Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι μηχανικοί της BMW εργάζονται στην αντικατάσταση των προβολέων τεχνολογίας LED των μοντέλων αυτοκινήτων της εταιρείας κάνοντας χρήση ακτίνων Laser.

 

Τα πλεονεκτήματα αυτής της τεχνολογίας δεν είναι μόνο το 1000 φορές πιο δυνατό φως σε σχέση με τους προβολείς LED, αλλά και η έμφαση στην ασφάλεια και στην εξοικονόμηση ενέργειας, η οποία συνεπάγεται την εξοικονόμηση καυσίμων.

 

BMW-laser-headlight-1-537x335.jpg

 

Η εταιρεία πρόκειται να μετατρέψει το μπλε χρώμα του laser σε λευκό έτσι ώστε να ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις που ορίζει η χρήση των προβολέων αυτοκινήτων. Η BMW τονίζει ότι οι ακτίνες της έχοντας υποστεί την μετατροπή αυτή, θα είναι απόλυτα ασφαλείς για τους οδηγούς αλλά και τα ζώα.

 

Η νέα αυτή τεχνολογία ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο της τα επόμενα χρόνια και μέχρι στιγμής έχει ενσωματωθεί στα σχέδια για τη μελλοντική σειρά BMW i8.

 

Link.png Site: inhabitat.com

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Τα πλεονεκτήματα αυτής της τεχνολογίας δεν είναι μόνο το 1000 φορές πιο δυνατό φως σε σχέση με τους προβολείς LED

 

τα xenon που είναι 3 φορές που δυνατά,τυφλώνουν κόσμο,τώρα τι θα γίνει;με γυαλιά ηλίου θα μαστε,όποτε συναντάμε άλλον οδηγό,το βράδυ;

Δημοσ.

Υπάρχουν XENON για projector lens και ΧΕΝΟΝ για κανόνικα φανάρια με κάτοπτρο.

 

Προφανώς η ελεεινές κινεζιές που πωλούνται εδώ δεν εχουν καν αυτο το διαχωρισμό.

 

Τα after market ΧΕΝΟΝ είναι καλά. Αρκέι ο οδηγός (απο την πλευρά του να σεβαστεί τους άλλους οδηγούς και να πληρώσει κάτι καλύτερο <---πράγμα που κανένας κ@ρ@γκιόζης δεν κάνει) καθώς και αυτός που θα τα τοποθετήσει να είναι σωστός μάστορας (και να μην πουλάει μ@λ@κίες) να τα ρυθμίσει και σωστά.

 

Δεν βάλαμε ΧΕΝΟΝ και είμαστε μουράτοι. Ολα τα αμάξια απο HYUNDAI μέχρι BMW εχουν βίδες για να ρυθμίζεται ο καθρέφτης. Αν ομως δεν τοποθετηθούν λάμπες για κάτοπτρο θα υπάρχει διασπορά του φωτός. Δηλάδη στραβώνονται οι υπόλοιποι. Επίσης πάνω απο 7000Κ έχεις πρόβλημα στην βροχή,ομίχλη κτλ.

 

Τα 5000Κ και τα 6000Κ XENON κιτς είναι τα καλύτερα για βραδυνή οδήγηση και βροχή.

Δημοσ.

Τέλεια, μας στράβωναν που μας στράβωναν ήδη... Δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος που το παρατήρησα, αλλά νομίζω πως οι οδηγοί BMW στην Ελλάδα είναι μακράν οι πιο άμπαλοι και επικίνδυνοι απ' όλους.

Δημοσ.

Τέλεια, μας στράβωναν που μας στράβωναν ήδη... Δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος που το παρατήρησα, αλλά νομίζω πως οι οδηγοί BMW στην Ελλάδα είναι μακράν οι πιο άμπαλοι και επικίνδυνοι απ' όλους.

 

 

Αυτή η κουβέντα ανήκει μάλλον αλλού φίλε μου. Να είσαι σίγουρος ομως οτι κάτι εργοστασιακό ποτέ δεν εχει ψεγάδια και ειδικά αν είναι BMW.

Δημοσ.

Υπάρχουν XENON για projector lens και ΧΕΝΟΝ για κανόνικα φανάρια με κάτοπτρο.

 

Προφανώς η ελεεινές κινεζιές που πωλούνται εδώ δεν εχουν καν αυτο το διαχωρισμό.

 

Τα after market ΧΕΝΟΝ είναι καλά. Αρκέι ο οδηγός (απο την πλευρά του να σεβαστεί τους άλλους οδηγούς και να πληρώσει κάτι καλύτερο <---πράγμα που κανένας κ@ρ@γκιόζης δεν κάνει) καθώς και αυτός που θα τα τοποθετήσει να είναι σωστός μάστορας (και να μην πουλάει μ@λ@κίες) να τα ρυθμίσει και σωστά.

 

Δεν βάλαμε ΧΕΝΟΝ και είμαστε μουράτοι. Ολα τα αμάξια απο HYUNDAI μέχρι BMW εχουν βίδες για να ρυθμίζεται ο καθρέφτης. Αν ομως δεν τοποθετηθούν λάμπες για κάτοπτρο θα υπάρχει διασπορά του φωτός. Δηλάδη στραβώνονται οι υπόλοιποι. Επίσης πάνω απο 7000Κ έχεις πρόβλημα στην βροχή,ομίχλη κτλ.

 

Τα 5000Κ και τα 6000Κ XENON κιτς είναι τα καλύτερα για βραδυνή οδήγηση και βροχή.

 

Πολή σωστή παρατήρηση... δε σας φταίνε τα XENON ούτε τα laser, οι τζάμπα μάγκες που βάζουνε τις μαϊμουδιές στα κάρα τους και οι τζάμπα μάστορες.

Δημοσ.

Τα Xenon που φοράει το αυτοκινητό μου κοστίζουν 1500 ευρώ έκαστο.

 

Κάτι μου λέει ότι με τα λέιζερ, αν στουκάρεις, θα πουλάς το αυτοκίνητο για να γλυτώσεις τα φανάρια.

Δημοσ.

ναι ρε παιδια ελεος εχουν και το ψωνιο κι η καγκουρια τα ορια τους. μας στραβωνουν που μας στραβωνουν οι ενοχλητικοι με τα xenon προς το παρον απο τον καθρεφτη τωρα θα εχουμε και τους ενοχλητικοτερους με τα laser; αλλο τιποτα δεν βρηκαν να βελτιωσουν στα αυτοκινητα; τα φωτα τους μαρανανε; ας κοιταξουν εκει να ασχοληθουν με τα ηλεκτρικα και τους υδροκινητηρες και ας αφησουν αυτες τις μπουρδες λεω εγω καλυτερα

Δημοσ.

Υπάρχουν XENON για projector lens και ΧΕΝΟΝ για κανόνικα φανάρια με κάτοπτρο.

 

Προφανώς η ελεεινές κινεζιές που πωλούνται εδώ δεν εχουν καν αυτο το διαχωρισμό.

 

Τα after market ΧΕΝΟΝ είναι καλά. Αρκέι ο οδηγός (απο την πλευρά του να σεβαστεί τους άλλους οδηγούς και να πληρώσει κάτι καλύτερο <---πράγμα που κανένας κ@ρ@γκιόζης δεν κάνει) καθώς και αυτός που θα τα τοποθετήσει να είναι σωστός μάστορας (και να μην πουλάει μ@λ@κίες) να τα ρυθμίσει και σωστά.

 

Δεν βάλαμε ΧΕΝΟΝ και είμαστε μουράτοι. Ολα τα αμάξια απο HYUNDAI μέχρι BMW εχουν βίδες για να ρυθμίζεται ο καθρέφτης. Αν ομως δεν τοποθετηθούν λάμπες για κάτοπτρο θα υπάρχει διασπορά του φωτός. Δηλάδη στραβώνονται οι υπόλοιποι. Επίσης πάνω απο 7000Κ έχεις πρόβλημα στην βροχή,ομίχλη κτλ.

 

Τα 5000Κ και τα 6000Κ XENON κιτς είναι τα καλύτερα για βραδυνή οδήγηση και βροχή.

τα xenon φιλε μου θελουν και πλυστικα

 

οταν το φαναρι σου ειναι βρωμικο ,ακομα και εργοστασιακο να ειναι, μια χαρα στραβωνεις το κοσμο

 

ειναι σχεδον ουτοπικο να μιλαμε για καλα aftermarket xenon και ανουσιο εξοδο να βαλει καποιος καλα aftermarket αντι να πληρωσει τα εργοστασιακα , οποτε καλυτερα να μην βαλει τιποτα

 

ΥΓ αυτο με τους "μηχανικους της bmw" μου ακουγεται λιγο ακυρο, απο οσο ξερω δεν ασχολουνται οι ιδιοι οι κατασκευαστες με τα φωτα, αλλα αλλες εταιρειες

οι κατασκευαστες ειναι ουσιαστικα συναρμολογητες πολλων πραγματων αλλων εταιρειων, τα μονα που φτιαχνουν μονοι τους ειναι σασι και αντε κινητηρα (οχι ολα τα μερη σιγουρα) και αααντε κιβωτιο

 

πχ αυτη η θυγατρικη της magneti marelli δινει φωτα και led σε παρα πολλες εταιρειες (μεταξυ των οποιων και τη bmw)

http://www.al-lighting.de/index.php?id=1374

 

ειναι σα να μιλαμε για το hardware της apple :rolleyes:

Δημοσ.

Τα πλεονεκτήματα αυτής της τεχνολογίας δεν είναι μόνο το 1000 φορές πιο δυνατό φως σε σχέση με τους προβολείς LED, αλλά και η έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας,

Το μελλον ανηκει στα ηλεκτροκινητα.

Το λειζερ κανει οικονομια στις μπαταριες, αυτο και μονο αρκει για να γινει mainstream στα ηλεκτροκινητα.

 

Βεβαια αμα εισαι καγκουρας, θα βαλεις λειζερ και στο παπακι, αυτο ειναι αλλο θεμα

Δημοσ.

Μιλάμε όντως για τόσο πολύ παραπάνω φως; Το φοβάμαι αυτό. Ακόμα και τα εργοστασιακά HID μερικές φορές ενοχλούν (δε «στραβώνουν», αλλά έχουν πιο έντονο φως και αυτό ενοχλεί). Δεν ξέρω αν είναι καλό κάτι τέτοιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...