Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Πάντως αν η λάμπα xenon έχει 180€ το laser πόσο θα έχει???? Και μην πει κανείς ότι δεν θα καίγονται γιατί δεν νομίζω να υπάρχει μαγαζί που να πουλάει κάτι που ποτέ δεν χαλάει!!!!

κανα 90αρι κανει η λαμπα xenon (μιας και ειχα ρωτησει το λαμπά μου) και η αληθεια ειναι οτι δεν καιγονται καθολου ευκολα

 

θυμαμαι δηλαδη φιλου μου στην 8ετια να μην του ειχε καει (μετα τον εχασα)

 

αλλα κι εμενα στην 4ετια, ενω μου εχουν καει 3 αλλες συμβατικες (του 2-3ευρου) , αυτες υπαρχουν ακομα

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εξοικονόμηση ενέργειας στην σειρά i8 από laser φώτα;;; Σε αυτοκίνητο με 3λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα;;; Των 0-100 στα 4.6s;;;

 

Σαν να λέμε ότι έγινε ασύλληπτη μείωση βάρους αντικαθιστώντας τα πατάκια με άλλα 2000 ελαφρύτερα... ΕΛΕΟΣ

 

Ακόμα και στο i3 με τα 125kW που θα είναι καθαρά ηλεκτρικό, είναι αστείο να γίνονται αναφορές στην εξοικονόμηση ενέργειας από τα φώτα.

 

Μεγαλύτερη βαρύτητα από πλευράς ενέργειας θα πρέπει να δοθεί στην μόνωση του αυτοκινήτου αφού μεγάλα ποσά ενέργειας θα πηγαίνουν στην θέρμανση και γενικότερα στον κλιματισμό, στα ελαστικά, στην αεροδυναμική σχεδίαση και στην πραγματική μείωση του βάρους, κλπ, κατά τα άλλα το να έχουμε λαμπτήρες με εξαιρετική απόδοση και σε λογικό κόστος καλό είναι και όχι μόνο για την αυτοκινητοβιομηχανία αλλά καλό είναι να υπάρχει και μία σχετική αίσθηση των μεγεθών, σαν την εποχή με την εξοικονόμηση του νερού, όπου οι άλλοι αδυνατώντας να ρυθμίσουν το φλοτέρ έβαζαν τούβλα στο καζανάκι :lol: και από την άλλη ήταν με το λάστιχο έξω πλένοντας αυλές και αυτοκίνητα...

 

Πάντως το i3 με 100km αυτονομία και φόρτιση κατά 80% των μπαταριών σε 1 ώρα με τα όχι και λίγα 170 "ηλεκτρικά" του άλογα μια χαρά ακούγεται αρκεί να μην θέλει κάθε 2-3 χρόνια άλλες μπαταρίες οπότε και αυτά που κερδίζουμε από τα καύσιμα τελικά θα πηγαίνουν εκεί και θα έρχεται η μία η άλλη.

Δημοσ.

 

 

Η πλάκα βέβαια είναι πως όταν έχεις ένα δυνατό φως απέναντι, ενστικτωδώς πας πάνω του!!! :P

 

Ειδικα αν είσαι πεταλούδα ή καποιο αλλο ιπταμενο έντομο!

Δημοσ.

Η πλάκα βέβαια είναι πως όταν έχεις ένα δυνατό φως απέναντι, ενστικτωδώς πας πάνω του!!! :P

 

Μου εχει τύχει πολλάκις, σε προσπέραση γυναίκας οδηγού να πατάει γκάζι "ενστικτωδώς" να εχει βγεί και αυτή στο αντίθετο και να κάνει κάτι σα να προσπαθεί νε με πετάξει εξω απο το δρόμο "της".

 

Θες να σου πω την άποψη μου για οδηγούς με τέτοιο ένστικτο.

Καλύτερα να πηγαίνουν με το πεζό το 2...

Δημοσ.

Τέλεια, μας στράβωναν που μας στράβωναν ήδη... Δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος που το παρατήρησα, αλλά νομίζω πως οι οδηγοί BMW στην Ελλάδα είναι μακράν οι πιο άμπαλοι και επικίνδυνοι απ' όλους.

