σας τα δωσουν (μεχρι που εχω ξεκινησει να παιρνω το 100 μεσα στο e-shop για αυτοφορο και να δειτε πως ειχαν αλλαξει σταση αμεσως).

 

Πως γινεται??

Εγω αγορασα μια βαλιτσα σαμσοναιτ απο το πλας τον ιουνιο και μου βγηκε με προβλημα που το καταλαβα στο ταξιδι και τους πηρα τηλεφωνο και σου λενε να την πας εσυ στην εταιρεια(σαμσοναιτ) για να την φτιαξουν ενω κανονικα θα επρεπε να δωσουν καινουργια...!

Υπαρχει περιπτωση να καταφερω κατι με την εταιρεια προστασιας καταναλωτη???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΗΝ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ απο καταστημα να σας παραπεμψει στην αντιπροσωπεια. Ο νομος και τα δικαιωματα μας ισχυουν μονο οσο τα χρησιμοποιουμε και σε καθε περιπτωση ο νομος λεει να την πας στο plus και ΟΧΙ στην samsonite (απο κει και περα ας την στειλουν αυτοι εκει). Τωρα για την περιπτωση σου δεν ξερω τι μπορει να "παιξει" απο δικαιολογιες τυπου "την χαλασες εσυ λογω κακης μεταχειρισης", εκτος αν το ελαττωμα ειναι πραγματικο και διαπιστωνεται σχετικα ευκολα. Επισης αν επισκευαζεται θα στην επισκευασουν, αν αντικαθισταται με νεα θα στην αντικαταστησουν και τελος θα επιστραφουν χρηματα (με αυτη τη σειρα προτεραιοτητας).

Ξαναλεω ΜΗΝ στελνετε μονοι σας πραγματα σε αντιπροσωπειες. Προσφατα εστειλα ολοκαινουργια καμερα toshiba camileo (αξια αγορας 59 ευρω) και με χρεωσαν 20 ευρω μεταφορικα με κουριερ για να μου στειλουν την αντικατασταση (ΝΑΙ, η "κορυφαια" στο service Toshiba). Δεν το δεχθηκα αλλα επικοινωνησα με τις "προστασιες" καταναλωτων και μου ειπαν απο τη στιγμη που "εσπασα" το δικαιωμα/υποχρεωση μου να τη στειλω στο καταστημα αγορας εχασα το δικαιωμα στα δωρεαν μεταφορικα λογω επισκευης/αντικαταστασης ελαττωματικου κλπ, οποτε απο το να "χαθει" την παρελαβα τελικα με μαυρη καρδια και μια κοκκινη καρτα για την toshiba.

 

YΓ: Γι αυτο προτιμω τον Κωτσο. Γιατι δυο φορες που πηγα πισω με καποιο προβλημα με δεχθηκαν οπως τα σοβαρα μαγαζια στο εξωτερικο (και σε συγκριση με τα μαγαζακια εδω θα ελεγα με τιμες ευεργετη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΗΝ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ απο καταστημα να σας παραπεμψει στην αντιπροσωπεια. Ο νομος και τα δικαιωματα μας ισχυουν μονο οσο τα χρησιμοποιουμε και σε καθε περιπτωση ο νομος λεει να την πας στο plus και ΟΧΙ στην samsonite (απο κει και περα ας την στειλουν αυτοι εκει). Τωρα για την περιπτωση σου δεν ξερω τι μπορει να "παιξει" απο δικαιολογιες τυπου "την χαλασες εσυ λογω κακης μεταχειρισης", εκτος αν το ελαττωμα ειναι πραγματικο και διαπιστωνεται σχετικα ευκολα. Επισης αν επισκευαζεται θα στην επισκευασουν, αν αντικαθισταται με νεα θα στην αντικαταστησουν και τελος θα επιστραφουν χρηματα (με αυτη τη σειρα προτεραιοτητας).

 

το Πλαισιο για να στειλει ενα φτηνοgamepad στο service του εισαγωγεα ζηταει 6ευρω...

πηγα στον προισταμενο κλπ, δε κανουν πισω με τπτ.

