Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο για εμένα


freedubus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά όλοι μου λένε οτι ο 1.2 είναι πολύ καλός και να μην πάρω 1.4 γιατί δεν χρειάζεται. Ακόμα και ο αντιπρόσωπος το ίδιο μου είπε.

συμφωνω

ασε που γλιτωνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ σε τελη(εκτος κι αν παρεις καινουριο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Βασικά όλοι μου λένε οτι ο 1.2 είναι πολύ καλός και να μην πάρω 1.4 γιατί δεν χρειάζεται. Ακόμα και ο αντιπρόσωπος το ίδιο μου είπε.

 

Kαλο το Yeti, το 1.2Τ παει στον δρομο οπως ενα νορμαλ 1.600 οποτε δεν θα εχεις προβλημα. Απλα αμα θελησεις να πας λιγο παραπερα (γιατι θα σου ερθει η ορεξη) το 4Χ2 ειναι περιοριστικος παραγοντας και δεν αλλαζει. Επισεις με τα ιδια σχεδον χρηματα με το yeti περνεις το Dacia Duster 1.5D, που ειναι και 4χ4, πετρελαιο για οικονομια και σε καλυπτει και εκτος δρομου.

 

Προσωπικα επειδη εχουν φιλαρακια 4χ4 και παμε συχνα στο βουνο, εχει αρχισει να με ψηνει η ολη φαση, ενω βαρεθηκα να παλευω με αλυσιδες και παγους καθε χειμωνα που παω για σκι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά όλοι μου λένε οτι ο 1.2 είναι πολύ καλός και να μην πάρω 1.4 γιατί δεν χρειάζεται. Ακόμα και ο αντιπρόσωπος το ίδιο μου είπε.

 

Νταξει εφοσον και τα 2 ειναι δικινητα ειναι καθαρα μεταξυ λιγο παραπανω δυναμης vs λιγοτερης καταναλωσης/τελων.

Απλα για το 1.4 σιγουρα θα σε καλυψει απο δυναμη, για το 1.2 δεν ξερω αν ειναι αρκετο για προσπεραση πχ ενω εισαι φορτωμενος με ac κτλ. (γενικα μια χαρα ειναι ο 1.2 δεν ξερω αν κανει στο yeti λογω βαρους κτλ)

Καλυτερα κανε ενα test drive το 1.2 (θα εχουν σε καποια αντιπροσωπεια πιστευω) και δες αν σου κανει απο δυναμη η θες κατι παραπανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα για το 1.4 σιγουρα θα σε καλυψει απο δυναμη, για το 1.2 δεν ξερω αν ειναι αρκετο για προσπεραση πχ ενω εισαι φορτωμενος με ac κτλ. (γενικα μια χαρα ειναι ο 1.2 δεν ξερω αν κανει στο yeti λογω βαρους κτλ)

 

Μια χαρά είναι ο TSI 1.2, μην ξεχνάς ότι έχει μπόλικα αποθέματα ροπής και 110+ αλογάκια. Μην κοιτάμε μόνο κυβικά. Πρακτικά είναι αρκετά δυνατότερος από πολλά 1600άρια-ψοφίμια της τελευταίας δεκαετίας.

 

Αν θελήσει παραπάνω δύναμη, μπαίνει στο τρυπάκι και «παρεμβαίνει» στο μοτέρ, το οποίο και βελτιώνεται εύκολα, αποτελεσματικά, ανέξοδα και ακίνδυνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

SX4 4x4 ή Yeti 4x2 με τα ίδια λεφτά περίπου;

 

Σε θεμα καταναλωσης, εμφανισης και ποιοτητας σιγουρα Γετι. Αλλα η τετρακινηση ερχεται στιγμες που μετραει πραγματικα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...