 

Μάλλον δεν είσαι ο μόνος ! Εξ ού και το παλαιό και πάντα επίκαιρο τσιτάτο "καλώς το μαλ@.... με τη bmw" :-)

 

Και επιβεβαιώνεται καθημερινά ... Δεν ξέρω , ίσως να φταίει ότι είναι πολλά ...

 

 

 

lol

Η πλάκα βέβαια είναι πως όταν έχεις ένα δυνατό φως απέναντι, ενστικτωδώς πας πάνω του!!! :P

 

Πάντως όταν βλέπω κάποιον με τα φώτα να χτυπάνε στον ουρανό ή με μεγάλη σκάλα και να είναι στα μεμένια του, ειδικά σε σκοτεινό δρόμο που σε ενοχλεί πραγματικά, απαντάω ανάλογα.

Μεγάλη σκάλα και πορεία στα μούτρα του.

Τα ρυθμίζεις ή δεν τα ρυθμίζεις φούστη μετά ; :P

Δημοσ.

Νομίζω ότι έχει γίνει μεγάλη παρανόηση στην ερμηνεία του άρθρου και σχετικά με το 1000 φορές πιο αποτελεσματικά. Αυτό δεν οφείλεται από τους συντάκτες στο insomnia αλλά από τους αρχικούς συντάκτες.

 

Το laser είναι μονοχρωματικό, δηλαδή μπορεί και συγκεντρώνει ΟΛΗ την ενέργεια που του δίνεται (σχεδόν) σε μία συχνότητα. Το 1000 φορές πιο έντονο αφορά στην ένταση της μονοχρωματικής ακτινοβολίας σε σχέση με τη εκείνη τη συχνότητα ακτινοβολίας μίας λάμπας LED που έχει τη μεγαλύτερη ενέργεια. Η συνολική όμως ενέργεια είναι η ίδια, απλώς το LED την κατανέμει σε πολλές συχνότητες.

 

Θα προσπαθήσω να σας δώσω ένα παράδειγμα: Φανταστείτε 2 βουνά που έχουν φτιαχτεί με την ίδια ποσότητα πέτρας. Το ένα είναι πολύ ψηλό, στενό και μυτερό σαν ένα μενίρ, το άλλο είναι κοντό και "απλωμένο" σα λόφος. Η ποσότητα της πέτρας είναι η συνολική εκπεμπόμενη ενέργεια, το ύψος η μέγιστη ένταση ακτινοβολίας.

 

 

Επίσης, το άσπρο ΔΕΝ θεωρείται χρώμα, αφού είναι συνδυασμός όλων των ακτινοβολιών. Άρα η εν λόγω εταιρεία, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει μια μέθοδο για να παράξει άσπρο χρώμα (όλες οι συχνότητες) από ένα χρώμα (laser). Πολύ πιθανόν να γίνει χρήση φωσφόρου με εξαναγκασμένη εκπομπή. Πολύ πιθανόν η μέθοδος αυτή να είναι κατάτι πιο συμφέρουσα ενεργειακά, σε καμία περίπτωση όμως δε θα είναι 1000 φορές πιο αποδοτικη! (0.03W για μία λάμπα)

Δημοσ.

Υπάρχουν XENON για projector lens και ΧΕΝΟΝ για κανόνικα φανάρια με κάτοπτρο.

 

Προφανώς η ελεεινές κινεζιές που πωλούνται εδώ δεν εχουν καν αυτο το διαχωρισμό.

 

Τα after market ΧΕΝΟΝ είναι καλά. Αρκέι ο οδηγός (απο την πλευρά του να σεβαστεί τους άλλους οδηγούς και να πληρώσει κάτι καλύτερο <---πράγμα που κανένας κ@ρ@γκιόζης δεν κάνει) καθώς και αυτός που θα τα τοποθετήσει να είναι σωστός μάστορας (και να μην πουλάει μ@λ@κίες) να τα ρυθμίσει και σωστά.