 

το service ειναι 12χλμ απο μενα, αλλα δε σηκωνουν και το τηλεφωνο. χαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΗΝ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ απο καταστημα να σας παραπεμψει στην αντιπροσωπεια. Ο νομος και τα δικαιωματα μας ισχυουν μονο οσο τα χρησιμοποιουμε και σε καθε περιπτωση ο νομος λεει να την πας στο plus και ΟΧΙ στην samsonite (απο κει και περα ας την στειλουν αυτοι εκει). Τωρα για την περιπτωση σου δεν ξερω τι μπορει να "παιξει" απο δικαιολογιες τυπου "την χαλασες εσυ λογω κακης μεταχειρισης", εκτος αν το ελαττωμα ειναι πραγματικο και διαπιστωνεται σχετικα ευκολα. Επισης αν επισκευαζεται θα στην επισκευασουν, αν αντικαθισταται με νεα θα στην αντικαταστησουν και τελος θα επιστραφουν χρηματα (με αυτη τη σειρα προτεραιοτητας).

Ξαναλεω ΜΗΝ στελνετε μονοι σας πραγματα σε αντιπροσωπειες. Προσφατα εστειλα ολοκαινουργια καμερα toshiba camileo (αξια αγορας 59 ευρω) και με χρεωσαν 20 ευρω μεταφορικα με κουριερ για να μου στειλουν την αντικατασταση (ΝΑΙ, η "κορυφαια" στο service Toshiba). Δεν το δεχθηκα αλλα επικοινωνησα με τις "προστασιες" καταναλωτων και μου ειπαν απο τη στιγμη που "εσπασα" το δικαιωμα/υποχρεωση μου να τη στειλω στο καταστημα αγορας εχασα το δικαιωμα στα δωρεαν μεταφορικα λογω επισκευης/αντικαταστασης ελαττωματικου κλπ, οποτε απο το να "χαθει" την παρελαβα τελικα με μαυρη καρδια και μια κοκκινη καρτα για την toshiba.

 

YΓ: Γι αυτο προτιμω τον Κωτσο. Γιατι δυο φορες που πηγα πισω με καποιο προβλημα με δεχθηκαν οπως τα σοβαρα μαγαζια στο εξωτερικο (και σε συγκριση με τα μαγαζακια εδω θα ελεγα με τιμες ευεργετη).

Στο get it now πηρα επισης τηλεφωνο σημερα για ενα ελαττωματικο(πολυ φτηνο) μπιχλιμπιδι που δειχνει την θερμοκρασια και την υγρασια και μου εκλεισαν ραντεβου να ερθει κουριερ να το παρει με δικα τους εξοδα....!

Θα τους παρω αυριο τηλεφωνο παλι στο plus και αν δεν την δεχτουν την βαλιτσα οι ιδιοι και οχι να την παω στην αντ/πεια θα ερθω σε επαφη με προστασια καταναλωτη(και δεν ειναι κακη χρηση....με την πρωτη φορα που τραβηξα το χερουλι -που ανεβαινει και κατεβαινει - ΚΟΛΛΗΣΕ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το Πλαισιο για να στειλει ενα φτηνοgamepad στο service του εισαγωγεα ζηταει 6ευρω...

πηγα στον προισταμενο κλπ, δε κανουν πισω με τπτ.

 

το service ειναι 12χλμ απο μενα, αλλα δε σηκωνουν και το τηλεφωνο. χαχα

Aν ειναι εντος εγγυησης σηκωνει καταγγελια χωρις πολλα-πολλα. Απο τη στιγμη που θα το παραδωσεις σε αυτους (στο Πλαισιο) τελειωσαν οι υποχρεωσεις σου και αρχισαν οι δικες τους.

Εγω τις αναφορες/καταγγελιες τις στελνω παντα κοινοποιημενες και στον καταγγελομενο (θα τις στειλει και η αρμοδια αρχη αργοτερα βεβαια αλλα για να γλιτωσω χρονο), να δεις πως αλλαζουν αμεσως μερικοι-μερικοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπισης μια αλλη "πρακτικη" που εχω ακουσει μονο μια φορα μεχρι σημερα αλλα το λεω για να ειστε προετοιμασμενοι και για αυτο ειναι "σας επιστρεφουμε την σημερινη αξια του προϊοντος".

Στην προκειμενη περιπτωση (σκληρος δισκος) δεν ειχα προβλημα γιατι ετσι κι αλλιως εγω αντικατασταση ηθελα οποτε ειτε ετσι ειτε αλλιως το ιδιο ηταν, ομως περσι μια ιστορια που εμπλεξε πολυ κοσμο (στο avclub.gr) με την panasonic κατεληξε σε τραγικες προτασεις επιστροφης χρηματων 25% κατω απο την αξια των τηλεορασεων που ειχαν παρει οι ανθρωποι (και ηταν προϊοντα οχι απλα ελαττωματικα αλλα ψευδους διαφημισης/παραπλανησης). Στην τελευταια περιπτωση επεστρεφαν την αξια της αρχικης αγορας (που ηταν μια σουπερ προσφορα) ενω η τρεχουσα τιμη ηταν πολυ μεγαλυτερη και ο κοσμος φυσικα απαιτουσε αντικατασταση με το "σωστο" προϊον. Το μαγαζι δεν μπορει να υπαναχωρησει μονομερως απο την πωληση (αυτο ειναι δικαιωμα μονο του καταναλωτη).

Ενιγουέι, offtopic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω που επικοινωνησα πριν λιγο με electroworld μου ειπαν οτι ο δισκος θα σταλει αυριο απο αυτους προς εμενα και μεχρι την παρασκευη θα εχω παραλαβει μου ειπαν,χωρις να μου πουν ομως αν θα ειναι ο iomega η western digital.περιμενω να δουμε τι θα γινει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω που επικοινωνησα πριν λιγο με electroworld μου ειπαν οτι ο δισκος θα σταλει αυριο απο αυτους προς εμενα και μεχρι την παρασκευη θα εχω παραλαβει μου ειπαν,χωρις να μου πουν ομως αν θα ειναι ο iomega η western digital.περιμενω να δουμε τι θα γινει...

 

μου ειπαν το ιδιο ακριβως πριν λιγο που πηρα (με τη διαφορα οτι μου ειπαν οτι θα ειναι wd) και χαρηκα.

 

μετα απο 2 λεπτα που κλεισαμε ομως βλεπω να με καλει ενα σταθερο στο κινητο, το σηκωνω, η ιδια κοπελα που ειχα μολις μιλησει. μου λεει πηρα στην αποθηκη να το επιβεβαιωσω (απο την αποθηκη του θα εφευγε αυριο και θα παραλαμβανα παρασκευη οπως μου ειχε πει) και μου ειπαν οτι υπαρχει προβλημα με τη διαθεσιμοτητα του wd και θα πρεπει να περιμενουμε την νεα παραλαβη η οποια ομως δεν ξερουν ποτε ακριβως θα ειναι και θα με καλεσουν στα τελη της αλλης εβδομαδας σχετικα με την εξελιξη της παραγγελιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αισιως η παραγγελια αλλαξε σε υπο εκτέλεση... για αυτο σου λεει 7 μερες παράδοση. δεν ειναι ο χρονος παράδοσης αλλα οτι δεν εχουν πολλα ατομα να ασχολούνται με της ηλεκτρονικές παραγγελιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως ρε παιδια αν ισχυε το σεναριο οτι ηθελαν να ξεφορτωθουν το στοκ απο WD, γιατι τωρα να κανουν νεες παραγγελιες (και να μη μας πουν πχ, "ξερετε μας τελειωσαν και οι WD, θα σας στειλουμε ξερω γω Lacie, Verbatim, κλπ κλπ...")? Εχουν τσακωσει προμηθευτη που τους τους δινει με 20 ευρω;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά τί γίνετε εδώ ?? Εγώ έχω κάνει παραγγελία από τις 7/9 και μου είχε έρθει και email που έλεγε ότι θα πάρω iomega. Και όταν μπήκα στο site του electroworld η παραγγελία μου φαινόταν ότι είχε παραδοθεί. και ξαφνικά βλέπω σήμερα ότι άλλαξε η παραγγελία μου σε υπό εκτέλεση και δεν ξέρω πότε θα έρθει τώρα ο σκληρός και τί δίσκο θα μου δώσουν ??? άλλοι εδώ μέσα νομίζω έχουν παραλάβει. Δεν έπρεπε από τις 7/9 να είχα παραλάβει και εγώ ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...