Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πάλι χαίρομαι για την εξέλιξη αυτή και εύχομαι να γίνει σύντομα αρκετά δημοφιλής ώστε να γίνει πιο φτηνή η προηγούμενη "καινοτομία" των xenon και να μπορέσω επιτέλους να τα αποκτήσω ;-)

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

κανα 90αρι κανει η λαμπα xenon (μιας και ειχα ρωτησει το λαμπά μου) και η αληθεια ειναι οτι δεν καιγονται καθολου ευκολα

 

θυμαμαι δηλαδη φιλου μου στην 8ετια να μην του ειχε καει (μετα τον εχασα)

 

αλλα κι εμενα στην 4ετια, ενω μου εχουν καει 3 αλλες συμβατικες (του 2-3ευρου) , αυτες υπαρχουν ακομα

 

 

O λαμπας σου δουλεύει σε αντιπροσωπεία της BMW γιατί αν είναι έτσι να το πω

στον εργοδότη να πάρουμε καμιά 100αρια να τις πουλάμε 180€ που λέει και ο τιμοκατάλογος να τρελαθούμε στα φράγκα...

 

Σου μιλάει άνθρωπος που δουλεύει σε αντιπροσωπεία στα ανταλλακτικά. Τόσο έχει γνήσια, 90€ η εμπορίου

 

Φιλικά

Δημοσ.

Αυτός λοιπόν που σήμερα κάνει 50 χλμ καθημερινά με μία μέση κατανάλωση 10lt/100km θέλει 1.8 ευρώ/λίτρο περίπου 9 ευρώ κάθε μέρα σε βενζίνη ή ~21000 στα 6,5 χρόνια που είναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας οπότε στα 13 χρόνια που περίπου είναι η διάρκεια ζωής του αμαξώματος με ΜΕΚ έχει δώσει κάποιος 15000 για το αυτοκίνητο και 40000 για καύσιμα σύνολο 55000 ευρώ ενώ με το ηλεκτρικό περίπου 20000 για την απόκτησή του και άλλα 15000 περίπου για τις μπαταρίες σχεδόν τα μισά λεφτά, είναι όμως έτσι τα πράγματα;;; :-)

η εναλλακτικα μπορεις να αγορασεις ενα παπακι, και καθαρισες. 2lt/100km

και ασε τους αλλους να ονειρευονται αυτοκινητα με μπαταριες σε 10 χρονια, και αν

Δημοσ.

απόλυτα λάθος.

 

τα xenon θέλουν πλυστικά καθώς και σύστημα για αυτόματη ρύθμιση του ύψους. όποιος έχει δει εργοστασιακό σύστημα ειδικά όταν τον ακολουθεί θα δεί οτι τα φώτα του δεν σε τυφλώνουν μιας και αυτόματα χαμηλώνουν.

 

σε ποιο μοντελο τα εχεις δει εσυ γιατι εγω δεν τα εχω δει σε κανενα

Δημοσ.

η εναλλακτικα μπορεις να αγορασεις ενα παπακι, και καθαρισες. 2lt/100km

και ασε τους αλλους να ονειρευονται αυτοκινητα με μπαταριες σε 10 χρονια, και αν

 

Άλλη είναι η εναλλακτική λύση.

 

Να αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε το γιατί. :-)

Δημοσ.

τα after market xenon ειναι καλα μονο για φαναρια με ΠΡΙΣΜΑ.γιατι το πρισμα κοβει οριζοντια το φως και δεν κανει καμια διαχυση.διαφορετικα η μεγαλυτερη ενταση και η διαχυση του φωτος απο τα xenon σε σχεση με την λαμπες αλογονου ειναι ΜΕΓΑΛΗ.αναλογα το φαναρι στραβωνει και πιο πολυ.ειδικα τα smart που ειναι και ψηλα το φαναρι τους,στραβωνουν εγκληματικα!!!εχω δει honda crx και μονο που δεν μου καηκε ο αμφλιστροειδης!!

 

ακομα μεγαλυτερη ζημια,κανουν οι καγκουρες που βαζουν xenon kit 55watt(απο τα 35watt που ειναι τα περισσοτερ)

 

ακομα και τερμα χαμηλα να τα ρυθμισεις παλι στραβωνεις.δεν κανουν τα απλα φαναρια για xenon λαμπες ΤΕΛΟΣ.

Δημοσ.

σε ποιο μοντελο τα εχεις δει εσυ γιατι εγω δεν τα εχω δει σε κανενα

 

 

Τα έχει το δικό μου astra, εργοστασιακά, xenon με σύστημα afl και πλυστικά, το οποίο εκτός του ότι στρίβει τα φανάρια σύμφωνα με την κατεύθυνση του τιμονιού, αυξομειώνει το ύψος της δέσμης τούς ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και ανάλογα με το πόση ώρα κινείτε το αυτοκίνητο σε ευθεία. Το ότι κάποιος δεν έχει δει κάτι δεν σημαίνει αυτομάτως και ότι δεν υπάρχει. ;)

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλά τα λέτε αλλά εγώ βλέπω μηνύσεις της apple στην BMW για το "i" στο i3 και i8... :confused:

 

 

εμενα παντως intel μου ηρθε στο μυαλο :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...