 

Δεν βάλαμε ΧΕΝΟΝ και είμαστε μουράτοι. Ολα τα αμάξια απο HYUNDAI μέχρι BMW εχουν βίδες για να ρυθμίζεται ο καθρέφτης. Αν ομως δεν τοποθετηθούν λάμπες για κάτοπτρο θα υπάρχει διασπορά του φωτός. Δηλάδη στραβώνονται οι υπόλοιποι. Επίσης πάνω απο 7000Κ έχεις πρόβλημα στην βροχή,ομίχλη κτλ.

 

Τα 5000Κ και τα 6000Κ XENON κιτς είναι τα καλύτερα για βραδυνή οδήγηση και βροχή.

 

Τα Κελβιν αφορούν στην "θερμότητα" του φωτός. Όσο πιο ψηλά είναι τόσο πιο ζεστό είναι το φως (προς το κόκκινο) όσο πιο κάτω, τόσο πιο λευκό (προς το μπλε). Τα lumens και οι καντελες είναι μονάδες που αφορούν στην ένταση και το cri στην χρωματική απόδοση (πόσο καλά φαίνονται τα χρώματα σε αυτο το φως). Τα νούμερα που δίνεις μάλλον αναφέρονται σε καντελες. Πχ τα audi έχουν τα led φώτα ημέρας που λειτουργούν και σαν φώτα πορείας το βράδυ και έχουν απόδοση 7000 cd .

 

Γενικά για τα led, καλύτερα είναι τα υψηλά lumens (μέχρι ένα βαθμό), μεγάλο cri (πάνω από 85 για να ξεχωρίζεις πράσινο και κόκκινο ;-Χ) και kelvin κοντά στο φως ημέρας.

Δημοσ.

Δεν ξέρω πολλά από λάμπες αλλά μήπως ξέρετε αν ίδια τεχνολογία ειναι και αυτή ?

Πιστεύω οτι το laser θα αντικαταστήσει πολλά πράγματα πέρα από τα φανάρια της BMW....

Δημοσ.

Υπάρχουν XENON για projector lens και ΧΕΝΟΝ για κανόνικα φανάρια με κάτοπτρο.

 

Προφανώς η ελεεινές κινεζιές που πωλούνται εδώ δεν εχουν καν αυτο το διαχωρισμό.

 

Τα after market ΧΕΝΟΝ είναι καλά. Αρκέι ο οδηγός (απο την πλευρά του να σεβαστεί τους άλλους οδηγούς και να πληρώσει κάτι καλύτερο <---πράγμα που κανένας κ@ρ@γκιόζης δεν κάνει) καθώς και αυτός που θα τα τοποθετήσει να είναι σωστός μάστορας (και να μην πουλάει μ@λ@κίες) να τα ρυθμίσει και σωστά.

 

Δεν βάλαμε ΧΕΝΟΝ και είμαστε μουράτοι. Ολα τα αμάξια απο HYUNDAI μέχρι BMW εχουν βίδες για να ρυθμίζεται ο καθρέφτης. Αν ομως δεν τοποθετηθούν λάμπες για κάτοπτρο θα υπάρχει διασπορά του φωτός. Δηλάδη στραβώνονται οι υπόλοιποι. Επίσης πάνω απο 7000Κ έχεις πρόβλημα στην βροχή,ομίχλη κτλ.

 

Τα 5000Κ και τα 6000Κ XENON κιτς είναι τα καλύτερα για βραδυνή οδήγηση και βροχή.

Απολυτως σωστος..πες τα φιλε.

Δημοσ.

Εξοικονόμηση ενέργειας στην σειρά i8 από laser φώτα;;; Σε αυτοκίνητο με 3λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα;;; Των 0-100 στα 4.6s;;;

 

Σαν να λέμε ότι έγινε ασύλληπτη μείωση βάρους αντικαθιστώντας τα πατάκια με άλλα 2000 ελαφρύτερα... ΕΛΕΟΣ

 

Ακόμα και στο i3 με τα 125kW που θα είναι καθαρά ηλεκτρικό, είναι αστείο να γίνονται αναφορές στην εξοικονόμηση ενέργειας από τα φώτα.

