giorgis1987 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 Εγώ πάλι χαίρομαι για την εξέλιξη αυτή και εύχομαι να γίνει σύντομα αρκετά δημοφιλής ώστε να γίνει πιο φτηνή η προηγούμενη "καινοτομία" των xenon και να μπορέσω επιτέλους να τα αποκτήσω ;-)
bugsbunnie Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 κανα 90αρι κανει η λαμπα xenon (μιας και ειχα ρωτησει το λαμπά μου) και η αληθεια ειναι οτι δεν καιγονται καθολου ευκολα θυμαμαι δηλαδη φιλου μου στην 8ετια να μην του ειχε καει (μετα τον εχασα) αλλα κι εμενα στην 4ετια, ενω μου εχουν καει 3 αλλες συμβατικες (του 2-3ευρου) , αυτες υπαρχουν ακομα O λαμπας σου δουλεύει σε αντιπροσωπεία της BMW γιατί αν είναι έτσι να το πω στον εργοδότη να πάρουμε καμιά 100αρια να τις πουλάμε 180€ που λέει και ο τιμοκατάλογος να τρελαθούμε στα φράγκα... Σου μιλάει άνθρωπος που δουλεύει σε αντιπροσωπεία στα ανταλλακτικά. Τόσο έχει γνήσια, 90€ η εμπορίου Φιλικά
Radiatedsoul Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2011 Αυτός λοιπόν που σήμερα κάνει 50 χλμ καθημερινά με μία μέση κατανάλωση 10lt/100km θέλει 1.8 ευρώ/λίτρο περίπου 9 ευρώ κάθε μέρα σε βενζίνη ή ~21000 στα 6,5 χρόνια που είναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας οπότε στα 13 χρόνια που περίπου είναι η διάρκεια ζωής του αμαξώματος με ΜΕΚ έχει δώσει κάποιος 15000 για το αυτοκίνητο και 40000 για καύσιμα σύνολο 55000 ευρώ ενώ με το ηλεκτρικό περίπου 20000 για την απόκτησή του και άλλα 15000 περίπου για τις μπαταρίες σχεδόν τα μισά λεφτά, είναι όμως έτσι τα πράγματα;;; η εναλλακτικα μπορεις να αγορασεις ενα παπακι, και καθαρισες. 2lt/100km και ασε τους αλλους να ονειρευονται αυτοκινητα με μπαταριες σε 10 χρονια, και αν
BILL5 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2011 απόλυτα λάθος. τα xenon θέλουν πλυστικά καθώς και σύστημα για αυτόματη ρύθμιση του ύψους. όποιος έχει δει εργοστασιακό σύστημα ειδικά όταν τον ακολουθεί θα δεί οτι τα φώτα του δεν σε τυφλώνουν μιας και αυτόματα χαμηλώνουν. σε ποιο μοντελο τα εχεις δει εσυ γιατι εγω δεν τα εχω δει σε κανενα
digekas Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2011 η εναλλακτικα μπορεις να αγορασεις ενα παπακι, και καθαρισες. 2lt/100km και ασε τους αλλους να ονειρευονται αυτοκινητα με μπαταριες σε 10 χρονια, και αν Άλλη είναι η εναλλακτική λύση. Να αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε το γιατί.
fabiawrc Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2011 τα after market xenon ειναι καλα μονο για φαναρια με ΠΡΙΣΜΑ.γιατι το πρισμα κοβει οριζοντια το φως και δεν κανει καμια διαχυση.διαφορετικα η μεγαλυτερη ενταση και η διαχυση του φωτος απο τα xenon σε σχεση με την λαμπες αλογονου ειναι ΜΕΓΑΛΗ.αναλογα το φαναρι στραβωνει και πιο πολυ.ειδικα τα smart που ειναι και ψηλα το φαναρι τους,στραβωνουν εγκληματικα!!!εχω δει honda crx και μονο που δεν μου καηκε ο αμφλιστροειδης!! ακομα μεγαλυτερη ζημια,κανουν οι καγκουρες που βαζουν xenon kit 55watt(απο τα 35watt που ειναι τα περισσοτερ) ακομα και τερμα χαμηλα να τα ρυθμισεις παλι στραβωνεις.δεν κανουν τα απλα φαναρια για xenon λαμπες ΤΕΛΟΣ.
"Giannis" Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2011 σε ποιο μοντελο τα εχεις δει εσυ γιατι εγω δεν τα εχω δει σε κανενα Τα έχει το δικό μου astra, εργοστασιακά, xenon με σύστημα afl και πλυστικά, το οποίο εκτός του ότι στρίβει τα φανάρια σύμφωνα με την κατεύθυνση του τιμονιού, αυξομειώνει το ύψος της δέσμης τούς ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και ανάλογα με το πόση ώρα κινείτε το αυτοκίνητο σε ευθεία. Το ότι κάποιος δεν έχει δει κάτι δεν σημαίνει αυτομάτως και ότι δεν υπάρχει.
FarCry Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2011 Καλά τα λέτε αλλά εγώ βλέπω μηνύσεις της apple στην BMW για το "i" στο i3 και i8... εμενα παντως intel μου ηρθε στο μυαλο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα