Ntinaras Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2011 Βασικά όλοι μου λένε οτι ο 1.2 είναι πολύ καλός και να μην πάρω 1.4 γιατί δεν χρειάζεται. Ακόμα και ο αντιπρόσωπος το ίδιο μου είπε. συμφωνω ασε που γλιτωνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ σε τελη(εκτος κι αν παρεις καινουριο)
lary7 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2011 Βασικά όλοι μου λένε οτι ο 1.2 είναι πολύ καλός και να μην πάρω 1.4 γιατί δεν χρειάζεται. Ακόμα και ο αντιπρόσωπος το ίδιο μου είπε. Kαλο το Yeti, το 1.2Τ παει στον δρομο οπως ενα νορμαλ 1.600 οποτε δεν θα εχεις προβλημα. Απλα αμα θελησεις να πας λιγο παραπερα (γιατι θα σου ερθει η ορεξη) το 4Χ2 ειναι περιοριστικος παραγοντας και δεν αλλαζει. Επισεις με τα ιδια σχεδον χρηματα με το yeti περνεις το Dacia Duster 1.5D, που ειναι και 4χ4, πετρελαιο για οικονομια και σε καλυπτει και εκτος δρομου. Προσωπικα επειδη εχουν φιλαρακια 4χ4 και παμε συχνα στο βουνο, εχει αρχισει να με ψηνει η ολη φαση, ενω βαρεθηκα να παλευω με αλυσιδες και παγους καθε χειμωνα που παω για σκι....
imr Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2011 Βασικά όλοι μου λένε οτι ο 1.2 είναι πολύ καλός και να μην πάρω 1.4 γιατί δεν χρειάζεται. Ακόμα και ο αντιπρόσωπος το ίδιο μου είπε. Νταξει εφοσον και τα 2 ειναι δικινητα ειναι καθαρα μεταξυ λιγο παραπανω δυναμης vs λιγοτερης καταναλωσης/τελων. Απλα για το 1.4 σιγουρα θα σε καλυψει απο δυναμη, για το 1.2 δεν ξερω αν ειναι αρκετο για προσπεραση πχ ενω εισαι φορτωμενος με ac κτλ. (γενικα μια χαρα ειναι ο 1.2 δεν ξερω αν κανει στο yeti λογω βαρους κτλ) Καλυτερα κανε ενα test drive το 1.2 (θα εχουν σε καποια αντιπροσωπεια πιστευω) και δες αν σου κανει απο δυναμη η θες κατι παραπανω
freedubus Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 SX4 4x4 ή Yeti 4x2 με τα ίδια λεφτά περίπου;
Haldol Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 Απλα για το 1.4 σιγουρα θα σε καλυψει απο δυναμη, για το 1.2 δεν ξερω αν ειναι αρκετο για προσπεραση πχ ενω εισαι φορτωμενος με ac κτλ. (γενικα μια χαρα ειναι ο 1.2 δεν ξερω αν κανει στο yeti λογω βαρους κτλ) Μια χαρά είναι ο TSI 1.2, μην ξεχνάς ότι έχει μπόλικα αποθέματα ροπής και 110+ αλογάκια. Μην κοιτάμε μόνο κυβικά. Πρακτικά είναι αρκετά δυνατότερος από πολλά 1600άρια-ψοφίμια της τελευταίας δεκαετίας. Αν θελήσει παραπάνω δύναμη, μπαίνει στο τρυπάκι και «παρεμβαίνει» στο μοτέρ, το οποίο και βελτιώνεται εύκολα, αποτελεσματικά, ανέξοδα και ακίνδυνα.
athlios Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 SX4 4x4 ή Yeti 4x2 με τα ίδια λεφτά περίπου; σκεψου οτι με την τετρακινηση θα εχεις και αναλογη καταναλωση...
freedubus Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 έχει διακόπτη και επιλέγεις ρε. δεν είναι μόνιμη.
lary7 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2011 SX4 4x4 ή Yeti 4x2 με τα ίδια λεφτά περίπου; Σε θεμα καταναλωσης, εμφανισης και ποιοτητας σιγουρα Γετι. Αλλα η τετρακινηση ερχεται στιγμες που μετραει πραγματικα....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.