 

Μεγαλύτερη βαρύτητα από πλευράς ενέργειας θα πρέπει να δοθεί στην μόνωση του αυτοκινήτου αφού μεγάλα ποσά ενέργειας θα πηγαίνουν στην θέρμανση και γενικότερα στον κλιματισμό, στα ελαστικά, στην αεροδυναμική σχεδίαση και στην πραγματική μείωση του βάρους, κλπ, κατά τα άλλα το να έχουμε λαμπτήρες με εξαιρετική απόδοση και σε λογικό κόστος καλό είναι και όχι μόνο για την αυτοκινητοβιομηχανία αλλά καλό είναι να υπάρχει και μία σχετική αίσθηση των μεγεθών, σαν την εποχή με την εξοικονόμηση του νερού, όπου οι άλλοι αδυνατώντας να ρυθμίσουν το φλοτέρ έβαζαν τούβλα στο καζανάκι :lol: και από την άλλη ήταν με το λάστιχο έξω πλένοντας αυλές και αυτοκίνητα...

 

Πάντως το i3 με 100km αυτονομία και φόρτιση κατά 80% των μπαταριών σε 1 ώρα με τα όχι και λίγα 170 "ηλεκτρικά" του άλογα μια χαρά ακούγεται αρκεί να μην θέλει κάθε 2-3 χρόνια άλλες μπαταρίες οπότε και αυτά που κερδίζουμε από τα καύσιμα τελικά θα πηγαίνουν εκεί και θα έρχεται η μία η άλλη.

 

Η μπαταρία του i3 είναι 35kW και η αυτονομία του 160 χιλιόμετρα, (ίσως το μπέρδεψες με μίλια...) και όσο για το αν είναι οικονομικό σκέψου ότι διανύεις 16.000 χιλιόμετρα με 350 ευρώ, αν υποθέσω ότι 1KW = 0.1 ευρώ, οπότε δε πειράζει ας αγοράσεις και καμιά μπαταρία... :P

 

Άσε που πιστεύω ότι αν είναι να αλλάξεις μπαταρία ίσως να μπορείς να βάλεις μεγαλύτερες... δεδομένου ότι η χωρητικότητα των μπαταριών αυξάνεται με τη ανάπτυξη της τεχνολογίας.

 

Εξοικονόμηση από παντού... αν μπορούμε γιατί όχι?

Δημοσ.

Πράγματι για την αυτονομία του λένε για 100 μίλια ενώ αλλού αναφέρουν ότι μπορεί να φτάνει μέχρι και τα 130 μίλια δλδ ~200 χιλιόμετρα και η αυτονομία είναι σαν μέγεθος πολύ σημαντικό επειδή από εκεί υπολογίζεται και η διάρκεια ζωής της μπαταρίας που πχ στις li-ion είναι από 400~1200 κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης.

 

Πχ αν κάποιος κάνει καθημερινά 50 χλμ, τότε κάθε 3 ημέρες θα πρέπει να το φορτίζει οπότε μιλάμε για 120 φορτίσεις τον χρόνο και με 800 φορτίσεις/εκφορτίσεις διάρκεια ζωής της μπαταρίας, η μπαταρία θα χρειαστεί αλλαγή μετά από 6,5 περίπου χρόνια χοντρικά-χοντρικά.

 

Όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνει κανείς καθημερινά, τόσο λιγότερο θα κρατήσει η μπαταρία, πχ για 100 χλμ κάθε μέρα, η μπαταρία θα αντέξει 3 χρόνια ενώ αν κάποιος κάνει 25 χλμ την ημέρα τότε η διάρκεια ζωής της εκτοξεύεται στα 13 χρόνια.

 

Η αλλαγή μπαταρίας σήμερα με 2,5 Wh/$ για li-ion (για τον καταναλωτή) που έχει και τον μεγαλύτερο βαθμό ειδικής χωρητικότητας (100~250 Wh/kg, δλδ μιλάμε για 200 περίπου κιλά βάρος η μπαταρία, ή η συστοιχία μπαταριών καλύτερα) θα στοιχίζει $14000.

 

Αυτός είναι και ο λόγος που είναι η τιμή τους τσιμπημένη σε σχέση με τα συμβατικά με ΜΕΚ.

 

Αυτός λοιπόν που σήμερα κάνει 50 χλμ καθημερινά με μία μέση κατανάλωση 10lt/100km θέλει 1.8 ευρώ/λίτρο περίπου 9 ευρώ κάθε μέρα σε βενζίνη ή ~21000 στα 6,5 χρόνια που είναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας οπότε στα 13 χρόνια που περίπου είναι η διάρκεια ζωής του αμαξώματος με ΜΕΚ έχει δώσει κάποιος 15000 για το αυτοκίνητο και 40000 για καύσιμα σύνολο 55000 ευρώ ενώ με το ηλεκτρικό περίπου 20000 για την απόκτησή του και άλλα 15000 περίπου για τις μπαταρίες σχεδόν τα μισά λεφτά, είναι όμως έτσι τα πράγματα;;; :-)

 

1ον μεγάλο μέρος της ενέργεια των καυσίμων πηγαίνει στην θέρμανση της καμπίνας το χειμώνα και στο κλιματιστικό το καλοκαίρι, αν συνυπολογιστούν αυτά τα ποσά η αυτονομία πέφτει κατακόρυφα για αυτό και έχουν πολλές ανοικτές επιφάνειες, 2ον αν αρχίσουν να κυκλοφορούν πολλά ηλεκτρικά και μάλιστα δοθεί η δυνατότητα ως καθαρά οχήματα να κυκλοφορούν ελεύθερα στις πόλεις (χωρίς περιορισμούς δακτυλίων κλπ) ο κόσμος θα στραφεί σε αυτά οπότε και τα διυλιστήρια θα αναγκαστούν να ρίξουν τις τιμές των καυσίμων (δλδ να περιορίσουν τα κέρδη τους), από την άλλη η ζήτηση περισσότερης ηλεκτρικής ενέργειας θα απαιτήσει νέες υποδομές για να μπορεί να καλύψει αυτή την ζήτηση κάτι που θα μεταφραστεί σε αύξηση της τιμής της κιλοβατώρας οπότε από άποψη κέρδους για τον καταναλωτή η ψαλίδα θα κλείσει, θα έχουμε όμως ένα καθαρότερο περιβάλλον στις πόλεις και πολύ πιο βρώμικο εκεί που θα βρίσκονται οι σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας οπότε τουλάχιστον για την χώρα μας που καίμε λιθάνθρακα το περιβαλλοντικό ζήτημα το αφήνουμε στην άκρη χώρια το θέμα των υποδομών.

 

Πρέπει λοιπόν σε άλλη βάση να το δούμε το θέμα, θα πρέπει ανά κεφαλή να δούμε τι ποσά ενέργειας θέλει ο καθένας μας και πως αυτά μπορούμε να τα έχουμε από ανανεώσιμες πηγές που θα έχουμε στον δικό μας χώρο, αποκεντρωμένα, οπότε και τίθεται ένα άλλο μεγαλύτερο θέμα αν είμαστε σε θέση να έχουμε αυτό τον χώρο που σημαίνει ότι οι πόλεις ως δομή και οργάνωση της κοινωνίας μας αποτελούν μέρος του προβλήματος, από την άλλη η αποκέντρωση δημιουργεί μεγαλύτερες αποστάσεις που πρέπει να διανυθούν οπότε η λύση βρίσκεται κάπου στο ενδιάμεσο με την αυτονομία και την αυτάρκεια να επικρατεί όχι μόνο στην ενέργεια αλλά σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, αυτά τουλάχιστον ως προς τα φουτουριστικά βιντεάκια που θέλουν τέτοια οχήματα να κυκλοφορούν σε άδειες πόλεις, όχι βέβαια επειδή θα έχουν πολύ λιγότερο κόσμο αλλά για λόγους καθαρά προβολής του οχήματος κυκλοφορεί μόνο αυτό για να μην αποσπάται η προσοχή του τηλεθεατή αλλά και να έχει την αίσθηση ότι αν το πάρει όλοι αυτόν θα κοιτούν. :-)

 

Αν θέλουμε λοιπόν να κάνουμε συζήτηση για το ενεργειακό θέμα, ευχαρίστως να το δούμε σφαιρικότερα το ζήτημα εκεί όμως που θα καταλήξουμε δεν είναι κάτι άλλο παρά η ίδια η ψυχοσύνθεση του ατόμου που έχει μεθοδικά σφυρηλατηθεί ανά τους αιώνες οπότε και πάλι θα καταλήξουμε στις αρχές και τις αξίες, τις όποιες αρχές και αξίες έχει ο άνθρωπος και που αυτές καθορίζουν την συμπεριφορά και τον τρόπο ζωής του. Με λίγα λόγια λοιπόν, όσο και αν είμαι φανατικός της τεχνολογίας, αντιλαμβάνομαι ότι καμία τεχνολογία δεν μπορεί να κάνει καλύτερο τον κόσμο μας, τον πολιτισμό μας, τον ανθρώπινο πολιτισμό (ίσως με εξαίρεση αυτή εδώ που μας επιτρέπει να επικοινωνούμε πιο απλά και άμεσα από την μία άκρη της γης έως την άλλη), αλλού λοιπόν θα πρέπει να δοθεί βάρος, για αυτό και εξαρχής είπα ότι θα πρέπει να έχουμε μία αίσθηση των μεγεθών ώστε να γνωρίζουμε που πατάμε και που βρισκόμαστε για να είμαστε σε θέση να χαράξουμε πορεία. :-)

 

Ως προς τις μονάδες τώρα, τα kW (κιλοβάτ) είναι μονάδα μέτρηση ισχύος (δλδ πόση ενέργεια καταναλώνουμε σε πόση ώρα), η kWh (κιλοβατώρα) είναι μονά μέτρηση ενέργειας, στην μπαταρία αποθηκεύεται ηλεκτρική ενέργεια για αυτό και έχει μονάδα μέτρησης την kWh ενώ ο κινητήρας/γεννήτριες έχει μεγέθη ισχύος που μας λένε πόση ώρα η μπαταρία θα περιστρέφει τον κινητήρα, πολύ απλά είναι τα πράγματα. :-)

 

Υ.Γ. Για να μην τα αδικήσω όμως τα ηλεκτρικά, με το να αυξηθεί η ζήτηση θα πέσουν οι τιμές στις μπαταρίες, το θέμα μόνο είναι ότι η ΔΕΗ δεν μπορεί να σηκώσει όλο αυτό το φορτίο αν υπολογίσιμο ποσοστό του πληθυσμού στραφεί σε αυτά, όταν για το 80% των 35kWh θα απαιτούνται 28kW (χοντρικά-χοντρικά χωρίς κανείς να υπολογίζει και τις απώλειες) και ας τα φορτίζουν μία φορά στις τρεις ημέρες, ακόμα και αν φτιάξουν αυτόματο σύστημα ετεροχρονισμού οπότε και σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή θα μπορεί ο καθένας να φορτίζει αυτόματα το αυτοκίνητό του.

Δημοσ.

Εμένα μου φαίνεται ότι τα lazer μιας και λειτουργουν σε συγκεκριμένη συχνότητα(ή συχνότητες αν παει rgb) θα μπορούν να φιλτραριστούν αποτελεσμάτικά από τα παρμπριζ με φίλτρα συγκεκριμένης συχνότητας. Έτσι θα συμφωνηθεί μια συχνότητα για όλους και θα οδηγάμε το βράδυ χωρίς να μας στραβώνει ο απέναντι και θα είμαστε στη μεγάλη σκάλα!

Μάλλον όνειρα θερινής νυκτός αλλά θα ήταν πολύ καλά!!! :-)

Δημοσ.

Απολυτως σωστος..πες τα φιλε.

 

απόλυτα λάθος.

 

τα xenon θέλουν πλυστικά καθώς και σύστημα για αυτόματη ρύθμιση του ύψους. όποιος έχει δει εργοστασιακό σύστημα ειδικά όταν τον ακολουθεί θα δεί οτι τα φώτα του δεν σε τυφλώνουν μιας και αυτόματα χαμηλώνουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...